Terassit Espoossa
Missä Espoossa olisi kivoja terasseja? Erityisesti Espoon keskus olisi syynissä.
Kommentit (31)
Kaipaan joo aurinkoa, mutta luin tosta M&H netistä kaikenlaista...että en tiedä viitsinkö mennä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:12"]
Kävin kerran siellä Britanniassa...oli kohtalaisen masentava paikka. Kannunkulma, paistaakohan siihen illalla ollenkaan aurinko.Luulen, että ei.
Pitäisi varmaan perustaa keskukseen joku ihan aidosti viihtyisä terassi.
[/quote]Ei löydy maksavia asiakkaita. Työttömiä asuu Espoon Keskuksessa enimmäkseen. Vieraskielisten osuus 24%. Pelkästään perusjuottolat menestyvät täällä. Kuten tässä aikaisemminkin todettiin, normaaliväestö käy muualla ravintoloissa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:21"]
Kaipaan joo aurinkoa, mutta luin tosta M&H netistä kaikenlaista...että en tiedä viitsinkö mennä.
[/quote]
Silloin kun olen käynyt siellä niin ei ole ollut mitään sellaista.
Itse asun Espoon keskuksessa enkä ole työtön enkä vieraskielinen. Eikö työtön halua käydä kuin perusjuottolassa? Jos töistä painan kodin kautta, niin olen siellä Helsingin terassilla, kun aurinko jo painelee mailleen...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:25"]
Itse asun Espoon keskuksessa enkä ole työtön enkä vieraskielinen. Eikö työtön halua käydä kuin perusjuottolassa? Jos töistä painan kodin kautta, niin olen siellä Helsingin terassilla, kun aurinko jo painelee mailleen...
[/quote]Haluaa varmasti, mutta raha ratkaisee. Asun myös itse Espoon Keskuksessa. Kyllähän tämä synkkäpaikka on, ei voi mitään. Tosin kun kävelee vain 1km johonkin suuntaan, löytyy vierestä hienoja paikkoja. Olenkin ihmetellyt miksi tämmöinen slummi rakennettiin hienojen alueiden viereen.
Niin, mäkin olen ihmetellyt miten voi paikkana olla niin kamala, kun ihan lähellä on upeita alueita. Olen käynyt keskuksen perusjuottoloissa enkä ole huomannut, että ne olisi olleet erityisen edullisia. Se Löfkulla Golf:in terassi vois olla ok...
Onko Kuninkaantien hotellissa lainkaan terassia tänä kesänä? Sijainniltaan olisi kaunis ja aurinkoinen, eikä ole ollut örveltäjiä?
Ei kannata mennä ainakaan kuninkaantien hotellin terdelle tai koko hotelliin.käykää kattoo miksi sinne ei kannata mennä 5794
Suosittelen lämpimästi sellon vieressä olevaa hotellia.hieno terassi siisti hotelli ja erittäin miellyttävä henkilökunta
Menkää mummontupaan kirkkojärvellä.siellä terassi auki joka päivä ja iloista porukkaa.suosittelen kaikille jotka haluavat pitää hauskaa
Jos aurinkoa kaipaat niin M&H paistaa iltaan asti.