Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset perheelliset naiset: kuinka usein pidätte yhteyttä ystäviin?

Vierailija
15.05.2022 |

Havahduin siihen, että perhe ja tuntuu täyttävän kaiken ajan ja toki koronallakin on vaikutus. Nykyään lähes kaikki yhteydenpito ystäviin on somessa tai whatsappryhmissä. Tapaan jonkun ehkä kerran kuukaudessa ja soiteltua tulee varmaan vieläkin harvemmin. Onkohan tämä ihan normaalia?? Leffojen ja kirjojen mukaan pitäis olla luottoystävä/t, jolle raportoi päivän kuulumiset suunnilleen liveajassa, mutta ei mulla sellaisia ole ollut opiskeluaikojen jälkeen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perhe ja TYÖ tuntuu täyttävän, muokkaaminen ei näytä onnistuvan.

Vierailija
2/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan. On perheystävä, joiden kanssa tavataan ja kyläillään silloin tällöin, ja on vanhoja ystäviä, joiden kanssa voidaan olla vaikka koko viikonloppu, mutta ei sellaista parasta kaveria, jolle tulisi soitettua ilot ja surut. Oikeasti kun aviomies on myös läheinen ystävä, ja aikuistuvien nuortenkin kanssa touhutaan paljon, ja työkavereiden kanssa päivitellään ne päivittäiset uutiset, jää muille ystäville elämässä vähän tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri ollenkaan, eikä niitä oikeastaan enää ole. Töissä kivat työkaverit, vapaa-aika perheen ja nyt lasten lähestyessä täysi-ikäisyyttä miehen kanssa. Riittää mulle. Kerran vuodessa opiskelukavereiden kanssa railakas viikonloppu.

Vierailija
4/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ajanhallintaongelma kun arkesi on noin täynnä?

Vierailija
5/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kommentoida jotain päivitystä somessa kerran vuodessa. Siinäpä se.

Vierailija
6/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljän naisen WA ryhmä. On oltu ystäviä kouluiästä saakka. Viikottain joku laittaa jonkun viestin. Soitellaan harvemmin, kerta pari kuussa. Nähdään yksitellen lenkillä tai kahvilla. Porukalla kokoonnutaan pari kertaa vuodessa. Kerran vuodessa pyritään tekemään 2-3 yön reissu. Muita ystäviä ei oikeastaan ole. Joitain kavereita ja työkavereita, joiden kanssa satunnaisesti soitan tai käyn lenkillä.

Vierailija
7/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen kaveria noin kerran vuodessa, viestittelyä viikottain. Mutta olen perheetön.

Vierailija
8/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne, mutta niin on ystävillänikin. Osa heistä asuu toisella paikkakunnalla, että nähdään harvoin. Eilen tapasin yhtä ystävääni pitkästä aikaa, edellinen kerta oli viime kesänä, mutta se ei haitannut. Itse en tykkää soitella, ennemmin laitan viestiä, mutta toki vastaan ja juttelen, jos joku soittaa.

Vierailija
9/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ihme, että on ollut vaikeaa löytää uusia kavereita!

Vierailija
10/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ihme, että on ollut vaikeaa löytää uusia kavereita!

Siis tarkoitatko kun ihmisillä ei ole aikaa olla tekemisissä vanhojenkaan ystävien kanssa?? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme