Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähtee tänään baariin, minä taidan jättää hänet!

Vierailija
03.07.2015 |

Kaverinsa on todella kova menemään, naisia yritetään iskeä aina kun baarissa ovat. Mies sanoo, ettei puutu kaverinsa seuraan, eikä naisten kanssa keskustele...niin varmaan!

Kyllä on tosi kiva fiilis kun mun tunteet otetaan niin hyvin huomioon. Koetin sanoa miehelle, etten pidä tästä yhtään, mutta ilmeisesti kaverin tunteet ovat minua tärkeämpiä sitten. "Kaveri nyt pyysi minua ulos..." läppäläppälää...

On kuulemma menossa grillaamaan kaverille ennen baariin menoa. Miksei voi vain grillata ja hengailla kotona? Mikä ihmeen lisäarvo sillä baariin menemisellä on kun nähdään kavereita? Tuota en koskaan ole ymmärtänyt.

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:08"]
Eilen illalla kyllä itse asiassa sanoi, että voisi tehdä niin, ettei mene kuin kaverin luo saunomaan yms. ja jättäisi sen baariin menon. Ei nyt enää pitänyt sitä itsekään niin tärkeänä. Mutta katsotaan.

Olin ollut muutenkin tästä menosta tosi pettynyt, kun ei olla nyt hetkeen nähty, viikot on aika kiireisiä molemmilla, ja sitten tulee pommi vasten kasvoja yhtäkkiä eilen illalla, kun mies ilmoittaa, että olisi lähdössä tätä mun lempparibändiä katsomaan, jota nyt yleensä naiset käy katsomassa, kaverinsa kanssa.

Ja sitten, tulihan sieltä niitä totuuksia, että ei hän nyt niihin kaverinsa iskuyrityksiin mukaan mene (eli tämä varattu kaveri kovasti yrittää naisia iskeä!), ja ei se nyt kuitenkaan päästä  asioita liian pitkälle, ja että monet  naiset antavat ymmärtää, että jatkoille pääsisi, ja sitten viime hetkellä sanotaan, että mies odottaakin kotona! Itse sanoi mulle eilen, että tuntuu, että monet naiset menevät siksi baariin, että voisivat testata menekkiään. 
[/quote]

Ottaisit edes tuon kunnianosoituksena itteäs kohtaan, ihan selvästi se miesrukka on suakin ajatellut. Hän tietää kavernsa, eikä itsekään ymmärrä hänen tarkoitusperiään, eikä ole mukaan menossa.

Ja oliko bändin keikalle meno miehesi vai kaverisi idea? Ehkä miehesi ei olisi alunperin sinne ollutkaan menossa, mutta kaverin kanssa kun on lähdösaä aikaa viettämään, lähtisi tietysti mukaan. Sairas sinä ap olet, sairaasti mustasukkainen.

Vierailija
142/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:35"]

Olin pubissa kaverin kanssa pari kk takaperin, ja sielläkin monta  varattua miestä tuli meille jutskaamaan, ihan selkeästi iskumielellä. Joo, kyllä pitää luottaa mieheen, mutta eipä hänkään pitäisi tästä kuviosta toisin päin......taatusti!!!!

[/quote]

No mitä sinä siellä pubissa teit? Testasit omaa viehätysvoimaasi vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mietipä miten usein (pettämis)suhteet alkavat netin kautta!

Et voi estää miestä pettämästä sillä, että kiellät baariin menon. Tapoja on muitakin, eikä pettämiseen alkoholia tarvita. Mutta muutenkin parempi varmaan että eroatte, ei tuollaista kontrollointia kukaan kestä. Mikä sinä ylipäätään olet toiselta kieltämään jotain? "Jos lähdet tänään baariin, jätän sut." Melko itsekästä.

Oletko muuten lukenut läheisriippuvuudesta koskaan...?

Vierailija
144/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65, sulla oli hyviä pointteja tuossa kosolti.

> Vertasit tuolla baarissa käymistä tupakointiin ja alkoholin käyttöön. Joo, voit toki toivoa kumppaniltasi tupakoimuutta ja alkoholittomuutta, mutta jos  nämä ovat sinulle tärkeitä ominaisuuksia, et varmaankaan valitsisi kumppaniksi tupakoivaa ja alkoholia juovaa miestä. Jos tämä baarissakäynti on nyt sinulle ongelma, sinä et voi kuin sopeutua miehen valintoihin tai erota.

Kun aloimme olla yhdessä, mies antoi ymmärtää, ettei pidä baareissa käymisestä, ettei enää jaksa niissä hypätä. Olin siis kuvitellut ehkä tästä miehestä jotain muuta, kuin mitä hän oikeasti on.

