Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20v tyttö haluaa kertoa suhteestaan 42v mieheen

Vierailija
03.07.2015 |

Tahdon. Siis kertoa teille kaikille.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mieheni maksaa minulle ulkomaanmatkoja ja osti oman auton rakkauden merkiksi. Unohdin myös mainita, että kerran sanoi minulle, että rakastaa minua myös siksi, että annan harrastaa seksiä myös anaaliin, mitä muut naiset eivät ole antaneet tehdä.

AP

Vierailija
42/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:15"]

Suhteemme on lisäksi hyvin tasa arvoinen, mies hemmottelee minut välillä ihan piloille ja kehuu ulkonäköäni jatkuvasti. AP

[/quote]Kuulostaa kauniilta :) Onnea teille! PS. Varo, tällä palstalla on todella vihaisia ja kiukkuisia vanhempia rouvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä suunnitelmissa hankkia lapsia vai onko tämä vain seksisuhde? Onko miehellä aiempia lapsia?

Vierailija
44/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:17"]

Lisäksi mieheni maksaa minulle ulkomaanmatkoja ja osti oman auton rakkauden merkiksi. Unohdin myös mainita, että kerran sanoi minulle, että rakastaa minua myös siksi, että annan harrastaa seksiä myös anaaliin, mitä muut naiset eivät ole antaneet tehdä.

AP

[/quote]

Niin varmaan. :D  Minäkin uskon. Tämän selkeemmin ei mies tänne oikeestaan voisi kirjoittaa kuten sinä "N20" teet. Tämä on kuin miehen aivoilla ajateltu ja käsikirjoitettu kokoon, kun lukee näitä muutamia viimesimpiä postauksias. Siinähän konkretisoituu miehinen toiveesi millaista haluaisit sinulla olevan. Mutta miksi ihmeessä sinä esiinnyt naisena??

Vierailija
45/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:53"]

Miten niin provo? 

AP

[/quote]

Ikäeroo iikää ikäeeroo iikää ikäeeroo ikää iikäkäää,

Ikäeroo iikää ikäeeroo iikää ikäeeroo ikää iikäkäää!

Sävel Karl Jenkins, Adiemus. Sanat ikäeroprovoilijaa varten uudelleenkirjoitetut

Vierailija
46/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Miehelläni on aids mutta en anna sen huonontaa seksiämme, joten annan hänen panna paljaalla. AIDS on ohimenevää, rakkaus ikuista.

AP

Vierailija
47/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tässä jutussa voi noin ärsyttää, tilanne on ihan win-win. Mies ainakin tyytyväinen ja naisella vakavarainen kumppani.
Onko Niinistön ja Haukion suhde teistä epäsopiva?

Vierailija
48/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä on tänään näin paljon onnettomia provoja. Helle??

Vierailija
49/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:17"]

AP

[/quote]Eli kyseessä onkin sugar daddy.

Vierailija
50/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:13"]

Itselle tuollainen melkein isäni ikäisen kanssa seurustelu on melkoinen turn off. Jos naisella on tuollaisia menneisyydessä, niin lopetan tapailun. Olen muutaman kerran näin joutunut tekemään. En hallua, että se viaton herttainen tuleva tyttöystäväni on ollut keski-ikäisen miehen jyystön kohteena.

M26

Keski-ikäiseksi alat pikkuhiljaa  tulla jo muutaman vuoden päästä itsekin ja jos olet jo "muutaman kerran näin joutunut tekemään" niin ilmeisesti sinulla on itselläsikin  ollut jo enemmän kuin ´muutamia´ seksisuhteita ja seurustelukokemuksia ,niin että kovin ´viaton ja herttainen´ tuskin taidat olla itsekään 

Muuttuisiko se tilanne muuten  sinun silmissäsi paremmaksi jos se ´viaton ja herttainen  tuleva tyttöystäväsi `olisi ollut vain  lähes  keski-ikäisen miehen " jyystön kohteena" ?

Entä jos taas   joku mies  teinipoikana ollessaan  olisi ollut vaikka jonkun 30-vuotian naisen kanssa ? Muuttuisiko hän siitä kokemuksestaan käyttökelvottomaksi ikäisilleen naisille loppuiäkseen ?

