Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako lankuttaa?

Vierailija
23.05.2015 |

Tällä hetkellä treeniohjelmaani kuuluu lähes päivittäinen lankutus 2x2min.
Aloitin viikolla kuitenkin taas golfin parin vuoden tauon jälkeen ja oikea olkapää kipeytyi melkoisesti muutama päivä sitten.

Fyssari epäili että kiertäväkalvosin on tulehtunut ja hoitona kylmää ja buranaa. Unohdin kuitenkin kysyä ottaako lankutus myös olkaan. Eli kannattaako lankuttaa jos olkapäässä on kiertäjäkalvosimen tulehdus vai ärsyttääkö liike sitä lisää?

Parin viikon päästä pitäisi olla paikat kunnossa kun alkaa golfkurssi, niin sillä kyselen.

Naisten punnerrukset nyt ainakin blokkaan treeniohjelmasta paranemiseen asti, mutta miten tuo perus kyynärlankku?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä leikkimään. Jätä lankku pois vaikka muutamaksi päiväksi ensin ja kokeile sitten varovasti miltä se tuntuu. Ottaahan se käsiinkin ja varsinkin olkapäihin ainakin mulla melko paljon.
.
Tai soita sinne fyssarille niin saat varman tiedon?

Vierailija
2/2 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:57"]Ei kannata lähteä leikkimään. Jätä lankku pois vaikka muutamaksi päiväksi ensin ja kokeile sitten varovasti miltä se tuntuu. Ottaahan se käsiinkin ja varsinkin olkapäihin ainakin mulla melko paljon.
.
Tai soita sinne fyssarille niin saat varman tiedon?
[/quote]

Niin tosiaan varmaan fiksuin toimia ettei tulehdus pahene, kun ainakaan tällä hetkellä ei ole leposärkyä.
Itsellä lankku ottaa ehkä eniten ojentajiin ja rintalihaksiin, niin vaikutus olkapäihin on ollut hieman arvoitus.
Fyssari on viikonloput vapaalla, niin en kehtaa ainakaan vielä tänään häiritä edes sähköpostitse. Maanantaina voisin kyllä olla yhteyksissä asian tiimoilta.

Hieman ot, mutta lankku on kyllä tosi tehokas liike sisävatsoille. 3kk liikettä melkein päivittäin tehneenä vatsa on litistynyt huomattavasti ja ryhti parantunut (tosin vatsassa ei alunperinkään ollut kauheasti rasvaa ja muutaman kilon olen saanut pois, mutta silti ero huomattava liikkumisesta ja seisomisesta lähtien)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla