Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee tänään baariin, minä taidan jättää hänet!

Vierailija
03.07.2015 |

Kaverinsa on todella kova menemään, naisia yritetään iskeä aina kun baarissa ovat. Mies sanoo, ettei puutu kaverinsa seuraan, eikä naisten kanssa keskustele...niin varmaan!

Kyllä on tosi kiva fiilis kun mun tunteet otetaan niin hyvin huomioon. Koetin sanoa miehelle, etten pidä tästä yhtään, mutta ilmeisesti kaverin tunteet ovat minua tärkeämpiä sitten. "Kaveri nyt pyysi minua ulos..." läppäläppälää...

On kuulemma menossa grillaamaan kaverille ennen baariin menoa. Miksei voi vain grillata ja hengailla kotona? Mikä ihmeen lisäarvo sillä baariin menemisellä on kun nähdään kavereita? Tuota en koskaan ole ymmärtänyt.

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä baareissa käynti on vähän kuin alkoholinkäyttö tai tupakointi: jotkut ei siitä vaan pidä ja tätä täytyisi kunnioittaa.

Jos on toisen huomioonottava puoliso, ymmärtää tämän, ja katseskelee muunlaisia tapoja viettää kavereiden kanssa aikaa yhdessä.

Ap

Vierailija
122/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä Ap:n huolen. Olen itsekin mustasukkaisuuteen taipuvainen nelikymppinen vaimo. Mutta EN KOSKAAN alentuisi sellaiseen, että kieltäisin mieheltäni jotain menoja, jos ne muuten perheen aikatauluun sopisivat. Tuo Ap:n lempibändin konserttiin meneminen on harmillinen juttu. Ja jos pettämistä pelkää niin sittenhän peli on jo menetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Minä olen nainen 37-v. ja käyn baareissa ystävieni kanssa n. joka toinen kk. Kyllä, menen sinne testaamaan viehätysvoimaani.

Tulee mieleen, että eikö sillä ole se huono itsetunto, jonka täytyy sitä omaa viehätysvoimaansa baariin lähteä testaamaan ja itsetuntoaan pönkittämään? Kotoako ei saa tarpeeksi huomiota tms.?

Ap

Vierailija
124/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Minulla oli ex joka ravasi baareissa ja oli jo innolla kallellaan joka naisen perään. Ei välttämättä pettänyt mutta ei pitänyt minua arvossa eikä viihtynyt kanssani. Jätin. Löysin miehen jota baarit ei Kiinnosta. Puuhailemme kotona harrastamme, vietämme aikaa toistemme kainalossa. Joskus on käynyt baarissa ilman minua mutta ei vaikuta viihtyvän. En pidä miehistä Jotka rahaa baareissa notkumassa ja sönköttää jokaiselle naiselle siellä epätoivoisena. Työni kautta t sitä olen nähnyt tarpeeksi. Ei ne välttämättä petä mutta jatkuva ravaaminen ei tuo mitään hyvää suhteeseen. Voimia ap. Tee kuin sydämesi sanoo.

Vierailija
125/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:30"]Mun mielestä baareissa käynti on vähän kuin alkoholinkäyttö tai tupakointi: jotkut ei siitä vaan pidä ja tätä täytyisi kunnioittaa.

Jos on toisen huomioonottava puoliso, ymmärtää tämän, ja katseskelee muunlaisia tapoja viettää kavereiden kanssa aikaa yhdessä.

Ap
[/quote]

Ei tätä valintaa tehdä toisen vuoksi. Etsi sellainen kumppani, jolla on samanlaiset ajatukset

Vierailija
126/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi typot! Ymmärtänette sisällön kuitenkin :) -50

Vierailija
127/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:15"]> Kamalaa, luulin ensin provoksi tätä kun luin aloituksen, mutta taisikin olla totta :D Jätä vaan miehesi ap, hyvä hänelle että pääsee elämään elämäänsä niinkuin normaalit ihmiset :) Meillä käydään baarissa noin kerran kuukaudessa puolin ja toisin.

Mitä jos miehesi lukeutuisikin näihin varattuihin miehiin, jotka tulevat baarissa iskemään? Olisiko se sulle ihan ok että vieraita naisia iskisi baarissa?