[/quote]

Vierailija
51/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset löysty vanhetessaan ;) Olen jo viiskymppinen ja viimeisen miesystävän mielestä tiukin tapaus hänen elämässään. Myös rinnat kuin parikymppisellä. Ja vartalokin on kuin mallilla, tosin se vaatii jokapäiväistä voimistelua. Mutta tosiaan pyykkilautavatsa ja tiimalasivyötärö, myös ylipäätään gasellimainen olemus. 

Vierailija
52/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:13"]

Itselle tuollainen melkein isäni ikäisen kanssa seurustelu on melkoinen turn off. Jos naisella on tuollaisia menneisyydessä, niin lopetan tapailun. Olen muutaman kerran näin joutunut tekemään. En hallua, että se viaton herttainen tuleva tyttöystäväni on ollut keski-ikäisen miehen jyystön kohteena.

M26

[/quote] Oliko isäsi sitten 16-vuotias syntyessäsi ?

( mahdollistahan se on tietysti sekin, mutta ei kovin tavallista sekään...)

Vierailija
53/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun aloittelee niin tekee sen rekisteröidyllä tunnuksella. Eivät muut pääse feikkaamaan olevansa ap. Mutta kun alkuperäisen tarkoituksena on provoilu niin sehän vain parantaa tunnelmaa.

Vierailija
54/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:01"]Kun aloimme tapailla olin 18v ja mies 39v (mies -73. minä -94)

AP
[/quote]

Minä olen -73 ja minulla on -94 syntynyt lapsonen.

Vierailija
55/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:01"]Kun aloimme tapailla olin 18v ja mies 39v (mies -73. minä -94) AP [/quote] Minä olen -73 ja minulla on -94 syntynyt lapsonen.

[/quote] Onneksi olkoon !

Vierailija
56/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:38"]

Ei kaikki naiset löysty vanhetessaan ;) Olen jo viiskymppinen ja viimeisen miesystävän mielestä tiukin tapaus hänen elämässään. Myös rinnat kuin parikymppisellä. Ja vartalokin on kuin mallilla, tosin se vaatii jokapäiväistä voimistelua. Mutta tosiaan pyykkilautavatsa ja tiimalasivyötärö, myös ylipäätään gasellimainen olemus. 

[/quote]Mulla on isot roikkuvat rinnat ja ylipainoa 30 kg. En harrasta minkäänsorttista voimistelua tai liikuntaa. Mies on erittäin tyytyväinen. 

N50.

Vierailija
57/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:22"]

Onko teillä suunnitelmissa hankkia lapsia vai onko tämä vain seksisuhde? Onko miehellä aiempia lapsia?

[/quote]Olet siis kieltänyt itseltäsi äitiyden kokemisen tämän sugar daddyn vuoksi?

Miehellä on yksi lapsi. Emme hanki lapsia yhdessä, kumpikaan ei halua. Lastaan mies tapaa 2vk välein ja tulen lapsen kanssa ihan ok toimeen, mutta en semmoista jaksaisi 24/7

AP

[/quote]

Vierailija
58/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen kaunis pitkäsäärinen ja mies kerran sanoi että näytän slaavilta, no olenkin venäläinen mutta isäpuolen sukunimi hämää.

Vierailija
59/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:12"]

Mieheni ei todellakaan ole kanssani vain seksin vuoksi (vaikka meillä sitä hänen aloitteestaan n. 2 kertaa päivässä harrastetaan). Olen oppinut itsestäni ihan hirveästi ja plussaa on se kun mieheni näyttää rakkauttaan lahjoin ja tavaroin. AP

[/quote]

Tämä ei ole ap. Seksi on meillä useammin minun aloitteestani ja sitä ei ole enää edes päivittäin. Alussa oli se 2-4 kertaa /pv. Nykyään ehkä 3 kertaa viikossa.

AP

Vierailija
60/72 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:15"]

Suhteemme on lisäksi hyvin tasa arvoinen, mies hemmottelee minut välillä ihan piloille ja kehuu ulkonäköäni jatkuvasti. AP

[/quote]

Haha taas feikki ap. Suhteessa kehumme molemmat toisiamme yhtä paljon. Mies on todella hyvässä kunnossa ikäisekseen ja minä en urheile juuri ollenkaan, pidän vain painoni kurissa. 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän