Nuorten videopelaaminen
Miten helvetissä nuo nykynuoret jaksaa päivästä toiseen istua koneella ja pelata jotain helvetin videopeliä, ulkoilut jää kokonaan pois ja päänsärkyyn menee jo buranaa alle 15v iässä.
Tätä vierestä seurannut kun nuori pelaa siis ihan koko ajan. Mitään ei tee jopa vessakäynnit jää välistä yms
Missä menee raja. Kyseessä nuori lapsi joka pelaa helposti 12h putkeen ja useana päivänä.
Mielestäni ihan järjetöntä tuollainen elämä.
Kommentit (11)
Amatöörien lukuja. Helposti menee 16 tuntia putkeen. Olen 42-vuotias.
Siihen jää helposti koukkuu, itse tein samaa aikoinaan, varsinkin nykypäivänä kun sinne kerääntyy ihan oma "ystäväpiirkin" ulkomailta kenenkaa pelaa ja juttelee. Vaarallist omalle terveydelle pidemmän päälle.
Videopeleissä saa jännitystä mutta ei voi kuolla oikeasti. Ulkona puolestaan on hemmetin tylsää, mutta elämä voi loppua kännikuskiin, Auringon säteilyyn tai punkin puremaan.
Juu mut jos oikeasti häiritsee yleistä ilmapiiriä kun vitut , pedarit yms voimasanat yms lentelee asunnossa, luojan kiitos en asu hänen kanssaan mutta voi jumalauta jos olisi oma lapseni
Ottaisin koneen pois. Voisin ulos yms oikeisiin harrastuksiin tuollainen yhdessä asennossa pitkään löröttöminen yms tuskin tekee hyvää.
Kaiken kukkuraksi luulee olevansa isokin poika.
En tiedä mut mun mielestä tuollaista ei pitäisi nuoren elämä olla.
Kutsuitko sinä myös ne kiltit ja hiljaiset videopelin ääreen jämähtävät pojat mukaan juhlimaan ja pitämään hauskaa? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaistyötön, syrjäytynyt incel, siis. Ei ihmekään jos haluat paeta todellisuutta piu piu, lasten videopeleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaistyötön, syrjäytynyt incel, siis. Ei ihmekään jos haluat paeta todellisuutta piu piu, lasten videopeleihin.
En ole työtön enkä syrjäytynyt enkä edes mies :)
Vierailija kirjoitti:
Videopelit koukuttavat niin kuin nikotiini tai etanoli.
Tämä. Voisin jopa sanoa, että ne ovat koukuttavampia kuin esimerkiksi tupakka. Ja tuosta dopamiini-addiktiosta on vaikea päästä eroon.
Olin ennen videopelien kannattaja, pelasin itsekkin... Mutta nyt 10v sisällä olen katsonut, kun KOLME tuntemaani miestä ovat pilanneet elämänsä videopelien takia. Ovat menettäneet työpaikkoja, koulutuspaikkoja ja jopa aviopuolisoitaansa... Ja kaikki nämä jonkun pelien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Voisin jopa sanoa, että ne ovat koukuttavampia kuin esimerkiksi tupakka. Ja tuosta dopamiini-addiktiosta on vaikea päästä eroon.
Olin ennen videopelien kannattaja, pelasin itsekkin... Mutta nyt 10v sisällä olen katsonut, kun KOLME tuntemaani miestä ovat pilanneet elämänsä videopelien takia. Ovat menettäneet työpaikkoja, koulutuspaikkoja ja jopa aviopuolisoitaansa... Ja kaikki nämä jonkun pelien takia.
Ja nämä miehet eivät yhä siis koe, että ongelma on videopeleissä, vaan kaikessa muussa... Ja sitten puolustelevat sen olevan paljon parempi, että he pelaavat pelejä kuin että käyttävät rahansa huumeisiin.
Ongelma ei ole ne pelit vaan pelaaja