Mies lähtee tänään baariin, minä taidan jättää hänet!
Kaverinsa on todella kova menemään, naisia yritetään iskeä aina kun baarissa ovat. Mies sanoo, ettei puutu kaverinsa seuraan, eikä naisten kanssa keskustele...niin varmaan!
Kyllä on tosi kiva fiilis kun mun tunteet otetaan niin hyvin huomioon. Koetin sanoa miehelle, etten pidä tästä yhtään, mutta ilmeisesti kaverin tunteet ovat minua tärkeämpiä sitten. "Kaveri nyt pyysi minua ulos..." läppäläppälää...
On kuulemma menossa grillaamaan kaverille ennen baariin menoa. Miksei voi vain grillata ja hengailla kotona? Mikä ihmeen lisäarvo sillä baariin menemisellä on kun nähdään kavereita? Tuota en koskaan ole ymmärtänyt.
Kommentit (158)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:31"]Niin joo, tarkennusta, että kyseessä miesystävä, ei aviomies. Ollaan tapailtu alle vuoden verran, mutta ollaan kyllä ihan sitoutuneessa parisuhteessa...tai miksiköhän sitä nyt sitten voisi kuvailla. Seurustellaan. Molemmilla lapsia, muttei yhteisiä.
Ap
[/quote]
Oletkohan nyt hyppysen verran mustasukkainen?
Kyllä meillä mies saa mennä ja jutella toisille,
Ovat ne sitten miehiä tai naisia.
Tuolla tavalla toimiessasi tukahdutat miehen.
Jos miehesi on pettääkseen, sen voi tehdä vaikka työpaikan vessassa.
Mitä ihanampi puoliso odottaaa kotona, sitä helpompi on olla pettämättä.
Nyt kotona odottaa justiina kaulimen kera..
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:43"]
Kyllä niitä omia menoja pitää olla. Jos mies pakotetaan olemaan kotona niin on se kuin olisi vankilassa. Miehille kaverit ovat tärkeämpiä kuin moni nainen osaa edes ajatella. Kavereiden janssa ryypätään, saunotaan, grillataan, golffataan, palataan esim lentopalloa, käydään jääkiekkopeleissä, käydään kaljalla, ym. ym. Mikään tietty ikä ei tähän vaikuta eikä koskaan ole liian vanha harrastuksiinsa tai kaverien kanssa olemiseen. Se, käykö mies huorissa, pokaako naisen baarista, pitääkö salarakkaita, riippuu parisuhteen laadusta. Sen voin sanoa että tämä on todennäköisempää kun vangitsee sen miehen kotiin "hengailemaan".
[/quote]
Väärin. Se, käykö mies huorissa, pettääkö tai pitää salarakkaita ei todellakaan riipu parisuhteen laadusta. Tämä riippuu miehen omasta mielenlaadusta.
Jos omaa persoonan
, jossa kokee "oikeudekseen" tehdä mitä haluaa, hän sitten tekee mitä haluaa vaikka vieressä olisi enkeli. Yksikään mies ei käy läpi esim. avioliittoa missä hänet ja hänen erinomaisuutensa on hetkeksi työnnetty syrjään esim. sairauden, lasten, vanhempien kuoleman, työttömyyden jne jne tilanteen takia, missä mies ja hänen seksihalunsa eivät olekaan se universumin 100% keskipiste. Luonnollisesti tällöin tietyn mielenlaadun omaava mies pettää.
Pettävä tai ERITYISESTI huorissa käyvä (kertoo selkeästi mitä ajattelee seksin olevan, mitä mieltä on riskeistä käyttää hyväkseen ihmista, jonka ihmisarvo on riistetty (paritus, ihmiskauppa) on henkilö, joka on toiminut vastaavasti ennenkin ja tulee toimimaan tulevaisuudessakin.
On uskomatonta, että miehen tai vaimon pettäessä aletaan etsiä vikoja tai syyllistää sitä loukattua osapuolta. Toki tämä tapahtuu useammin petettyjen vaimojen kohdalla, koska naisia ylipäätänsä syytetään usein vaikka he olisivat uhrin asemassa. Mutta newsflash sulle ja jokaiselle sun peukuttajalle:
Pettäjä ei ole pettänyt puolisioaan. Hän on pettänyt itsensä. Parisuhteessa jokainen ihminen on vastuussa itsestään, edelleen. Heikko impulssikontrolli, narsismi tai liiallinen itsekkyys, kokemus siitä, että on "oikeus" pettää koska (laita yksi naurettavista miljoonista syistä tähän) kertovat henkilön omasta mielenlaadusta, eivät petetyn. Sarjapettäjää ei pidättele rakkaus, ei vaikka se olisi huippumallin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:37"]
Sarjapettäjää ei pidättele rakkaus, ei vaikka se olisi huippumallin kanssa.
[/quote]
Tuota mietin myös, että mitä jos mies onkin tällainen sarjapettäjä? Tai mies, jolle mikään nainen ei ikäänkuin riitä? Kun tämä mies on pettänyt molempia edellisiä kumppaneitaan...Jos mä en ole vain vielä huomannut tätä, ja siksi tämä baariinmeno häiritsee mua erityisesti. Intuitio yrittää kertoa mulle jotakin. En mä mitenkään voi tietää, mitä esim. edellisessä suhteessa/suhteissa oikeasti on tapahtunut. Pettäminen on syvältä myöskin siinä tapauksessa, että petetty pettää takaisin.
Ap
Osaahan pettäjät tietenkin kertoa asiat haluamallaan tavalla...myös edellisiin ihmissuhteisiin liittyen. Asiat kääntyy niin, että eihän hän pettänyt, vaan se toinen...
Ap:n olisi varmaan parempi elää yksin. Et voi kieltää keneltäkään omaa elämää. Jos miehesi on todennäköinen pettäjä baarissa, toinen mies olisi sitä varmaan urheiluharjoituksissaan, kolmas mies töissä käydessään jne. Ei kukaan halua elää kahlittuna kehenkään.
Mites jotkut muut juhlapaikat, vaikka kavereiden tuparit, tai mökkiviikonloput joissa on paikalla molemman sukupuolen edustajia? Suhtaudutko niihin samoin, vai ovatko ainoastaan baarit saatanasta?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:41"]
Sarjapettäjää ei pidättele rakkaus, ei vaikka se olisi huippumallin kanssa.
[/quote]
Tuota mietin myös, että mitä jos mies onkin tällainen sarjapettäjä? Tai mies, jolle mikään nainen ei ikäänkuin riitä? Kun tämä mies on pettänyt molempia edellisiä kumppaneitaan...Jos mä en ole vain vielä huomannut tätä, ja siksi tämä baariinmeno häiritsee mua erityisesti. Intuitio yrittää kertoa mulle jotakin. En mä mitenkään voi tietää, mitä esim. edellisessä suhteessa/suhteissa oikeasti on tapahtunut. Pettäminen on syvältä myöskin siinä tapauksessa, että petetty pettää takaisin.
Ap
[/quote]
Haha :D Pettänyt MOLEMMISSA edellisissä suhteissaan? Ha ikää 45?
Honey, mä olisin ulkona ennen kuin mies kotiutuisi baarista. Toi baareilu on merkitsetön seikka. Itsekontrolliin ja itsekunnioitukseen kykenevä mies voi käydä vaikka ilotalon läpi kävelemässä eikä hän petä. Luonnollisesti useat naiset ovat rauhallisin mielin kun heidön miehensä käyvät tuulettumassa. Sä et. Teillä on eri näkemykset miten vietätte mukavaa iltaa
Itse en tuhlaisi sekunttiakaan, vaan lähtisin menemään. Ei se tosta parannu.
t.pettäjiä vastuuseen asettanut
> Mites jotkut muut juhlapaikat, vaikka kavereiden tuparit, tai mökkiviikonloput joissa on paikalla molemman sukupuolen edustajia? Suhtaudutko niihin samoin, vai ovatko ainoastaan baarit saatanasta?
Ei nuo mua haittaa, ja noihin nyt yleensä mennään yhdessä. En todellakaan tykkäisi siitä, jos mies lähtisi ilman mua mökkiviikonloppua viettämään muiden naisten kanssa. Jos ollaan pariskunta, niin täytyy voida yhdessä tuollaisiin tilaisuuksiin pystyä menemään, tai sitten täytyy olla menemättä, jos aikataulut ei sovi.
En todellakaan ole tottunut siihen omien vanhempienikaan kohdalla, että olisivat jotenkin erikseen jossain mökkiviikonlopuissa ja muissa menoissa pyörineet.
Ap
Koska mustasukkaisuutta voi kokea monenlaisissa tilanteissa ja liittyen monenlaisiin ihmissuhteisiin, ei se ole aina samanlaista. Mustasukkaisuus voidaan luokitella viiteen eri tyyppiin:
Omistava mustasukkaisuus: "Pidä näppisi irti hänestä!"
Omistava mustasukkaisuus tulee ilmi tilanteissa, joissa oma ”omistusoikeus” koetaan uhatuksi. Omistavaa mustasukkaisuutta voidaan kokea myös esimerkiksi silloin, kun puolisomme käyttäytyy mielestämme liian itsenäisesti.
Poissulkeva mustasukkaisuus: "Haluaisin olla osa sinun elämääsi."
Poissulkeva mustasukkaisuus syntyy tunteesta, että jää itselle tärkeän ihmisen kokemusmaailman ulkopuolelle. Näin voi esimerkiksi käydä, jos kuulee tuttavalta jonkin kumppanin yksityisasian, jonka olisi halunnut kuulla suoraan kumppaniltaan.
Kilpaileva mustasukkaisuus: "Miten hän voi olla parempi kuin minä?"
Kilpaileva mustasukkaisuus liittyy tilanteisiin, joissa oma itse koetaan huonommaksi tai heikommaksi kuin ”kolmas osapuoli”. Kilpailevaan mustasukkaisuuteen liittyy usein kyvyttömyyden tunteita ja pelkoa tulla epäedullisesti vertailluksi.
Egoistinen mustasukkaisuus: "Minua ei kohdella näin!"
Egoistisesti mustasukkainen pelkää ennen kaikkea sitä, mitä muut ajattelevat hänestä, jos kumppanin pettäminen käy ilmi. Egoistisesti mustasukkaisen on vaikea ottaa huomioon kumppaninsa tarpeita ja toiveita, koska hän kokee, että hänen oma tapansa toimia on ainoa oikea.
Pelokas mustasukkaisuus: "älä jätä minua!"
Pelokas mustasukkaisuus on reaktio yksinäisyyden tai hylkäämisen uhkaan. Tällaiseen mustasukkaisuuteen liittyy kokemus siitä, että puoliso jättää meidät yksin.
Nämä menot ym. on sellaisia asioita, joista täytyy päästä yhteisymmärrykseen. Toiset muutenkin tykkäävät olla tiiviimmin suhteessa kuin toiset. Toiset tarvitsevat paljon omaa tilaa ja omaa aikaa. Nykyään sitä toitotetaan jo niin paljon joka tuutista, että luulen, että se jopa jo vieraannuttaa pariskuntaa toisistaan. Tuntuu, että monet nykyään ajattelevat, että onhan tosi noloa, jos pariskunta viettää aikaa yhdessä! Täytyyhän sitä omaa aikaa olla!
Ap
Et ole vielä vastannut, oletko koskaan lukenut mitään läheisriippuvuudesta.
Jos tosin miehesi on pettänyt edellisissäkin suhteissaan, ymmärrän sua paremmin. Herääkin kysymys, että miksi ihmeessä olet sellaisen kanssa? Ajattelet varmaan, että olet niin upea, ettei miehesi sinua petä? Ja senhhän yrität todistaa tuolla omien menojen kieltämisellä. Melkoinen oravanpyörä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:41"]
Haha :D Pettänyt MOLEMMISSA edellisissä suhteissaan? Ha ikää 45?
Honey, mä olisin ulkona ennen kuin mies kotiutuisi baarista. Toi baareilu on merkitsetön seikka. Itsekontrolliin ja itsekunnioitukseen kykenevä mies voi käydä vaikka ilotalon läpi kävelemässä eikä hän petä. Luonnollisesti useat naiset ovat rauhallisin mielin kun heidön miehensä käyvät tuulettumassa. Sä et. Teillä on eri näkemykset miten vietätte mukavaa iltaa
Itse en tuhlaisi sekunttiakaan, vaan lähtisin menemään. Ei se tosta parannu.
t.pettäjiä vastuuseen asettanut
[/quote]
Mies on muutenkin sen tyyppinen, että hänen on vaikea sanoa ei. Voi tosiaan olla, että on pettäjä luonteeltaan (vaikka toista vakuuttaakin - mutta miten se nyt sen myöntäisi), eikä tästä parannu.
Oli päättänyt heti kostoksi pettää tätä viimeisintä eksäänsä, kun eksä oli häntä pettänyt. Sen tiedän. Ja minusta on kuitenkin muuten myös mustasukkainen!
Sitä juuri mietin, että jos joku nainen alkaa häntä "iskemään" baarissa, ei vaan voi sanoa ei, ei vaan pidä sitä niin pahana, kun minuun on mukamas joku emotionaalinen side...tjms.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:59"]Siis miehellä ikää yli 45, ei mikään parikymppinen enää.
Niin omituista tämä nykyaika jotenkin, kun yksin täytyy baariin päästä vielä tuolla iälläkin.
> Lasketko kaikki sinulle puhuvat miehet potentiaalisiksi iskijöiksi? Tai jos miehesi vaihtaa sanankin jonkun naisen kanssa pettämiseksi. Onko siis baarissa toisen sukupuolen edustajalle jutteleminen iskemistä?
Mun mielestä tällainen on aivan tarpeetonta. Miksi ihmeessä mennä baariin jutellakseen muiden naisten tai miesten kanssa? Mulle vieras ajatustapa. En kyllä itse tuollaisesta saa mitään.
Ap
[/quote]
Niin. Jos sinä et sitä ymmärrä niin se on varmasti väärä tapa.
Niin ja mies on jo yli 45 v...
Itsekin olen yli nelikymppinen eikä baarielämä enää kiinnosta.
Kai se täytyy mies laittaa vaihtoon ja yrittää etsiä sellainen, joka myös pitää rauhallisesta kotielämästä eikä baarien pinnallisuudesta enää perusta.
Ap
Niin joo, tarkennusta, että kyseessä miesystävä, ei aviomies. Ollaan tapailtu alle vuoden verran, mutta ollaan kyllä ihan sitoutuneessa parisuhteessa...tai miksiköhän sitä nyt sitten voisi kuvailla. Seurustellaan. Molemmilla lapsia, muttei yhteisiä.
Ap
Jos se ei siellä ihan jatkuvasti ravaa, niin mikset anna mennä. Saisitpa olla ihan rauhassa itse.
Uhoot vaan erollasi. Oikeastaan saattaisi olla miehelle helpotus päästä tiukkapipoeukosta eroon
Mielipiteitä? Ja tosiaan en muuten olisi kypsä, mutta kuvitelkaa nyt tilanne: kaverinsa menee tekemään tuttavuutta naisten kanssa, totta kai mun mies menee mukana "tukena". Itsellä sattunut liikaa tällaista silloin kun baarissa kävin...varatut miehet yrittää iskeä. Olin pubissa kaverin kanssa pari kk takaperin, ja sielläkin monta varattua miestä tuli meille jutskaamaan, ihan selkeästi iskumielellä. Joo, kyllä pitää luottaa mieheen, mutta eipä hänkään pitäisi tästä kuviosta toisin päin......taatusti!!!!
Onko se niin, että baariin mennään testaamaan omaa viehätysvoimaa, vai mikä se pointti on mennä sinne kavereiden kanssa? Katselemaan vieraita miehiä/naisia? Miksi? Jos kotonakin on jo oma? Ei tajua.
Ap
Niii-i, mutta enemmän ihmetyttää se että patikymppisenä seurustelevana lähetää lihatiskeille notkuun kun siellä vasta parveileekin niitä anteliaita. Tilasuus tekee varkaan, aina. Miks pitää riskeerata? Huomannu että parhaat kaveritkin on pettureita jakorasioita niin en mä halua miestäni noihin päästää että feel you sanotte mitä sanotte.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:18"]
Joko jätiti sen ukon?
[/quote]
En vielä, katson nyt, mitä illalla tekee...
Ap