En ota mieheltäni suihin
Mieheni pyytää usein minua ottamaan häneltä suihin, mutta minua ei vain haluta. Hän sanoo että se tuntuu mielettömän hyvältä. Olen kyllästynyt hänen vonkaamiseensa eikä oikein tee mieli muutenkaan. Miten hänet saisi ymmärtämään, etten halua?
Jonkun kerran olen ottanut kortsun kanssa. Se ei kuulemma tunnu niin hyvältä kuin paljaana, mutta siihen hän on tyytynyt, silloin kun olen antanut.
Kommentit (142)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:27"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:15"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:49"]Mä en itse halua itselleni naista, joka suostuu ottamaan suihin. Koska eihän kukaan tee sitä oikeasti omasta halustaan vaan miellyttääkseen. Mua kiinnostaa niin hyvän itsetunnon omaava nainen, jonka ei tarvitse miellyttää säännöllisesti - toki kompromissejä on hyvä kyetä tekemään, mutta itsekään en halua nuolla toista, joten miksi hänen pitäisi tehdä niin minulle? [/quote] Ja ikää oli 16v, kokemuksia seksistä ja naisista pyöreä nolla:D N32v [/quote] Kuinka niin, sähän käytännössä katsoen siis edellytät, että seksissä tehdään asioita toisen painostamana. Kun kirjoittaja siis uskoo, ettei kukaan ota suihin kuin toisen painostamana. Taidat itsekin tehdä niin, kun sua NIIN vaivaa erilaiset mielipiteet. Sellaisiakin naisia on, jotka eivät tahdo omasta halustaan ottaa suihin, esim. minä. Enkä ole siis siksi koskaan ottanut, koska mun ei tarvitse miellyttää miestä vailla tunteita. [/quote] Kirjoittajan uskomuksia naureskelin. Ja kuinkahan hän meinaa ratkaista asian tulevaisuudessa, jos kohdalle osuu nainen, jolla ei ole emättimessä juurikaan tuntoa vaan vaatii koskettelua ja kieltä lauetakseen? Niitähän kirjoittaja ei toisen mieliksi halua tehdä. Eikö silloin yhdyntä taas ole tälle mahdolliselle kumppanille vain toisen mieliksi? Ja sitäkään ei tulisi tehdä. Ja näin ollen seksielämä estyy kyseisen kumppanin kanssa. Joten vähän huvittuneena mietin tilannetta:D N32v [/quote] Mitä huvittavaa siinä on? En mäkään olisi miehen kanssa joka lauetakseen vaatii yhtään mitään. Jos se, mitä annan ei riitä, niin ei kai se minun mokani ole? Sitten on hyvä sellainen nainen ja etsii jonkun muun kuin tuon kirjoittajan. Eihän sille mitään voi. [/quote] Kyllä tuli itsekäs vaikutelma. Millaisia parisuhteita sinulla on takana? M37 [/quote] 3 kappaletta miesten kanssa, joille olen ollut mieletön catch ja he minulle alle tasoni. En nauttinut seksistä. Nyt 9-vuotinen avoliitto ja pari lasta nykyisen mieheni kanssa. Seksi-intoa ollut mulla reilun vuoden. Mutta aika huono oon nauttimaan, estoisuutta löytyy paljon. Mies on kestänyt seksittömiä kausia ja nyt sitten on seksiä ihan minkä verran mies vain tahtoisi. Mutta en ota suihin. Mies ei ole pyytänyt, kun olen sanonut, että olisin siinä varmaan tosi huono. [/quote] Ei siinä tietenkään mitään väärää ole, jos asia on kummastakin ok ja hyväksyttävä. Tavalla tai toisella yhteisymmärryksessä sovittu. Se voi olla kompromissi siellä miehen puolellakin. Parisuhde on kokonaisuus. Kokonaisuus jossa ei itsekkyydelle ole sijaa minun mielestä. Aina voi miettiä miksi ei kykene, miksi on estoinen tai miksi ei halua. Voisiko sille tehdä jotain vai olla itsekäs ja pakottaa toinen siihen. Omien estojen, halujen ja kyvyttömyyden muuttaminen kun ei ole helppo tie. Helppo linnoittautua itseensä. M37
[/quote]
Joo voit uskoa, että sitä kyllä ihan miettii. Mutta enpä ole kaikille sopivaa patenttiratkaisua kekesinyt. Varmaan lapsuudessa ne syyt ja niille ei voi tehdä asiaa X tai muuten kukaan ei olisi estoinen, haluton tms.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:53"]
Sääliks käy miestäs
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:51"]PS. Tämä alkaa jo muistuttaa aiempaa "haluttomuus" keskustelua. Eräässä samoja piirteitä. Vai mitä N32v
M37
[/quote]
Juurikin näin. Tunnistin heti ja siksi korrektius lensi ikkunasta ulos. Kyllä minäkin osaan halutessani kärkkäät mielipiteeni kauniimmin muotoilla. En vain jotenkin jaksa kovin fiksusti hänen kanssaan argumentoida, niin monesti aukoo näppäimistöään ja toivoo avioliittoni kaatuvan ja haistattelee, toivottelee paljon kipuja ja muuta inhottavaa. Jotkut vaan ovat...
N32v
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:53"]
Sääliks käy miestäs
[/quote]
[/quote]
Ai mun vai? Miksi?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:51"]
PS. Tämä alkaa jo muistuttaa aiempaa "haluttomuus" keskustelua. Eräässä samoja piirteitä. Vai mitä N32v M37
[/quote]
Niin ja sä oot siellä ilman pillua, haha.
[/quote]
Ja mua sanot ilkeäksi ja loukkaavaksi paskaksi!?
N32v
Mietin vaan, että siihen nähden, että sanotte saavanne nautintoa seksistä mietitte käsittämättömän paljon sitä, mitä toisten on teille annettava. Luulisi, ettei siihen enää toisen panostusta niin paljon tarvii, kun nautitte? Vai miten se on? Miksei siis toinen saa olla rauhassa omansalainen? Kuulostaa itsekkäältä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:30"]
Mietin vaan, että siihen nähden, että sanotte saavanne nautintoa seksistä mietitte käsittämättömän paljon sitä, mitä toisten on teille annettava. Luulisi, ettei siihen enää toisen panostusta niin paljon tarvii, kun nautitte? Vai miten se on? Miksei siis toinen saa olla rauhassa omansalainen? Kuulostaa itsekkäältä.
[/quote]
Sitten ymmärrän, että tarvitsette sen toisenkin panostusta, jos orgasminne olisi ihan toisen tekemisistä kiinni. Mutta ette halua olla pelkän nautinnon antajia, saaden varmastikin siis siinä itsekin, tai ei muulta ainakaan vaikuta.
Ainakin jos minä nauttisin noin helposti ja paljon niin kokisin, ettei mulla olis hätäpäivää, se ois vain ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:35"]
Ainakin jos minä nauttisin noin helposti ja paljon niin kokisin, ettei mulla olis hätäpäivää, se ois vain ihanaa.
[/quote]
Siis vaikka kumppani ei kaikkea, mitä toivon kykenisikään tekemään. Jos rakastaisin häntä. Niin silloin se ei voisi vähempää häiritä. Tietty ymmärrän, että jos itse nauttii paljon niin rima on varmaan aika korkealla ja haluaa tietyntasoisen ja kykyisen seksikumppanin. Mutta ihmetyttää se huuto, että kaikkien täällä pitäis olla sellaisia kumppaneita kuin teidän "tasonne" edellyttää. Tuskin jaksaisin miestäni jos olisin kauhean paljon parempi ja monipuolisempi seksissä ja sitten hänellä ei taaskaan olis ketään. Ei siis ollut vuosiin ennen minua. Joillain on niin "surkeasti" asiat.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:35"]
[/quote]
Siis vaikka kumppani ei kaikkea, mitä toivon kykenisikään tekemään. Jos rakastaisin häntä. Niin silloin se ei voisi vähempää häiritä. Tietty ymmärrän, että jos itse nauttii paljon niin rima on varmaan aika korkealla ja haluaa tietyntasoisen ja kykyisen seksikumppanin. Mutta ihmetyttää se huuto, että kaikkien täällä pitäis olla sellaisia kumppaneita kuin teidän "tasonne" edellyttää. Tuskin jaksaisin miestäni jos olisin kauhean paljon parempi ja monipuolisempi seksissä ja sitten hänellä ei taaskaan olis ketään. Ei siis ollut vuosiin ennen minua. Joillain on niin "surkeasti" asiat.
[/quote]
Noi taso jutut on ihan surkeita. Itse nautin monipuolisesti, mutta kumppaniltani olen odottanut aina vain tervettä seksuaalisuutta ja itsetuntoa sekä avointa ja tutkivaa asennetta. Niillä pääsee tosi hyvään seksielämään vaikkapa ihan kokemattomankin kanssa. Sekin on tullut koettua.
N32v
Tarkoitin tuossa tasolla osaamista (tai halukkuutta oppia) ja estottomuutta. Tuskin kukaan on että "en halua oppia", ellei kyse ole estoista.
Itse otan kunnolla suihin noin kerran kuussa, mutta kyllä se muna käy suussa melkein joka päivä. Satun vain pitämään suihin otosta :P
Vaimolta saan suikkareita melkein joka päivä. Aina saan kun pyydän. Nautin todella... :) Vaimolta saanut tätä nautintoa jo 16vuotta ja eikä ole kylläsynyt.
♠M♠
Kaikki ei tykkää kaikesta mutta seksin ei pidä oll suorittamista eikä myöskään yksipuolista vaan kaikkea pitää kokeilla... Mm pieni kipu, roolileikit, sitominen jne kokeilkaa ;)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:07"]
Mä otan mieheltäni suihin, olen tehnyt sitä jo suhteen alkuajoista lähtien, eli 18 vuoden ajan. Ja mies tykkää. Niin tykkään myös minä enkä kyllästy siihen puuhaan varmasti koskaan. Suihin ottaessa mies on aina niin rento, avoin ja luottavainen, että sitä tilaa ei saa normaalisti puuhatessa.
Joo toi rentous on ihan totta. Itsekin rentoudun kun vaimo ottaa suihin, onneksi ottaa, en voisi kuvitella elämää ilman hyvää suihinottoa, välillä osana seksiä, välillä vaikka automatkalla vaimo tempaisee melan esiin ja alkaa imuttamaan....naiset, opetelkaa ottamaan suihin!
M45
Annan miehelleni melkein joka kerralla imua ja nuolentaa ja olen itse vähitellen oppimassa siitä tykkäämään myös saavana osapuolena. En orgasmia ole siinä saanut, ei ole tavoitekaan. Mieheni haluaa minua nuolla ja olen tietoisesti opetellut rentoutumaan ja pelkästään kuuntelemaan kehoani.
Tee kuivaharjoittelua banaanin kanssa ja syötä salaisesti miehellesi sitä ananasta.
Miehen näkökantaa toisin tähän vielä, nuorempana en välittänyt enkä kokenut tarvetta saada suuseksiä, annoin kyllä mielelläni sitä. Jälkikäteen muistellen se johtui siitä että silloiset naisystävät eivät osanneet imeä eivätkä halunneet opiskella taitoa syystä tai toisesta.
Sitten kolmevitosena kohdalleni osui nainen joka osasi imeä kullia ja tahtoikin tehdä sitä usein. Ensimmäisillä seksikerroillamme olin että "ime nyt sitten jos tahdot mutta ei ole pakko tehdä niin" mutta siitä tulikin jotain niin järisyttävää että vieläkin alkaa hymyilyttää kun sitä muistelen. Orgasmin lähestyessä koitin saada munan pois suusta koska en halunnut laueta suuhun, ajattelin että ei hän varmastikaan tahdo spermaa suuhunsa. Kuinka väärässä olinkaan :-)
Orgasmini kesti ainakin minuutin ja tulin karjahdellen hänen suuhunsa. Terskan hyväily kielellä orgasmin aikana tuntui niin älyttömän hyvältä etten saanut sanaa suustani, mutta hän teki siinä hetkessä selväksi että hän nautti tilanteesta ja nautinnostani. Myöhemmin keskustelimme asiasta ja kerroin että se oli ensimmäinen laukeamiseni suuseksissä ja ensimmäinen kerta kun minulta otettiin suihin muutenkin kuin räpeltämällä.
Vasta tuon kokemuksen pohjalta aloin oppia nauttimaan suuseksistä vastaanottajana, aikaisemmat kokemukset olivat olleet negatiivisia ja lähes pakkopullaa naiselle.
En väitä että kaikkien naisten pitäisi ottaa suihin ja antaa laueta suuhunsa mutta oma kokemukseni on että oli hieno asia että tapasin naisen joka antoi tehdä noin ja antoi minulle samalla uskomattoman määrän nautintoa.
Kiitos sulle Maria että päästit tämän miehen estoistaan :-)
Nuorempana en silloiselta tyttöystävältä suuhoitoa juuri saanut vaikka ihan kohtalaisen hyvä oli. Vaimo ei tee sitä lainkaan ja alkuun ei haitannut ja olen yrittänyt unohtaa koko asian. Itse olen aina tykännyt antaa suuseksiä kumppanille. Joskus vaan alkaa väkisin miettiä miten ihanaa olisi kun joku taitava nainen ottaisi loppuun asti suihin. Mikäs naisilla on syy kieltäytymiseeen? Itse en ole saanut mitään syytä miksei; paikat on pesty, karvat siistit ja ei tarvisi edes loppuun asti ottaa. Mutta ei oteta nykyää enää ollenkaan
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:51"]
PS. Tämä alkaa jo muistuttaa aiempaa "haluttomuus" keskustelua. Eräässä samoja piirteitä. Vai mitä N32v M37
[/quote]
Niin ja sä oot siellä ilman pillua, haha.