Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin miehen, joka kunnioittaa naisia.

Vierailija
05.07.2015 |

En halua kuulla halveksivaa puhetta naisen sukuelimistä, vartalosta tai älykkyydestä. En halua että naista pidetään huonona tai vain miehen tarpeiden tyydyttäjänä. Haluan, että mies arvostaa minua, koska olen ihminen. Haluan tuntea olevani tärkeä ja kiinnostava. Onko tällainen haave utopiaa?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan ap:n viikko on lähtenyt käyntiin?

m41

Vierailija
82/103 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:31"]

Semmoista miestä et tule kuuna päivänä löytämään, koska sellaisia ei ole.

[/quote]

"Haluaisin miehen, joka kunnioittaa naisia.

En halua kuulla halveksivaa puhetta naisen sukuelimistä, vartalosta tai älykkyydestä. En halua että naista pidetään huonona tai vain miehen tarpeiden tyydyttäjänä. Haluan, että mies arvostaa minua, koska olen ihminen. Haluan tuntea olevani tärkeä ja kiinnostava. Onko tällainen haave utopiaa?"

Mitä outoa noissa toiveissa on? Ei luulisi olevan aikuiselle ylivoimainen tehtävä pitää mölyt mahassa ja käyttäytyä korrektisti.

m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikäluokkaa olet? Nykyään taitaa alle kolmekymmpisten miesten ajatusmaailma olla juuri tuota naiset-on-kuningattaria- tasoa. Hieman vanhemmat miehet suhtautuvat naisiin monesti jo pragmaattisemmin.

Vierailija
84/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:08"]

Minä en halua miestä, joka on valkoritari. Ja valitettavasti muita miehiä ei juuri olekaan. Kaikki entiset poikaystäväni ovat aina olleet "NAISIA EI HAKATA!11"-tyyppejä ja omaneet sen aivopesun seurauksena tulleen käsityksen, että naiset ovat fiksumpia, empaattisempia, tunteellisempia ja kauniimpia kuin miehet. Usein näitä valkoritareita näkee jopa baareissa, jotka tulevat väkisin tarjoamaan juomia ja kyytejä jne. ja menevät eteeni tyyliin matoksi, jonka yli voin kulkea ja johon pyyhkiä jalkani.

En jaksa tällaisia miehiä. Haluan miehen, joka ei pidä naista miestä parempana, eikä pillua jonain hienona ja glorifioituna elimenä jonka saaminen on kunnia-asia. En halua sovinistiakaan vaan miehen, joka pitäisi miestä ja naista samanarvoisina. Ei alistamista, väkivaltaa tai vähättelyä, mutta ei myöskään alistumista, ylistämistä, palvelemista ja tossukkana oloa.

Mistä saisin tällaisen miehen? 

[/quote]Olet luultavasti mies, harva nainen sanoo "valkoritari." Haluat siis miehen, joka asennoituu naiseen arkisesti ja tasa-arvoideologian kautta, järjellä enemmän kuin tunteella.

Ei toimi ainakaan täällä se, että katsoisin naista jonkin arvon läpi. Kun himoitsen ja haluan naista psyykkisesti tai fyysisesti, en ota mitään kantaa naisen asemaan, vaan toteutan biologisia ja kulttuurisia viettejä ja normeja.

Vierailija
85/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen mies, mutta mä en itse kuvittelekaan olevani jokin helvetin pillu ja sexy ja miiiiiiieeeeeeletön palkinto mun miehelle. Enkä vaadi, enkä odota enkä varsinkaan oleta mieheltäni juuri mitään. Ehkä mun seuraani sen takia USKALTAUTUIKIN kunnon mies, suurella sydämellä varustettu, joka vain haluaa rakastaa minua ja jonka kanssa meillä on kaksi lasta ja jonka kainalosta nauran kaikille pahoille pojille persettään esitteleville naisille, jotka SAMAAN aikaan haluavet, ettei mies puhu epäkunnioittavasti, jolle nainen ei ole pelkkä pillu jne jne jne! Ei mullakaan mikään liian hyvä olla ole, mutta ainakin mulla on mies, joka kohtelee mua hyvin, eikä ainakaan ole mikään perkeleen lapatossu! Haha, siitä saitte, pillut! (mulla on siis naisvihaa)

Vierailija
86/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:09"]No mutta kun sinä et ole tärkeä etkä kiinnostava, niin eikö se tarpeiden tyydyttäjänä oleminen riittäisi. [/quote] Tätä pelkäsinkin. Ap

[/quote]

Mä lähdin tuon ajatuksen kanssa eteenpäin ja liikkeelle, toki osasin katsoa että en jää vähempiarvoiseksi. Siten löysin ihan hyviä miehiä, tosin en ollut heihin rakastunut, mutta he olivat kovastikin minuun. Moni mies etsii nimenomaan tarpeidensa tyydyttäjää, emmekö me kaikki? Kun aloin olla miehille sellainen (tosin pystyin tyydyttämään lähinnä miesten seurustelun ja läheisyyden tarvetta, koska en tykännyt seksistä) niin aloin itsekin tervehtyä, kun näin, miten tärkeä olin noille miehille. Ja mainitsin heille kyllä sen aina, etten halua/nauti seksistä. Sitä en sanonut, etten ole rakastunut, koska ajattelin että tunteet heräävät myöhemmin, jos ovat herätäkseen. Eivät ne sitten yleensä heränneet, rakkauteen tai rakastamiseen asti, mutta sillehän ei sitten voinut mitään. 

Sain näiltä miehiltä itseluottamusta ja kai mä heille jotakin annoinkin. Ei siis pidä ajatella pintapuolisesti, että olla toisen tarpeiden tyydyttäjä on samaa kuin olla riistettävänä. 

Vierailija
87/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 55 on siis myös 56

Vierailija
88/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen rakastamisen tunne ei ole itseasiassa vieläkään herännyt miestäni kohtaan, eli en ole saanut prinssiäni valkealla ratsulla, mutta mies kyllä rakastaa minua. Olemme olleet kohta 10 vuotta yhdessä ja yhä odottelen, josko ne rakastamisen tunteet miestäni kohtaan heräisivät. Minulle täytyy olla tosi tosi hyvä, että uskaltaisin rakastua ja sen vain aika näyttää. Tähän asti mies on kyllä ollut hyvä, mutta mulle on ollut pettymys joutua tinkimään miehessä asioista, joista jouduin miestä etsiessäni tinkimään löytääkseni miehen, jolle ei ole ongelma etten nauti ja tykkää seksistä. Mutta loppujenlopuksihan sellaisilla asioilla ei ole väliä, siis statuksilla ulkoisilla ominaisuuksilla ja muilla, jos henkilö kohtelee sinua hyvin ja rakastaa. 

55

Vierailija
89/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Siis sellaisilla asioilla, joista jouduin tinkimään ei ole väliä, tarkoitan.

55

Vierailija
90/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:41"]

Varsinainen rakastamisen tunne ei ole itseasiassa vieläkään herännyt miestäni kohtaan, eli en ole saanut prinssiäni valkealla ratsulla, mutta mies kyllä rakastaa minua. Olemme olleet kohta 10 vuotta yhdessä ja yhä odottelen, josko ne rakastamisen tunteet miestäni kohtaan heräisivät. Minulle täytyy olla tosi tosi hyvä, että uskaltaisin rakastua ja sen vain aika näyttää. Tähän asti mies on kyllä ollut hyvä, mutta mulle on ollut pettymys joutua tinkimään miehessä asioista, joista jouduin miestä etsiessäni tinkimään löytääkseni miehen, jolle ei ole ongelma etten nauti ja tykkää seksistä. Mutta loppujenlopuksihan sellaisilla asioilla ei ole väliä, siis statuksilla ulkoisilla ominaisuuksilla ja muilla, jos henkilö kohtelee sinua hyvin ja rakastaa. 

55

[/quote]

Parisuhde on aina nippu kompromisseja. Kaikki vähemmän tärkeä karsiutuu ja olennainen jää ja aina voi keksiä uutta, yhteistä kivaa jolla täydentää pakettia, jos tuntuu vajaalta.

m41

91/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on asia, jota ei saada tai oteta, se ansaitaan. Ansaitsetko tuollaista kohtelua ja kunnioitusta? Mikäli näin on, et asiasta nurisisi.

Vierailija
92/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:08"]Minä en halua miestä, joka on valkoritari. Ja valitettavasti muita miehiä ei juuri olekaan. Kaikki entiset poikaystäväni ovat aina olleet "NAISIA EI HAKATA!11"-tyyppejä ja omaneet sen aivopesun seurauksena tulleen käsityksen, että naiset ovat fiksumpia, empaattisempia, tunteellisempia ja kauniimpia kuin miehet. Usein näitä valkoritareita näkee jopa baareissa, jotka tulevat väkisin tarjoamaan juomia ja kyytejä jne. ja menevät eteeni tyyliin matoksi, jonka yli voin kulkea ja johon pyyhkiä jalkani.

En jaksa tällaisia miehiä. Haluan miehen, joka ei pidä naista miestä parempana, eikä pillua jonain hienona ja glorifioituna elimenä jonka saaminen on kunnia-asia. En halua sovinistiakaan vaan miehen, joka pitäisi miestä ja naista samanarvoisina. Ei alistamista, väkivaltaa tai vähättelyä, mutta ei myöskään alistumista, ylistämistä, palvelemista ja tossukkana oloa.

Mistä saisin tällaisen miehen? 
[/quote]

Miehet menee matoiksi aina ihastuttuaan ja rakastuttuaan.

Vierailija
93/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:56"]

Olen viime aikoina seurustellut komean, seksikkään, menevän ja hyvätapaisen miehen kanssa, jota halusin monta vuotta ennen kuin sain. Olen ollut onnellinen ja nauttinut.

Mutta tänä aamuna heräsin ja tajusin, että kaipaan hyvyyttä. Silkkaa hyvyyttä, jonka ei tarvitse kohdistua juuri minuun. Sellaista miestä voisi kunnioittaa ja rakastaa loppuelämän.

[/quote]

Mielestäni jotakin koskettavaa ja kaunista tuo "heräämisesi" ja muutos siinä, mitä kaipaat :) Sanot, että kaipaat hyvyyttä, sellaista ei usein kuule.Ehkä löydät "silkkaa hyvyyttä" myös tästä, sitä toivon sinulle kovasti

Vierailija
94/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:54"]

En tiedä missä piireissä liikut, jos kerran epäilet tuon olevan liki mahdotonta utopiaa. Ehkä kannattaisi hakea seuraa muualtakin kuin baareista ja Tinderistä.

[/quote]

No kerroppa missä mualla täällä tapaat miehiä? Et missään ja jos sali/urheilu olisi vastaukset niin ei onnistu vaika fitnesmimmi olenkin. tv- 33v nainen. ps. nettitreffit on niin turhaa hommaa.

Vierailija
95/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla vaikeaa, eikä kohteesta ole kilpailua. Keskimäärin naisia ei voisi kiltit miehet vähempää kiinnostaa.

Vierailija
96/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä mies, jolla on paljon naispuolisia ystäviä. Tällöin mies näkee naiset muutenkin kuin fyysisinä otuksina. Usein kun näkee näitä miehiä, jotka kelpuuttavat naisen vain romanttisiin suhteisiin ja kiinnostaakin lähinnä se reikä. Itselläni on mies jonka ystäväpiiristä puolet ovat naisia, luonnostaan kunnioittaa naisia siinä missä miehiäkin.

Vierailija
97/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 06:58"]

Kannattaa etsiä mies, jolla on paljon naispuolisia ystäviä. Tällöin mies näkee naiset muutenkin kuin fyysisinä otuksina. Usein kun näkee näitä miehiä, jotka kelpuuttavat naisen vain romanttisiin suhteisiin ja kiinnostaakin lähinnä se reikä. Itselläni on mies jonka ystäväpiiristä puolet ovat naisia, luonnostaan kunnioittaa naisia siinä missä miehiäkin.

[/quote]

Tai siskoja. Sekin ilmeisesti "jalostaa" miestä.

Vierailija
98/103 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha keskustelu, mutta kiitos.

Olen ollut ihan ahdistunut siitä, miten alistavasti jotkut miehet yrittävät käyttäytyä.

Palautitte uskoni ihmisiin ja miehiin.

Vierailija
99/103 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:54"]En tiedä missä piireissä liikut, jos kerran epäilet tuon olevan liki mahdotonta utopiaa. Ehkä kannattaisi hakea seuraa muualtakin kuin baareista ja Tinderistä.

Tinder ei ole tuttu ja baareissa en käy. Ainakin täällä on paikoin tosi epäkunnioittavaa tekstiä. Livenä vähän pelkään miehiä.

ap

Se on vain reaktiota palstan miesvihaan. Jos et itse osoita mitään merkkejä miesvihasta, metsä ei vastaa huutamatta jätettyyn.

Vierailija
100/103 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia miehiä ole olemassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi