Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?

Vierailija
03.07.2015 |

Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.

-Olen 28-vuotias.

-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.

-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.

-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.

-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)

-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.

-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.

-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.

-En ole koskaan suudellut tyttöä.

-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.

Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.

Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.

Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.

Kommentit (476)

Vierailija
101/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:28"]

Ymmärrän täysin mistä puhut, sillä useamman kuin yhden kerran olen tästä jutustellut muutamankin kaverin kanssa. Sieltä on tullut kuvailemiasi kommentteja. Sen minä ymmärtäisin, että teini-iässä oleva arvostelee toinen toisena seksikokemuksia ja retostelee ja rehentelee niillä ym. Se minusta on outoa, että joillekin aikuisille ihmisille tuo asia on niin iso. Itsekin minä olen saanut kuulla joiltain miespuolisilta kavereilta, että ootpa outo mies, en toki kaikilta sentään.

[/quote]

Sepä se. Valitettavasti ylipäänsä on molemmilla sukupuolilla vaikeuksia löytää itselleen sopiva kumppani, jonka kanssa olisi yhteisenä oletuksena että tutustutaan paremmin ennen seksiä. Itse en sellaista miestä ikävä kyllä löytänyt. Jokainen voi sitten miettiä kertooko vai ei, vai mitä päättää.

Hauskintahan on, että nykyisin tiedän olevani todella hyvä seksissä, mutta nuo aiemmat kritisoinnit vaikuttavat edelleen taustalla tehden sen ettei seksi enää kiinnosta yhtään.

[/quote]

Totta. Kun itsekin olen kohdannut joitain ihmisiä, jotka ovat olleet tyyliin "vaatteet pois ja hommiin", kun en ole tähän suostunut mielenkiinto on loppunutkin siihen. Ja tätähän en hae. Tottapuhuen on pitkiäkin aikajaksoja, jolloin en edes yritä etsiskellä mitään, olen vaan. Uskon toki, että kyllä se osuukin vielä kohdalle. 

Ymmärrettävää, että kun nuo kriittiset kommentit kohdistuu niinkin herkkään osa-alueeseen kuin seksi, niin vaikuttaa varmasti.

Vierailija
102/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:20"]

Mitä lukee tätä ketjua, niin tässähän pyörii vahvasti tuo seksi useammassa viestissä. Mikä olennainen asia se on? Minä saatan olla poikkeuksellinen neitsytmies sikäli, että en ole perin juurin kiinnostunut seksistä ja kiire ei ole neitsyyttä menettää. Minua kiinnostaa pikkuhiljaa tutustua johonkin kiinnostavaan, ja rakentaa suhde. Seksi merkitsee minulle loppupeleissä melko vähän.

[/quote]

Aika usein tavallisille ihmisille seksi merkitsee paljon. Olen itse nainen ja seksi tuli kuvioihin vasta 22-vuotiaana. Moni mies ihmetteli ja piti neitsyyttä/kokemattomuutta kohdallani todella omituisena ja kaikki "jutut" olisi pitänyt osata jo vuosia ennen tota ikää. Pelkkä pettymyshän sillon on miehelle sängyssä kun kuulemma teen kaiken väärin enkä osaa mitään, kun olisi pitänyt harjoitella sillon teini-iässä.
[/quote]
Niinpä, kun lähtee olettamusten poluille siitä ei tule loppua. Toki jokainen uusi tuttavuus "paljastuu" pettymykseksi, jos on sillä asenteella liikkeellä, että tuo ja tämä on osattava, ei ole muuta vaihtoehtoa. Pitäisi vain mennä tilanteeseen tyyliin, katsellaan miten äijän käy ja opitaan ja opetetaan puolin ja toisin. Itselleen on myös hyvä oppia nauramaan, niin ei mene homma liian toiseksi.
m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neitsyydestä kannata pyrkiä eroon, vaikka se olisi viivästynyt myöhälle aikuisuuteen saakka. Ei tarvitse ottaa mallia toisista "kun nekin on jo silleen tehneet". Neitsyys ei ole syy tuntea alemmuuskomplekseja. Kannattaa ajatella toisin päin - neitsyys on hienoa asia, ja se saattaa nousta yllättäen kovaksi jutuksi siinä vaiheessa kun on rakentelemassa pysyvää suhdetta. Tuo piirre tulee saamaan itseasiassa arvostusta. Kahdenkeskinen seksielämä ei liity millään tavalla toisiin ihmisiin taikka heidän seksielämäänsä, sehän on tiukasti kahden ihmisen välinen asia. Mistään ulkoa tulevista sosiaalisista paineista ei tulsi välittää.

