Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ωKerro salainen fantasiasi?ω

Vierailija
08.07.2015 |

∞ Φ ω

Kerro mitä seksiin liittyvää haluaisit tehdä tai haluaisit, että sinulle tehdään, mutta et halua kertoa kellekään etkä varsinkaan puolisolle. Joku salainen juttu mistä haaveilet mutta et ole kokeillut etkä tiedä olisiko se oikeasti sittenkään kivaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:59"]- Haluaisin nukkua itseni ikäisen suloisen miehenalun kanssa lusikka-asennossa. - Haluaisin, että joku nuolisi mua hyvin. - Haluaisin nuolla nätin naisen alapäätä, halailla, sormettaa ym. Fantasioin, että mun työkaveri tulee työpäivän jälkeen hivelemään mun vyötäröä ja peppua ja varovasti vähän kuin lupaa kysellen kädet karkaavat paidan alle rinnoille, huulet suutelee kaulaa. Pikkuhiljaa meno muuttuisi varmemmaksi ja "ottamiseksi". Se työntää kätensä mun alushousuihin ja antaa tajunnanräjäyttävän orgasmin. Käskee mun riisuutua, mennä kontilleen lattialle ja panee mua takaapäin (vaginaan). Lopuksi hoidettaisiin työhommat loppuun ja sanottaisiin heipat ulko-ovella. En ole koskaan saanut siis mitään näistä. En sellaista varmaa intohimoista "nyt minä tulen ja otan omani" seksiä, en hyvää suuseksiä, en seksiä naisen kanssa enkä arkista hellyyttä. [/quote] en minäkään.t.mies

[/quote]

Nonniin. Nyt sinä mies ja sinä surullinen av-mamma teette itsellenne kertakäyttösähköpostiosoitteet ja vaihdatte ne täällä. Tutustutte toisiinne. Ehkä teillä synkkaa ;) No niin, vauhtia nyt, sähköpostiosoitetta tekemään! esim. suomi24.fi tai luukku.com tai hotmail.com

Vauhtia vauhtia!

t. esiliinanne

ps. elämä olisi upeaa jos puolisokin olisi kiinnostunut av:sta. heti yksi yhdistävä tekijä.
[/quote] nnnnniiiii, voishan sitä kokeillaki..eipähän sitä koskaan tiiä.

Vierailija
42/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:59"]- Haluaisin nukkua itseni ikäisen suloisen miehenalun kanssa lusikka-asennossa. - Haluaisin, että joku nuolisi mua hyvin. - Haluaisin nuolla nätin naisen alapäätä, halailla, sormettaa ym. Fantasioin, että mun työkaveri tulee työpäivän jälkeen hivelemään mun vyötäröä ja peppua ja varovasti vähän kuin lupaa kysellen kädet karkaavat paidan alle rinnoille, huulet suutelee kaulaa. Pikkuhiljaa meno muuttuisi varmemmaksi ja "ottamiseksi". Se työntää kätensä mun alushousuihin ja antaa tajunnanräjäyttävän orgasmin. Käskee mun riisuutua, mennä kontilleen lattialle ja panee mua takaapäin (vaginaan). Lopuksi hoidettaisiin työhommat loppuun ja sanottaisiin heipat ulko-ovella. En ole koskaan saanut siis mitään näistä. En sellaista varmaa intohimoista "nyt minä tulen ja otan omani" seksiä, en hyvää suuseksiä, en seksiä naisen kanssa enkä arkista hellyyttä. [/quote] en minäkään.t.mies

[/quote]

Nonniin. Nyt sinä mies ja sinä surullinen av-mamma teette itsellenne kertakäyttösähköpostiosoitteet ja vaihdatte ne täällä. Tutustutte toisiinne. Ehkä teillä synkkaa ;) No niin, vauhtia nyt, sähköpostiosoitetta tekemään! esim. suomi24.fi tai luukku.com tai hotmail.com

Vauhtia vauhtia!

t. esiliinanne

ps. elämä olisi upeaa jos puolisokin olisi kiinnostunut av:sta. heti yksi yhdistävä tekijä.
[/quote] Sori! Piti yläpeukuttaa!

Ja todellakin, nyt niitä sähköpostiosotteita väsäämään! :D

Vierailija
44/47 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:44"]Haluaisin istua uimapuku päällä naisen sylissä jolla on uimapuku. Istuisin hajareisin tämän sylissä ja sitten pissaisin täyden rakon hitaasti ja nautinnollisesti tämän syliin. Tekisimme tämän vaikka suihkussa jakkaralla tai vessanpöntön päällä. Sitten suihkuun, uikkarit pois ja hieroisimme toisiamme alapäistä.
[/quote]

Kuulostaa kivalta! :D mullakin on pissafantasioita,en tiedä mistä ne kumpuaa. Ehkä enemmän naisen kanssa kuin miehen,tätä tekisin.en oo miettinyt tarkkaa kaavaa mutta pissaa ja hyvää seksiä siihen kuuluisi.(ei pissan juomista)"housuun" pissaamista oon kokeillut samalla kun itsetyydytin. Olin suihkun lattialla pyyhe jalkovälissä,pissasin ja sain upean orgasmin.pakko oli saada tietää miltä se tuntuu. Kiitos kun muistutit,olin jo unohtanut tän jutun.

Vierailija
45/47 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:01"]

[/quote]

Vauhtia vauhtia!

t. esiliinanne

[/quote] Sori! Piti yläpeukuttaa!

Ja todellakin, nyt niitä sähköpostiosotteita väsäämään! :D
[/quote] mie ootte tuleva pariskunta?

Vierailija
46/47 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:41"]

Haluan panna kuutta naista persekseen niin että naiset on paksuusjärjestyksessä. Aloitan lihavimmasta kohti laihinta.

[/quote]

Kyllä! Useamman naisen tuhkaluukkurassaus vuoronperään. OU JEA!!

Vierailija
47/47 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kirjoittakaa jo maili osoitteenne yksinäiset sielut!