Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ωKerro salainen fantasiasi?ω

Vierailija
08.07.2015 |

∞ Φ ω

Kerro mitä seksiin liittyvää haluaisit tehdä tai haluaisit, että sinulle tehdään, mutta et halua kertoa kellekään etkä varsinkaan puolisolle. Joku salainen juttu mistä haaveilet mutta et ole kokeillut etkä tiedä olisiko se oikeasti sittenkään kivaa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tulisi tänään jämsän shellille klo 15. Tahdok nuolla varpaasi maksu varma

Vierailija
2/47 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD
jämsän shellillä on tänään harvinaisen paljon naisia kännykkää näpyttelemässä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kirjoittaisin tänne jotain, mitä en halua kertoa kellekään?

Vierailija
4/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin, että nainen nuolee oikein antaumuksella pimppiäni. Haluaisin myös sormettaa naista mutta en välttämättä haluaisi nuolla.

En ole varma haluaisinko näitä sitten enää oikeasti jos pääsisi livenä kokeilemaan. Mutta fantasiana toimii ja pöksyt kostuu heti kun ajattelen.

t. av-mamma

Vierailija
5/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nuolla käskin ruman naisen paskaista persettä

Vierailija
6/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:34"]Minä haluaisin, että nainen nuolee oikein antaumuksella pimppiäni. Haluaisin myös sormettaa naista mutta en välttämättä haluaisi nuolla.

En ole varma haluaisinko näitä sitten enää oikeasti jos pääsisi livenä kokeilemaan. Mutta fantasiana toimii ja pöksyt kostuu heti kun ajattelen.

t. av-mamma
[/quote] hyi miten sairasta

Vierailija
7/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin että 2 sinisilmäistä, vaaleahko hiuksista naista, pitkät jiukset isot tissit, muodokkaat freddy housut jalassa. Pysäyttää minut ja kysyy neuvoa mistä pääsee johonkin, näytän kartalta ja ne kiihottuu siitä, toinen hivelee minun takapuolta, toinen imee omaa sormeaan, toinen alkaa hiveleen itseään ja toinen hivelee minua etupuolelta pallien kohdalta. Suutelee kiihkeästi, avaa mun housut, ottaa suuhun ja kumpikin kontallaan edessä, toinen imee, ottaa syvälle, toinen nuolee mun palleja. Kun tulee nielee ja toinen nuolee puhtaaksi. Laittaa takasin housuihin ja lähtevät sinne mihin näytin osoitteen.

Vierailija
8/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:34"]Minä haluaisin, että nainen nuolee oikein antaumuksella pimppiäni. Haluaisin myös sormettaa naista mutta en välttämättä haluaisi nuolla. En ole varma haluaisinko näitä sitten enää oikeasti jos pääsisi livenä kokeilemaan. Mutta fantasiana toimii ja pöksyt kostuu heti kun ajattelen. t. av-mamma [/quote] hyi miten sairasta

[/quote]tälläisten asiallisten kommenttien takia näitä toiveita ei koskaan kerrotakaan puolisolle eikä kavereille eikä kellekään.

Vierailija
9/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla seksiä shemalen kanssa ja pissaleikkejä voisin kokeilla kenen kanssa tahansa, mieluiten ihan vaan miehen.

Vierailija
10/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan panna kuutta naista persekseen niin että naiset on paksuusjärjestyksessä. Aloitan lihavimmasta kohti laihinta.

Vierailija
11/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:34"]Minä haluaisin, että nainen nuolee oikein antaumuksella pimppiäni. Haluaisin myös sormettaa naista mutta en välttämättä haluaisi nuolla. En ole varma haluaisinko näitä sitten enää oikeasti jos pääsisi livenä kokeilemaan. Mutta fantasiana toimii ja pöksyt kostuu heti kun ajattelen. t. av-mamma [/quote] hyi miten sairasta

[/quote]

Huoh. "Kerro tässä salainen fantasiasi, mitä et muuten kertoisi kenellekään." Fantasia, ei todellisuus.

Vierailija
12/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa otsikossa PIMPPEJÄ?????

AU mun silmät!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin testata mustaa munaa

Vierailija
14/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon panna kaunista shemalea perseeseen

Vierailija
15/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että joku ihana iso vahva mies nais mua eka suuhun ja laukeais suuhuni. Sen jälkeen hän vähän paijais ja pussais ja siirtyisi panemaan pyllyyni niin kauan että laukeaisin koskettelematta itseäni. En ole koskaan ollut miehen kanssa.
- mies

Vierailija
16/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:36"]

[/quote]

Huoh. "Kerro tässä salainen fantasiasi, mitä et muuten kertoisi kenellekään." Fantasia, ei todellisuus.
[/quote] fantasiaki ihan ocsettaA

Vierailija
17/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pusun, halin tai ihan mitä vaan huonoa perusjumputusta. Olen eronnut ja ollut vuoden ilman seksiä. Olen ylipainoinen ja ruma. En tule ikinä enää samaan seksiä ja se harmittaa joka päivä.

Vierailija
18/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:41"]Mä haluaisin testata mustaa munaa
[/quote] aika märänneellä ruumiilla saattaa olla

Vierailija
19/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin istua uimapuku päällä naisen sylissä jolla on uimapuku. Istuisin hajareisin tämän sylissä ja sitten pissaisin täyden rakon hitaasti ja nautinnollisesti tämän syliin. Tekisimme tämän vaikka suihkussa jakkaralla tai vessanpöntön päällä. Sitten suihkuun, uikkarit pois ja hieroisimme toisiamme alapäistä.

Vierailija
20/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kokeilla millainen on musta kikkeli. Haluaisin istahtaa sellaisen päälle.