Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee tänään baariin, minä taidan jättää hänet!

Vierailija
03.07.2015 |

Kaverinsa on todella kova menemään, naisia yritetään iskeä aina kun baarissa ovat. Mies sanoo, ettei puutu kaverinsa seuraan, eikä naisten kanssa keskustele...niin varmaan!

Kyllä on tosi kiva fiilis kun mun tunteet otetaan niin hyvin huomioon. Koetin sanoa miehelle, etten pidä tästä yhtään, mutta ilmeisesti kaverin tunteet ovat minua tärkeämpiä sitten. "Kaveri nyt pyysi minua ulos..." läppäläppälää...

On kuulemma menossa grillaamaan kaverille ennen baariin menoa. Miksei voi vain grillata ja hengailla kotona? Mikä ihmeen lisäarvo sillä baariin menemisellä on kun nähdään kavereita? Tuota en koskaan ole ymmärtänyt.

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Kokeileppa miestä, joka ravaa hengellisissä tilaisuuksissa alvariinsa.

Joo, en halua miestä, joka ylipäänsä jossain ravaisi alvariinsa.

Ap

Vierailija
102/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan normaalia, että jutellaan vieraille. Ei mikään parisuhde ole niin yksiavioinen, ettei edes jutella saa vastakkaisen sukupuolen edustajille. Se on epäluonnollista ja oikeasti täysin epäinhimillinen vaade! Tällaiset vaateet tulevat usein vaatijan omasta itsetunnosta eikä suinkaan ongelma ole se itse asia.

Kannattaisi miettiä näitä asioita. Ei flirttailu ja jutteleminen ole pahoja asioita! Harvoin se johtaa sitten seksiin ja harvoin sen on tarkoituskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Kamalaa, luulin ensin provoksi tätä kun luin aloituksen, mutta taisikin olla totta :D Jätä vaan miehesi ap, hyvä hänelle että pääsee elämään elämäänsä niinkuin normaalit ihmiset :) Meillä käydään baarissa noin kerran kuukaudessa puolin ja toisin.

Mitä jos miehesi lukeutuisikin näihin varattuihin miehiin, jotka tulevat baarissa iskemään? Olisiko se sulle ihan ok että vieraita naisia iskisi baarissa?

Ap

Vierailija
104/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:12"]> Kyllä niitä omia menoja pitää olla. Jos mies pakotetaan olemaan kotona niin on se kuin olisi vankilassa.

Kyllä näitä sitoutumiskammoisia nykyaikana sitten riittää! Mitä kauheata on olla kotona rakkaiden kanssa? Normaalia perheenisien ja -äitien toimintaa kaiketi!

Ap
[/quote]

Alkaa ne rakkaatki ärsyttää ennen pitkää jos koko ajan saa vain heitä kahtella ja heidän seurassa olla..

Vierailija
105/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä epätasapainoiselta kontrolloijalta, jolla todella huono itsetunto.

Vierailija
106/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:15"]> Kamalaa, luulin ensin provoksi tätä kun luin aloituksen, mutta taisikin olla totta :D Jätä vaan miehesi ap, hyvä hänelle että pääsee elämään elämäänsä niinkuin normaalit ihmiset :) Meillä käydään baarissa noin kerran kuukaudessa puolin ja toisin.

Mitä jos miehesi lukeutuisikin näihin varattuihin miehiin, jotka tulevat baarissa iskemään? Olisiko se sulle ihan ok että vieraita naisia iskisi baarissa?

Ap
[/quote]

Ei tietenkään? Mä en olisi sellaisen miehen kanssa, jonka pelkään pettävän. Jos mies pettää, se tekee sitä kyllä muuallakin kuin baarissa.

Vierailija
107/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 jatkaa vielä: eihän sitä kenenkään kanssa ole tietenkään pakko seurustella, mutta heität aivan turhan asian vuoksi rakkauden pois. Mieti tarkkaan, onko itsetunnossasi ongelmia.

Vierailija
108/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä voi olla totta

Vierailija
109/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> On aivan normaalia, että jutellaan vieraille. Ei mikään parisuhde ole niin yksiavioinen, ettei edes jutella saa vastakkaisen sukupuolen edustajille.

Eihän tässä siitä ole kysymys.

Mutta jos parisuhteessa ollaan, mun mielestä ei kyllä toisille naisille/miehille tarvi flirttailla. Miksi pitäisi? Kai voi asiallisesti keskustella?

Ilman flirttiä muiden kanssa ei jotkut koe elävänsä?

Taidan vaan olla aika sitoutuvaista sorttia. Ei mun tee mieli muiden kanssa flirttailla.

Tosiaan, ihmisiä on erilaisia ja valitettavasti taidan tän miehen kanssa vaan olla todella erilainen.

Nykyaikana vaan millään ei ole mitään väliä ja mikään ei ole enää pyhää tai kunnioitettavan arvoista. Sen näistäkin kommenteista voi lukea.

Ap

Vierailija
110/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:18"]> On aivan normaalia, että jutellaan vieraille. Ei mikään parisuhde ole niin yksiavioinen, ettei edes jutella saa vastakkaisen sukupuolen edustajille.

Mutta jos parisuhteessa ollaan, mun mielestä ei kyllä toisille naisille/miehille tarvi flirttailla. Miksi pitäisi? Kai voi asiallisesti keskustella?

Taidan vaan olla aika sitoutuvaista sorttia. Ei mun tee mieli muiden kanssa flirttailla.

Tosiaan, ihmisiä on erilaisia ja valitettavasti taidan tän miehen kanssa vaan olla todella erilainen.

Nykyaikana vaan millään ei ole mitään väliä ja mikään ei ole enää pyhää tai kunnioitettavan arvoista. Sen näistäkin kommenteista voi lukea.

Ap
[/quote]

Mistä sä tiedät että se mies menee sinne iskemään? Ei luoja oikeasti, etkö tajua kuinka sairaalloisen mustasukkainen olet?

Vierailija
111/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:13"]Kamalaa, luulin ensin provoksi tätä kun luin aloituksen, mutta taisikin olla totta :D Jätä vaan miehesi ap, hyvä hänelle että pääsee elämään elämäänsä niinkuin normaalit ihmiset :) Meillä käydään baarissa noin kerran kuukaudessa puolin ja toisin.
[/quote]

Samaa mieltä. Aloitus on kyllä niin provo kuin voi olla. Mutta jos tämä onkin totta?

Vierailija
112/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:15"]> Kamalaa, luulin ensin provoksi tätä kun luin aloituksen, mutta taisikin olla totta :D Jätä vaan miehesi ap, hyvä hänelle että pääsee elämään elämäänsä niinkuin normaalit ihmiset :) Meillä käydään baarissa noin kerran kuukaudessa puolin ja toisin.

Ap
[/quote]

On. Mieheni on täysin vapaa ihminen , joka saa itse päättää omista teoistaan ja haluistaan. Saa iskeä naisia, tanssia, jutella, flirtata, koskea. Kotiin kuitenkin tullaan yöksi ja seksiä ei ole. En halua kontrolloida turhia kun ei se ole itseltäni mitään pois!

Vierailija
113/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, myös 40+v jutteli juuri, että pitäisi mennä nyt joku kerta yhden kaverinsa seuraksi baariin. Tällä kaverilla tuli hiljattain ero, ja on melko huono lähestymään naisia, varsinkaan oikeanlaisia, niin toimisi siis esiliinana :)

Mies on komea ja pukeutuu tyylikkäästi (ja vaatteet, kellot ym. melko kalliita, joten näyttääkin varakkaalle). Tämä aiheuttaa sitä, että baarissa on kyllä aina jotain naisia tyrkyttämässä itseään. Jos antaisin mustasukkaisuuden päästä valloilleen, ei elämästä tulisi mitään, sillä ihan satunnaisten baarireissujen lisäksi ihan jo vaikka hänen työpaikallaan on paljon kauniita ja fiksuja naisia, mistä varmasti voisi helposti valikoida mieleisensä. Hän on kuitenkin valinnut olla minun kanssani ja kunhan tulee yöksi viereeni nukkumaan, en minä voi enkä haluakaan hänen menojaan rajoittaa.

Ja loppukommenttina sen verran, että minä meistä kahdesta kuitenkin käyn enemmän baarissa ja saan kyllä myös poikkeuksetta huomiota miehiltä. Onneksi on kuitenkin kotona odottamassa oma rakas, joten ei tarvitse niiden baariörkkien seurasta sen enempää "nauttia".

Vierailija
114/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ei tietenkään? Mä en olisi sellaisen miehen kanssa, jonka pelkään pettävän. Jos mies pettää, se tekee sitä kyllä muuallakin kuin baarissa.

Hmm. Kyllä baarit nyt antaa siihen erinomaisen mahdollisuuden. Ollaan sopivasti humalassa, ja ylipäänsä ympäristö on otollisempi pettämiselle, koska baareissa nyt muutenkin monet pyrkivät lähempään kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Eikö tuo nyt ole ihan selvä asia?

Kuinka moni ruokakaupassa alkaisi iskemään jotakuta? Harvemmin.

Ap

Ap

Vierailija
115/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:37"]Voisiko siellä baarissa kävijät vastata tähän:

Onko se niin, että baariin mennään testaamaan omaa viehätysvoimaa, vai mikä se pointti on mennä sinne kavereiden kanssa? Katselemaan vieraita miehiä/naisia? Miksi? Jos kotonakin on jo oma? Ei tajua.

Kiinnostaisi tietää!

Luulisi olevan hyvän kaverin kanssa ihan sama, missä keskustelee. Miksei voi mennä vaikka keilaamaan, urheilemaan yhdessä tms. Miksi baariin?

Ap
[/quote]
Sinne mennään krebaamaan, ryyppäämään ja olemaan sekasin edes yhden illan. Arki on raskasta. Työt vituttaa.

Vierailija
116/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:18"]> On aivan normaalia, että jutellaan vieraille. Ei mikään parisuhde ole niin yksiavioinen, ettei edes jutella saa vastakkaisen sukupuolen edustajille.

Ap
[/quote]

Ei flirtti ketään loukkaa
normaalia sosiaalista kanssakäymistä. Nainen voi flirttailla naisellekin ilman mitään seksuaalista. Ei se sitoutumista vähennä.
Tietenkin on eri, jos siellä baarissa pitää kokoakan käydä

Vierailija
117/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:21"]> Ei tietenkään? Mä en olisi sellaisen miehen kanssa, jonka pelkään pettävän. Jos mies pettää, se tekee sitä kyllä muuallakin kuin baarissa.

Hmm. Kyllä baarit nyt antaa siihen erinomaisen mahdollisuuden. Ollaan sopivasti humalassa, ja ylipäänsä ympäristö on otollisempi pettämiselle, koska baareissa nyt muutenkin monet pyrkivät lähempään kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Eikö tuo nyt ole ihan selvä asia?

Kuinka moni ruokakaupassa alkaisi iskemään jotakuta? Harvemmin.

Ap

Ap
[/quote]

:D Työpaikalla, netissä jne? Tiesitkö ap, että puolet suomalaisista pettää joka tapauksessa.

Vierailija
118/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Alkaa ne rakkaatki ärsyttää ennen pitkää jos koko ajan saa vain heitä kahtella ja heidän seurassa olla..

Mua ei kyllä ala ärsyttämään, ja eihän tässä siitä ole kysymys, etteikö mies muiden ihmisten kanssa saisi olla, hyvänen aika!

> Ja loppukommenttina sen verran, että minä meistä kahdesta kuitenkin käyn enemmän baarissa ja saan kyllä myös poikkeuksetta huomiota miehiltä. Onneksi on kuitenkin kotona odottamassa oma rakas, joten ei tarvitse niiden baariörkkien seurasta sen enempää "nauttia".

Ja sinäkin myönnät, että kivaa on saada huomiota miehiltä. Se tuntuu siis olevan syy nro 1 baariin lähtemiseen.

Ap

Vierailija
119/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen 37-v. ja käyn baareissa ystävieni kanssa n. joka toinen kk. Kyllä, menen sinne testaamaan viehätysvoimaani. Juttelen vieraiden miesten kanssa, saatan vähän flirttaillakin. En kuitenkaan koskaan tee aloitetta itse eikä juttu koskaan mene juttelua pidemmälle. En mainosta olevani varattu mutta en kiellä sitä jos joku kysyy. Myös mieheni käy baareissa kavereidensa kanssa ja oletettavasti toimii siellä samoin kuin minä. Minä luotan mieheeni ja hän minuun.

Vierailija
120/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP, toisille kaikki illat kotona on kuin söisi joka päivä samaa soppaa. Oli se oma aika mitä tahansa, se virkistää mieltä ja saattaa tuoda uusia juttuja myös parisuhteeseen. Esim keskusteluja uusista aiheista. Ei kaikki baareissa testaa viehätysvoimaansa, jotkut tykkäävät paikan hengestä tai soitetusta musiikista tai muuta sellaista. Sitä kutsutaan syystä "tuulettumiseksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi