ωKerro salainen fantasiasi?ω
∞ Φ ω
Kerro mitä seksiin liittyvää haluaisit tehdä tai haluaisit, että sinulle tehdään, mutta et halua kertoa kellekään etkä varsinkaan puolisolle. Joku salainen juttu mistä haaveilet mutta et ole kokeillut etkä tiedä olisiko se oikeasti sittenkään kivaa.
Kommentit (47)
Haluaisin kiivetä puuhun alasti ja virtsata sieltä eri asennoissa alas. Ja joku kuvaisi minua videokameralla ja zoomailisi oikein pimppiäni.
Ehdottomasti että nainen istuis naamalleni
Nuolla timmiä 18v posliinilihaa 5 tuntia putkeen
Kusta jonkun homon kanssa kilpaa sähköpaimenlankaan
Tykkäisin olla filmitähti leffassa nimeltä "Pissaliisa".
Minulla olisi siinä eri naama, sellainen elokuvanaama että näytän kauniilta ja ihan eri ihmiseltä että kukaan ei tunnista. Sellainen kuminen kaunis naama mikä näyttää oikealta naamalta. Sitten näyttelisin elokuvassa kaikki kohtaukset ihan itse.
Näitä kohtauksia olisi mm.
-tyttö pissaa "vahingossa" housuun bussissa
-tyttö pissaa kyykyssä metsässä
-tyttö pissaa "vahingossa" housuun kassajonossa
-tyttö pissaa pensaassa
-tyttö pissaa luennolla housuun
-tyttö pissaa unissaan housuun
-tyttö pissaa discossa housuun
-tyttö pissaa kaupan sovituskopissa lattialle
-tyttö pissaa morsiusneitona housuun
-tyttö pissaa vessajonossa housuun
-tyttö pissaa seisten
-tyttö pissaa istuen
-tyttö pissaa maaten
-tyttö pissaa puusta alas
-tyttö pissaa hajareisin
-tyttö yrittää pidätellä pissaa kunnes tulee oikea vahinko
-tyttö pissaa suihkussa
jne. Sitten elokuvasta tulisi menestys ja kaikki haluaisivat ostaa sen. Minusta tulisi rikas ja sormettaisin itseäni katsellen elokuvaani. Kukaan ei tietäisi että minä olin se tähti kun käytin sitä kaunista naamaria.
- Haluaisin nukkua itseni ikäisen suloisen miehenalun kanssa lusikka-asennossa.
- Haluaisin, että joku nuolisi mua hyvin.
- Haluaisin nuolla nätin naisen alapäätä, halailla, sormettaa ym.
Fantasioin, että mun työkaveri tulee työpäivän jälkeen hivelemään mun vyötäröä ja peppua ja varovasti vähän kuin lupaa kysellen kädet karkaavat paidan alle rinnoille, huulet suutelee kaulaa. Pikkuhiljaa meno muuttuisi varmemmaksi ja "ottamiseksi". Se työntää kätensä mun alushousuihin ja antaa tajunnanräjäyttävän orgasmin. Käskee mun riisuutua, mennä kontilleen lattialle ja panee mua takaapäin (vaginaan). Lopuksi hoidettaisiin työhommat loppuun ja sanottaisiin heipat ulko-ovella.
En ole koskaan saanut siis mitään näistä. En sellaista varmaa intohimoista "nyt minä tulen ja otan omani" seksiä, en hyvää suuseksiä, en seksiä naisen kanssa enkä arkista hellyyttä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:41"]
Onko tuossa otsikossa PIMPPEJÄ?????
AU mun silmät!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Ne on pinppejä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:59"]- Haluaisin nukkua itseni ikäisen suloisen miehenalun kanssa lusikka-asennossa.
- Haluaisin, että joku nuolisi mua hyvin.
- Haluaisin nuolla nätin naisen alapäätä, halailla, sormettaa ym.
Fantasioin, että mun työkaveri tulee työpäivän jälkeen hivelemään mun vyötäröä ja peppua ja varovasti vähän kuin lupaa kysellen kädet karkaavat paidan alle rinnoille, huulet suutelee kaulaa. Pikkuhiljaa meno muuttuisi varmemmaksi ja "ottamiseksi". Se työntää kätensä mun alushousuihin ja antaa tajunnanräjäyttävän orgasmin. Käskee mun riisuutua, mennä kontilleen lattialle ja panee mua takaapäin (vaginaan). Lopuksi hoidettaisiin työhommat loppuun ja sanottaisiin heipat ulko-ovella.
En ole koskaan saanut siis mitään näistä. En sellaista varmaa intohimoista "nyt minä tulen ja otan omani" seksiä, en hyvää suuseksiä, en seksiä naisen kanssa enkä arkista hellyyttä.
[/quote] en minäkään.t.mies
Haluan veriorgioihin metsään syysyöllä kuutamolla, olen nuotion äärellä 10 naista ympärillä jotka laskee kuukautisverta juomalaseihin kaataa ne päälleni ja juottaa minulle
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:59"]- Haluaisin nukkua itseni ikäisen suloisen miehenalun kanssa lusikka-asennossa. - Haluaisin, että joku nuolisi mua hyvin. - Haluaisin nuolla nätin naisen alapäätä, halailla, sormettaa ym. Fantasioin, että mun työkaveri tulee työpäivän jälkeen hivelemään mun vyötäröä ja peppua ja varovasti vähän kuin lupaa kysellen kädet karkaavat paidan alle rinnoille, huulet suutelee kaulaa. Pikkuhiljaa meno muuttuisi varmemmaksi ja "ottamiseksi". Se työntää kätensä mun alushousuihin ja antaa tajunnanräjäyttävän orgasmin. Käskee mun riisuutua, mennä kontilleen lattialle ja panee mua takaapäin (vaginaan). Lopuksi hoidettaisiin työhommat loppuun ja sanottaisiin heipat ulko-ovella. En ole koskaan saanut siis mitään näistä. En sellaista varmaa intohimoista "nyt minä tulen ja otan omani" seksiä, en hyvää suuseksiä, en seksiä naisen kanssa enkä arkista hellyyttä. [/quote] en minäkään.t.mies
[/quote]
Voi meitä poloisia :( Toivotaan, että tulevaisuus tuo edes jotain tästä tullessaan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:03"]
Haluan veriorgioihin metsään syysyöllä kuutamolla, olen nuotion äärellä 10 naista ympärillä jotka laskee kuukautisverta juomalaseihin kaataa ne päälleni ja juottaa minulle
[/quote]
O_O
Haluaisin juoda pillimehua Hankkija-lippis päässä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:59"]- Haluaisin nukkua itseni ikäisen suloisen miehenalun kanssa lusikka-asennossa. - Haluaisin, että joku nuolisi mua hyvin. - Haluaisin nuolla nätin naisen alapäätä, halailla, sormettaa ym. Fantasioin, että mun työkaveri tulee työpäivän jälkeen hivelemään mun vyötäröä ja peppua ja varovasti vähän kuin lupaa kysellen kädet karkaavat paidan alle rinnoille, huulet suutelee kaulaa. Pikkuhiljaa meno muuttuisi varmemmaksi ja "ottamiseksi". Se työntää kätensä mun alushousuihin ja antaa tajunnanräjäyttävän orgasmin. Käskee mun riisuutua, mennä kontilleen lattialle ja panee mua takaapäin (vaginaan). Lopuksi hoidettaisiin työhommat loppuun ja sanottaisiin heipat ulko-ovella. En ole koskaan saanut siis mitään näistä. En sellaista varmaa intohimoista "nyt minä tulen ja otan omani" seksiä, en hyvää suuseksiä, en seksiä naisen kanssa enkä arkista hellyyttä. [/quote] en minäkään.t.mies
[/quote]
Voi meitä poloisia :( Toivotaan, että tulevaisuus tuo edes jotain tästä tullessaan.
[/quote] sanopa muuta, muuten samanlaiset, tuon lusikassa olevan sukupuolta vaan vaihan omassa fantasiassa...
haluaisin, että tapaisin naisen jolla on suun tilalla häpärit
Haluaisin vaan nukkua lusikassa jonkun nätin naisen kanssa. Olen siis itse tällä hetkellä miehen kanssa. Mutta koko päivä lusikassa vaan, ja juttelisimme ja kuuntelisimme rentoa musiikkia ja vähän pusuttelisimme.
Haluaisin raiskata tyttöystäväni parhaan kaverin väkivaltaisesti. Tää on siis ihan vaan fantasia et en oikeesti mitään tollasta tekis..
M35
Haluan tulla jonkun ryöstön tms kohteeksi missä kommandopipopäinen nainen ottaa minut panttivangiksi ja myöhemmin paneskelee kanssani
kokeilla että kuinka isoksi pilluni venyy. eli jonkinlainen laajeneva juttu olisi sisällä ja sitä suurennettaisiin pikkuisen kerrallaan ja katsottaisiin että missä kohtaa tulisi raja vastaan. ja mun mies ei tiedä tästä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:01"]
[/quote]
Nonniin. Nyt sinä mies ja sinä surullinen av-mamma teette itsellenne kertakäyttösähköpostiosoitteet ja vaihdatte ne täällä. Tutustutte toisiinne. Ehkä teillä synkkaa ;) No niin, vauhtia nyt, sähköpostiosoitetta tekemään! esim. suomi24.fi tai luukku.com tai hotmail.com
Vauhtia vauhtia!
t. esiliinanne
ps. elämä olisi upeaa jos puolisokin olisi kiinnostunut av:sta. heti yksi yhdistävä tekijä.
Haluaisin kuvata kun nuori hoikka pieni nainen vääntää ison paskan nurmikolle