Mies lähtee tänään baariin, minä taidan jättää hänet!
Kaverinsa on todella kova menemään, naisia yritetään iskeä aina kun baarissa ovat. Mies sanoo, ettei puutu kaverinsa seuraan, eikä naisten kanssa keskustele...niin varmaan!
Kyllä on tosi kiva fiilis kun mun tunteet otetaan niin hyvin huomioon. Koetin sanoa miehelle, etten pidä tästä yhtään, mutta ilmeisesti kaverin tunteet ovat minua tärkeämpiä sitten. "Kaveri nyt pyysi minua ulos..." läppäläppälää...
On kuulemma menossa grillaamaan kaverille ennen baariin menoa. Miksei voi vain grillata ja hengailla kotona? Mikä ihmeen lisäarvo sillä baariin menemisellä on kun nähdään kavereita? Tuota en koskaan ole ymmärtänyt.
Kommentit (158)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:23"]
Kerrotko vielä ap, kuinka usein miehesi käy baareissa? Ihan tarkka luku, montako kertaa esim. kuukaudessa? Vuodessa?
[/quote]
Valitettavasti en tiedä. Emme asu yhdessä, joten en todellakaan tiedä.
Ap
Aphan on oikein fiksu. Kunnolla säännöt vaan heti alusta selväksi mitä siedät ja mitä et, niin ei tarvii myöhemmin tapella. Ja se että noin rankasti reagoit baariin menoon voi tosiaan vaikuttaa lopputuokseltaan siihen et mies jättää juuri tuon osuuden väliin. Jos haluu jotain niin ehdota mahdotonta niin kompromissina voi saada sen mitä haluaa. Esim jos mies haluaa baari-illan niin ilmottaa tyttöystävälle/vaimolle että ois viikon thaikku matkaa suunnittelemassa ystävän kanssa. Voi olla ett yks baari-ilta kuulostaa sit paremmalta vaihroehdolta puolison korvaan.
Vitsit ku en oo itse tätä koskaan osannut hyödyntää omassa parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:35"]Niii-i, mutta enemmän ihmetyttää se että patikymppisenä seurustelevana lähetää lihatiskeille notkuun kun siellä vasta parveileekin niitä anteliaita. Tilasuus tekee varkaan, aina. Miks pitää riskeerata? Huomannu että parhaat kaveritkin on pettureita jakorasioita niin en mä halua miestäni noihin päästää että feel you sanotte mitä sanotte.
[/quote]
Ihan uskomatonta. Luuletko ettei miehesi sua petä jos niin haluaa vaikka et baariin päästäisikään? Eikä baareissa petetä! Siellä on katsos niitä ylimääräisiä silmiä joten kiinni jäämisen riski on hyvin suuri. Mä en käsitä sitä, että olet ensinnäkin sellaisen miehen kanssa johon et voi luottaa? Mitä ihmettä teidän päässä oikein liikkuu? Eikö ole ihan sama kun jättäisit sen miehesi heti paikalla koska petturihan hän jo silmissäsi on? Eli tulee pettämään sua heti kun vaan saa tilaisuuden. Miksi odottaa sinne asti?
> Olisiko mahdollista, että heitä oikeasti kiinnostaisi keikka?
En itse asiassa usko, että keikka kiinnostaa. Kyllä tässä muut seikat nyt kiinnostavat enemmän.
Ap
Ap on kyllä helvetin vastenmielinen emakko. Tajuaakohan se itse sitä ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:25"]
Aphan on oikein fiksu. Kunnolla säännöt vaan heti alusta selväksi mitä siedät ja mitä et, niin ei tarvii myöhemmin tapella. Ja se että noin rankasti reagoit baariin menoon voi tosiaan vaikuttaa lopputuokseltaan siihen et mies jättää juuri tuon osuuden väliin. Jos haluu jotain niin ehdota mahdotonta niin kompromissina voi saada sen mitä haluaa. Esim jos mies haluaa baari-illan niin ilmottaa tyttöystävälle/vaimolle että ois viikon thaikku matkaa suunnittelemassa ystävän kanssa. Voi olla ett yks baari-ilta kuulostaa sit paremmalta vaihroehdolta puolison korvaan. Vitsit ku en oo itse tätä koskaan osannut hyödyntää omassa parisuhteessa.
[/quote]
No jos mies jotain thaikkureissua/Tallinnan matkaa ehdottaisi, se riittäisi jo mulle eron perusteeksi. Mun mies ei tuollaista edes ehdottaisi, tai siis sellainen mies, jonka kanssa haluaisin olla. Ei tarvisi enää mitään kompromisseja miettiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:37"]Voisiko siellä baarissa kävijät vastata tähän:
Onko se niin, että baariin mennään testaamaan omaa viehätysvoimaa, vai mikä se pointti on mennä sinne kavereiden kanssa? Katselemaan vieraita miehiä/naisia? Miksi? Jos kotonakin on jo oma? Ei tajua.
Kiinnostaisi tietää!
Luulisi olevan hyvän kaverin kanssa ihan sama, missä keskustelee. Miksei voi mennä vaikka keilaamaan, urheilemaan yhdessä tms. Miksi baariin?
Ap
[/quote]
Höllää vähän. Olen avoliitossa ja tykkään käydä baareissa, joskus miehen kanssa ja joskus muiden kanssa. Menen klubille tanssimaan, juomaan ja joskus lähikuppilaan pelaamaan biljardia. Kotona kerrostalossa kun ei ole bilispöytää eikä tanssilattiaa. Eikä naapureita viitsi häiritä. Ja ei tule muita miehiä sillä lailla katsottua :) Ja mä kun luulin että mä oon epävarma mutta sä oot jo kyllä seuraavalla tasolla...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:28"]
[/quote]
Taidat itse olla, kun noin sanot. Varohan karmaa haukkuessasi muita tuolla tavoin...ettei vaan oma miehesi olisi seuraavana pettämässä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:37"]
Voisiko siellä baarissa kävijät vastata tähän:
Onko se niin, että baariin mennään testaamaan omaa viehätysvoimaa, vai mikä se pointti on mennä sinne kavereiden kanssa? Katselemaan vieraita miehiä/naisia? Miksi? Jos kotonakin on jo oma? Ei tajua.
Kiinnostaisi tietää!
Luulisi olevan hyvän kaverin kanssa ihan sama, missä keskustelee. Miksei voi mennä vaikka keilaamaan, urheilemaan yhdessä tms. Miksi baariin?
Ap
[/quote]
Se elo ja hälinä on ainakin mikä viehättää. Mahdollisuus tanssia ihan tanssilattialla halutessaan ja nupit kaakossa, eikä naapureista tarvitse välittää. Juomia saa koska vaan lisää rahaa vastaan ja joku muu tekee ne eli palvelun takia. Myös jännityskerroin, koska voi törmätä tuttuihin
Hellapoliisi! Toivottavasti miehesi tajuaa ottaa jalat alleen. Aikuisella on oikeus matkustaa kavereiden kanssa minne ikinä haluaa ja käydä ulkona kavereiden kanssa.
Oletko läheisriippuvainen vai mustasukkainen vai kontrolloiva?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:28"]Ap on kyllä helvetin vastenmielinen emakko. Tajuaakohan se itse sitä ollenkaan?
[/quote]
No ei tajua. Ei tuollaiset hullut akat mitään ymmärrä. Voi mies parkaa. Sääliksi käy. Ei ole minun tarvinnut ikinä pelätä, että mieheni menisi vieraisiin kun käy baarissa. 8 vuoden aikana tullut aina yöksi kotiin eikä ole mitään pienintäkään syytä ollut olla mustasukkainen tai pelätä, että pettäisi. Hän laulaa siellä karaokea, pelaa biljardia ja viettää aikaa kavereidensa kanssa. Eikä iske naisia. Römyää sieltä sitten tuhannen tuiterissa ennen aamuyötä vaimonsa viereen ja jaksaa taas paremmin tätä perhe-elämää kun on saanut käydä tuulettumassa ja saa unohtaa hetkeksi lapset ym arjen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:28"]
[/quote]
Taidat itse olla, kun noin sanot. Varohan karmaa haukkuessasi muita tuolla tavoin...ettei vaan oma miehesi olisi seuraavana pettämässä.
Ap
[/quote]
Sinuahan sun mies jo on pettämässä, jos sinuun on uskominen. Se on se karma, kun ei osaa luottaa toiseen vaan sytyttelee turhasta. Siinä voi sitten käydä oikeasti niin, että mies pettää. Sama se sitten kun muija uskoo sen tapahtuvan jo muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:28"]
[/quote]
Ap
[/quote]En ole homo.
Baariin on joskus mukava mennä ihan kuuntelemaan musiikkia ja juttelemaan omien kaverien kanssa, tanssimaan ja nauttimaan muutama juoma. Olen ollut 16 vuotta aviomieheni kanssa ja kertaakaan ei ole vierasliha himottanut missään baarissa. Miksi olisi? Miehelläni on omat menonsa, poikien illat, harrastukset golfeineen ja fudikseineen, saunailtoineen ja baareineen. Kyllä omia menoja pitää olla ja päästä omien ystävien kanssa. Tietenkin rauhallisuus ja koti-illatkin ovat kkvoja mutta en kyllä jaksaisi katsella vuodesta toiseen joka ilta sohvan kulmalla notkumistakaan.
Tuo karmajuttu on toteutunut kyllä joskus uskomattomalla tavalla...Ehkä pettämisenkin kanssa vähän sama juttu. Jos toista lähtee pettämään, se voi toteutua itselle, eli itse joutuu petetyksi.
Tästä syystä, vaikka jotain ihmistä vihaisinkin, en uskalla enää pitää yllä mitään kostomentaliteettia tai tehdä ikäviä asioita hänelle, joka on minua vastaan tehnyt väärin.
Jos mies päättää petoksen tielle lähteä, ehkä hän edestään sen vielä löytää, niin ehkä tässäkin tapauksessa.
Hei ap!
En tahdo loukata, vaan esittää yhden huomion: sinulla on vkl lastesi kanssa, oletko miettinyt, että miesystäväsi ei välttämättä haluaa viettää aikaa lasten kanssa vaikka haluaisikin viettää aikaa sinun kanssasi? Voin olla todella väärässäkin, enkä siis halua mieltäsi pahoittaa.
Ymmärrän ap kantasi siitä, että yhteensopivuus on todella tärkeää ja tällä hetkellähän sitä tarkastelette. Kukaan baariin haluamaton tai haluava ei ole huono ihminen.
> Eikä baareissa petetä! Siellä on katsos niitä ylimääräisiä silmiä joten kiinni jäämisen riski on hyvin suuri.
Ai suuressa kaupungissa? Jossa paljon menopaikkoja. Kyse on nelikymppisistä aikuisista ihmisistä. Todellakaan tuttavani eivät hyppää ulkona usein, on muutakin tekemistä, yllättävää kyllä. Se todennäköisyys, että pettämisestä jäisi kiinni, on todella pieni.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:13"]
Hei ap! En tahdo loukata, vaan esittää yhden huomion: sinulla on vkl lastesi kanssa, oletko miettinyt, että miesystäväsi ei välttämättä haluaa viettää aikaa lasten kanssa vaikka haluaisikin viettää aikaa sinun kanssasi?
[/quote]
En tiedä, onko näin, mutta sekin olisi vähän loukkaavaa. Ei heidän kanssaan hänen nyt paljon aikaa edes tarvi viettää. Tälläkin viikolla olisi voinut tulla tänne töiden jälkeen, mutta ihan itse vietti laatuaikaa yksin. Itselle ei koskaan tulisi edes mieleen, etten hänen kanssaan haluaisi viettää aikaa, kun lapsi on miehellä. Olen sisäistänyt seurustelevani miehen kanssa, jolla on jälkikasvua.
Mutta jos näin olisi, en haluaisi miehen kanssa olla.
Ap
Kerrotko vielä ap, kuinka usein miehesi käy baareissa? Ihan tarkka luku, montako kertaa esim. kuukaudessa? Vuodessa?