Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin miehen, joka kunnioittaa naisia.

Vierailija
05.07.2015 |

En halua kuulla halveksivaa puhetta naisen sukuelimistä, vartalosta tai älykkyydestä. En halua että naista pidetään huonona tai vain miehen tarpeiden tyydyttäjänä. Haluan, että mies arvostaa minua, koska olen ihminen. Haluan tuntea olevani tärkeä ja kiinnostava. Onko tällainen haave utopiaa?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:08"]Minä en halua miestä, joka on valkoritari. Ja valitettavasti muita miehiä ei juuri olekaan. Kaikki entiset poikaystäväni ovat aina olleet "NAISIA EI HAKATA!11"-tyyppejä ja omaneet sen aivopesun seurauksena tulleen käsityksen, että naiset ovat fiksumpia, empaattisempia, tunteellisempia ja kauniimpia kuin miehet. Usein näitä valkoritareita näkee jopa baareissa, jotka tulevat väkisin tarjoamaan juomia ja kyytejä jne. ja menevät eteeni tyyliin matoksi, jonka yli voin kulkea ja johon pyyhkiä jalkani. En jaksa tällaisia miehiä. Haluan miehen, joka ei pidä naista miestä parempana, eikä pillua jonain hienona ja glorifioituna elimenä jonka saaminen on kunnia-asia. En halua sovinistiakaan vaan miehen, joka pitäisi miestä ja naista samanarvoisina. Ei alistamista, väkivaltaa tai vähättelyä, mutta ei myöskään alistumista, ylistämistä, palvelemista ja tossukkana oloa. Mistä saisin tällaisen miehen?  [/quote] Miehet menee matoiksi aina ihastuttuaan ja rakastuttuaan.

[/quote]Riippuu mitä tarkoitat.

Vierailija
2/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju ja anteeksi, kun rynnin kertomaan omista ajatuksistani. Ehkä ne kuitenkin peilaavat vähän tuota ap:nkin tilannetta.

Olen viime aikoina seurustellut komean, seksikkään, menevän ja hyvätapaisen miehen kanssa, jota halusin monta vuotta ennen kuin sain. Olen ollut onnellinen ja nauttinut.

Ja tänä aamuna yhtäkkiä heräsin ja kaipasin jotain enemmän. Muistan kun entinen työkaverini, mies, kerran oli mennyt hakkaamaan puut eräälle vanhemmalle naiselle, työkaverilleen, joka asuu kaukana keskustasta puulämmitteisessä talossa ja jonka mies oli lähtenyt ja jättänyt hänet.

Ei tuo mies keltään mitään kysynyt tai suunnitelmistaan puhunut eikä ollut naista vailla, kun hänellä oli oma tyttöystävä. Hän oli vain kuullut, että nainen on jäänyt yksin ja päätellyt, että tämä saattaa tarvita apua siellä syrjämökissään. Sinne hän ajoi omalla autollaan yksi ilta ja hakkasi puut ja toimitti pari pikku korjausta, oman työpäivänsä päälle.

Nykyinen mieheni ei tekisi ikinä mitään tuollaista. Hän elää omaa elämäänsä (johon minäkin nyt kuulun), ja nauttii siitä. Mutta tänä aamuna heräsin ja tajusin, että kaipaan hyvyyttä. Silkkaa hyvyyttä, jonka ei tarvitse kohdistua juuri minuun. Sellaista miestä voisi kunnioittaa ja rakastaa loppuelämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:56"]

Mielenkiintoinen ketju ja anteeksi, kun rynnin kertomaan omista ajatuksistani. Ehkä ne kuitenkin peilaavat vähän tuota ap:nkin tilannetta.

Olen viime aikoina seurustellut komean, seksikkään, menevän ja hyvätapaisen miehen kanssa, jota halusin monta vuotta ennen kuin sain. Olen ollut onnellinen ja nauttinut.

Ja tänä aamuna yhtäkkiä heräsin ja kaipasin jotain enemmän. Muistan kun entinen työkaverini, mies, kerran oli mennyt hakkaamaan puut eräälle vanhemmalle naiselle, työkaverilleen, joka asuu kaukana keskustasta puulämmitteisessä talossa ja jonka mies oli lähtenyt ja jättänyt hänet.

Ei tuo mies keltään mitään kysynyt tai suunnitelmistaan puhunut eikä ollut naista vailla, kun hänellä oli oma tyttöystävä. Hän oli vain kuullut, että nainen on jäänyt yksin ja päätellyt, että tämä saattaa tarvita apua siellä syrjämökissään. Sinne hän ajoi omalla autollaan yksi ilta ja hakkasi puut ja toimitti pari pikku korjausta, oman työpäivänsä päälle.

Nykyinen mieheni ei tekisi ikinä mitään tuollaista. Hän elää omaa elämäänsä (johon minäkin nyt kuulun), ja nauttii siitä. Mutta tänä aamuna heräsin ja tajusin, että kaipaan hyvyyttä. Silkkaa hyvyyttä, jonka ei tarvitse kohdistua juuri minuun. Sellaista miestä voisi kunnioittaa ja rakastaa loppuelämän.

[/quote]

Mun mies on suunnilleen tuollainen. Osaa auttaa pyyteettömästi. Ja hyvä. Ei millään muotoa paha tai itsekäs ihminen. 

55

Vierailija
4/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Ambrosius" time="05.07.2015 klo 11:37"]

Kunnioitus on asia, jota ei saada tai oteta, se ansaitaan. Ansaitsetko tuollaista kohtelua ja kunnioitusta? Mikäli näin on, et asiasta nurisisi.

[/quote]

Mun mies sanoo, että kaikki tarvitsevat tuollaista hyvää (kunnioitusta, rakkautta, tukea etc) vaikka eivät aina ansaitsekaan. Se on hänen pontimenaan auttaa. Mutta hän osaa pitää ja pitääkin huolen myös itsestään. 

55

Vierailija
5/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mä taisin sitten olla rakkaudettoman äitini jäljiltä erityisen tuollainen. (tarvitseva) Mun mies ei onneksi laskeskellut mun ansioitani siihen. Ne ois olleet varmaan nolla.

55

Vierailija
6/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:08"]

[/quote]

Mun mies on suunnilleen tuollainen. Osaa auttaa pyyteettömästi. Ja hyvä. Ei millään muotoa paha tai itsekäs ihminen. 

55

[/quote]

Ihana kuulla, että heitä on enemmänkin!

Vierailija
7/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:22"]Mulla on sellainen mies, mutta mä en itse kuvittelekaan olevani jokin helvetin pillu ja sexy ja miiiiiiieeeeeeletön palkinto mun miehelle. Enkä vaadi, enkä odota enkä varsinkaan oleta mieheltäni juuri mitään. Ehkä mun seuraani sen takia USKALTAUTUIKIN kunnon mies, suurella sydämellä varustettu, joka vain haluaa rakastaa minua ja jonka kanssa meillä on kaksi lasta ja jonka kainalosta nauran kaikille pahoille pojille persettään esitteleville naisille, jotka SAMAAN aikaan haluavet, ettei mies puhu epäkunnioittavasti, jolle nainen ei ole pelkkä pillu jne jne jne! Ei mullakaan mikään liian hyvä olla ole, mutta ainakin mulla on mies, joka kohtelee mua hyvin, eikä ainakaan ole mikään perkeleen lapatossu! Haha, siitä saitte, pillut! (mulla on siis naisvihaa)
[/quote]vaikutat tosi yksinkertaiselta.

Vierailija
8/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:22"]Mulla on sellainen mies, mutta mä en itse kuvittelekaan olevani jokin helvetin pillu ja sexy ja miiiiiiieeeeeeletön palkinto mun miehelle. Enkä vaadi, enkä odota enkä varsinkaan oleta mieheltäni juuri mitään. Ehkä mun seuraani sen takia USKALTAUTUIKIN kunnon mies, suurella sydämellä varustettu, joka vain haluaa rakastaa minua ja jonka kanssa meillä on kaksi lasta ja jonka kainalosta nauran kaikille pahoille pojille persettään esitteleville naisille, jotka SAMAAN aikaan haluavet, ettei mies puhu epäkunnioittavasti, jolle nainen ei ole pelkkä pillu jne jne jne! Ei mullakaan mikään liian hyvä olla ole, mutta ainakin mulla on mies, joka kohtelee mua hyvin, eikä ainakaan ole mikään perkeleen lapatossu! Haha, siitä saitte, pillut! (mulla on siis naisvihaa) [/quote]vaikutat tosi yksinkertaiselta.

[/quote]

Mitä sää et tajunnut?

Vierailija
9/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihana toi sun ex-työkaveri. Mä luulin jo et hyvät miehet on kuollu Suomesta sukupuuttoon...

Vierailija
10/103 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Mene vaikka festareille (olvia tippa) keräämään pulloja, pienellä riskinotolla sosiaalistut, kohta voit kysyä naapurilta roskaastiaasiaa. Uskalla vähän mokailla, siitä Se edistyy.

Vierailija
11/103 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap löysi sisäisen leijonan? :)
m41

Vierailija
12/103 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:22"]Mulla on sellainen mies, mutta mä en itse kuvittelekaan olevani jokin helvetin pillu ja sexy ja miiiiiiieeeeeeletön palkinto mun miehelle. Enkä vaadi, enkä odota enkä varsinkaan oleta mieheltäni juuri mitään. Ehkä mun seuraani sen takia USKALTAUTUIKIN kunnon mies, suurella sydämellä varustettu, joka vain haluaa rakastaa minua ja jonka kanssa meillä on kaksi lasta ja jonka kainalosta nauran kaikille pahoille pojille persettään esitteleville naisille, jotka SAMAAN aikaan haluavet, ettei mies puhu epäkunnioittavasti, jolle nainen ei ole pelkkä pillu jne jne jne! Ei mullakaan mikään liian hyvä olla ole, mutta ainakin mulla on mies, joka kohtelee mua hyvin, eikä ainakaan ole mikään perkeleen lapatossu! Haha, siitä saitte, pillut! (mulla on siis naisvihaa) [/quote]vaikutat tosi yksinkertaiselta.

[/quote]

En kuitenkaan ole.

Vierailija
13/103 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:24"]

[/quote]

En kuitenkaan ole.
[/quote]
Eivät tunnu ymmärtävän sun pointtia. :)
m41

Vierailija
14/103 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up from 2 floor

Vierailija
15/103 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
16/103 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

Tämä oli todella hyvä ketju. Ja ihana tuo esimerkki ex-työkaverista, joka kävi auttamassa leskinaista. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän arvostan toisia kunnioittavia ihmisiä. Heistä huokuu myös vahva itsensä arvostaminen, he ovat sinuja itsensä kanssa.

Vierailija
17/103 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:37"]Mitä kuuluu ap?

Tämä oli todella hyvä ketju. Ja ihana tuo esimerkki ex-työkaverista, joka kävi auttamassa leskinaista. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän arvostan toisia kunnioittavia ihmisiä. Heistä huokuu myös vahva itsensä arvostaminen, he ovat sinuja itsensä kanssa.
[/quote]
En ole käynyt täällä pitkiin aikoihin. Yllätyin että ketjua on nostettu.
Tätä samaa elämääni elän. Ei tainnut tulla aiemmin ilmi, mutta elän parisuhteessa miehen kanssa ja kipuilen juuri tätä kunnioituksen puutetta. Puntaroin jäänkö tähän suhteeseen ja jos en jää, niin minne menisin.
Joku suositteli terapiaakin. Se on jo menossa. Mieheni ei ole pitänyt henkisestä kasvustani ja siitä että minulla onkin oma tahto.

Ap

Vierailija
18/103 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:31"]Semmoista miestä et tule kuuna päivänä löytämään, koska sellaisia ei ole.
[/quote]

Katkeraa, niin katkeraa...

Vierailija
19/103 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:37"]Mitä kuuluu ap?

[/quote]
Tätä samaa elämääni elän. Ei tainnut tulla aiemmin ilmi, mutta elän parisuhteessa miehen kanssa ja kipuilen juuri tätä kunnioituksen puutetta. Puntaroin jäänkö tähän suhteeseen ja jos en jää, niin minne menisin.
Joku suositteli terapiaakin. Se on jo menossa. Mieheni ei ole pitänyt henkisestä kasvustani ja siitä että minulla onkin oma tahto.

Ap
[/quote]

Annoit ymmärtää olevasi single. Hävytöntä harhaanjohtamista!

Vierailija
20/103 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:37"]Mitä kuuluu ap?

[/quote]

Ap
[/quote]

Annoit ymmärtää olevasi single. Hävytöntä harhaanjohtamista!
[/quote]
Pyydän anteeksi jos pahoitin mielesi.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan