Kysymys Tuska-festivaalista
Miksi aikuiset ihmiset nolaatte itsenne juoksemalla sitä rinkiä kuin aivottomat lampaat?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Se on tanssia
Eikä ole kuin ringissä juoksemista. Näyttää todella typerälle.
Jos se näyttää typerältä, niin miksi katsot sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tanssia
Eikä ole kuin ringissä juoksemista. Näyttää todella typerälle.
Sinulla on kireä rinki pääsi ympärillä.
Ota se pois
Hassua miten tämän asian sanominen ääneen aiheuttaa niin paljon vastarintaa. Muutenkin Tuska tuntuu olevan incelien ja aspergerien suosiossa, koska esim ylilaudalla sitä festaria ei saa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Se on tanssia
No ei se kyllä ole.
Ei aina kaiken tarvii olla niin vakavaa tai järkevää. Pieni hassuttelu välillä on ihan paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tanssia
Eikä ole kuin ringissä juoksemista. Näyttää todella typerälle.
Ei kiinnosta hevonvittuakaan jonkun inkkelipersun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina kaiken tarvii olla niin vakavaa tai järkevää. Pieni hassuttelu välillä on ihan paikallaan.
Ei se ole hassuttelua vaan pakotettua noloa touhua. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tanssia
Eikä ole kuin ringissä juoksemista. Näyttää todella typerälle.
Ei kiinnosta hevonvittuakaan jonkun inkkelipersun mielipide.
Miten ihmeessä yhdistät persut jokaiseen aiheeseen? En tajua miten ne liittyy tähän ollenkaan. Sinuna olisin huolissani mielenterveydestäsi.
juokseminenhan on terveellistä ja jos et juokse ringissä niin juokset ulos alueelta, mikäs järki siinä on, kalliit liput ostettu?
a) Käsittääkseni kukaan ei pakota siihen, osallistuminen on vapaaehtoista
b) Sitä tehdään koska se on kivaa ja sillä saa ylimääräistä energiaa purettua
Kyllä aikuisiakin saa välillä lapsettaa. Jos viettää kaiken ikänsä miettimällä mikä on noloa ja mitä jos joku muu näkee, jää aika paljon hauskoja juttuja kokematta.
Kukin siis tavallaan. Itse en juokse rinkiä Tuskassa, mutta pukeudun värikkäästi Pridessä. Tolkuttoman noloa varmasti sekin.
Se on tanssia