Listataan ärsyttävimmät palstatyypit
Kommentit (123)
Venäjästä ja Natosta vouhkaavat sotamammat.
Monilapsiset äidit, jotka tulee paasaamaan yksilapsisten ketjuihin, että "pilaatte lapsenne elämän, sisarus on rikkaus". Yksilapsiset harvemmin vouhkaavat monilapsisten ketjuissa
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:28"]
Mitä puuroa syöt? -"En mitään." Niin raivostuttavaa! Miksi pitää edes avata ketju, joka ei koske sinua? -.-
[/quote]
No tuo nyt ei vielä minusta olisi ärsyttävää sinänsä; siinähän vain joku vastaa gallup-kysymykseen "en syö puuroa". Aika turha vastaus toki, muttei mikään kamalan ärsyttävä minusta...
Sen sijaan se on minustakin ärsyttävää, että joku tulee johonkin "Kokemuksia Dyson-imureista? Ovatko ne hintansa arvoisia?" tms. ketjuun kertomaan: "Minä en ainakaan ole koskaan käyttänyt mitään Dysonia, enkä tule käyttämäänkään!" Kiitos tiedosta, olit suureksi avuksi :D
Ne, jotka kirjoittavat "kirjoituksesi kertoo sinusta paljon" mutta jotka eivät sitten kerro, mitä se kertoo.
Tullaan johonkin ketjuun naureskelemaan ko aiheelle, dissataan ja nostetaan oma mielipide jalustalle ja loppukaneettina:"Jatkakaa."
Ikivanhojen ketjujen nostajat, joiden ainoa kommentti on "up".
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:50"]
Tullaan johonkin ketjuun naureskelemaan ko aiheelle, dissataan ja nostetaan oma mielipide jalustalle ja loppukaneettina:"Jatkakaa."
[/quote]
Ihan perusteltua. En mä naura aiheelle vaan niille kirjoittajille esim. fitness-ketjuissa joissa suurin osa kirjoittajista muistuttaa koulukiusaajia eikä kykene peittämään kateuttaan ei sitten millään.
Mua ällöttää kaikki ne haukkumisketjut ja niihin osallistuvat ihmiset.
Katkerat naiset joiden mielestä kaikki hyvännäköiset naiset on tyrkkyjä tai niissä on muuten hirveästi kaikkea vikaa. Ei paista kateus yhtään läpi ei.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:58"]
Katkerat naiset joiden mielestä kaikki hyvännäköiset naiset on tyrkkyjä tai niissä on muuten hirveästi kaikkea vikaa. Ei paista kateus yhtään läpi ei.
[/quote]
Kas, minua taas ärsyttää ahkerat kateus- ja katkeruuskortin käyttäjät. Miten sattuikin.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:46"]
"Miksi 2v tekee näin?" "Onko 2v normaali?" X100
[/quote]
Jos tämmöinen ärsyttää niin sitten on jotain puutteita omissa kyvyissä. Esim. empatiakyky , oma älykkyys, itsekkyys, tyhmyys, typeryys , ajattelemattomuus jne.
Jos joku esittää lasta koskevan kysymyksen niin kannattaisi vastata asiallisesti vaikka oma järki ei sitä sanoisikaan että miksi.
Nämä "popparit esiin" -tyypit, joilla itsellään ei ole mitään sanottavaa mutta jotka ovat omasta mielesään tosi nokkelia. (Minua tuossa ärsyttää kaikkein eniten mielikuva telkkarin edessä mässyttävästä hoomoilasesta.)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:58"]
[/quote]
Kas, minua taas ärsyttää ahkerat kateus- ja katkeruuskortin käyttäjät. Miten sattuikin.
[/quote]
Tais osua ja upota! (<- tällaiset lällättelijät ärsyttää myös)
Ikäerohullu eli tuttavallisesti Ikis on palstamme ärsyttävin jankuttaja.
kaikki tänne kirjoittelevat, paitsi minä.
Jankkaajat ja lainaajat!!! Pilaavat monta ketjua. Seksielämäänsä tai sen puutetta yksityiskohtaisesti kuvailevat tyypit tuottavat myös suurta myötähäpeää. Niin äärimmäinen typerän ihmisen merkki kuin olla ja voi.
Uusperheen ongelmia: narsisti-ex, hullu ex-vaimo ja kauheat kakarat. Aina kaikista muista paitsi itsestä löydetään vikaa
Mitä puuroa syöt? -"En mitään."
Niin raivostuttavaa! Miksi pitää edes avata ketju, joka ei koske sinua? -.-