Ap
[/quote]

On. Mieheni on täysin vapaa ihminen , joka saa itse päättää omista teoistaan ja haluistaan. Saa iskeä naisia, tanssia, jutella, flirtata, koskea. Kotiin kuitenkin tullaan yöksi ja seksiä ei ole. En halua kontrolloida turhia kun ei se ole itseltäni mitään pois!
[/quote]

Näitä tahallaan väärin ymmärtäjiä niitä riittää. Eiköhän se iskeminen nyt tarkoittanut juuri sitä seksiä. Ei toista voi kahlita , se on selvä. Mutta riskinsä siinä on hakeutua säännöllisesti paikkaan, missä lähtökohtaisesti etsitään seksiä tai parisuhdetta.

Vierailija
128/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Tuo Ap:n lempibändin konserttiin meneminen on harmillinen juttu.

Tämä tekee baariin menemisestä kieltämättä vieläkin katkerampaa. Mies todellakin tietää, että haluaisin mennä tätä bändiä hänen kanssaan katsomaan. Sillä olisi meille jotakin merkitystä.

Sanoi mulle eilen, että voithan säkin tulla mukaan :O. Just joo, tietää kyllä, että mulla on lapset tänä vkl. Helppo sanoa.

Ap

Vierailija
129/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:30"]Mun mielestä baareissa käynti on vähän kuin alkoholinkäyttö tai tupakointi: jotkut ei siitä vaan pidä ja tätä täytyisi kunnioittaa.

Ap
[/quote]

Mikset itse voi kunnioittaa puolisosi tahtoa ja antaa hänen käydä silloin tällöin baarissa? Eiku minä minä määmäämää!

Vierailija
130/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Mutta riskinsä siinä on hakeutua säännöllisesti paikkaan, missä lähtökohtaisesti etsitään seksiä tai parisuhdetta.

Olen juuri samaa mieltä tästä.

Ja 50, sinun suhteesi kuulostaa hyvältä :). Yhdessätekemistä ja muuta.

Minusta ainakin tuntuu siltä, että tässä iässä, yli nelikymppisenä, haluaisi löytää miehen, joka myös nauttisi kaikenlaisesta yhdessätekemisestä (vaikka puutarhanhoito, nikkarointi, lasten kanssa touhuaminen, kivat reissut kahdestaan tai kavereiden kanssa...), viihtyisi kotona ja tykkäisi ihan arjesta. Itse osaan ehkä siksi arvostaa noita asioita, koska olen valitettavasti saanut kaikenlaista elämässä kokea. Arvostan siis hyvää parisuhdetta todella korkealle, enkä halua sitä millään sekoiluilla todellakaan pilata.

Sivumennen sanoen, tän miehen ex on kyllä ihan eri tyyppinen kuin minä; arvostaa ulkonäköön liittyviä asioita yli kaiken muun (tekositä ja tekotätä riittää) ja tosiaan menojalka vipattanut hänellä aina. Luonne ei sitten niin kaunis olekaan...Pettikin miestä sitten lopulta ja heidän suhteensa kariutui. Ja itse asiassa mies petti sitten vastavuoroisesti naista myös...Välillä ajattelen, miten on mahdollista, että ihastui muhun tän eksän jälkeen, kun ollaan aika erilaisia -  mulla ei ole tekokynsiä, -ripsiä ym. vaikka nyt kaiketi ihan ok näköinen olenkin. Toisaalta voi ajatella, että ehkä mies sai tosta elämästä tarpeekseen. Sillä tämä nainen on taas luonteeltaan ilkeä ja itsekeskeinen. Eli ei oo kaikki kultaa mikä kiiltää.

Ap

Vierailija
131/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi parempi mies. Ei kuulosta sinun tyypiltä. Kokeile maaseutua ;)

Vierailija
132/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ei tätä valintaa tehdä toisen vuoksi. Etsi sellainen kumppani, jolla on samanlaiset ajatukset

Olen hieman toista mieltä. Kyllä parisuhteessa täytyy toinenkin osapuoli ottaa huomioon.

Baareissa käyminen on yksi niistä jutuista, joita ei mun mielestä pidä tehdä, jos toinen ei siitä tykkää - johtuu se sitten epävarmuudesta tai mistä tahansa. Se on sivuseikka. Jos toiselle tulee ahdistunut olo jostakin, mitä toinen tekee, on ilkeää tehdä tätä asiaa, mikä se nyt onkin.

Kavereiden kanssa voi muutenkin tavata kuin baarissa. Koskaan en ole hänen muunlaisia kaveritapaamisiaan ollut estämässä, enkä niitä tule estämään.

Ap

Vierailija
133/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäsi miehen pitää lakata elämästä, koska seurustelee kanssasi?

Se, että tapaa ystäviä ja ylläpitää muutakin kuin kotielämää EI OLE sitoutumiskammoisuutta, itse kuulostat vastenmieliseltä puolisolta joka haluaa asettaa toisen tossun alle, äitikö puolisollesi olet? Läheisriippuvainen?

Aikuinen ihminen osaa varmasti itse määritellä ystävyyssuhteidensa ylläpidon sun muun. Ehkä parempi sitten erota, ennen kuin mies huomaa olevansa onnettomassa parisuhdevankilassa ilman ystäviä.

Vierailija
134/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:21"]> Ei tietenkään? Mä en olisi sellaisen miehen kanssa, jonka pelkään pettävän. Jos mies pettää, se tekee sitä kyllä muuallakin kuin baarissa.

Hmm. Kyllä baarit nyt antaa siihen erinomaisen mahdollisuuden. Ollaan sopivasti humalassa, ja ylipäänsä ympäristö on otollisempi pettämiselle, koska baareissa nyt muutenkin monet pyrkivät lähempään kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Eikö tuo nyt ole ihan selvä asia?

Kuinka moni ruokakaupassa alkaisi iskemään jotakuta? Harvemmin.

Ap

Ap
[/quote]
Voi kuule jos tietäisit!!

Vierailija
135/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:35"]Ymmärrän sinua ap. Minulla oli ex joka ravasi baareissa ja oli jo innolla kallellaan joka naisen perään. Ei välttämättä pettänyt mutta ei pitänyt minua arvossa eikä viihtynyt kanssani. Jätin. Löysin miehen jota baarit ei Kiinnosta. Puuhailemme kotona harrastamme, vietämme aikaa toistemme kainalossa. Joskus on käynyt baarissa ilman minua mutta ei vaikuta viihtyvän. En pidä miehistä Jotka rahaa baareissa notkumassa ja sönköttää jokaiselle naiselle siellä epätoivoisena. Työni kautta t sitä olen nähnyt tarpeeksi. Ei ne välttämättä petä mutta jatkuva ravaaminen ei tuo mitään hyvää suhteeseen. Voimia ap. Tee kuin sydämesi sanoo.
[/quote]
Niin, siinähän ei olekaan mitään välimuotoa, joko jatkuvasti baarissa ravaava ja naisia vikittelevä tai ystävätön kotona nyhjääjä. Oletko tosissasi?

Vierailija
136/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Niin, siinähän ei olekaan mitään välimuotoa, joko jatkuvasti baarissa ravaava ja naisia vikittelevä tai ystävätön kotona nyhjääjä. Oletko tosissasi?

Otatko tässä yhtään huomioon tätä kokonaiskuviota?

Miehen ystävä on naimisissa oleva, naisia alituiseen vikittelevä, erittäin paljon baareissa hyppäävä mies, jolla TODELLAKIN on suunnilleen ainut syy mennä baariin naisten iskeminen. Naimisissa tai ei!

Mä en tällaista toimintaa kannata. Jo sen takia en halua, että mun mies menee tämän miehen kanssa baariin, ja osallistuu tällaiseen.

Enkä käsitä tuota sen kaveria yhtään. Miksei eroa, jos ei oo hyvä olla suhteessa ja koko ajan täytyy mennä baariin naisia iskemään? Kai se on niin vaikea erota ja tippua ihan tyhjän päälle. Joku pitäis kuitenkin olla.

Tätä myös mietin. Jos munkin mies ajattelee näin? Siksi mieluiten jättäisin sen kuin todellakaan roikkuisin sellaisen kanssa, joka kattelee vielä jotakin ihan muuta.

Lisäksi on miehen puolelta ajattelematonta edes ajatella menevänsä mun lempparibändin konserttiin, josta tietää, että mä hänen kanssaan nimenomaan bändiä haluaisin mennä katsomaan.

Ap

Vierailija
137/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuli niin kiva päivä tästä :(. Kiitokset vaan miehelle :(. Olin ajatellut, että jos pääsee tänään lopettaan työt vähän aiemmin ja voitais mennä vaikka rannalle tjms. Mutta taitaa enemmän kiinnostaa bailaus kaverin kanssa.

Mielenkiinnolla odotan miehen valintaa. Siitä riippuu aika paljon...Tasan tietää mun kannan tähän asiaan.

Ap

Vierailija
138/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä uusperhekuvioita yhtään. Se nyt menee niin, että kun on kerran eronnut, on aina "vapaa". Jotain särkyy siinä, kun ydinperhe hajoaa, eikä sellaista tunnetta voi enää koskaan saavuttaa. Tämä siis eronneiden kertomaa. Helppo vaihtaa, kun on kerran lähtenyt tai tullut jätetyksi.

Vierailija
139/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin ap, sinun tilanteesi, jos olisi kyse esim siitä, että et itse pääse baariin tai hän ramppaisi siellä koko ajan tai ei huolisi sinua koskaan mukaansa. Siitähän ei tässä tainnut kuitenkaan olla kysymys.

Jos sinä ajattelet, että baariin meneminen saa miehen pettämään, mitä se sinusta kertoo tästä miehestä tai luottamuksestasi häneen? Onko ihan ok, jos hän on pettäjäluonne, mutta ei vain pääse pettämään sinua? Minusta se ei olisi ok. Monet varatut käyvät baareissa eivätkä silti petä (eivätkä edes aio).

Sinulla on tietenkin oikeus mielipiteeseesi baareista, mutta sillä perusteella et voi vaatia miestäsi lopettamaan baarissa käyntiä. Vertasit tuolla baarissa käymistä tupakointiin ja alkoholin käyttöön. Joo, voit toki toivoa kumppaniltasi tupakoimuutta ja alkoholittomuutta, mutta jos  nämä ovat sinulle tärkeitä ominaisuuksia, et varmaankaan valitsisi kumppaniksi tupakoivaa ja alkoholia juovaa miestä. Jos tämä baarissakäynti on nyt sinulle ongelma, sinä et voi kuin sopeutua miehen valintoihin tai erota.

Vierailija
140/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis, menkööt saunomaan ihan vapaasti sen kaverinsa kanssa, mutta vois kyllä ajatella mua sen verran, ettei tonne konserttiin lähtisi. Lisäksi meille tulee vääjäämättä tässä erossa olemista jonkun verran kesämenojen takia. Sanoi, että lauantaina voidaan tehdä jotain yhdessä,  mutta kokemuksen mukaan on sellaisessa kunnossa, ettei todellakaan jaksa minnekään lähteä. Vaikkakin sanoi, ettei ota paljon mitään...sitä en kyllä usko.

Mä tunnun aina lopulta antavan sille kaiken periksi/anteeksi. Ehkä nyt täytyis pysyä lujana. Se luulee, että voi mitä tahansa tehdä, kun minä kuitenkin lopulta lepyn.

Talvella oli sellainen juttu, että meni tän kaverinsa kanssa yön yli kestävälle bailureissulle, minulle kertomatta. Ja tosiaan en ennen tuota reissua ollut sanallakaan maininnut, etten pidä siitä, että kavereidensa kanssa baariin menee. Tuo keikka nyt ei varsinaisesti luottamusta parantanut. Olivat oikein hotellihuoneen ottaneet bailupaikan yhteydestä. Mistä mä tiedän, mitä pojat nyt keksii - ja minne oikeasti ovat menossa. Tuonkin piti olla ihan saunomista mökillä luonnonhelmassa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä