Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähtee tänään baariin, minä taidan jättää hänet!

Vierailija
03.07.2015 |

Kaverinsa on todella kova menemään, naisia yritetään iskeä aina kun baarissa ovat. Mies sanoo, ettei puutu kaverinsa seuraan, eikä naisten kanssa keskustele...niin varmaan!

Kyllä on tosi kiva fiilis kun mun tunteet otetaan niin hyvin huomioon. Koetin sanoa miehelle, etten pidä tästä yhtään, mutta ilmeisesti kaverin tunteet ovat minua tärkeämpiä sitten. "Kaveri nyt pyysi minua ulos..." läppäläppälää...

On kuulemma menossa grillaamaan kaverille ennen baariin menoa. Miksei voi vain grillata ja hengailla kotona? Mikä ihmeen lisäarvo sillä baariin menemisellä on kun nähdään kavereita? Tuota en koskaan ole ymmärtänyt.

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset käy kirkossa, toiset ei. Valitse oikein ensikerralla!

Vierailija
82/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko siellä baarissa kävijät vastata tähän:

Onko se niin, että baariin mennään testaamaan omaa viehätysvoimaa, vai mikä se pointti on mennä sinne kavereiden kanssa? Katselemaan vieraita miehiä/naisia? Miksi? Jos kotonakin on jo oma? Ei tajua.

Kiinnostaisi tietää!

Luulisi olevan hyvän kaverin kanssa ihan sama, missä keskustelee. Miksei voi mennä vaikka keilaamaan, urheilemaan yhdessä tms. Miksi baariin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kontrolloiva ja mustasukkainen. Onko mies antanut muka aihetta siihen? Siis itse iskenyt ja pettänyt? Jos ei, niin hanki apua tai eroa! Kukaan ei jaksa tuollaista hysteeristä epäluuloa...

Vierailija
84/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä omia menoja pitää olla. Jos mies pakotetaan olemaan kotona niin on se kuin olisi vankilassa. Miehille kaverit ovat tärkeämpiä kuin moni nainen osaa edes ajatella. Kavereiden janssa ryypätään, saunotaan, grillataan, golffataan, palataan esim lentopalloa, käydään jääkiekkopeleissä, käydään kaljalla, ym. ym.

Mikään tietty ikä ei tähän vaikuta eikä koskaan ole liian vanha harrastuksiinsa tai kaverien kanssa olemiseen. Se, käykö mies huorissa, pokaako naisen baarista, pitääkö salarakkaita, riippuu parisuhteen laadusta. Sen voin sanoa että tämä on todennäköisempää kun vangitsee sen miehen kotiin "hengailemaan".

Vierailija
85/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:37"]Voisiko siellä baarissa kävijät vastata tähän:

Onko se niin, että baariin mennään testaamaan omaa viehätysvoimaa, vai mikä se pointti on mennä sinne kavereiden kanssa? Katselemaan vieraita miehiä/naisia? Miksi? Jos kotonakin on jo oma? Ei tajua.

Kiinnostaisi tietää!

Luulisi olevan hyvän kaverin kanssa ihan sama, missä keskustelee. Miksei voi mennä vaikka keilaamaan, urheilemaan yhdessä tms. Miksi baariin?

Ap
[/quote]

Koska joskus on kiva lähteä tyttöjen kanssa ottamaan parit ja vaikka vähän tanssimaan ja juoruamaan. Käydään myös kyllä keilaamassa ja urheilemassa mutta baaritkin on välillä kivoja . Ja ei, eipä kyllä katella vieraita miehiä...

N21

Vierailija
86/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kun ihmiset ovat epävarmoja itsestään! Jätä mies, et sinä voi parisuhteessa olla. 

Vierailija
87/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi lähteä mukaan?

M37

Vierailija
88/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha jauhaa mistään tiukkapipoisuudesta. Ilmeisesti miehen täytyy sitten vielä katsella tarjontaa.

Eivät omatkaan vanhempani tämän ikäisinä enää missään baarissa hypänneet.

Myöskään ex-mieheni ei moista harrastanut, ei kiinnostanut.

Sellaisen miehen haluaisinkin, jota kiinnostaisi rauhallinen perhe-elämä ja perheen kanssa yhdessä kaikkea tekeminen ja kavereiden tapaaminen muissa kuin baarikuvioissa.

Ap

Vierailija
89/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko kaikki sinulle puhuvat miehet potentiaalisiksi iskijöiksi? Tai jos miehesi vaihtaa sanankin jonkun naisen kanssa pettämiseksi. Onko siis baarissa toisen sukupuolen edustajalle jutteleminen iskemistä?

Vierailija
90/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:28"]Kaverinsa on todella kova menemään, naisia yritetään iskeä aina kun baarissa ovat. Mies sanoo, ettei puutu kaverinsa seuraan, eikä naisten kanssa keskustele...niin varmaan!

Kyllä on tosi kiva fiilis kun mun tunteet otetaan niin hyvin huomioon. Koetin sanoa miehelle, etten pidä tästä yhtään, mutta ilmeisesti kaverin tunteet ovat minua tärkeämpiä sitten. "Kaveri nyt pyysi minua ulos..." läppäläppälää...

On kuulemma menossa grillaamaan kaverille ennen baariin menoa. Miksei voi vain grillata ja hengailla kotona? Mikä ihmeen lisäarvo sillä baariin menemisellä on kun nähdään kavereita? Tuota en koskaan ole ymmärtänyt.

[/quote]
Ja ikää oli?

Vierailija
91/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37, minulla on lapset tänä vkl. En pääse mukaan.

> Toiset käy kirkossa, toiset ei. Valitse oikein ensikerralla!

Niinpä! Tämä tässä juuri ydin onkin! Ehkä olemme liian erilaisia.

Pidän noita paikkoja moraalittomina, olen nähnyt ihan tarpeeksi mitä siellä tapahtuu ja mitä varatut siellä touhailevat. Siksi en itse enää edes halua baariin ilman miestä mennä. Miehen kanssa voisin kyllä joskus mennä,  vaikka en kyllä siinäkään näe kauheasti mitään ihanaa nykyään. Konserteissa on kiva käydä myös.

Nyt vielä sellainen tilanne, että mies olisi menossa katsomaan ilmeisesti ensin kaverinsa kanssa sellaisen yhtyeen konserttia, jota olen häntä pyytänyt kanssani monasti katsomaan. Myös se loukkaa. Tietää kuinka pidän ko. yhtyeestä, ja nyt sitten kaverinsa kanssa menee. On vielä sellainen yhtye, josta naiset erityisesti pitävät...Eli naisia tuolla keikalla varmasti on ja paljon! Ehkä on miehet taktikoineet noin...Vaikea uskoa, että itse tuosta yhtyeestä pitäisivät. Ei mun mies ainakaan oo siitä koskaan mitenkään erityisesti pitänyt.

Ap

Vierailija
92/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehellä ikää yli 45, ei mikään parikymppinen enää.

Niin omituista tämä nykyaika jotenkin, kun yksin täytyy baariin päästä vielä tuolla iälläkin.

> Lasketko kaikki sinulle puhuvat miehet potentiaalisiksi iskijöiksi? Tai jos miehesi vaihtaa sanankin jonkun naisen kanssa pettämiseksi. Onko siis baarissa toisen sukupuolen edustajalle jutteleminen iskemistä?

Mun mielestä tällainen on aivan tarpeetonta. Miksi ihmeessä mennä baariin jutellakseen muiden naisten tai miesten kanssa? Mulle vieras ajatustapa. En kyllä itse tuollaisesta saa mitään.

Ap

Vierailija
93/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:59"]Siis miehellä ikää yli 45, ei mikään parikymppinen enää.

Niin omituista tämä nykyaika jotenkin, kun yksin täytyy baariin päästä vielä tuolla iälläkin.

> Lasketko kaikki sinulle puhuvat miehet potentiaalisiksi iskijöiksi? Tai jos miehesi vaihtaa sanankin jonkun naisen kanssa pettämiseksi. Onko siis baarissa toisen sukupuolen edustajalle jutteleminen iskemistä?

Mun mielestä tällainen on aivan tarpeetonta. Miksi ihmeessä mennä baariin jutellakseen muiden naisten tai miesten kanssa? Mulle vieras ajatustapa. En kyllä itse tuollaisesta saa mitään.

Ap
[/quote]

Eli baarissa ei saa jutella kenenkään vieraan kanssa? Vai koskeeko tämä kielto vain että mies ei saa jutella naiselle ja toistepäin?

Vierailija
94/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tässä on oikeasti kyse? ja lopeta valehtelu, tällä tilanteella ei ole mitään tekemistä baarin kanssa. ei mitään. tiedät sen itsekkin.

Minkä ikäinen sinä olet? 19? kahden aikuisen luulisi osaavan keskustelevan ongelmistaan suoraan. sä siis pelkäät, että sut vaihdetaan parempaan ekasta mahdollisuudesta ja kiellät kaverin kanssa puuhailun vain sen perusteella?

ellei taustalla ole jotain oikeasti hankalaa, tajuatko itsekkään kuinka sairaalta tuo kuullostaa? alkoholivastaisuuden sentään ymmärtää. 

tämä on jotain ihan muuta

-m35

Vierailija
95/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin oon viime yön aikana prosessoinut tätä asiaa niin, että tää on nyt miehestä kiinni. Jos menee baariin/sinne konserttiin (tai oikeastaan festareille), niin tää on sitten tässä.

Eilen illalla kyllä itse asiassa sanoi, että voisi tehdä niin, ettei mene kuin kaverin luo saunomaan yms. ja jättäisi sen baariin menon. Ei nyt enää pitänyt sitä itsekään niin tärkeänä. Mutta katsotaan.

Olin ollut muutenkin tästä menosta tosi pettynyt, kun ei olla nyt hetkeen nähty, viikot on aika kiireisiä molemmilla, ja sitten tulee pommi vasten kasvoja yhtäkkiä eilen illalla, kun mies ilmoittaa, että olisi lähdössä tätä mun lempparibändiä katsomaan, jota nyt yleensä naiset käy katsomassa, kaverinsa kanssa. Mulla on kyllä lapset tänä vkl,  mutta ei se ole meidän yhteistä aikaa koskaan estänyt. Olen minäkin hänen kanssaan, kun hänellä lapsensa on. Yhdessä voidaan kuitenkin olla ja tehdä mitä nyt lasten kanssa tehdä voi.  Mun ei siis todellakaan tarvitse silloin mennä baariin tai vastaavaan, jos mulla on lapset ja hänellä ei.

Ja sitten, tulihan sieltä niitä totuuksia, että ei hän nyt niihin kaverinsa iskuyrityksiin mukaan mene (eli tämä varattu kaveri kovasti yrittää naisia iskeä!), ja ei se nyt kuitenkaan päästä  asioita liian pitkälle, ja että monet  naiset antavat ymmärtää, että jatkoille pääsisi, ja sitten viime hetkellä sanotaan, että mies odottaakin kotona! Itse sanoi mulle eilen, että tuntuu, että monet naiset menevät siksi baariin, että voisivat testata menekkiään. Mutta kuka nainen tän nyt myöntäisi? :) Joka tapauksessa mun ei ainakaan henkkoht tarvi baariin mennä viehätysvoimaani testaamaan. Ilmeisesti joidenkin sitten täytyy.

Ap

Katsotaan nyt, mitä tapahtuu...

Jos ei voi mua ymmärtää tässä asiassa, ollaan kyllä ihan eri aaltopituuksilla.

Vierailija
96/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa miestä, joka ravaa hengellisissä tilaisuuksissa alvariinsa. Siellä sillä misuseuraa riittämiin ja vientiä.

Vierailija
97/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pitää väen vängällä lähteä baarista niitä toista sukupuolta olevia keskustelukumppaneita hakemaan? Ja miksi tällaisia keskustelukumppaneita ylipäänsä pitäisi hakemalla hakea?

Ap

Vierailija
98/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Kyllä niitä omia menoja pitää olla. Jos mies pakotetaan olemaan kotona niin on se kuin olisi vankilassa.

Kyllä näitä sitoutumiskammoisia nykyaikana sitten riittää! Mitä kauheata on olla kotona rakkaiden kanssa? Normaalia perheenisien ja -äitien toimintaa kaiketi!

Ap

Vierailija
99/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:10"]Siis miksi pitää väen vängällä lähteä baarista niitä toista sukupuolta olevia keskustelukumppaneita hakemaan? Ja miksi tällaisia keskustelukumppaneita ylipäänsä pitäisi hakemalla hakea?

Ap
[/quote]

Et taida olla kovin sosiaalinen ihminen, jos et tiedä että niitä saa ihan hakematta. Baaritiskillä, tupakalla ulkona, vessajonossa. Et taida myöskään uskoa että miehet ja naiset voivat olla vain ystäviä? En minä ainakaan juttele ihmisille vain saadakaseni heiltä jotain.

Vierailija
100/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, luulin ensin provoksi tätä kun luin aloituksen, mutta taisikin olla totta :D Jätä vaan miehesi ap, hyvä hänelle että pääsee elämään elämäänsä niinkuin normaalit ihmiset :) Meillä käydään baarissa noin kerran kuukaudessa puolin ja toisin.