Listataan ärsyttävimmät palstatyypit
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 07:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 06:59"]
Ihmiset, jotka eivät edes tiedä kiintiöpakolaisen ja turvapaikanhakijan eroa, mutta paasaavat maahanmuutosta.
[/quote]
Käyttäytyykö kiintiöpakoilainen ja maahanmuuttaja eri tavoin tässä yhteiskunnassa. Onko toinen ryhmä taipuvaisempi rikoksiin? Kerro?
[/quote]
106 on hyvä ja kertoo vastauksen. Rikostilastoihinhan nämä keskustelut yleensä viittaavat. Jos 106 ei löydä eroa näiden ryhmien välillä niin miksi erotella kiintiöpakolaiset ja maahanmuuttajat.
ne pienitissiset ja isotissiset, jotka haukkuvat toisiaan
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:54"]Provoooo!
Kai kaikki provon tunnistaa ilmankin...
[/quote]
Luulisi tosiaan. Itse vihaan niitä jotka eivät tunnista provoa.
mulsimipatjat, jotka ihailee joukkoraiskaajia ja terroristeja ja pedofiileja. hyi helvetti!
Aloitukset, joissa pyydetään neuvoa/apua, mutta mikään ei kuitenkaan kelpaa. Tuoreimpana esimerkkinä eilinen ketju, jonka aloittaja ei millään laihdu, vaikka on pudottanut kalorit minimiin. Kertoi kuitenkin mättöpäivästään kerran viikossa; kalorit paukkuvat yli koko viikon edestä. Kuitenkin ap tuli ketjuun vielä kertomaan, ettei aio mässypäivästään luopua... Jee, no miksi kysyä neuvoa ollenkaan kun ei ole edes valmis kokeilemaan...
Lapsia ja lapsiperheitä vihaavat. Sovinistihullut, kuten Mies 29v. ja pyhä vulva -inisijä.
Mikä JenniAulikin veljen nimeksi..
Ne, jotka kiirehtivät tekemään tällaisen avauksen ja/tai kirjoittamaan siihen heti, kun joku on henkilökohtaisesti kerran heitä loukannut.
Ulkomailla on kaikki paremmin- tyypit
Pipsa tekee joka vitun päivä aloituksia itsestään
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:57"]
Lapsia ja lapsiperheitä vihaavat. Sovinistihullut, kuten Mies 29v. ja pyhä vulva -inisijä.
[/quote]
Mies 29 v ja Pyhä Vulva-mies puhuu asiaa, ja sekos teitä prinsessaharhoissa eläviä harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:51"]
Tyyppi, joka tekee syväluotaavan analyysin toisesta tyypistä muutaman lauseen perustella. Ja sitten leimaa ja lyttää sen ihmisen, omiin mielikuviinsa perustuen.
[/quote]
Tämä. Ja nuo omasta hatusta vedetyt tulkinnat ja seuraukset on usein mitä yksityiskohtaisimpia, vaikka aloittaja ei olisi mitään sen suuntaistakaan maininnut.
[/quote]
Se, joka aloittaa kommenttinsa aina sanalla "tämä". :P
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"] -imetysfanaatikot -sektio ei ole synnytys-tyypit -Kiroilijat ja vänkääjät -Ikäsekoilijat (nuoret ja vanhat) -Rasistit, homojen, uskovien/erilaisten/yh-äitien haukkujat -Perverssit - toiset naiset Itsekin olen imettänyt pitkään ja synnytykset ok sekä elän ydinperheessä, mutta ärsyttää haukkujat [/quote] Heh, enpä ole tuotakaan koskaan ajatellut, ja olen täällä uusi, mutta enpä ole minäkään koskaan sektiota synnytyksenä pitänyt. Onko se loukkaavaa niistä, joille on tehty sektio? [/quote] Ei ole minullekaan tehty, mutta pidän sitä synnytyksenä. Synnytystapa on vaan toinen, kyllä ammattilaisetkin kutsuvat synnytyksenä
[/quote]
Ok, hyvä tietää. En osannut edes kuvitella, että asia on jollekin tärkeä, siis että kaikkien pitäisi ymmärtää se synnytykseksi. Minun mielestäni synnytykseen liittyy ponnistaminen, aktiivinen ote. Ponnistaminen ja supistukset on varmaan ensimmäinen asia, joka synnytyksestä muutenkin tulee mieleen.
[/quote]
Onhan se äiti kasvattanut sisällään vauvaa ja sektioon voi joutua myös kesken mitä tahansa vaihetta synnytyksessä. Ja vauva syntyy kuitenkin. Ja toipuminen edellyttää aktiivista otetta. Minä en ole koskaan ymmärtänyt.miksei olisi ja miksi se on niin tärkeä asia. Eikö silloin elämässä ole mitään muuta, millä päästä pätemään vai?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"]
-imetysfanaatikot -sektio ei ole synnytys-tyypit -Kiroilijat ja vänkääjät -Ikäsekoilijat (nuoret ja vanhat) -Rasistit, homojen, uskovien/erilaisten/yh-äitien haukkujat -Perverssit - toiset naiset Itsekin olen imettänyt pitkään ja synnytykset ok sekä elän ydinperheessä, mutta ärsyttää haukkujat
[/quote]
Heh, enpä ole tuotakaan koskaan ajatellut, ja olen täällä uusi, mutta enpä ole minäkään koskaan sektiota synnytyksenä pitänyt. Onko se loukkaavaa niistä, joille on tehty sektio?
[/quote]
Ajatteleminen ei näköjään ole sinua varten. Mene vaikka katsomaan jotain reality- hömppää telkusta ;)
[/quote]
Jep, ajattelun ja synnytykseen liittyvien käsitteiden määrittelyn voi jättää ammattilaisille....
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:29"]
Ammattivalittaja
[/quote]
Totta. Ammattivalittaja on niin vastenmielisen itsekeskeinen tapaus, että hän on yksi niitä harvoja ihmisiä, joille toivon oikeasti jotain pahaa. Kauhea sanoa näin, mutta minkäs teet. Toivon vilpittömästi, että hän häipyy palstalta. Muita inhokkeja täällä ei itselläni ole. Kaikki kukat saavat kukkia, paitsi tuo omaan egoonsa hirttäytynyt narsisti, joka luulee olevansa jotenkin erinomaisen kiinnostava ja tärkeä. Hyi.
Homman homofantisijoijat. Ne jotka kirjottelee niitä mustakyrpä juttuja ja yksityiskohtasia fantasioita Jussi Halla-Ahosta esim. Ällöttää lukee sellaista.