Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ota mieheltäni suihin

Vierailija
03.07.2015 |

Mieheni pyytää usein minua ottamaan häneltä suihin, mutta minua ei vain haluta. Hän sanoo että se tuntuu mielettömän hyvältä. Olen kyllästynyt hänen vonkaamiseensa eikä oikein tee mieli muutenkaan. Miten hänet saisi ymmärtämään, etten halua?

Jonkun kerran olen ottanut kortsun kanssa. Se ei kuulemma tunnu niin hyvältä kuin paljaana, mutta siihen hän on tyytynyt, silloin kun olen antanut.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:16"]

Miehen näkökantaa toisin tähän vielä, nuorempana en välittänyt enkä kokenut tarvetta saada suuseksiä, annoin kyllä mielelläni sitä. Jälkikäteen muistellen se johtui siitä että silloiset naisystävät eivät osanneet imeä eivätkä halunneet opiskella taitoa syystä tai toisesta. Sitten kolmevitosena kohdalleni osui nainen joka osasi imeä kullia ja tahtoikin tehdä sitä usein. Ensimmäisillä seksikerroillamme olin että "ime nyt sitten jos tahdot mutta ei ole pakko tehdä niin" mutta siitä tulikin jotain niin järisyttävää että vieläkin alkaa hymyilyttää kun sitä muistelen. Orgasmin lähestyessä koitin saada munan pois suusta koska en halunnut laueta suuhun, ajattelin että ei hän varmastikaan tahdo spermaa suuhunsa. Kuinka väärässä olinkaan :-) Orgasmini kesti ainakin minuutin ja tulin karjahdellen hänen suuhunsa. Terskan hyväily kielellä orgasmin aikana tuntui niin älyttömän hyvältä etten saanut sanaa suustani, mutta hän teki siinä hetkessä selväksi että hän nautti tilanteesta ja nautinnostani. Myöhemmin keskustelimme asiasta ja kerroin että se oli ensimmäinen laukeamiseni suuseksissä ja ensimmäinen kerta kun minulta otettiin suihin muutenkin kuin räpeltämällä. Vasta tuon kokemuksen pohjalta aloin oppia nauttimaan suuseksistä vastaanottajana, aikaisemmat kokemukset olivat olleet negatiivisia ja lähes pakkopullaa naiselle. En väitä että kaikkien naisten pitäisi ottaa suihin ja antaa laueta suuhunsa mutta oma kokemukseni on että oli hieno asia että tapasin naisen joka antoi tehdä noin ja antoi minulle samalla uskomattoman määrän nautintoa. Kiitos sulle Maria että päästit tämän miehen estoistaan :-)

[/quote]

Esim. tällaiseen en ikinä pystyisi. En vain voi tajuta, miten kukaan haluaa pitää jotain möhkylää suussaan melkein tukehtuen ja vielä nuoleskella toisen - anteeksi vaan mutta minusta naurettavan ällöttävää makkaraa - kielellään suussa, kun se on täynnä mönjää, johon voi myös tukehtua ja koko tilanne ei anna sille möhkylän suussa pitelijälle yhtikäs mitään. Vaikka mies nauttisikin, niin miksi se pitää sitä kautta tulla, että mulla on noin hirveää? 

[/quote]

Sulla on kyllä mahtava asenne kertakaikkiaan :D. Ei kannata ihmetellä huonoa seksielämää tai sitä kun toinen juoksee vieraissa jos sut joku huolii

Vierailija
82/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:16"]

Miehen näkökantaa toisin tähän vielä, nuorempana en välittänyt enkä kokenut tarvetta saada suuseksiä, annoin kyllä mielelläni sitä. Jälkikäteen muistellen se johtui siitä että silloiset naisystävät eivät osanneet imeä eivätkä halunneet opiskella taitoa syystä tai toisesta. Sitten kolmevitosena kohdalleni osui nainen joka osasi imeä kullia ja tahtoikin tehdä sitä usein. Ensimmäisillä seksikerroillamme olin että "ime nyt sitten jos tahdot mutta ei ole pakko tehdä niin" mutta siitä tulikin jotain niin järisyttävää että vieläkin alkaa hymyilyttää kun sitä muistelen. Orgasmin lähestyessä koitin saada munan pois suusta koska en halunnut laueta suuhun, ajattelin että ei hän varmastikaan tahdo spermaa suuhunsa. Kuinka väärässä olinkaan :-) Orgasmini kesti ainakin minuutin ja tulin karjahdellen hänen suuhunsa. Terskan hyväily kielellä orgasmin aikana tuntui niin älyttömän hyvältä etten saanut sanaa suustani, mutta hän teki siinä hetkessä selväksi että hän nautti tilanteesta ja nautinnostani. Myöhemmin keskustelimme asiasta ja kerroin että se oli ensimmäinen laukeamiseni suuseksissä ja ensimmäinen kerta kun minulta otettiin suihin muutenkin kuin räpeltämällä. Vasta tuon kokemuksen pohjalta aloin oppia nauttimaan suuseksistä vastaanottajana, aikaisemmat kokemukset olivat olleet negatiivisia ja lähes pakkopullaa naiselle. En väitä että kaikkien naisten pitäisi ottaa suihin ja antaa laueta suuhunsa mutta oma kokemukseni on että oli hieno asia että tapasin naisen joka antoi tehdä noin ja antoi minulle samalla uskomattoman määrän nautintoa. Kiitos sulle Maria että päästit tämän miehen estoistaan :-)

[/quote]

Esim. tällaiseen en ikinä pystyisi. En vain voi tajuta, miten kukaan haluaa pitää jotain möhkylää suussaan melkein tukehtuen ja vielä nuoleskella toisen - anteeksi vaan mutta minusta naurettavan ällöttävää makkaraa - kielellään suussa, kun se on täynnä mönjää, johon voi myös tukehtua ja koko tilanne ei anna sille möhkylän suussa pitelijälle yhtikäs mitään. Vaikka mies nauttisikin, niin miksi se pitää sitä kautta tulla, että mulla on noin hirveää? 

[/quote]

Hui kauheaa. Pystytköhän ajattelemaan seksiä missään muodossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin mies haluineen ja typerän makkaran - tai letkunsa - kanssa jotenkin naurettava otus. Muutakin vikaa miesten asenteessa kyllä on, mutta ei tule just nyt mieleen. Pakkohan niille on nauraa. Ettekö te muka ikinä? Kunnioitatte vaan vaikka ne keksii mitä hyvänsä pyytää?

Vierailija
84/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:30"]

No on todellakin mies haluineen ja typerän makkaran - tai letkunsa - kanssa jotenkin naurettava otus. Muutakin vikaa miesten asenteessa kyllä on, mutta ei tule just nyt mieleen. Pakkohan niille on nauraa. Ettekö te muka ikinä? Kunnioitatte vaan vaikka ne keksii mitä hyvänsä pyytää?

[/quote]

Ai jaa, en naura kyllä miehelleni tai hänen "letkulleen". Hän ei ole mikään naurettava otus, vaan mies, jota rakastan. Hän ei keksi mitä vain pyytää minulta, vaan tyydytän hänet milelläni, koska hän tyydyttää minutkin. Nautin sekä tyydytyksen antamisesta että vastaanottamisesta. Kunnioitamme ja rakastamme toisiame muutenkin ja se näkyy mm niin, etten voisi nimitellä häntä miksikään otukseksi

En ole ylipäätään törmännyt miehiin, jotka olisivat olleet naurettavia otuksia tai sitten ne ovat menneet minulta ohi. Ja voihan olla, että asenteeni on sellainen, etten pidä ihmisten nimittelystä, asiattomasta arvostelusta yms

Todella ikävää, jos koet että miehet olisivat tuollaisia. Mutta jotenkin uskon siihen että vika on sinun asenteessasi, ei miehissä

Vierailija
85/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei taida mennä sinulla kovin lujaa. Pystytköhän kunniottamaan ketään tai mitään tuolla asenteella

Vierailija
86/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:52"]Ei sun tarvitse tehdä yhtään mitään sellasta, mitä et halua! Kerro vaikka miehellei että suihinotto ei ole sinun juttusi. Eiköhän asia niin järjesty. Jos et halua antaa miehellesi suuseksiä, se ei tee sinusta yhtään huonompaa vaimoa. Etsikää vaikka joku juttu, mistä te kummatkin tykkäisitte.
Itse otan mieheltäni suihin aika usein, mutta vain kortsun kanssa.
N25
[/quote]
Nuoleeko miehesi sinua kelmun läpi?
[/quote]
Ei. Miksi nuolisi? Jos meille kummallekin käy se, että mieheni käyttää kondomia myös suihinotoissa, niin eikö asia ole sitten ihan okei? Olen kysynyt mieheltäni monesti, että onhan se okei jos on kortsu myös suihinotoissa. Hän sanoo aina, että jos se tekee minun oloni mukavaksi, se käy. Hän on myös sanonut että saa orgasmin todella nopeasti, vaikka hänellä onkin kumi. :)
Koska mieheni kunnioittaa ja ymmärtää minua, myös minä kunnioitan ja ymmärrän häntä. Esimerkiksi, rakastelemme joskus lähetyssaarnaaja-asennossa, vaikka en itse vaan saa orgasmia tuossa asennossa. Mutta mieheni saa orgasmin monta kertaa tuossa asennossa. Joten jos nyt pari kertaa viikossa naidaan lähetyssaarnaaja-asennossa, ja ehkä vähän useammin mieheni ottaa minut takaapäin (jossa itse saan orgasmin 100% varmasti, miehenikin saa monta kertaa) niin mitä valittamista enää on, kun asia on ok meille molemmille?

Vierailija
87/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:48"]

[/quote]

Ei taida mennä sinulla kovin lujaa. Pystytköhän kunniottamaan ketään tai mitään tuolla asenteella

[/quote]

En varmaan, halveksin miehiä, vitun paskiaisia ja luuseri-idiootteja. Kuitenkin aina joku haluaa pilluani asenteestani huolimatta, eikö se jo kerro miehistä ihan tarpeeksi? Eikä minua ole koskaan jätetty ja nytkin olen perheellinen. En tiedä kyllä kuinka kauaa kun tyytymättömyys nousee jo itsellänikin korvista sauhuten ylös...helvetti.  Mutta se on nimenomaan mies kun ei halua erota. Se luuseri(ni).

Vierailija
88/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:52"]Ei sun tarvitse tehdä yhtään mitään sellasta, mitä et halua! Kerro vaikka miehellei että suihinotto ei ole sinun juttusi. Eiköhän asia niin järjesty. Jos et halua antaa miehellesi suuseksiä, se ei tee sinusta yhtään huonompaa vaimoa. Etsikää vaikka joku juttu, mistä te kummatkin tykkäisitte. Itse otan mieheltäni suihin aika usein, mutta vain kortsun kanssa. N25 [/quote] Nuoleeko miehesi sinua kelmun läpi? [/quote] Ei. Miksi nuolisi? Jos meille kummallekin käy se, että mieheni käyttää kondomia myös suihinotoissa, niin eikö asia ole sitten ihan okei? Olen kysynyt mieheltäni monesti, että onhan se okei jos on kortsu myös suihinotoissa. Hän sanoo aina, että jos se tekee minun oloni mukavaksi, se käy. Hän on myös sanonut että saa orgasmin todella nopeasti, vaikka hänellä onkin kumi. :) Koska mieheni kunnioittaa ja ymmärtää minua, myös minä kunnioitan ja ymmärrän häntä. Esimerkiksi, rakastelemme joskus lähetyssaarnaaja-asennossa, vaikka en itse vaan saa orgasmia tuossa asennossa. Mutta mieheni saa orgasmin monta kertaa tuossa asennossa. Joten jos nyt pari kertaa viikossa naidaan lähetyssaarnaaja-asennossa, ja ehkä vähän useammin mieheni ottaa minut takaapäin (jossa itse saan orgasmin 100% varmasti, miehenikin saa monta kertaa) niin mitä valittamista enää on, kun asia on ok meille molemmille?

[/quote]

Hieno vastaus. Naisissa vikaa, kun alkavat heti kaikessa tasajakoon. Minäkin ajattelen noin, ja tajusin heti ekasta kirjoituksestasi pointtisi. 

Vierailija
89/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:52"]Ei sun tarvitse tehdä yhtään mitään sellasta, mitä et halua! Kerro vaikka miehellei että suihinotto ei ole sinun juttusi. Eiköhän asia niin järjesty. Jos et halua antaa miehellesi suuseksiä, se ei tee sinusta yhtään huonompaa vaimoa. Etsikää vaikka joku juttu, mistä te kummatkin tykkäisitte.
N25
[/quote]
[/quote]
Ei. Miksi nuolisi? Jos meille kummallekin käy se, että mieheni käyttää kondomia myös suihinotoissa, niin eikö asia ole sitten ihan okei? Olen kysynyt mieheltäni monesti, että onhan se okei jos on kortsu myös suihinotoissa. Hän sanoo aina, että jos se tekee minun oloni mukavaksi, se käy. Hän on myös sanonut että saa orgasmin todella nopeasti, vaikka hänellä onkin kumi. :)
Koska mieheni kunnioittaa ja ymmärtää minua, myös minä kunnioitan ja ymmärrän häntä. Esimerkiksi, rakastelemme joskus lähetyssaarnaaja-asennossa, vaikka en itse vaan saa orgasmia tuossa asennossa. Mutta mieheni saa orgasmin monta kertaa tuossa asennossa. Joten jos nyt pari kertaa viikossa naidaan lähetyssaarnaaja-asennossa, ja ehkä vähän useammin mieheni ottaa minut takaapäin (jossa itse saan orgasmin 100% varmasti, miehenikin saa monta kertaa) niin mitä valittamista enää on, kun asia on ok meille molemmille?
[/quote]
No kysytään niin, että miltä sinusta tuntuisi jos hän nuolisi sinua vain kelmun läpi? Tykkäisitkö? Tuntuisiko hyvälle?

Vierailija
90/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi kuin että mies jotenkin kärsisi nuolennasta kun joutuisi nuolemaan ilman kelmua. 

Vierailija
91/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:16"]

Varmaan parempi kuin että mies jotenkin kärsisi nuolennasta kun joutuisi nuolemaan ilman kelmua. 

[/quote]

Varmaan noin myös parempi, kuin se, ettei sais lainkaan. 

Eli tuntuisi vain vähän huonommalle, näin ajattelisin. Toisen nautinto ennen omaani. Eiks se niin mennyt?

Vierailija
92/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:52"]Ei sun tarvitse tehdä yhtään mitään sellasta, mitä et halua! Kerro vaikka miehellei että suihinotto ei ole sinun juttusi. Eiköhän asia niin järjesty. Jos et halua antaa miehellesi suuseksiä, se ei tee sinusta yhtään huonompaa vaimoa. Etsikää vaikka joku juttu, mistä te kummatkin tykkäisitte.
N25
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kysytään niin, että miltä sinusta tuntuisi jos hän nuolisi sinua vain kelmun läpi? Tykkäisitkö? Tuntuisiko hyvälle?

[/quote]
Kun ei nuole.

Vierailija
93/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ehkä sellaista miestä, joka ei heti työntäisi sitä vitun makkaraansa nenäni eteen ja/tai housuihini. Haluaisi ensin tutustua kunnolla ja jolle olisin muutenkin tärkeä kuin pillun omistajana. 

Vierailija
94/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:52"]Ei sun tarvitse tehdä yhtään mitään sellasta, mitä et halua! Kerro vaikka miehellei että suihinotto ei ole sinun juttusi. Eiköhän asia niin järjesty. Jos et halua antaa miehellesi suuseksiä, se ei tee sinusta yhtään huonompaa vaimoa. Etsikää vaikka joku juttu, mistä te kummatkin tykkäisitte. Itse otan mieheltäni suihin aika usein, mutta vain kortsun kanssa. N25 [/quote] Nuoleeko miehesi sinua kelmun läpi? [/quote] Ei. Miksi nuolisi? Jos meille kummallekin käy se, että mieheni käyttää kondomia myös suihinotoissa, niin eikö asia ole sitten ihan okei? Olen kysynyt mieheltäni monesti, että onhan se okei jos on kortsu myös suihinotoissa. Hän sanoo aina, että jos se tekee minun oloni mukavaksi, se käy. Hän on myös sanonut että saa orgasmin todella nopeasti, vaikka hänellä onkin kumi. :) Koska mieheni kunnioittaa ja ymmärtää minua, myös minä kunnioitan ja ymmärrän häntä. Esimerkiksi, rakastelemme joskus lähetyssaarnaaja-asennossa, vaikka en itse vaan saa orgasmia tuossa asennossa. Mutta mieheni saa orgasmin monta kertaa tuossa asennossa. Joten jos nyt pari kertaa viikossa naidaan lähetyssaarnaaja-asennossa, ja ehkä vähän useammin mieheni ottaa minut takaapäin (jossa itse saan orgasmin 100% varmasti, miehenikin saa monta kertaa) niin mitä valittamista enää on, kun asia on ok meille molemmille? [/quote] No kysytään niin, että miltä sinusta tuntuisi jos hän nuolisi sinua vain kelmun läpi? Tykkäisitkö? Tuntuisiko hyvälle? [/quote] Kun ei nuole.

[/quote]

Ei lainkaan vai kelmun läpi? Jos ilman kelmua, kokeilkaa nyt ihmeessä tasa-arvon nimissä kelmun kanssa. Mielestäni yhdyntäasentoja ei voi verrata oraaliseen seksiin tasa-arvon nimissä, sillä suuseksihän on nimenomaan sitä, että voi vuorotellen keskittyä vain nauttimaan.

Vierailija
95/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään sille, että olen aivan eri sfääreissa ja ajattelen asiat täysin eritavalla. En ymmärrä miten ihminen voi olla niin estoinen tai kykenemätön. Itse ajattelen, että toisen rakkaan ihmisen nautinto on kaikki kaikessa. Olisin valmis lähes mihin tahansa.. Siis lähes. Keskusteleisin, opetteleisin, tekisin jopa vaikken kaikesta pitäisikään. Tiedä vaikka pikkuhiljaa oppisin itsekin nauttimaan ja tykkäämään.

Vierailija
96/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:02"]

[/quote]

[/quote]

En varmaan, halveksin miehiä, vitun paskiaisia ja luuseri-idiootteja. Kuitenkin aina joku haluaa pilluani asenteestani huolimatta, eikö se jo kerro miehistä ihan tarpeeksi? Eikä minua ole koskaan jätetty ja nytkin olen perheellinen. En tiedä kyllä kuinka kauaa kun tyytymättömyys nousee jo itsellänikin korvista sauhuten ylös...helvetti.  Mutta se on nimenomaan mies kun ei halua erota. Se luuseri(ni).

[/quote]

No voi, voi. Koetahan pärjätä

Vierailija
97/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on hyvä suihinotto, miehet? Annan sitä kyllä miehelleni ja hän on neuvonutkin. Pyytää välillä mutta jos täältä oppisi lisää.

Vierailija
98/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No voi, voi. Koetahan pärjätä

[/quote]

Mitä? No en kyllä "koita". Joko pärjään tai sitten en, ei se nyt mistään koittamisesta ole kiinni. Tai kukapa siis EI KOITA pärjätä???

Vierailija
99/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:35"]

Millainen on hyvä suihinotto, miehet? Annan sitä kyllä miehelleni ja hän on neuvonutkin. Pyytää välillä mutta jos täältä oppisi lisää.

[/quote]

Nuolet terskaa kielellä suu täynnä mömmöä. Et irrota kalusta, vaikka mies luuliskin, ettet halua mönjää henkitorveesi.

Vierailija
100/142 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:27"]

En voi mitään sille, että olen aivan eri sfääreissa ja ajattelen asiat täysin eritavalla. En ymmärrä miten ihminen voi olla niin estoinen tai kykenemätön. Itse ajattelen, että toisen rakkaan ihmisen nautinto on kaikki kaikessa. Olisin valmis lähes mihin tahansa.. Siis lähes. Keskusteleisin, opetteleisin, tekisin jopa vaikken kaikesta pitäisikään. Tiedä vaikka pikkuhiljaa oppisin itsekin nauttimaan ja tykkäämään.

[/quote]

Mun kanssa sun ois oltava valmis pidättäytymään. Liikaa vaadittu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi