Listataan ärsyttävimmät palstatyypit
Kommentit (123)
"Miksi 2v tekee näin?" "Onko 2v normaali?" X100
Tyyppi, joka tekee syväluotaavan analyysin toisesta tyypistä muutaman lauseen perustella. Ja sitten leimaa ja lyttää sen ihmisen, omiin mielikuviinsa perustuen.
Ne jotka tulee aina ulisemaan läski ketjuihin
Provoooo!
Kai kaikki provon tunnistaa ilmankin...
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:51"]
Tyyppi, joka tekee syväluotaavan analyysin toisesta tyypistä muutaman lauseen perustella. Ja sitten leimaa ja lyttää sen ihmisen, omiin mielikuviinsa perustuen.
[/quote]
Miten niin? Nämähän ovat todella hauskaa palstaviihdettä. Itse luen mieluusti näitä analyysejä. Ne muuten tuntuvat tosi usein paikkansa pitäviltä. Olet tainnut joutua jonkun sellaisen kohteeksi itse :D . Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Keski-iän kriisiä potevat teinityttöjen perään kuolaavat äijät. Sovinistit. Peräkammarin pojat.
[/quote]
Tämä. Ja nuo omasta hatusta vedetyt tulkinnat ja seuraukset on usein mitä yksityiskohtaisimpia, vaikka aloittaja ei olisi mitään sen suuntaistakaan maininnut.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:55"]
[/quote]
Miten niin? Nämähän ovat todella hauskaa palstaviihdettä. Itse luen mieluusti näitä analyysejä. Ne muuten tuntuvat tosi usein paikkansa pitäviltä. Olet tainnut joutua jonkun sellaisen kohteeksi itse :D . Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
[/quote]
Taidat olla vähän kokematon netinlukija? Ota nyt huomioon että kokeneemmat ihmiset on nähneet tuon saman argumentin vähintään tuhansia kertoja ja valitettavasti se kuluu aika nopeasti.
Nälvijät, periaatteesta alaspeukuttajat
"Mikä lapselle nimeksi kun sisarukset on tämä ja tuo..." Kannatan vapaata keskustelua ja neuvojen kysymistä, mutta jos ei omalle lapselleen osaa edes nimeä valita ilman että kysyy täältä... miten ne saa ne lapsensa kasvatettua ylipäänsä muutenkaan??
Keski-iän kriisiä potevat teinityttöjen perään kuolaavat äijät. Sovinistit. Peräkammarin pojat.
[/quote]
Enpä kuule usko täällä olevan montaa keski-ikäistä äijää :D
Sen sijaan keski-iän kriisiä potevia akkoja riittää. Ja sen huomaa.
Ne jotka haukkuvat normaalipainoisia läskeiksi, tai muuten vaan ilkeät ihmiset joilla ei ole muuta elämää kun av
-imetysfanaatikot
-sektio ei ole synnytys-tyypit
-Kiroilijat ja vänkääjät
-Ikäsekoilijat (nuoret ja vanhat)
-Rasistit, homojen, uskovien/erilaisten/yh-äitien haukkujat
-Perverssit
- toiset naiset
Itsekin olen imettänyt pitkään ja synnytykset
ok sekä elän ydinperheessä, mutta ärsyttää haukkujat
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:55"]Kielioppikytät on just parasta!
[/quote]
Se on hienoa, että joku viitsii edes joskus muistuttaa.
Olen ....., kysyttävää?
KETÄÄN EI KIINNOSTA!
[/quote]
En usko kovinkaan monen mainitsemasi tyypin palstalla pyörivän. Miesvihaajia ja miehenä provoajia sitäkin enemmän sitten.
Palstafemakko, joka vastaa isosta osasta palstan sisällöntuotantoa.
Miten se ehtiikin? Eikö Seta järjestä mitään vapaa-ajan aktiviteetteja?