Vierailija
104/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:48"]Jos tällaisiakaan merkkejä ei ole näkynyt, niin ehkä on aika oikeasti luovuttaa ja todeta olevansa tähän maailmaan kelpaamaton yksilö.[/quote]

Te naiset olette aivan käsittämättömiä, ette näköjään ymmärrä miehen elämästä mitään.

Minulla on ollut ihan normiseurusteluelämä. Ensimmäinen suhteeni ja seksisuhteeni oli 16-vuotiaana ja sen jälkeen minulla on ollut muutama lyhyt seurustelusuhde ja kaksi avoliittoa.

Koskaan, ei siis koskaan, ei nainen ole osoittanut minulle kiinnostusta, ei minkäänlaista. Aina on joutunut itse tekemään työn ja hitaasti lämmittelemällä pyrkimään lopputulokseen.

Yrittäkää nyt herran tähden ymmärtää, että miehen ja naisen elämä ovat aivan erilaisia, mitä tulee kumppanin hakuun. Miehistä naiselta saa huomiota vain pieni osa. 

Vierailija
105/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä juuri kotiutuneena. Nyt on sitten hoidettu poikuus pois viestissä 61 tulleen tarjouksen kautta. 

Saa kysyä, mutta tarkkoja yksityiskohtia en kerro.

Olen kysynyt viestin 61  rouva 42:lta (R42), sopiiko, että kerron pääkohtia siitä, miltä tuntui, joten en loukkaa suurpiirteisellä kertomisella hänenkään tunteitaan.

Kokemukseen sisältyi sekä hyvää että huonoa, mutta paljon enemmän hyvää, vaikka eräänlainen suoritus se olikin.

Vierailija
106/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:49"]

AP tässä juuri kotiutuneena. Nyt on sitten hoidettu poikuus pois viestissä 61 tulleen tarjouksen kautta. 

Saa kysyä, mutta tarkkoja yksityiskohtia en kerro.

Olen kysynyt viestin 61  rouva 42:lta (R42), sopiiko, että kerron pääkohtia siitä, miltä tuntui, joten en loukkaa suurpiirteisellä kertomisella hänenkään tunteitaan.

Kokemukseen sisältyi sekä hyvää että huonoa, mutta paljon enemmän hyvää, vaikka eräänlainen suoritus se olikin.

[/quote]

No muutuitko jotenkin ihmisenä tai muuten? Maailma on yhä paikallaan, aurinko paistaa, tv:stä tulee ohjelmaa. 

Vierailija
107/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:37"]No mä voisin auttaa jos kelpaa, aika kiihottava ajatus :)
[/quote]
Ap sai jo, voit auttaa mua. Mistä päin olet?

Vierailija
108/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:11"]Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.
[/quote]

Olen samanikäinen ja samoin ajatteleva nainen Oulun läheltä.
[/quote]
Haluaako Oulun lähellä asuva nainen hieman nuoremman miehen sähköpostiosoitteeen?
[/quote]
Asun siis myös Oulun lähettyvillä.
[/quote]

No laittakaa.
[/quote]
matti24@suomi24.fi :)

Vierailija
109/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:53"]No muutuitko jotenkin ihmisenä tai muuten?[/quote]

Kyllähän se kumman itsetuntobuustin antaa, kun saa koskettaa (ja vielä monta kertaa ja kahtena päivänä) ja naisen pelko katoaa. Nyt kun tarjoutuu tilaisuus, ei ole enää sitä pelkoa, ettei olisi aavistustakaan, mitä täytyy tehdä. Ylitetty on siis valtava kynnys.

Vierailija
110/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:53"]No muutuitko jotenkin ihmisenä tai muuten?[/quote]

Kyllähän se kumman itsetuntobuustin antaa, kun saa koskettaa (ja vielä monta kertaa ja kahtena päivänä) ja naisen pelko katoaa. Nyt kun tarjoutuu tilaisuus, ei ole enää sitä pelkoa, ettei olisi aavistustakaan, mitä täytyy tehdä. Ylitetty on siis valtava kynnys.
[/quote]
Oon valtavan kade, mutta onnellinen sun puolesta :(

Vierailija
111/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja miehen neitsyyden menetystä ei voi oikein vertailla keskenään. Asetelmat ovat täysin erilaiset: mies pyytää ja nainen antaa. Lähes jokainen nainen pääsee halutessaan neitsyydestään vaikka saman päivän aikana mutta miehellä asia ei ole ihan niin simppeli.

Vierailija
112/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:04"]Naisen ja miehen neitsyyden menetystä ei voi oikein vertailla keskenään. Asetelmat ovat täysin erilaiset: mies pyytää ja nainen antaa. Lähes jokainen nainen pääsee halutessaan neitsyydestään vaikka saman päivän aikana mutta miehellä asia ei ole ihan niin simppeli.
[/quote]
Aamen

Vierailija
113/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kykenisi satunnaiseen seksiin taikka yhdenyön juttuun, ei vaan onnistuisi minulta. En pysty seksiin tai suorittamiseen seksin itsensä vuoksi, tarvitsen siihen tunnesiteen toiseen ihmiseen ja läheisyyttä. 

Vierailija
114/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:04"]

Naisen ja miehen neitsyyden menetystä ei voi oikein vertailla keskenään. Asetelmat ovat täysin erilaiset: mies pyytää ja nainen antaa. Lähes jokainen nainen pääsee halutessaan neitsyydestään vaikka saman päivän aikana mutta miehellä asia ei ole ihan niin simppeli.

[/quote]

Johtuisko osin siitä että mies etsii pääsääntöisesti seksiä ja ajattelee seksistisemmin kuin nainen.

Vierailija
115/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun läpi ja silmään pisti, kun 3 naista oli kiinnostunut auttamaan asiassa. Ap sai yhden kanssa asian hoidettua, mutta nämä muut auttajat eivät vastanneet mitään kyselyihin vaikka muita halukkaita oli. No ei suuret sanat suuta halkaise.

Vierailija
116/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:48"]Jos tällaisiakaan merkkejä ei ole näkynyt, niin ehkä on aika oikeasti luovuttaa ja todeta olevansa tähän maailmaan kelpaamaton yksilö.[/quote]

Te naiset olette aivan käsittämättömiä, ette näköjään ymmärrä miehen elämästä mitään.

Minulla on ollut ihan normiseurusteluelämä. Ensimmäinen suhteeni ja seksisuhteeni oli 16-vuotiaana ja sen jälkeen minulla on ollut muutama lyhyt seurustelusuhde ja kaksi avoliittoa.

Koskaan, ei siis koskaan, ei nainen ole osoittanut minulle kiinnostusta, ei minkäänlaista. Aina on joutunut itse tekemään työn ja hitaasti lämmittelemällä pyrkimään lopputulokseen.

Yrittäkää nyt herran tähden ymmärtää, että miehen ja naisen elämä ovat aivan erilaisia, mitä tulee kumppanin hakuun. Miehistä naiselta saa huomiota vain pieni osa. 

[/quote]

Lainasit miehen kirjoittamaa viestiä.

Muuten olen samoilla linjoilla.

Vierailija
117/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuollahan joku mies antoi pakit koska halukas nainen oli liian vanha ja lihava. Naisilla on sitten enemmän kriteerejä, mutta ihan hyvästä syystä. Naiselle voi käydä heikosti, monessakin mielessä, jos haksahtaa väärään mieheen. Miehillä on riesana naisten valikoivuus, naisella on riesana että on pakko olla valikoiva.

Vierailija
118/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:08"]

[/quote]

Johtuisko osin siitä että mies etsii pääsääntöisesti seksiä ja ajattelee seksistisemmin kuin nainen.

[/quote]Ymmärsit varmasti viestin pointin.

Vierailija
119/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:12"]

Aloittajan ongelmana on yksinäisyys ja huono itsetunto. Korjaa ne, niin sitten vasta voit alkaa miettiä oikeaa suhdetta/seksiä.

[/quote]

28-vuotta torjuntoja ja negatiivista suhtautumista, itsetunto on helppo jostain ojan pohjalta kaivaa. Ei ainuttakaan positiivista signaalia, joten tehokkainkaan itsesuggestio tässä tilanteessa harvalla toimii. Varmasti hienoja neuvoja. Neuvojen realistisuudesta voidaan sitten olla monta mieltä.

Hieno on myös tuo neuvo yksinäisyyden poistamisesta.

Kuplassa on hieno elää.

Vierailija
120/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mies, joka puolittain neitsyt, puolittain seksikokemus takana. Tilannehan oli se, että minulla ei seisonut aktin aikana kuin hetken aikaa vaikka vastapuoli oli täysin haluttava ihminen. Aktimme toimi silti hyvin ja hienotunteisesti, rgasmiin en missään vaiheessa päässyt. Hoidin homman kotiin toista tyydyttäen suuseksin avulla. Kokemus oli hämmentävä, ei huono, mutta ei hyväkään. Naiseni oli myös neitsyt ja kokematon kuten minäkin. Tuo akti ei mitenkään tehnyt minusta miehisempää, vaan jopa entistä ahdistuneemman. Tuon kokemuksen perusteella tunnen etten pysty seksiin seksin vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän