Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna viikon toinen salitreeni

Vierailija
23.06.2026 |

Lisäksi juoksen 1,5km nopeudella 7,2km/h 1-2krt viikossa, minulla on isommat hauikset kuin miehelläni ja vaatekoko, joka raskauksien jälkeen muuttui M-kokoon on jälleen XS-S.


Tästä harrastuksesta en pidä taukoa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

Vierailija
2/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.

 

Ap

Vierailija
4/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pakkomielteeltä.

Vierailija
5/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.

 

Ap

Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.

Vierailija
6/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pakkomielteeltä.

Ai, minulle tuo on nautinto. Rakastan sitä. Olen työssä paljon esillä ja katseiden kohteena. Salilla voin keskittyä pelkästään itseeni.



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Vierailija
8/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.

 

Ap

Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.

Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.


Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pakkomielteeltä.

Ei vaan sitoutumiselta. Mulla on nyt ollut paljon puutarhahommia, mutta huomenna punttitreeni ennenkuin lähden raivaussahahommiin. Mulle kelpais kyllä vähän enemmän tuota "pakkomielteisyyttä" treenin suhteen.

Vierailija
10/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.

 

Ap

Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.

Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.


Ap

Okei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.

Vierailija
12/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.

 

Ap

Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.

Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.


Ap

Okei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.




Kävin lääkärillä toisesta asiasta ja hän sanoi, että minun on oltava varovainen, etten laihdu liikaa.


Ap

Vierailija
14/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivosin maanantaina 7 tuntia, tänään 8 tuntia. Porrassiivousta hissittömissä taloissa ja pyörällä kuljen töihin, töissä ja töistä. Huomenna vaan 5 tuntia.

En aio tänäkään vuonna käydä salilla, sen sijaan hieronnan varasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinunkin, aloittajan, pitäisi alkaa elää elämää. Huomaisit, että tärkeää on ihan muut asiat kuin maintsemaisi.

Vierailija
16/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt mitenkään suuri määrä liikuntaa ole.

Vierailija
17/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.



No minulle se on riittävän hyvä. Olen 160cm pitkä nainen. Olen tyytyväinen.


Ap

Vierailija
18/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.

 

Ap

Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.

Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.


Ap

Okei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.




Kävin lääkärillä toisesta asiasta ja hän sanoi, että minun on oltava varovainen, etten laihdu liikaa.


Ap

Okei. Antoiko lääkäri lupaa käydä kaupassa kävellen?

Vierailija
19/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt mitenkään suuri määrä liikuntaa ole.

Ei niin. Pitäisikö liikuntaa olla suuri määrä?


Ap

Vierailija
20/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pakkomielteeltä.

Ai, minulle tuo on nautinto. Rakastan sitä. Olen työssä paljon esillä ja katseiden kohteena. Salilla voin keskittyä pelkästään itseeni.



Ap

Sitä se narsismius teettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi