20v tyttö haluaa kertoa suhteestaan 42v mieheen
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:42"]
Missä tapasit miehen
[/quote]
Yhteisen kaverin synttäreillä tutustuttiin, lähdettiin siitä jatkoille miehen asunnolle kahdestaan.
AP
[/quote]
Ööööh..... mitä nelikakkonen ukko tekisi nuorten tyttöjen juhlissa? Tai siis voihan siellä olla, mutta vain häiriintynyt mies. Tuo tutustumisenne, jota epäilen kovin, on tapahtunut melko oudolla tavalla.
Ajattelin, että tutustuitte jossain vaikkapa kahvilassa tahi kirjastossa tmas, missä pari aikuista sivistynyttä ihmistä ihastui toisiiinsa aidosti. Nyt tuossa kuvauksessasi on jostain syystä ikävän seksuaalinen ja löyhän suhteen makuinen nyanssi.
[/quote]
Ne eivät olleet mitkään nuorten tyttöjen juhlat. Miehen 30v juhlat oli kyseessä. Vieraat olivat iältään n. 18-45v, enimmäkseen miehiä.
Ensimmäisellä vierailulla tämä ihastukseni luona ei tehty muuta kun otettiin vähän lisää viinaa, pussailtiin ja nukuttiin. Siitä meni useampi viikko tektarien vaihtoa ennen kuin lähdin uudestaan kylään.
AP
Missä tapasit miehen
[/quote]
Yhteisen kaverin synttäreillä tutustuttiin, lähdettiin siitä jatkoille miehen asunnolle kahdestaan.
AP
[/quote]
Ööööh..... mitä nelikakkonen ukko tekisi nuorten tyttöjen juhlissa? Tai siis voihan siellä olla, mutta vain häiriintynyt mies. Tuo tutustumisenne, jota epäilen kovin, on tapahtunut melko oudolla tavalla.
Ajattelin, että tutustuitte jossain vaikkapa kahvilassa tahi kirjastossa tmas, missä pari aikuista sivistynyttä ihmistä ihastui toisiiinsa aidosti. Nyt tuossa kuvauksessasi on jostain syystä ikävän seksuaalinen ja löyhän suhteen makuinen nyanssi.
[/quote]
Meinaan sitä vaan, että eihän se täysin mahdotonta olisi, jos ihastuminen ja tätä myötä rakastuminen on aitoa ja kestävää. Mutta kun miehellä saattaa tuossa tapauksessa olla pelkästään seksi motiivina, ja sinulle se saattaa olla ok sinällään, en tiedä. Ja tämähän ei ole hyvä kuvio aatellen myöhempää elämääsi, kun painit asioiden kanssa. Sinulla lienee vielä riennot elämässä?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:58"]
Missä tapasit miehen
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
Ne eivät olleet mitkään nuorten tyttöjen juhlat. Miehen 30v juhlat oli kyseessä. Vieraat olivat iältään n. 18-45v, enimmäkseen miehiä.
Ensimmäisellä vierailulla tämä ihastukseni luona ei tehty muuta kun otettiin vähän lisää viinaa, pussailtiin ja nukuttiin. Siitä meni useampi viikko tektarien vaihtoa ennen kuin lähdin uudestaan kylään.
AP
[/quote]
Hetkinen.....miehen kolmikymppiset? Olit jo varattun ja jne. Just. Tämä kertoo jo ihan tarvittavasti. Eipä ole kovin vakavaa otetta sulla vielä suhteissa elämään, ja annat pompotella itseäsikin.
Kun aloimme tapailla olin 18v ja mies 39v (mies -73. minä -94)
AP
Missä tapasit miehen
[/quote]
AP
[/quote]Paljonko se "yhteinen kaveri" täytti? Ei luulisi, että kakskymppisellä ja nelikymppisellä on yhteinen kaveripiiri.
Mitäs vitun moralisointia se on, että kertoo omista kokemuksistaan? itse olin vajaa 30-vuotiaaksi asti seurustellut vain 15-30 vuotta vanhempien miesten kanssa. Aikuisena sain sitten vähän parempaa näkemystä asiaan, enkä itse koskaan olisi niin moraaliton, että ottaisin esim. 19-vuotiaan teinin omaan kelkkaani. Aikuisen pitää olla vastuussa. Teini tekee, mihin ikänsä puolesta kykenee.
[/quote]
Aivan. Nuorena sitä tekee kaikenlaisia typeryyksiä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:45"]
Selvä, olet kertonut asiasi, nyt minä siis lukijana analysoin oman mielipiteeni kautta. Eihän se terveeltä kuulosta.. olet nuori tyttönen vielä, ja mies kävisi isäksesi. ymmärtäisin asian, jos olisit n. 30-vuotias.
[/quote]
Toisaalta, haluttaa sillä vanhemmallakin miehellä tiukkaa pillua ja imeskellä kiinteitä tisuja. Ei vanhemman miehen tarvitse aina löysää lössöä puristella.
Ihmiset, rakkaus ja seksi on iloinen asia, jätettäisiin tuomitseminen pois.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:01"]
Kun aloimme tapailla olin 18v ja mies 39v (mies -73. minä -94)
AP
[/quote]
En nyt kyllä usko. Joko puhut täyttää skeidaa taikka olet vielä turhan sinisilmäinen, ei tässä oikeen muuta voi todeta. Tulee melko korkealentoista legendaa nyt että....
Nuoleeko se vanhempi herrasmies sun pinkkiä kukkaa?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:04"]
Selvä, olet kertonut asiasi, nyt minä siis lukijana analysoin oman mielipiteeni kautta. Eihän se terveeltä kuulosta.. olet nuori tyttönen vielä, ja mies kävisi isäksesi. ymmärtäisin asian, jos olisit n. 30-vuotias.
[/quote]
Toisaalta, haluttaa sillä vanhemmallakin miehellä tiukkaa pillua ja imeskellä kiinteitä tisuja. Ei vanhemman miehen tarvitse aina löysää lössöä puristella.
[/quote]
Miehen kavereilla käy kateeksi, kun katsovat vieressään keski-ikäisiä vaimojaan, joilla on synnytyksen venyttämä pillu ja raskausarpia. Jokainen mies ottaisi lennossa parikymppisen, kiinteän sänkykaverin itselleen.
[/quote]
[/quote]
Monella löytyy kiinteät rinnat vielä 40+ ja pilluakin voi treenata. Aika huonoja tekosyitä hyväksikäyttää vasta täysi-ikäiseksi tullutta kakaraa.
[/quote]
[/quote]
Tuota en allekirjoita. Ikä teitä taitaa kiihottaa eikä se habitus? Nimittäin 18v saattaa olla pläski ja 30v timmi mimmi. 18-30v ikähaitarilal nainen ei muutu paljon miksikään, ellei anna ittensä muuttua. Minusta tuntuu, että siinä ei timmeys ole se olennainen asia, vaan se ikä just. Toisinsanoen lähdet 18v:n matkaan vaikka s eolisi 200-kiloinen tankki kunhan se on 18v, etkä 30-vuotiaan hoikan naisen, koska se on 30v.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:07"]
[/quote]
[/quote]
Monella löytyy kiinteät rinnat vielä 40+ ja pilluakin voi treenata. Aika huonoja tekosyitä hyväksikäyttää vasta täysi-ikäiseksi tullutta kakaraa.
[/quote]
Parikymppisen kanssa ei tarvitse keskustella, kuten keski-ikäisen naisen kanssa, joka on saanut jo lapset isoksi. Naiset pakkaa vanhemmuuttaan haluavan löytää sisäisen lapsensa ja keskustella parisuhteesta ja tulevaisuudesta. Parikymppistä sellaiset ei kiinnosta. Kunhan paneskellaan vaan. Mukavampi sellainen on sängyssä, joka antaa aina, eikä vouhkaa, että naisen ei tarvitse antaa, ellei halua. Keski-iässä naiset käy liian tasa-arvoisiksi ja vaativiksi. Ja ei, nelikymppisellä eukolla ei todellakaan ole kiinteät tisut ja näpäkät nännit, vaan löystyminen on jo alkanut. Toiseksi nelikymppisen kanssa ne kakarat on vielä monesti riesana siinä kotona. Kun vaihtaa parikymppiseen, saa keskittyä töithin ja seksiin.
Mieheni ei todellakaan ole kanssani vain seksin vuoksi (vaikka meillä sitä hänen aloitteestaan n. 2 kertaa päivässä harrastetaan). Olen oppinut itsestäni ihan hirveästi ja plussaa on se kun mieheni näyttää rakkauttaan lahjoin ja tavaroin.
AP
Mieheni on sanonut rakastuneensa minussa mm timmiin kroppaani.
Suhteemme on lisäksi hyvin tasa arvoinen, mies hemmottelee minut välillä ihan piloille ja kehuu ulkonäköäni jatkuvasti.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:12"]
Mieheni ei todellakaan ole kanssani vain seksin vuoksi (vaikka meillä sitä hänen aloitteestaan n. 2 kertaa päivässä harrastetaan). Olen oppinut itsestäni ihan hirveästi ja plussaa on se kun mieheni näyttää rakkauttaan lahjoin ja tavaroin. AP
[/quote]
Oikeesti, elä kehtoo. Tuo on niin läpinäkyvää valehtelua ettet usko tuohon itsekään. Tuollasella pohjalla tuossa suhteessa ei ole mitään vakavaa tai mitään tulevaisuutta, mutta että kun tuollasta suhdetta ei tässä tapauksessa ole olemassakaan niin mitäpä minä tässä turisen, tämä on provo, jonka tarkotuksena näemmä herättää keskustelua läpikalutuista aiheista. Mikähän kikkeli-mikko siellä lopujen lopuks tätä ketjua kirjottelee.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:15"]
Suhteemme on lisäksi hyvin tasa arvoinen, mies hemmottelee minut välillä ihan piloille ja kehuu ulkonäköäni jatkuvasti. AP
[/quote]
Nuoleeko mies bootyasi?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:39"]
Don't bother. Et ole ensimmäinen vanhuksen kanssa seurustellut. Ymmärrät tilanteen vääryyden ja pervouden viimeistään 15 vuoden päästä. Nim. been there...
[/quote]Taas joku moralisoi aihetta.
[/quote]
Mitäs vitun moralisointia se on, että kertoo omista kokemuksistaan? itse olin vajaa 30-vuotiaaksi asti seurustellut vain 15-30 vuotta vanhempien miesten kanssa. Aikuisena sain sitten vähän parempaa näkemystä asiaan, enkä itse koskaan olisi niin moraaliton, että ottaisin esim. 19-vuotiaan teinin omaan kelkkaani. Aikuisen pitää olla vastuussa. Teini tekee, mihin ikänsä puolesta kykenee.
[/quote]Tuossahan sä just tuomitset ja moralisoit minkä kerkeät.