20v tyttö haluaa kertoa suhteestaan 42v mieheen
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:22"]
Onko teillä suunnitelmissa hankkia lapsia vai onko tämä vain seksisuhde? Onko miehellä aiempia lapsia?
[/quote]
Miehellä on yksi lapsi. Emme hanki lapsia yhdessä, kumpikaan ei halua. Lastaan mies tapaa 2vk välein ja tulen lapsen kanssa ihan ok toimeen, mutta en semmoista jaksaisi 24/7
AP
Mummoni vanhemmat olivat syntyneet ,isomummi v. 1893 ja isovaari v. 1869. Neljä lasta saivat ja ihan arvostettu pari kyläyhteisössään olivat aikanaan , maanviljelijäpariskunta. Ikäeroa siis 24 vuotta.
20-vuotias on kuitenkin kaikissa virallisissa papereissa aikaihminen ja täysin kykenevä tekemään omaa elämäänsä koskevat päätökset.
Jos pari kerran hyväksyy toisensa niin ei avioliitollekaan voi olla mitään esteitä . Mistään "perversiosta" ei voi olla kyse siinä ,jos mies rakastuu naiseen ja haluaa mennä hänen kanssaan naimisiin ja päinvastoin ,ja kun noiden kahden halut ja toiveet elämänkumppanin haun suhteen kohtaavat vilpittömästi ja aidosti toisensa.
Pari ehtii hyvin saada vaikka viisi kuusi lasta ,jos haluavat.
Heittäkää te, heidän moralisoijansa nyt tekopyhyytenne nurkkaan ja kertokaa mietityttäisikö tällainenkaan ikäsuhde ollenkaan niin paljon, jos kyseessä olisi vaikka joku kuuluisa amerikkalainen elokuvaohjaaja, tai sanotaan esim. saksalaisen autotehtaan johtaja ?
Saattaisi jonkun naistenlehden irtonumeromyynti saavuttaa sen vuoden myyntihuippunsa heidän hää-ekstrallaan ja yksinoikeudellaan ,eikö vain ...? Eikä kenelläkään olisi mitään känisemistä siitä asiasta.
No jos jotkut eivät niin siihen rahaan tuijotakaan puolisonvalinnassaan ,niin eikö se olekin vain sitä aidomman rakkauden merkki !
Minua ei ainakaan häiritse lainkaan heidän ikäeronsa,eikä nyt ap.n tapauksessa myöskään, sillä olen suvaitsevainen ja pystyn hyväksymään ihmisten erilaisuutta tässäkin asiassa.
Monille sekin näköjään taitaa tuottaa melkoisia vaikeuksia...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:42"]
Missä tapasit miehen
[/quote]
Yhteisen kaverin synttäreillä tutustuttiin, lähdettiin siitä jatkoille miehen asunnolle kahdestaan.
AP
[/quote]Paljonko se "yhteinen kaveri" täytti? Ei luulisi, että kakskymppisellä ja nelikymppisellä on yhteinen kaveripiiri.
[/quote]
Täytti 30v, suurin osa kavereistani on +25v, koulusta en ole montaa kaveria löytänyt. Tuntuu että mun ikäisten mielessä pyörii vain rööki, viina ja seksi.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:45"]
Selvä, olet kertonut asiasi, nyt minä siis lukijana analysoin oman mielipiteeni kautta. Eihän se terveeltä kuulosta.. olet nuori tyttönen vielä, ja mies kävisi isäksesi. ymmärtäisin asian, jos olisit n. 30-vuotias.
[/quote]
Toisaalta, haluttaa sillä vanhemmallakin miehellä tiukkaa pillua ja imeskellä kiinteitä tisuja. Ei vanhemman miehen tarvitse aina löysää lössöä puristella.
[/quote]
Miehen kavereilla käy kateeksi, kun katsovat vieressään keski-ikäisiä vaimojaan, joilla on synnytyksen venyttämä pillu ja raskausarpia. Jokainen mies ottaisi lennossa parikymppisen, kiinteän sänkykaverin itselleen.
[/quote]
Vau. Mä olen 32-vuotias raskausarveton lapseton nainen. Ja mulla on aviomies. Ei kaikkien vaimot ole arpisia löttöpilluja.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:42"]
Missä tapasit miehen
[/quote]
Yhteisen kaverin synttäreillä tutustuttiin, lähdettiin siitä jatkoille miehen asunnolle kahdestaan.
AP
[/quote]
Ööööh..... mitä nelikakkonen ukko tekisi nuorten tyttöjen juhlissa? Tai siis voihan siellä olla, mutta vain häiriintynyt mies. Tuo tutustumisenne, jota epäilen kovin, on tapahtunut melko oudolla tavalla.
Ajattelin, että tutustuitte jossain vaikkapa kahvilassa tahi kirjastossa tmas, missä pari aikuista sivistynyttä ihmistä ihastui toisiiinsa aidosti. Nyt tuossa kuvauksessasi on jostain syystä ikävän seksuaalinen ja löyhän suhteen makuinen nyanssi.
[/quote]
Ne eivät olleet mitkään nuorten tyttöjen juhlat. Miehen 30v juhlat oli kyseessä. Vieraat olivat iältään n. 18-45v, enimmäkseen miehiä.
Ensimmäisellä vierailulla tämä ihastukseni luona ei tehty muuta kun otettiin vähän lisää viinaa, pussailtiin ja nukuttiin. Siitä meni useampi viikko tektarien vaihtoa ennen kuin lähdin uudestaan kylään.
AP
[/quote]
Tuo viina ei hyvä tuossakaan jutussa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:58"]
Mummoni vanhemmat olivat syntyneet ,isomummi v. 1893 ja isovaari v. 1869. Neljä lasta saivat ja ihan arvostettu pari kyläyhteisössään olivat aikanaan , maanviljelijäpariskunta. Ikäeroa siis 24 vuotta.
20-vuotias on kuitenkin kaikissa virallisissa papereissa aikaihminen ja täysin kykenevä tekemään omaa elämäänsä koskevat päätökset.
Jos pari kerran hyväksyy toisensa niin ei avioliitollekaan voi olla mitään esteitä . Mistään "perversiosta" ei voi olla kyse siinä ,jos mies rakastuu naiseen ja haluaa mennä hänen kanssaan naimisiin ja päinvastoin ,ja kun noiden kahden halut ja toiveet elämänkumppanin haun suhteen kohtaavat vilpittömästi ja aidosti toisensa.
Pari ehtii hyvin saada vaikka viisi kuusi lasta ,jos haluavat.
Heittäkää te, heidän moralisoijansa nyt tekopyhyytenne nurkkaan ja kertokaa mietityttäisikö tällainenkaan ikäsuhde ollenkaan niin paljon, jos kyseessä olisi vaikka joku kuuluisa amerikkalainen elokuvaohjaaja, tai sanotaan esim. saksalaisen autotehtaan johtaja ?
Saattaisi jonkun naistenlehden irtonumeromyynti saavuttaa sen vuoden myyntihuippunsa heidän hää-ekstrallaan ja yksinoikeudellaan ,eikö vain ...? Eikä kenelläkään olisi mitään känisemistä siitä asiasta.
No jos jotkut eivät niin siihen rahaan tuijotakaan puolisonvalinnassaan ,niin eikö se olekin vain sitä aidomman rakkauden merkki !
Minua ei ainakaan häiritse lainkaan heidän ikäeronsa,eikä nyt ap.n tapauksessa myöskään, sillä olen suvaitsevainen ja pystyn hyväksymään ihmisten erilaisuutta tässäkin asiassa.
Monille sekin näköjään taitaa tuottaa melkoisia vaikeuksia...
[/quote]
Palstalla on hirveän paljon miehistä ahdistuneita naisia ja naisen asemaa vartioivia naisia. Huomaa monessa ketjussa kuinka miehiä kivitetään, tuomitaan, arvostellaan, solvataan, jne. ja naista uhriutetaan, valkopestään, puolustetaan ja pönkitetään.
Onko kyse yhdestä kahdesta persoonaltaan epävakaasta feminismistä vahvasti kiinnostuneesta yksilöstä, joilla on elämää lähinnä vain täällä, vai onko tämä laajempikin ilmiö naisten keskuudessa, paha sanoa. Mutta asennetta olisi syytä muokata miehille myönteisemmäksi ja yleensä rennommaksi suhtautumisessa miehiin. Ikävä lukea näitä, paikoin jo aika häiriintyneitä ja yleisilmeeltään synkkiä tekstejä.
Itselle tuollainen melkein isäni ikäisen kanssa seurustelu on melkoinen turn off. Jos naisella on tuollaisia menneisyydessä, niin lopetan tapailun. Olen muutaman kerran näin joutunut tekemään. En hallua, että se viaton herttainen tuleva tyttöystäväni on ollut keski-ikäisen miehen jyystön kohteena.
M26
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:34"]
Niin olen kaunis pitkäsäärinen ja mies kerran sanoi että näytän slaavilta, no olenkin venäläinen mutta isäpuolen sukunimi hämää.
[/quote] Minä puolestani olen säärikuningatar, Baijerin kaunissäärisimmäksi virallisesti tunnustettu,siis vertaani vailla oleva kaunotar ja kihloissa saksalaisen paronin, von Dussenin kanssa.
Näpyttelen tätä viestiä kotilinnamme eteen pysäköidystä Roll´s Roycesta. Autonkuljettajamme lähetin äsken viemään viestiä keittiöön, sillä halusin muuttaa lounasehdotustamme .
Hanhenmaksa ja kaviaari vain tuntui niin arkipäiväiseltä ja tylsältä...
Kerro?
20v on kyllä jo nainen ja itse haluaisin tuollaisen nuoren kauniin naisen, mutta tuskin mistään löydän kun olen köyhä duunari.
T.m39
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:45"]
Selvä, olet kertonut asiasi, nyt minä siis lukijana analysoin oman mielipiteeni kautta. Eihän se terveeltä kuulosta.. olet nuori tyttönen vielä, ja mies kävisi isäksesi. ymmärtäisin asian, jos olisit n. 30-vuotias.
[/quote]
Toisaalta, haluttaa sillä vanhemmallakin miehellä tiukkaa pillua ja imeskellä kiinteitä tisuja. Ei vanhemman miehen tarvitse aina löysää lössöä puristella.
[/quote]
Miehen kavereilla käy kateeksi, kun katsovat vieressään keski-ikäisiä vaimojaan, joilla on synnytyksen venyttämä pillu ja raskausarpia. Jokainen mies ottaisi lennossa parikymppisen, kiinteän sänkykaverin itselleen.
[/quote]
Vau. Mä olen 32-vuotias raskausarveton lapseton nainen. Ja mulla on aviomies. Ei kaikkien vaimot ole arpisia löttöpilluja.
[/quote]
Yli 30v akoilla on alamäki jo alkanut ja viälä kun pyöräytät muutaman lapsen saat kyllä raskausarpia löysän vatsanahan ja revityn vitun.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 07:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:04"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:45"] Selvä, olet kertonut asiasi, nyt minä siis lukijana analysoin oman mielipiteeni kautta. Eihän se terveeltä kuulosta.. olet nuori tyttönen vielä, ja mies kävisi isäksesi. ymmärtäisin asian, jos olisit n. 30-vuotias. [/quote] Toisaalta, haluttaa sillä vanhemmallakin miehellä tiukkaa pillua ja imeskellä kiinteitä tisuja. Ei vanhemman miehen tarvitse aina löysää lössöä puristella. [/quote] Miehen kavereilla käy kateeksi, kun katsovat vieressään keski-ikäisiä vaimojaan, joilla on synnytyksen venyttämä pillu ja raskausarpia. Jokainen mies ottaisi lennossa parikymppisen, kiinteän sänkykaverin itselleen. [/quote] Vau. Mä olen 32-vuotias raskausarveton lapseton nainen. Ja mulla on aviomies. Ei kaikkien vaimot ole arpisia löttöpilluja. [/quote] Yli 30v akoilla on alamäki jo alkanut ja viälä kun pyöräytät muutaman lapsen saat kyllä raskausarpia löysän vatsanahan ja revityn vitun.
[/quote] Syytä siis siirtyä vaihteeksi virkistäviin ,elvyttäviin &kaunistaviin pylly-yhdyntöihin ....
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:17"]
Lisäksi mieheni maksaa minulle ulkomaanmatkoja ja osti oman auton rakkauden merkiksi. Unohdin myös mainita, että kerran sanoi minulle, että rakastaa minua myös siksi, että annan harrastaa seksiä myös anaaliin, mitä muut naiset eivät ole antaneet tehdä.
AP
[/quote]
Toivoo feikki ap. Ainut mitä mies hyväkseni maksaa on yhteinen vuokramme. En joudu ottamaan opintolainaa asumiseen. Vaatteet ja laskuni maksan itse. Reissut tehdään yhdessä ja yhteisistä rahoista.
AP