Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan ärsyttävimmät palstatyypit

Vierailija
05.07.2015 |

-kielioppi Kyttääjät.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:51"] Tyyppi, joka tekee syväluotaavan analyysin toisesta tyypistä muutaman lauseen perustella. Ja sitten leimaa ja lyttää sen ihmisen, omiin mielikuviinsa perustuen. [/quote] Miten niin? Nämähän ovat todella hauskaa palstaviihdettä. Itse luen mieluusti näitä analyysejä. Ne muuten tuntuvat tosi usein paikkansa pitäviltä. Olet tainnut joutua jonkun sellaisen kohteeksi itse  :D . Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa [/quote] Vaan mitäs kun ne analyysit menee ihan totaalisen pöpelikköön? Toinen yrittää korjata analysoijan harhoja, mutta eihän tämä analysoija usko harhojaan vääriksi. Mua ärsyttää suunnattomasti tämmöset idiootit jotka kuvittelee tietävänsä toisen asiat paremmin.

[/quote]

:D Onneksi et itse kuulostaa yhtään siltä, että se oletkin sinä, joka tietää kaikki muita paremmin...

Vierailija
102/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen -hullu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leggingsit ei ole housut!!!!" -hullu 

Vierailija
104/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.  :)))

Vierailija
105/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki yyhoot ovat huoria"- tyyppi.
Tai ainakin wt

Vierailija
106/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (?), joka syyttää kaikkia naisia miesten lompakolla LOISIMISESTA ja kääntää minkä tahansa aiheen täksi. Samoin tyyppi, jonka mielestä kaikki naisten kirjoitukset ilmentävät MIESVIHAA. Liekö kyseessä yksi ja sama kirjoittaja?

Vierailija
107/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"] -imetysfanaatikot -sektio ei ole synnytys-tyypit -Kiroilijat ja vänkääjät -Ikäsekoilijat (nuoret ja vanhat) -Rasistit, homojen, uskovien/erilaisten/yh-äitien haukkujat -Perverssit - toiset naiset Itsekin olen imettänyt pitkään ja synnytykset ok sekä elän ydinperheessä, mutta ärsyttää haukkujat [/quote] Heh, enpä ole tuotakaan koskaan ajatellut, ja olen täällä uusi, mutta enpä ole minäkään koskaan sektiota synnytyksenä pitänyt. Onko se loukkaavaa niistä, joille on tehty sektio? [/quote] Ei ole minullekaan tehty, mutta pidän sitä synnytyksenä. Synnytystapa on vaan toinen, kyllä ammattilaisetkin kutsuvat synnytyksenä [/quote] Ok, hyvä tietää. En osannut edes kuvitella, että asia on jollekin tärkeä, siis että kaikkien pitäisi ymmärtää se synnytykseksi. Minun mielestäni synnytykseen liittyy ponnistaminen, aktiivinen ote. Ponnistaminen ja supistukset on varmaan ensimmäinen asia, joka synnytyksestä muutenkin tulee mieleen. [/quote] Onhan se äiti kasvattanut sisällään vauvaa ja sektioon voi joutua myös kesken mitä tahansa vaihetta synnytyksessä. Ja vauva syntyy kuitenkin. Ja toipuminen edellyttää aktiivista otetta. Minä en ole koskaan ymmärtänyt.miksei olisi ja miksi se on niin tärkeä asia. Eikö silloin elämässä ole mitään muuta, millä päästä pätemään vai?

[/quote]

Siis en ole ajatellut asiaa, kun en pidä synnytystä (minkäänlaista) minään meriittinä ihmiselle. Joten en ymmärrä, miten sillä voisi päteäkään muiden silmissä. Jos ihminen on raskaana, niin se lapsi tulee sieltä ulos joskus joka tapauksessa. Lähinnä olen luullut, että sektiota sanottaisiin ihan vain sektioksi, tai keisarinleikkaukseksi. Ei tuo nyt minulle mikään periaate- tai valtaisa kysymys ole, kunhan mainitsin ihmetykseni siitä, että joillekin asia tuntuu olevan erittäin merkittävä kysymys.

Vierailija
108/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysintoilijat, joiden mielestä se oma ruokavalio (yleensä lisäaineeton, sokeriton, rasvaton, viljaton jne.) on ainoa oikea ja ratkaisu kaikkiin (terveys)ongelmiin. Tavallista ruokaa tai herkuttelua yms. koskeviin ketjuihin osallistuneita tullaan paatoksella valistamaan ja haukkumaan läskeiksi.

