Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nolasi minut alttarilla totaalisesti (terveiset tutuille)

Vierailija
08.07.2015 |

Vuosia suunnittelin ja unelmoin häistä. Kauniina ruskaisena syksypäivänä mieheni kosi minua ja antoi vapaat kädet häiden suunnittelun suhteen. Eivät häät mitkään överiprameat olleet, mutta tilaisuus oli kaunis ja herkkä. Tai niin minä toivoin.

En käyttäytynyt kuin bridezilla missään nimessä. Kysyin mieheni mielipidettä kaikkeen, sillä kyseessä oli kuitenkin meidän eikä minun häät. Olin onneni kukkuloilla, kun kaikki meni niin rauhallisesti ja ilman sen suurempaa stressiä.

Koitti häiden aamu. Vieraat saapuivat paikalle yksi toisensa jälkeen. Minä olin morsiusneitojeni kanssa valmistautumassa vihkimispaikan läheisessä saunarakennuksessa. Sanoin ääneen, että minua jännittää. Häiden olematon stressi kumpusi jostain syvistä syövereistä, olin sen ajatusten voimalla yrittänyt sivuuttaa. Siinä sitten hengittelin syvään ja rauhoituin.

Astelin alttarille äitini saattelemana. Rakas isäni on jo kuollut vuosia sitten syöpään. Voi miten komealta mieheni näytti! Ystävä "vihki" meidät, kun kyseessä ei olleet kirkkohäät. Ja sitten se tapahtui. Kysyessään mieheltäni, haluaako hän ottaa minut vaimokseen, mieheni vastasi "En". Sekunnin murto-osan jälkeen hän naurahti ja sanoi, että "vitsillähän minä, tietysti haluan". Mutta minä en kestänyt. Sen sekunnin murto-osan aikana taisin saada rytmihäiriön ja luulin pyörtyväni. Kuulin, kuinka vieraat huokaisivat kauhuissaan. Kun mieheni korjasi tilanteen, kaikki nauroivat hissukseen. Minusta tuntui, että minut oli nolattu kaikkien edessä lyömällä elämäni tärkein hetki vitsiksi. Pillahdin itkuun.

Minun teki mieli juosta pois jonnekin piiloon, mutta jalat eivät kantaneet. Kun suutelimme, seisoin paikoillani kuin suolapatsas. Kuvat meistä kävelemässä pois alttarilta kyyneleet poskillani eivät todellakaan olleet onnen kyyneleitä. Ne olivat häpeän kyyneleitä. Kaikki se stressi, mitä olin piilotellut, purkautui. Kävelin suoraan saunarakennukselle ja painoin oven perässäni kiinni.

Koko päivä oli pilalla. Toki keräsin itseni ja menin vieraiden luokse, sillä hääillallinen oli alkamassa. Sivukorvalla kuuntelin, kuinka mieheni vitsaili bestmanien kanssa asiasta. "Oli muuten tosi hyvä heitto hehheh". En löytänyt iloa enää yhtään mistää ja valssimmekin näytti siltä, kuin olisin ollut kovassa humalassa. Roikuin vain miehessäni, koska en jaksanut ajatella enkä heittäytyä tilanteeseen. On sanomattakin selvää, että hääyömme oli seksitön.

Olen kertonut miehelleni, kuinka hän pilasi päiväni totaalisesti. Valokuvissa näytän olevani aineissa, sillä olin itkenyt niin paljon. Mieheni pyysi hyvin vuolaasti anteeksi ja on masentunutkin siitä, ettei ajatellut vitsiä pidemmälle. Lähdemme pian häämatkalle.

Ylireagoinko? Elämäni tärkein päivä, eikä minulla ole hyviä muistoja siitä. Oikeastaan tuntuu siltä, etten muista mitään koko päivästä. Miksi tämän piti mennä näin :(

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä hävettää tuollaiset tyypit. Valitkaa naiset puolisoiksenne miehiä, joissa on tiettyä herkkyyttä, sivistyneisyyttä ja tilannetajua eikä tuollaisia apinoita. Kyllä sitä pitäisi alttarilla tajuta, kuinka toinen voi reagoida tuollaiseen heittoon. 

Hyvä tyyppi ei dissaa ja vähättele toiselle tärkeitä asioita, vaikkei niillä olisi samanmoista merkitystä itselle.

Vierailija
142/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen korvata asia, vaikka jollain yltiöromanttisella tempulla ja mene jo sitten eteenpäin asiassa. Jokainen tekee virheitä ja mies katuu jo typerää vitsiään. Asiat vois olla huonomminkin. Ja olisit voinut reagoida vitsiin myös ihan toisella lailla. Myönnän kyllä että itsekin olisin säpsähtänyt, mutta olisin kertonut miehelle heti että nyt pistit aika pahan -> mies olisi pyytänyt anteeksi heti eikä päivän olisi tarvinnut mennä piloille. Huumori pitää parisuhdetta myös koossa! Onpahan ainakin jotain kerrottavaa ja opetettavaa lapsillr että isi teki tätä mutta älä vaan sinä ikinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt tajuttoman mautonta.. Mieheltä puuttui täysin tilannetaju ja kunnioitus tilannetta ja sun tunteita kohtaan. Todella surullista.. Mutta ei se enää muutu. Koita lohduttautua sillä että ehkä tuo oli miehen tapa jolla jännitys purkautui.. Täysin sopimattomasti kyllä. Mutta jos jotain hyvää niin ei hän sentään loukannut sua tahallaan ja katuu. Ja varmasti on jotain oppinut. Olen todella, todella pahoillani sun puolesta. Nyt koita päästä sen yli ja keskittyä kaikkeen hyvään.

Vierailija
144/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät kirkossa vaikka ei kuulu kirkkoon. Ja kirkollisella vihkikaavalla mutta ystävä "vihkii" Hauskaa ja hulvatonta. Ei ihme että sulhanenkin alkoi pilailemaan. Ei nyt kovin vakava tilaisuus muutenkaan, joten sopi varmasti juhlien henkeen:)

Vierailija
145/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattanut mennä naimisiin. Nyt jo tiedätkin että äijä on älykääpiö joka ei juurikaan ajattele sanojaan ja tekemisiään. Avioliitto onkin mennyt kaikien gay juttujen, tv pika avioliitojen ja muun yhteiskunnan rappeutumisen takia aivan naurettavaksi. 

Vierailija
146/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyhmä veto mieheltäsi. Onko hänellä ollut aiemminkin taipumusta vastaavanlaiseen vitsailuun? Jos on, niin nyt olisi korkea aika tehdä miehelle selväksi, että tuollainen vitsailu on mautonta. Muuten saatat kuulla vastaavantasoista vitsailua muissakin elämänne tärkeissä käännekohdissa. Todennäköisesti joudut myös monet kerrat häpeämään silmät päästäsi, kun ukkosi heittelee tuollaisia vitsejä myös sukulaisten häissä, hautajaisissa jne.

Vierailija
147/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:46"] Kateelliset läskit mamupatjat täällä vikisee, kun oma Turkkimies vastasi maistraatissa vain "mine ei ummara se avioliito kulla kulla ma tahto" :DD [/quote] Kaikkien rasittavin ja idiootein palstailija on tämä joka vääntää joka jumalan aiheesta jotain mamupatja-rasismi-älämöloä. Voi vittu sanon minä. [/quote] Tais kalikka kalahtaa vai? :D Saatko penkin perseestä pois vai tuleeko turkkimies repimään sen? :D mene läski helvettiin tai pyydä isis-miestäsi tekemään sinusta kebabia :3

[/quote]

Ohiksena: mene hoitoon!!

Vierailija
148/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:45"]

Kusen sun häittesi päälle vitun drama queen! Kyllä jotkut ihmiset osaa oikein velloa itsetärkeydessään...

Voi että... menikö pikkuprinsessalla päivä pilalle... voi hellan lettas..

Maailmassa on oikeitakin ongelmia. Nälänhätää, sotaa ja kuolemaa. Ja sinä saatanan lortto valitat jostakin helvetin vitsistä.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
149/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:12"]

Alttarilla vaikka ei ollut kirkossa häät? Ja ystävä "vihki". Ei kuulosta oikeilta jäiltä ollenkaan joten ei ihme jos mies vähän vitsaili kun olivat tuollaiset leikkihäät. Ymmärtäisin järkytyksesi jos olisi tapahtunut kirkossa papin edessä, silloin olisi ollut tosi moukkamaista.

[/quote]

Aika surullista, että jollekin häissä olennaisinta on joku satukirjaa siteeraava huru-ukko. Noloa ja ahdasmielistä, että sen perusteella vielä kokee oikeudekseen vähätellä ja mollata toiselle tärkeää päivää.

Vierailija
150/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:41"]

Ikää oli? 5v?

Itse olisin nuhdellut äijää joskus paremmalla ajalla, enkä olisi järjestänyt mitään kohtausta ja pilannut itse häitäni.

[/quote]

Luulen että tää on provo, mutta sanotaan ettei olisi, niin sillälaillahan ap teki sen minkä pystyi. Se on vaan niin että kun tarpeeksi järkyttyy, sitä toimii just noin kuin ap, autopilotilla mutta ei pysty kumittamaan tapahtumia mielestään sitten millään. Jotain hajoaa lopullisesti ihmisessä, mullakin on valitettavasti pari tällaista hetkeä elämässä sattunut eikä niistä ole koskaan ihan täysin toipunut, arpi jäi sydämeen vaikka sitä ei kukaan nää.

[/quote]

"jotain hajoaa lopullisesti ihmisessä", "arpi jäi sydämeen".... ei huh huh mitä sentimentaalisuutta :DDD

Nyt vähän hei suhteellisuudentajua... Se oli vitsi vain, ei mikään massamurha :D

Vierailija
151/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:15"]Hihii..ken uskoo tuonkin ontuvan tarinan. Kyseessä ei kirkkohäät, mutta oltiin alttarilla.
[/quote]

Ruska mainittiin alussa....heinäkuussa ruskaa?

Vierailija
152/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että olisin itsekin vastannut ei sitten ja marssinut tieheni. Mitään häämatkaa ei tulisi ja mies saisi korvata asian jollain keinolla. Nyt lähtisin tyttöjen kanssa reissuun tai ottaisin välimatkaa, mikään pelkkä anteeksipyyntö ei kauheasti painaisi. 

Vierailija
153/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:06"]

Saattaa olla, että olisin itsekin vastannut ei sitten ja marssinut tieheni. Mitään häämatkaa ei tulisi ja mies saisi korvata asian jollain keinolla. Nyt lähtisin tyttöjen kanssa reissuun tai ottaisin välimatkaa, mikään pelkkä anteeksipyyntö ei kauheasti painaisi. 

[/quote]

Vooooiii mikä diiva luulet olevasi. :D Juuri tuollaisten aivokuolleitten idioottien takia tämä maailma on tällainen mätäpaise. Newsflash: Kukaan mies ei halua koskea viiden metrin kepilläkään tuollaista aivotonta kotkaa.

Vierailija
154/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään kummastuta se "äitini saattoi minut alttarille"? Minun ja monen muun isä on kuollut syöpään tai jostain muusta syystä ennen häitä eikä kenellekään ole tullut mielihalua ottaa äiti käsipuoleen saattajaksi.. tarinassa on niin monta ylilyöntiä että ihmettelen kuinka kukaan voi uskoa siihen.

ja jos ap plisi niin traumatisoitunut mitä sanoo niin miksi ihmeessä lähettelee tutuille terveisiä, tuntuu melko kepeältä.

Vierailija
155/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:13"]

[/quote]

Vooooiii mikä diiva luulet olevasi. :D Juuri tuollaisten aivokuolleitten idioottien takia tämä maailma on tällainen mätäpaise. Newsflash: Kukaan mies ei halua koskea viiden metrin kepilläkään tuollaista aivotonta kotkaa.

[/quote]

Voi, eihän tämä ole enää luuloa vaan näemmä jo yleisessä tiedossa! :3 Eipä niin, mutta sain tänään 18 senttistä keppiä ihan riittämiin.. 

Vierailija
156/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:18"]

[/quote]

[/quote]

Voi, eihän tämä ole enää luuloa vaan näemmä jo yleisessä tiedossa! :3 Eipä niin, mutta sain tänään 18 senttistä keppiä ihan riittämiin.. 

[/quote]

Menepäs Jonne nyt nukkumaan ja laita se kone kiinni.

Vierailija
157/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Lähteminen olisi vain osoitus että henkilö ei ota mitä tahansa kohtelua osakseen vaan kunnioittaa itseään ja hyvinvointiaan siinä määrin että ei pysy törppöjen seurassa. Joten joskus se "diivailu" onkin hyvää itsetuntoa. Ainakin viestisi tukee tätä sillä kuulostat kaamealta tärpöltä joka jossain vaiheessa aivan varmasti satuttaa puolisoaan jos tämä ei pysy raameissa.

Vierailija
158/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se äiti saattoi alttarille (mm se) pisti minunkin silmääni :D

Vierailija
159/175 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ääliö,jätä se sika

Vierailija
160/175 |