En ota mieheltäni suihin
Mieheni pyytää usein minua ottamaan häneltä suihin, mutta minua ei vain haluta. Hän sanoo että se tuntuu mielettömän hyvältä. Olen kyllästynyt hänen vonkaamiseensa eikä oikein tee mieli muutenkaan. Miten hänet saisi ymmärtämään, etten halua?
Jonkun kerran olen ottanut kortsun kanssa. Se ei kuulemma tunnu niin hyvältä kuin paljaana, mutta siihen hän on tyytynyt, silloin kun olen antanut.
Kommentit (142)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:47"]
Nuorempana en silloiselta tyttöystävältä suuhoitoa juuri saanut vaikka ihan kohtalaisen hyvä oli. Vaimo ei tee sitä lainkaan ja alkuun ei haitannut ja olen yrittänyt unohtaa koko asian. Itse olen aina tykännyt antaa suuseksiä kumppanille. Joskus vaan alkaa väkisin miettiä miten ihanaa olisi kun joku taitava nainen ottaisi loppuun asti suihin. Mikäs naisilla on syy kieltäytymiseeen? Itse en ole saanut mitään syytä miksei; paikat on pesty, karvat siistit ja ei tarvisi edes loppuun asti ottaa. Mutta ei oteta nykyää enää ollenkaan
[/quote]
Oletko oikeasti kysynyt tätä vaimoltasi ja ilmaissut halusi saada suuseksiä? Kieltäytymisen syistä en tiedä itse, koska otan mielelläni suihin
Nuorena olin niin ujo ja epävarma taidoistani, etten halunnut ottaa suihin. Vanhemmiten estot ovat kadonneet ja tullut taitoa. Pidän siitä ja sen on hyvin kiihottavaa Kaikkea pitää saada opetella ja kehittyä näin.
Olisiko joskus syynä ikä ja kokemattomuus? Uskoisin, että seksikumppanin asenteella jms on myös merkitystä, ettei esim lannista/arvostele ja osaa ohjata naista esim kertomalla, mikä tuntuu hyvältä. Eikös miehellekin ole helpompaa antaa naiselle suuseksiä, kun nainen kertoo, mikä tuntuu hyvältä. Kaikki kun eivät pidä samasta tekniikasta ja tyylistä. Ei kai miehetkään?
Mulla korreloi kyllä mielenkiinnon kanssa ihan suoraan nämä toiminnot. En ole sellaista vielä kokenut, mutta olisi raastavaa, jos olisi ihan hirveän rakastunut ja ihastunut ja rakastaisi toista, mutta ei saisi ottaa suihin/ tulla nuolluksi. Paskapää eksää ei pahemmin huvittanut koskea enää sen jälkeen, kun totuus valkeni ja suhde alkoi väljähtää.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:10"]
Mulla korreloi kyllä mielenkiinnon kanssa ihan suoraan nämä toiminnot. En ole sellaista vielä kokenut, mutta olisi raastavaa, jos olisi ihan hirveän rakastunut ja ihastunut ja rakastaisi toista, mutta ei saisi ottaa suihin/ tulla nuolluksi. Paskapää eksää ei pahemmin huvittanut koskea enää sen jälkeen, kun totuus valkeni ja suhde alkoi väljähtää.
[/quote]
Niin ei seksillä varmaan kompensoida huonoa tai toimimatonta parisuhdetta. Motivaatio puolin tai toisin saattaa kadota, jos asiat eivät ole kunnossa
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:23"]
Ketään ei tietysti pidä pakottaa tai painostaa väkisin mihinkään. Silti on asioita, varsinkin parisuhteessa, jossa pitäisi\kannattaisi ajatella sitä kumppania, kumppanin haluja ja nautintoa. Lähteä pois siitä itsekeskeisyydestä. Ajatella toista _omasta halusta_ ja tahdosta. Ei pakottamalla. M37
[/quote]
Ei se mielestäni ole itsekeskeisyyttä, jos ei kykene.
[/quote]
Mutta mikä on syynä ettei "kykene"? Eli siis ei halua
On toimivia parisuhteita, joissa ei harrasteta suuseksiä lainkaan. Ei se mitenkään välttämätöntä ole. Itse annan miehelleni, mutta en halua saada, joten tilanne on kunnossa.
Olen kysynyt. Vastauksena "en tiedä"
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:23"] Ketään ei tietysti pidä pakottaa tai painostaa väkisin mihinkään. Silti on asioita, varsinkin parisuhteessa, jossa pitäisi\kannattaisi ajatella sitä kumppania, kumppanin haluja ja nautintoa. Lähteä pois siitä itsekeskeisyydestä. Ajatella toista _omasta halusta_ ja tahdosta. Ei pakottamalla. M37 [/quote] Ei se mielestäni ole itsekeskeisyyttä, jos ei kykene. [/quote] Mutta mikä on syynä ettei "kykene"? Eli siis ei halua
[/quote]
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta itselläni on hirveän herkkä oksennusrefleksi, esimerkiksi takahampaiden harjaus on jo hankalaa. Lisäksi jokainen tähän mennessä tapaamani penis haisee "penikseltä" vaikka se olisi juuri pesty, ja tämä inhottaa myös. Olen muutaman kerran yrittänyt, mutta tuo hajun ja herkän oksennusrefleksin yhdistelmä ei tuo kovin onnistuneita suihinottoja. Joten omasta mielestäni en "kykene".
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:13"]
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta itselläni on hirveän herkkä oksennusrefleksi, esimerkiksi takahampaiden harjaus on jo hankalaa. Lisäksi jokainen tähän mennessä tapaamani penis haisee "penikseltä" vaikka se olisi juuri pesty, ja tämä inhottaa myös. Olen muutaman kerran yrittänyt, mutta tuo hajun ja herkän oksennusrefleksin yhdistelmä ei tuo kovin onnistuneita suihinottoja. Joten omasta mielestäni en "kykene".
[/quote]
Oksennusrefleksin kontrolloimista pystyy muuten harjoittelemaan! :) Ja sitä penistähän ei ole mikään pakko tunkea syvälle kurkkuun antaaaksen hyvän suihinoton. Myös käsillä voi auttaa paljonkin, eikä välttämättä tarvitse suulla niin paljon tehdä töitä, jos on hankalaa.
Ymmärrän tuon hajukammon.. Kerran kun haisee pahalta, jää vähän kammo seuraavia kertoja kohtaan. En kyllä ole ihmeemmin huomannut peniksellä ominaishajua, vaan jos jotain pahaa hajua tulee nenään, se on luultavasti hikiset pallit/nivus, hyih. Hyvällä pesulla luulis olevan ihan raikas...
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:10"]
On toimivia parisuhteita, joissa ei harrasteta suuseksiä lainkaan. Ei se mitenkään välttämätöntä ole. Itse annan miehelleni, mutta en halua saada, joten tilanne on kunnossa.
[/quote]
Ei tietenkään. Kaikki tekevät ja toimivat, kuten parhaaksi näkevät ja se on hyvä, kun ollaan tyytyväisiä. Moni ei nyt tunne kuitenkaan olevan tyytyväinen, jotkut haluavat tehdä tätä myös vastavuoroisesti jne. Kaikki tavallaan
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:23"]
Tottakai mua saa nuolla tuntikausia, tulen välillä ja välillä en.
t. ap
[/quote]
Miksi sua pitäisi edes nuolla jos et itekkään ota suihin ?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:30"]
Vaimolta saan suikkareita melkein joka päivä. Aina saan kun pyydän. Nautin todella... :) Vaimolta saanut tätä nautintoa jo 16vuotta ja eikä ole kylläsynyt.
♠M♠
[/quote]
Itsellä hävettää pyytää vaikka muija tykkää ottaa ja nielee sperman mutta jotenkin tulisi halventava olo pyytää sanallisesti " ottamaan poskeen "?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:47"]
Nuorempana en silloiselta tyttöystävältä suuhoitoa juuri saanut vaikka ihan kohtalaisen hyvä oli. Vaimo ei tee sitä lainkaan ja alkuun ei haitannut ja olen yrittänyt unohtaa koko asian. Itse olen aina tykännyt antaa suuseksiä kumppanille. Joskus vaan alkaa väkisin miettiä miten ihanaa olisi kun joku taitava nainen ottaisi loppuun asti suihin. Mikäs naisilla on syy kieltäytymiseeen? Itse en ole saanut mitään syytä miksei; paikat on pesty, karvat siistit ja ei tarvisi edes loppuun asti ottaa. Mutta ei oteta nykyää enää ollenkaan
[/quote]
Tee niinkuin naiset tekee vastaavasti monesti eli lopetat sen naisen nuolemisen. Onneksi oma muija oikein nielee sperman ja paljon helpompaa se hänen mielestään onkin niellä kuin alkaa sylkemään pitkin maita ja mantuja. Itse kyllä lopettaisin sen mitä en itse saa ja jos se ei auttaisi niin vaihtaisin naista. Tuskin kovin moni nainenkaan katsoo kauaa miestä joka ei koskaan anna hyvää ?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:31"]
Itsellä hävettää pyytää vaikka muija tykkää ottaa ja nielee sperman mutta jotenkin tulisi halventava olo pyytää sanallisesti " ottamaan poskeen "?
[/quote]
Hehe, musta on taas kiva, kun mies pyytää.. Ikinä en kieltäydy. Tai itseassa voi vaan tuoda sen mun suulle, tykkään. Ei se ole halventavaa. :D
Ei sun tarvitse tehdä yhtään mitään sellasta, mitä et halua! Kerro vaikka miehellei että suihinotto ei ole sinun juttusi. Eiköhän asia niin järjesty. Jos et halua antaa miehellesi suuseksiä, se ei tee sinusta yhtään huonompaa vaimoa. Etsikää vaikka joku juttu, mistä te kummatkin tykkäisitte.
Itse otan mieheltäni suihin aika usein, mutta vain kortsun kanssa.
N25
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:52"]Ei sun tarvitse tehdä yhtään mitään sellasta, mitä et halua! Kerro vaikka miehellei että suihinotto ei ole sinun juttusi. Eiköhän asia niin järjesty. Jos et halua antaa miehellesi suuseksiä, se ei tee sinusta yhtään huonompaa vaimoa. Etsikää vaikka joku juttu, mistä te kummatkin tykkäisitte.
Itse otan mieheltäni suihin aika usein, mutta vain kortsun kanssa.
N25
[/quote]
Nuoleeko miehesi sinua kelmun läpi?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:47"]
[/quote]
Tee niinkuin naiset tekee vastaavasti monesti eli lopetat sen naisen nuolemisen. Onneksi oma muija oikein nielee sperman ja paljon helpompaa se hänen mielestään onkin niellä kuin alkaa sylkemään pitkin maita ja mantuja. Itse kyllä lopettaisin sen mitä en itse saa ja jos se ei auttaisi niin vaihtaisin naista. Tuskin kovin moni nainenkaan katsoo kauaa miestä joka ei koskaan anna hyvää ?
[/quote]
Juurikin niin. Ei ole pakko tyydyttää toista, jos ei saa itse vastineeksi
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:23"] Ketään ei tietysti pidä pakottaa tai painostaa väkisin mihinkään. Silti on asioita, varsinkin parisuhteessa, jossa pitäisi\kannattaisi ajatella sitä kumppania, kumppanin haluja ja nautintoa. Lähteä pois siitä itsekeskeisyydestä. Ajatella toista _omasta halusta_ ja tahdosta. Ei pakottamalla. M37 [/quote] Ei se mielestäni ole itsekeskeisyyttä, jos ei kykene. [/quote] Mutta mikä on syynä ettei "kykene"? Eli siis ei halua
[/quote]
Mä olen se, jolta tätä kysytään ja koen siinä jotain epämiellyttävyyttä henkisellä puolella. Ehkä samanlaista tunnetta, jonka itse voisitte saada jos teidän pitäisi tehdä jotain teistä vastenmielistä. Minua saattaisi motivoida jos toinen osaa suostutella oikein, mutta minulla ei ole sellaisesta kokemusta. Kukaan ei ole siis suostutellut, pyytänyt tai muutenkaan osoittanut sellaista lämpöä minua kohtaan, että tilani mihinkään siinä omassa tunteessani muuttuisi. Ehkä moni ajattelee, että haluaa asioita valmiiksi mielellään tekevän kumppanin, minkä ymmärrän, vaikka siitä itse kärsinkin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:16"]
Miehen näkökantaa toisin tähän vielä, nuorempana en välittänyt enkä kokenut tarvetta saada suuseksiä, annoin kyllä mielelläni sitä. Jälkikäteen muistellen se johtui siitä että silloiset naisystävät eivät osanneet imeä eivätkä halunneet opiskella taitoa syystä tai toisesta. Sitten kolmevitosena kohdalleni osui nainen joka osasi imeä kullia ja tahtoikin tehdä sitä usein. Ensimmäisillä seksikerroillamme olin että "ime nyt sitten jos tahdot mutta ei ole pakko tehdä niin" mutta siitä tulikin jotain niin järisyttävää että vieläkin alkaa hymyilyttää kun sitä muistelen. Orgasmin lähestyessä koitin saada munan pois suusta koska en halunnut laueta suuhun, ajattelin että ei hän varmastikaan tahdo spermaa suuhunsa. Kuinka väärässä olinkaan :-) Orgasmini kesti ainakin minuutin ja tulin karjahdellen hänen suuhunsa. Terskan hyväily kielellä orgasmin aikana tuntui niin älyttömän hyvältä etten saanut sanaa suustani, mutta hän teki siinä hetkessä selväksi että hän nautti tilanteesta ja nautinnostani. Myöhemmin keskustelimme asiasta ja kerroin että se oli ensimmäinen laukeamiseni suuseksissä ja ensimmäinen kerta kun minulta otettiin suihin muutenkin kuin räpeltämällä. Vasta tuon kokemuksen pohjalta aloin oppia nauttimaan suuseksistä vastaanottajana, aikaisemmat kokemukset olivat olleet negatiivisia ja lähes pakkopullaa naiselle. En väitä että kaikkien naisten pitäisi ottaa suihin ja antaa laueta suuhunsa mutta oma kokemukseni on että oli hieno asia että tapasin naisen joka antoi tehdä noin ja antoi minulle samalla uskomattoman määrän nautintoa. Kiitos sulle Maria että päästit tämän miehen estoistaan :-)
[/quote]
Esim. tällaiseen en ikinä pystyisi. En vain voi tajuta, miten kukaan haluaa pitää jotain möhkylää suussaan melkein tukehtuen ja vielä nuoleskella toisen - anteeksi vaan mutta minusta naurettavan ällöttävää makkaraa - kielellään suussa, kun se on täynnä mönjää, johon voi myös tukehtua ja koko tilanne ei anna sille möhkylän suussa pitelijälle yhtikäs mitään. Vaikka mies nauttisikin, niin miksi se pitää sitä kautta tulla, että mulla on noin hirveää?
Pidän suihinotosta. Ja otankin suihin melkeinpä joka kerralla, kun seksiä harrastan mieheni kanssa. On kiva tuottaa toiselle nautintoa ja on se mun mielestä vähintä mitä voin tehdä, kun mies kuitenkin enempi rehkii pannessaan mua.
Mitään seksuaalista ei pitäisi tehdä vasten tahtoaan, mutta toisaalta, kompromisseja olisi hyvä tehdä suhteen eteen.. Toisen ei ole OK pettää vaan koska ei saa kotona suuhoitoa, mutta varmasti tyypille tulee olo, että jää jostain paitsi.. Monet naiset pitää suihinotosta ja vaikkei sitä rakastaisikaan, niin silti antaa.