Vierailija
109/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicago-Idan vainoaja

Vierailija
110/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"] -imetysfanaatikot -sektio ei ole synnytys-tyypit -Kiroilijat ja vänkääjät -Ikäsekoilijat (nuoret ja vanhat) -Rasistit, homojen, uskovien/erilaisten/yh-äitien haukkujat -Perverssit - toiset naiset Itsekin olen imettänyt pitkään ja synnytykset ok sekä elän ydinperheessä, mutta ärsyttää haukkujat [/quote] Heh, enpä ole tuotakaan koskaan ajatellut, ja olen täällä uusi, mutta enpä ole minäkään koskaan sektiota synnytyksenä pitänyt. Onko se loukkaavaa niistä, joille on tehty sektio? [/quote] Ei ole minullekaan tehty, mutta pidän sitä synnytyksenä. Synnytystapa on vaan toinen, kyllä ammattilaisetkin kutsuvat synnytyksenä [/quote] Ok, hyvä tietää. En osannut edes kuvitella, että asia on jollekin tärkeä, siis että kaikkien pitäisi ymmärtää se synnytykseksi. Minun mielestäni synnytykseen liittyy ponnistaminen, aktiivinen ote. Ponnistaminen ja supistukset on varmaan ensimmäinen asia, joka synnytyksestä muutenkin tulee mieleen. [/quote] Onhan se äiti kasvattanut sisällään vauvaa ja sektioon voi joutua myös kesken mitä tahansa vaihetta synnytyksessä. Ja vauva syntyy kuitenkin. Ja toipuminen edellyttää aktiivista otetta. Minä en ole koskaan ymmärtänyt.miksei olisi ja miksi se on niin tärkeä asia. Eikö silloin elämässä ole mitään muuta, millä päästä pätemään vai?

[/quote]

Siis en ole ajatellut asiaa, kun en pidä synnytystä (minkäänlaista) minään meriittinä ihmiselle. Joten en ymmärrä, miten sillä voisi päteäkään muiden silmissä. Jos ihminen on raskaana, niin se lapsi tulee sieltä ulos joskus joka tapauksessa. Lähinnä olen luullut, että sektiota sanottaisiin ihan vain sektioksi, tai keisarinleikkaukseksi. Ei tuo nyt minulle mikään periaate- tai valtaisa kysymys ole, kunhan mainitsin ihmetykseni siitä, että joillekin asia tuntuu olevan erittäin merkittävä kysymys.
[/quote]

Tässä hyvä esimerkki "jankkaajista" ja "epäolennaisiin asioihin tarttujista". PYSYKÄÄ AIHEESSA.

Vierailija
111/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-käsitteen väärinkäyttäjät

Vierailija
112/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, jotka "kehuu" haistavansa toisen naisen kuukautiset.

Vierailija
113/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykkäämpi kuin muut -tyypit

Vierailija
114/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vegaanivihaaja

-tyypit, jotka tulevat pyytämään apua ongelmaansa, ja lyttäävät kaikki ehdotukset

Vierailija
115/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerista kiihkoilevat

Vierailija
116/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallalla mässäilijät, kaikki pissakakka-ketjujen aloittajat, fitnesspakkomielteiset.

Vierailija
117/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saan haukkua Sannia, koska Jenni Vartiaistakin haukutaan" -tyypit. :D

Vierailija
118/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset, abortin vastustajien ihmisoikeuksia loukkaavat aloitukset.

Vierailija
119/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:52"]

Tatuointikyylät

[/quote]

Mitä nämä edes ovat? Tai "listojenkerääjät"?

Vierailija
120/123 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"] -imetysfanaatikot -sektio ei ole synnytys-tyypit -Kiroilijat ja vänkääjät -Ikäsekoilijat (nuoret ja vanhat) -Rasistit, homojen, uskovien/erilaisten/yh-äitien haukkujat -Perverssit - toiset naiset Itsekin olen imettänyt pitkään ja synnytykset ok sekä elän ydinperheessä, mutta ärsyttää haukkujat [/quote] Heh, enpä ole tuotakaan koskaan ajatellut, ja olen täällä uusi, mutta enpä ole minäkään koskaan sektiota synnytyksenä pitänyt. Onko se loukkaavaa niistä, joille on tehty sektio? [/quote] Ei ole minullekaan tehty, mutta pidän sitä synnytyksenä. Synnytystapa on vaan toinen, kyllä ammattilaisetkin kutsuvat synnytyksenä

[/quote]

Ok, hyvä tietää. En osannut edes kuvitella, että asia on jollekin tärkeä, siis että kaikkien pitäisi ymmärtää se synnytykseksi. Minun mielestäni synnytykseen liittyy ponnistaminen, aktiivinen ote. Ponnistaminen ja supistukset on varmaan ensimmäinen asia, joka synnytyksestä muutenkin tulee mieleen.

[/quote]

Minulle tulee kylläkin lapsen syntymä ensimmäisenä mieleen, mutta jokainen toki tavallaan. Ennen sektiota äiti on todennäköisesti ollut paljon aktiivisempi kuin normaalissa alatiesynnytyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan