Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei saa olla kiltti kun taas nainen saa olla?

Vierailija
23.02.2025 |

Jos mies on kiltti niin se mies on ällöttävä ja nössö koska miehen pitää olla jännä ja väkivaltainen. Nainen saa olla kiltti ja naisella kiltteys on hottia.

Onko tämä reilua ja tasa-arvoista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa todellakin olla. Itse viehätyn vain kilteistä miehistä. Ja samaa mieltä taitaa olla kaikki ystäväni. 

N31

Vierailija
2/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan mieskin kiltti saa olla kuten nainenkin. 

Kyllähän kiltit tytöt jää kakkoseksi jännittäville, villeille ja sek sikkäille tytöille, mutta semmoista se on elämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on kiltti, jos ei hakkaa naisia? 

Vierailija
4/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on lempattu mäkeen koska olin kuulemma liian kiltti. Edelleen 20 v jälkeen sinkku, kun en käsitä millainen minun sitten pitäisi olla. En halua olla ilkeä kenellekkään.

Vierailija
5/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys miehessä on hyvä ominaisuus, kunhan on ensin myös itsevarma ja komea mies joka kykenee suojelemaan perhettään fyysisesti ja taloudellisesti.

Vierailija
6/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltteys miehessä on hyvä ominaisuus, kunhan on ensin myös itsevarma ja komea mies joka kykenee suojelemaan perhettään fyysisesti ja taloudellisesti.

Mutta kilttimies on tasa-arvoinen, kykeneekö nainen tekemään samoja asioita?

Vierailija
7/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies on hyvä juttu. Kunhan ei ole tossukka jolla ei ole/ei uskalla sanoa omia mielipiteitä tai ajatuksia.

Kiltti, mutta itsetunto kunnossa, niillä pärjää. 👌 

Vierailija
8/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys on miehessä oikein hyvä ominaisuus, kunhan mies on myös oma-aloitteinen eikä perässä raahattava ja kaikin tavoin passiivinen. Aito kiltteys on sitä että kohtelee sukupuolesta ja tuttuuden asteesta riippumatta muita ihmisiä hyvin ja arvostaa heitä.

Joskus kauan sitten muistan kuulleeni miehen suusta, että nainen on tylsä jos on liian kiltti ja antaa kohdella itseään huonosti. Ei se siis kaikkien miesten mielestä ole positiivinen ominaisuus naisessa.

Vierailija
9/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies on hyvä juttu. Kunhan ei ole tossukka jolla ei ole/ei uskalla sanoa omia mielipiteitä tai ajatuksia.

Kiltti, mutta itsetunto kunnossa, niillä pärjää. 👌 

Tossukka ei olekaan kiltti, vaan naisen resursseja kuluttava välys. Eihän kiltit naisetkaan ole vätyksiä, vaan aikaansaavia. 

Vierailija
10/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nillin nillin nönnönnöö taas kerran.

Vierailija
11/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot jännittävä. Älä yhtään kadehdi muita miehiä.

Sinua jännempää ei olekaan. Moni miettii, kenenköhän ikkunan takana sinä yöllä seisot.

Vierailija
12/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on kiltti, jos ei hakkaa naisia? 

Kilttimies ei kykene asettamaan rajoja naisille kun taas jännämies pystyy.

Minkä takia kiltille naiselle pitäisi rajoja asettaa? Jostain syystä miehet kiinnostuvat hankalista naisista, ei kilteistä. Minäkin olen parisuhteissa kilttien miesten kanssa saanut valitusta siitä,  että olen liian kiltti. Joten en todellakaan allekirjoita tuota, että nainen saa olla kiltti. Itsekin unelmoit rajojen asettamisesta, etkä naisesta joka on jo valmiiksi kesy.

Vierailija
13/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa olla kiltti. 🥺

Vierailija
14/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla väkivaltainen jännämies.

Vierailija
15/15 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on lempattu mäkeen koska olin kuulemma liian kiltti. Edelleen 20 v jälkeen sinkku, kun en käsitä millainen minun sitten pitäisi olla. En halua olla ilkeä kenellekkään.

Toisaalta on lempattu myös senkin takia että olen liian itsenäinen. Pitäisi kai ripustautua enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi