Miten ilmiannan tutun joka saa perustoimeentulotukea ynnä muita tukia, ja sitten myy pimeästi mustikoita sekä sieniä??
Kehuskelee miten on jo tienannut yli 1500e tänä kesänä noilla...Kaikki tulot tietysti Kelalta pimitetty. Riittääkö kuvat ryhmäkeskusteluista ja myynti-ilmoituksista Kelaan?
Kommentit (374)
Sillä tavalla että menet seisomaan suonsilmäkkeeseen ja odottelet kaikessa rauhassa kunnes pääset pohjaan. Siellä voit sitten pistää lomakkeelle tiedot.
Käpyjen, marjojen ja sienien myynti on verovapaata.
Hohhoijaa taas tää trolli ja sen työtön tuttu sitä sun tätä - jutut
Laske ensin, kuinka paljon olet itse kiertänyt veroja. Luultavasti summa on isompi kuin se summa, jonka tuttavasi saa toimeentulotukea.
Miten luonnon tuotteita myydään pimeästi? Sinultako se lupa siihen tarvitaan?
Pitää olla selkeä todiste. Ei riitä joku nettikeskustelu. Mutta senkun yrität, jos oot kateellinen.
Jos ilmiannat, olet kusipää. Miksei työtön saisi ahkeruudellaan edes vähän tienata rauhassa, sen aikaa kun marja- ja sienikautta kestää? Se on tosi ankeaa se perustoimeentulotuella eläminen, omasta kokemuksesta tiedän, joten itse ainakin mielelläni soisin tuollaisen pienen helpotuksen rahallisesti ihmiselle, joka omalla työllään tienestin hankkii.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei nyt ollut siitä kysymys, *****!
Minä noiden lisäksi myyn pimeinä viinaa ja tupakka jota halvalla hamstraan., ilmoita moukka pilvipalveluun ja ota lääkkeesi. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kateus maan perii.
Miten se kateuteen liittyy jos ei halua että joku joka jo saa yhteiskunnan tukia käyttää niitä väärin? Jos toimeentulotukea saa, niin kyllä silloin pitää olla rehellinen kaikista työtuloista mitä saa.
Ap täytyy olla sdp/ vasemmiston/ virheiden äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu Hermanni, mutta tässä ei ollut kyse verojen maksusta...
Älä tuhoa ystävyyttä. Voit vielä tarvita häntä kun sinulla on hätä.