Tätä tässä pähkäilenkin. Jos mulle tuottaa liian suurta tuskaa (kyllä, olen joutunut petetyksi erään eksän toimesta kun lähti baariin, tämäkin varmasti vaikuttaa - en voi sietää pettämistä, ja baareissa sitä nyt valitettavasti vaan tapahtuu!) se, että mies menee baariin, ei liene muuta vaihtoehtoa kuin laittaa suhde jäihin.

> Onko ihan ok, jos hän on pettäjäluonne, mutta ei vain pääse pettämään sinua? Minusta se ei olisi ok.

Ja tämä myös. Mies on menneisyydessään ollut hyvinkin menevä. Vasta vanhemmalla iällä on vakiintunut ja saanut lapsen. Minulla on sellainen tunne, että ensimmäinen vakava suhdekin kaatui hänen pettämiseensä - josta mies on katkera vieläkin. Ei ollut tuon suhteen jlkn voinut olla suhteessa pitkään aikaan kenenkään kanssa.

Luulisi nyt toisaalta oppivan noista. Mutta en haluaisi itsekään enää kärsiä pettämisistä. Pidän sitä niin vääränä toista ihmistä kohtaan. Myös tuollainen pettämisen ketju...

En nyt tässä viitsi kaikkea kertoa, mutta sen voin kertoa, että minulla on ollut aika vaikea talvi, jolloin olen joutunut miettimään näitä luottamuskysymyksiä muutenkin liittyen tähän mieheen. Mutta olin luottavainen, ja edelleenkin uskon, että mies ei ole luottamustani pettänyt. Nyt en jaksaisi enää mitään bullshittiä miehen puolelta. Pitäisi miehen se itsekin käsittää.

Ap

Vierailija
145/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> No mitä sinä siellä pubissa teit? Testasit omaa viehätysvoimaasi vai?

Itse asiassa siksi lähdin kaverin kanssa käymään pubissa, kun mies lähti myös ulos.5684 Tosin olimme vain yhdellä - ja se riitti mulle taas huomaamaan, millaista paskaa toi baareissa käynti on. Olin vielä autolla liikenteessä joten mistään ryyppyreissusta ei ollut kyse.

Ap

Vierailija
146/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, aina yhtä koomista tälläinen MIKSI PITÄÄ MENNÄ BAARIIN TESTAAMAAN - kuorohuutelu. Varsinkin kun itse tulee ihan toisesta kulmasta oman suhteensa kanssa.

Se että on saanu päästä eroon kaikesta turhasta pettämis-vainoiluista ja muusta, on ollut parasta elämässäni.

Se että otin alunperin naisen, jolla oli monta suhdetta, on ollut aivan mahtava liike. Alussa oli sopivasti tilaa itselleen kun sitä tarvi ja sitten asiat meni kuin itsestään siihen että ollaan oltu kaksistaan. Ja on edelleen molemilla lupa / mahdollisuus leikkiö muiden kanssa jos siltä tuntuu, pitää vaan suojata kunnolla ja kertoa kotona.

Itse olen käynyt maistamassa mustikkakakkua mansikan sijaan välillä, mutten jaksa kyllä mitään toista suhdetta tähän rinnalle. Yksi leikkikakaveri riittää hyvin ja kotonakin ollaan tyytyväisiä ettei tarvi tuntea huonoa omaatuntoa jos ei aina jaksa. Kyllä meillä siis 2-3 kertaa viikossa peitto heiluu kotonakin.

Vierailija
147/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai tuossa sen kummempia merkkejä tarvita. Ette sovi yhteen. Mitä sinä oikeastaan tällä nyt täällä haet...?

Vierailija
148/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh!Mä en ainakaan baarissa mitään viehätysvoimaani testaa,vaan ihan kiva nähdä ystäviä siellä.Vaihtelua kotiin jos haluaa jotain lipittää ja jutella.Sähän oot ihan sairaan mustasukkainen,toivottaisit mukavaa iltaa.En oo ikinä ymmärtänyt tollasta ajattelutapaa,minua ainakin loukkais ja paljon.

Vierailija
149/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ottaisit edes tuon kunnianosoituksena itteäs kohtaan, ihan selvästi se miesrukka on suakin ajatellut. Hän tietää kavernsa, eikä itsekään ymmärrä hänen tarkoitusperiään, eikä ole mukaan menossa.

Mistä sen tietää? En tunne kuitenkaan tätä miestä hirvittävän hyvin. Ehkä on ikuinen naistenmies, joka ei haluakaan vakiintua. Nauttii näistä baarireissuista kaverinsa kanssa.

Ja mulla on myös hyvä syy siihen, miksi tunnen näin, koska olen petetyksi joutunut. Mies tietää sen, eikä nähtävästi välitä. Sanoisi edes, että kulta, mä rakastan sua, ei sun tarvi olla huolissas. Miksei sitten sano näin? Sanoi vain jotain tyyliin "pelkäätkö, että joku vie mun poikuuden" (mitä ihmettä tonkin pitäis tarkottaa? Että neitsyyden viemisen jälkeen ei sitten ookaan väliä, jos jotakin muuta panee, vaikka on varattu? Tajuaako joku, että mitä tuo mies tuolla oikein tarkoitti?) Ja sitten totesi jotain, että ei hänellä ainakaan nuo jutut niin salamana etene...Vaikka toisaalta itse just eilen myönsi, että todellakin on naisia pyytänyt yhden yön jatkoille sinkkuna ollessaan. Tai mistä mä tiedän koska, vaikka olis mun aikana ollut. Joten on ne ennenkin edenneet nuo jutut aika sutjakkaasti hänellä kuitenkin!

Ap

Vierailija
150/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuppukylästä te ootte kotoisin,oon kuullut,että noin ajatellaan esim.pohjanmaalla.Helsingissä on täysin normaalia nähdä baarissa ystäviä,onko toinen miehistä pk-seudulta?

Vierailija
151/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis haluat miehen, joka tekee täysin sinun tahtosi mukaan. Hyppää kun käsket, istuu kun käsket, juoksee kun käsket. Minä en tekisi tuommoisella miehellä mitään. Sillä minun mielestäni parisuhde perustuu tasa-arvoisuuteen ja molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen ja halukkuuteen. Siinä olet kyllä oikeassa että kannattaa lopettaa suhde, jos olette noin eri aaltopituuksilla menoista ja jos sinun pitää syistä miettiä tuolla tavalla kuin teet.
#
Itse haluan, että mies on valinnut juuri minut. Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista, aiemmin ja koko ajan nykyisinkin vastaantulevista, hän on valinnut ja valitsee yhä uudelleen minut. Aivan niin kuin minä valitsen hänet. Ja voin käydä baarissa kavereiden kanssa ja mies voi käydä erikseen omien kavereidensa kanssa. Kumpikaan ei ole aiemminkaan halunnut mitään baariprinssiä tai -prinsessaa. Toki tilanne on liukunut siihen että kuljetaan yhdessä, nyt kun asutaan yhdessä ja lapsetkin on niin isoja että päästään.
#
Samanlaiset arvot pitää olla parisuhteessa joka tapauksessa.

Vierailija
152/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> No, ei kai tuossa sen kummempia merkkejä tarvita. Ette sovi yhteen. Mitä sinä oikeastaan tällä nyt täällä haet...?

Varmaan halusin vaan avautua tästä täällä. Helpotti kyllä. Kiitos kun ootte aktiivisesti vastailleet. On hyvä, että täällä saa vähän joka kantilta mielipiteitä!

Ap

Vierailija
153/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,Ap,nyt järki käteen.Katsopa rehellisesti omaa viestiäs ja mieti olisko omassa asenteessa korjattavaa.Suhteet joissa ei luoteta toiseen päättyy.Jos ei oo ollut pettämistä,niin älä manaa sellaista,ei oo reilua.

Vierailija
154/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on ikuinen kakara ja epävarma, hakee huomiota muualta. Jätä tuollainen ketku, löytyy parempiakin. Tuskin on lapsillesikaan oikean miehen malli. Henkinen kasvu jäänyt parikymppisen tasolle.

Vierailija
155/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Et taida olla kovin sosiaalinen ihminen, jos et tiedä että niitä saa ihan hakematta. Baaritiskillä, tupakalla ulkona, vessajonossa. Et taida myöskään uskoa että miehet ja naiset voivat olla vain ystäviä? En minä ainakaan juttele ihmisille vain saadakaseni heiltä jotain.

Ei mun tarvi nimenomaisesti vastakkaiselle sukupuolelle jutella. Jos juttukaveri sattuu olemaan mies, hyvä niin. Mutta ei mulla ole mitään pakonomaista tarvetta saada jutella muiden miesten kanssa kuin omani myöskään.

Ja mulla on yksi erittäin hyvä miespuolinen kaveri, ja muutenkin miehiä ihan kavereina, ei siinä mitään. Mutta en nyt todellakaan tässä iässä enää per se mitään mieskavereita etsi. On niitä nyt ihan riittämiin jo. Mutta jos nyt vaikka työpaikalla tms. johonkin mieheen tutustun ja ystävystyn, on se ihan ok, ja saa miehellänikin naispuolisia kavereita olla.

Silti mieheni ei hyvällä katsoisi, jos alkaisin vaikkapa uuden miespuolisen ystävyyteni kanssa vaikka terasseilla ramppaamaan, sen tiedän. Ja toisinpäinkin sama.

Ap

Vierailija
156/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluu sanon minä!

Vierailija
157/158 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoni meni kuppilaan ja niin vaan lähti jonkun vikittelijän matkaan. Prkele kun kiinni jäi niin tuli tupenrapinat ja lähtö kotoa. Ukot pettää aina, älkää luottako naiset niihin.

Vierailija
158/158 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lopetettiin baareissa käyminen siinä alle viiskymppisinä.

Ei niistä mitään iloa ole.