Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan ärsyttävimmät palstatyypit

Vierailija
05.07.2015 |

-kielioppi Kyttääjät.

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"]

-imetysfanaatikot -sektio ei ole synnytys-tyypit -Kiroilijat ja vänkääjät -Ikäsekoilijat (nuoret ja vanhat) -Rasistit, homojen, uskovien/erilaisten/yh-äitien haukkujat -Perverssit - toiset naiset Itsekin olen imettänyt pitkään ja synnytykset ok sekä elän ydinperheessä, mutta ärsyttää haukkujat

[/quote]

Heh, enpä ole tuotakaan koskaan ajatellut, ja olen täällä uusi, mutta enpä ole minäkään koskaan sektiota synnytyksenä pitänyt. Onko se loukkaavaa niistä, joille on tehty sektio?
[/quote]

Ei ole minullekaan tehty, mutta pidän sitä synnytyksenä. Synnytystapa on vaan toinen, kyllä ammattilaisetkin kutsuvat synnytyksenä
[/quote]
Ps. En sitten väittänyt että alatiesynnytys ja sektio ovat sama käsite. Käsitteellä synnytys miellän molemmat tyylit.

Vierailija
62/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi, joka tekee jotain turhia aloituksia Chigaco-Iidasta. Ei ketään taida oikeasti kiinnostaa ko. bloggari niin paljoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listahullu!!!

Vierailija
64/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"]

-imetysfanaatikot -sektio ei ole synnytys-tyypit -Kiroilijat ja vänkääjät -Ikäsekoilijat (nuoret ja vanhat) -Rasistit, homojen, uskovien/erilaisten/yh-äitien haukkujat -Perverssit - toiset naiset Itsekin olen imettänyt pitkään ja synnytykset ok sekä elän ydinperheessä, mutta ärsyttää haukkujat

[/quote]

Heh, enpä ole tuotakaan koskaan ajatellut, ja olen täällä uusi, mutta enpä ole minäkään koskaan sektiota synnytyksenä pitänyt. Onko se loukkaavaa niistä, joille on tehty sektio?

[/quote]

Ajatteleminen ei näköjään ole sinua varten. Mene vaikka katsomaan jotain reality- hömppää telkusta ;)

Vierailija
65/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"] -imetysfanaatikot -sektio ei ole synnytys-tyypit -Kiroilijat ja vänkääjät -Ikäsekoilijat (nuoret ja vanhat) -Rasistit, homojen, uskovien/erilaisten/yh-äitien haukkujat -Perverssit - toiset naiset Itsekin olen imettänyt pitkään ja synnytykset ok sekä elän ydinperheessä, mutta ärsyttää haukkujat [/quote] Heh, enpä ole tuotakaan koskaan ajatellut, ja olen täällä uusi, mutta enpä ole minäkään koskaan sektiota synnytyksenä pitänyt. Onko se loukkaavaa niistä, joille on tehty sektio? [/quote] Ei ole minullekaan tehty, mutta pidän sitä synnytyksenä. Synnytystapa on vaan toinen, kyllä ammattilaisetkin kutsuvat synnytyksenä

[/quote]

Ok, hyvä tietää. En osannut edes kuvitella, että asia on jollekin tärkeä, siis että kaikkien pitäisi ymmärtää se synnytykseksi. Minun mielestäni synnytykseen liittyy ponnistaminen, aktiivinen ote. Ponnistaminen ja supistukset on varmaan ensimmäinen asia, joka synnytyksestä muutenkin tulee mieleen.

Vierailija
66/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka tulevat hyväntuulisiin ja kivoihin ketjuihin inisemään. "Mitä jätskiä syöt mieluiten kesällä? - En ainakaan mässytä mitään keinotekosta paskaa!!!! Yllättäen av-mammat kiskoo 4 litraa jäätelöö, jossa on 8,92 sokeripalaa lusikallisessa, vetää päälle kolme purkkia kinuskikastiketta, kulhollisen kermavaahtoo ja itkee sitten, kun on niin läskejä!!! Hah, vitun porsaat"

Vierailija
67/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat! Miksi tarvii tulla ketjuihin joissa käsitellään jotain lapsiin liittyvää ongelmaa tyyliin: "ite ootte lapsenne tehneet..."

Vierailija
68/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi naiset:D:D "siis käytääkö joku oikeasti vielä tampooneja?"

Vierailija
69/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat jotka tulevat jokaikiseen lapsia vähänkin koskevaan ketjuun hokemaan aina sitä samaa: "Onneksi olen ollut viisas ja valinnut elämäni niin ettei tarvi ikinä kokea (valitse tähän aihe mistä on kysymys, aamuherätykset, sotkeminen yms)"
.
Se helvetin pyhä vulva tyyppi joka on varmasti kaikista ärsyttävin.

Vierailija
70/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole minullekaan tehty, mutta pidän sitä synnytyksenä. Synnytystapa on vaan toinen, kyllä ammattilaisetkin kutsuvat synnytyksenä
[/quote]
Ps. En sitten väittänyt että alatiesynnytys ja sektio ovat sama käsite. Käsitteellä synnytys miellän molemmat tyylit.
[/quote]

Tallaiset!

Vierailija
71/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaleiden puolustajat. 

Vierailija
72/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki negatiiviset kirjoittajat ja aloitukset on yhtä masentavia. Uusi viikko on alkamassa, yritetään olla vähän positiivisempia.

Vierailija
73/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka jäävät jankkaamaan aiheen vierestä ja pitkien lainausten kera. Eipä juuri muut. Paitsi ehkä vähän ap:t jotka hiljenevät heti aloituksensa jälkeen.

Vierailija
74/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on erityislahjakas -tyypit (vaikkei oikeasti ole)

Vierailija
75/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, jotka eivät ole lukeneet aloitusta kunnolla tai koko ketjua ja tulevat kommentoimaan ihan mitä sattuu.

Vierailija
76/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitaloustumpelot. "Keitin kananmunia puoli tuntia ja ovat vieläkin ihan kovia."

Vierailija
77/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
78/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät edes tiedä kiintiöpakolaisen ja turvapaikanhakijan eroa, mutta paasaavat maahanmuutosta.

Vierailija
79/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sanaa mamu käytetään synonyymina sanalle neekeri. Ärsyttävää.

Vierailija
80/123 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 06:59"]

Ihmiset, jotka eivät edes tiedä kiintiöpakolaisen ja turvapaikanhakijan eroa, mutta paasaavat maahanmuutosta.

[/quote]

Käyttäytyykö kiintiöpakoilainen ja maahanmuuttaja eri tavoin tässä yhteiskunnassa. Onko toinen ryhmä taipuvaisempi rikoksiin? Kerro?