Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin miehen, joka kunnioittaa naisia.

Vierailija
05.07.2015 |

En halua kuulla halveksivaa puhetta naisen sukuelimistä, vartalosta tai älykkyydestä. En halua että naista pidetään huonona tai vain miehen tarpeiden tyydyttäjänä. Haluan, että mies arvostaa minua, koska olen ihminen. Haluan tuntea olevani tärkeä ja kiinnostava. Onko tällainen haave utopiaa?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:54"]En tiedä missä piireissä liikut, jos kerran epäilet tuon olevan liki mahdotonta utopiaa. Ehkä kannattaisi hakea seuraa muualtakin kuin baareista ja Tinderistä. [/quote] Tinder ei ole tuttu ja baareissa en käy. Ainakin täällä on paikoin tosi epäkunnioittavaa tekstiä. Livenä vähän pelkään miehiä. ap

[/quote]

Miten naiset mielestäsi kommentoivat miehiä täällä? Pelkäätkö naisia? Ei kannata vetää liian syvälle meneviä johtopäätöksiä siitä miten ihmiset huumoripäissään kärjistelevät asioita AV-palstalla. Täällä syntyy usein mukamas hirveitä erimielisyyksiä, vaikka tosielämässä luultavasti riitapukarit tulisivat aivan mainiosti keskenään toimeen =)

Vierailija
42/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun sinä et ole tärkeä etkä kiinnostava, niin eikö se tarpeiden tyydyttäjänä oleminen riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:44"]

En halua kuulla halveksivaa puhetta naisen sukuelimistä, vartalosta tai älykkyydestä. En halua että naista pidetään huonona tai vain miehen tarpeiden tyydyttäjänä. Haluan, että mies arvostaa minua, koska olen ihminen. Haluan tuntea olevani tärkeä ja kiinnostava. Onko tällainen haave utopiaa?

[/quote]

No sinun käytökselläsi on utopiaa. Katsos metsä vastaa juuri niin kuin sinne huutaa. 
[/quote]
Okei. Anteeksi, että häiritsin.

Ap

Vierailija
44/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin naisen jolle miehen työttömyys ei ole mikään ongelma.

Vierailija
45/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:44"]

[/quote]

Sanoisin, että ei ole lainkaan utopiaa! Tuollainen suhtautuminen on tosi tarkkaan oma asenteeni naista kohtaan. t. mies.

Vierailija
46/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:54"]En tiedä missä piireissä liikut, jos kerran epäilet tuon olevan liki mahdotonta utopiaa. Ehkä kannattaisi hakea seuraa muualtakin kuin baareista ja Tinderistä. [/quote] Tinder ei ole tuttu ja baareissa en käy. Ainakin täällä on paikoin tosi epäkunnioittavaa tekstiä. Livenä vähän pelkään miehiä. ap

[/quote]

Voi hyvänen aika. Erota nyt ensinnäkin tällainen keskustelupalsta todellisuudesta. 

Vierailija
47/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:56"]Sun pitää ensin itse kunnioittaa miehiä. 

Jos suhtaudut miehiin vihamielisesti, vain mulkkumiehet tohtivat lähestyä sinua. 
[/quote]
Suhtaudun kyllä tosi kunnioittavasti - jopa pelokkaasti - miehiin. Minusta tuntuu aina että miehet halveksii mua, siksi en juurikaan uskalla sanoa mitään, jos paikalla on miehiä.

Ap
[/quote]
Miksi näin? Onko sattunut jotain mikä aiheuttaa tällaisia tuntemuksia?
m41

Vierailija
48/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:09"]No mutta kun sinä et ole tärkeä etkä kiinnostava, niin eikö se tarpeiden tyydyttäjänä oleminen riittäisi.
[/quote]
Tätä pelkäsinkin.

Ap

Vierailija
49/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:56"]Sun pitää ensin itse kunnioittaa miehiä. 

Jos suhtaudut miehiin vihamielisesti, vain mulkkumiehet tohtivat lähestyä sinua. 
[/quote]
Suhtaudun kyllä tosi kunnioittavasti - jopa pelokkaasti - miehiin. Minusta tuntuu aina että miehet halveksii mua, siksi en juurikaan uskalla sanoa mitään, jos paikalla on miehiä.

Ap
[/quote]
m41
[/quote]
En osaa sanoa. Olen pelännyt miehiä niin kauan kuin muistan.

Ap

Vierailija
50/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:08"]

Minä en halua miestä, joka on valkoritari. Ja valitettavasti muita miehiä ei juuri olekaan. Kaikki entiset poikaystäväni ovat aina olleet "NAISIA EI HAKATA!11"-tyyppejä ja omaneet sen aivopesun seurauksena tulleen käsityksen, että naiset ovat fiksumpia, empaattisempia, tunteellisempia ja kauniimpia kuin miehet. Usein näitä valkoritareita näkee jopa baareissa, jotka tulevat väkisin tarjoamaan juomia ja kyytejä jne. ja menevät eteeni tyyliin matoksi, jonka yli voin kulkea ja johon pyyhkiä jalkani.

En jaksa tällaisia miehiä. Haluan miehen, joka ei pidä naista miestä parempana, eikä pillua jonain hienona ja glorifioituna elimenä jonka saaminen on kunnia-asia. En halua sovinistiakaan vaan miehen, joka pitäisi miestä ja naista samanarvoisina. Ei alistamista, väkivaltaa tai vähättelyä, mutta ei myöskään alistumista, ylistämistä, palvelemista ja tossukkana oloa.

Mistä saisin tällaisen miehen? 

[/quote]Miesten vahvuuksien tiedostaminen on tätä nykyä jonkinlainen tabu. Pitäisi vain kehua naisia ja unohtaa ne asiat, missä miehet ovat naisia parempia. Jos huomaa ne asiat, syytetään naisvihaajaksi. Parisuhteessa nuo ovat periaatteessa merkityksettömiä asioita, mutta keskustelu noista asioista voi pilata välit, jos ne tulevat puheeksi.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
51/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:11"]

[/quote]

Sanoisin, että ei ole lainkaan utopiaa! Tuollainen suhtautuminen on tosi tarkkaan oma asenteeni naista kohtaan. t. mies.

[/quote]

Mikä vaivaa alapeukuttajaa? Eikö ole hyvä, että mies kohtelee ja arvostaa naista ns. kokonaisvaltaisesti?

Vierailija
52/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:05"]

[/quote]

Voi hyvänen aika. Erota nyt ensinnäkin tällainen keskustelupalsta todellisuudesta. 

[/quote]
Mutta eikö tänne kirjoitetut jutut heijastele ihmisten ajatuksia? Vaikka oikeassa elämässä ei sanota toiselle yhtä tökerösti, mutta ne syvimmät ajatukset ja asenteet on siellä kuitenkin.

Ap

Vierailija
53/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:11"]

[/quote]

[/quote]

Mikä vaivaa alapeukuttajaa? Eikö ole hyvä, että mies kohtelee ja arvostaa naista ns. kokonaisvaltaisesti?
[/quote]
Ihmettelin samaa, mutta välillä alapeukku tulee vahingossa kun selaa puhelimella...

Vierailija
54/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:06"]Ei tuollainen mies kyllä mikään harvinaisuus ole. Missäköhän piireissä olet pyörinyt?
[/quote]
Olen pyörinyt lähinnä netissä.

Ap

Vierailija
55/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:56"]Sun pitää ensin itse kunnioittaa miehiä. 

[/quote]

Ap
[/quote]
m41
[/quote]

Ap
[/quote]
Surullista. Jostakin alitajunnan perukoilta tuo kumpuaa.
m41

Vierailija
56/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:06"]Ei tuollainen mies kyllä mikään harvinaisuus ole. Missäköhän piireissä olet pyörinyt? [/quote] Olen pyörinyt lähinnä netissä. Ap

[/quote]

Älä hyvä ystävä muodosta käsitystäsi (ainakaan pelkästään) netin perusteella. Ihmiset ovat ihan erilaisia sitten kun kunnolla tutustuu. Netissä kirjoitellaan mitä sattuu.

Vierailija
57/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:10"]Haluisin naisen jolle miehen työttömyys ei ole mikään ongelma.
[/quote] itse nimenomaan etin työtöntä jolla olisi aikaa kanssani.

Vierailija
58/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:06"]Ei tuollainen mies kyllä mikään harvinaisuus ole. Missäköhän piireissä olet pyörinyt? [/quote] Olen pyörinyt lähinnä netissä. Ap

[/quote]

Älä hyvä ystävä muodosta käsitystäsi (ainakaan pelkästään) netin perusteella. Ihmiset ovat ihan erilaisia sitten kun kunnolla tutustuu. Netissä kirjoitellaan mitä sattuu.
[/quote]
Missä muualla ihmisiin voi tutustua, kun baareihin en halua mennä (en käytä alkoholia)?

Ap

Vierailija
59/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:26"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:06"]Ei tuollainen mies kyllä mikään harvinaisuus ole. Missäköhän piireissä olet pyörinyt? [/quote] Olen pyörinyt lähinnä netissä. Ap [/quote] Älä hyvä ystävä muodosta käsitystäsi (ainakaan pelkästään) netin perusteella. Ihmiset ovat ihan erilaisia sitten kun kunnolla tutustuu. Netissä kirjoitellaan mitä sattuu. [/quote] Missä muualla ihmisiin voi tutustua, kun baareihin en halua mennä (en käytä alkoholia)? Ap

[/quote]

Erilaisissa harrastuksissa voi tietysti livena tutustua. Toisaalta voi netissäkin tutustua kunnolla yksittäiseen ihmiseen, sen sijaan että muodostaisi yleisen käsityksen ihmismassasta.

Vierailija
60/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:56"]Sun pitää ensin itse kunnioittaa miehiä. 

[/quote]

Ap
[/quote]
m41
[/quote]

Ap
[/quote]
Surullista. Jostakin alitajunnan perukoilta tuo kumpuaa.
m41
[/quote]
Niin on. Olen pohtinut asiaa paljon, mutta en muista mitään tapahtuneen. Ainoa asia, mikä tulee mieleen on se, että isäni oli jotenkin piilosovinisti. Hän nosti minut jalustalle ja kehui maasta taivaaseen, mutta samaan aikaan hän antoi ymmärtää että äiti ja minä olemme huonoja, koska olemme naisia. Isä ei koskaan sanonut tuota mutta antoi epäsuorasti ymmärtää niin.
Kiitos että olet ollut niin ystävällinen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi