Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:34"]Olisiko ollut järkevää hankkia ensin naisista kokemusta ihan juttelemalla ja tutustumalla[/quote]
Onhan mulla naisista kokemusta juttelemalla vaikka kuinka. Opiskelemani ala oli naisvaltainen, joten opiskelukavereista suurin osa oli naisia. Järjestötoiminnassa (jossa olen johtavissa tehtävissä) olevista suurin osa on naisia. Soittelen naisille asioita järjestellessä melkein joka päivä, vähintään viikoittain.
Ei se juttelu vain siihen intiimiin kontaktiin johda. On ihan eri asia olla "yksi nainen muiden naisten joukossa" kuin olla mies, jonka pitäisi päästä romanttiseen ja intiimiin suhteeseen naaraan kanssa.
Eivät ne naiset siitä juttelusta kostu.
[/quote]
Mutta kai sä olet tehnyt aloitteita? Ei ne naiset sun ajatuksia osaa lukea. Sulla on sentään ollut hyvä tilanne, jos naisia pyörii enemmänkin ympärillä. Toisaalta ehkä ne naiset ovat halunneet parisuhteen ja sä vain seksiä. Ehkä ihan hyvä että et ole johtanut naisia harhaan, sillä niitäkin miehiä on riittämiin.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:35"]
Sä voit aina olettaa, että mies tekee temput. Sen sijaan miehen on erittäin vaikeaa ottaa passiivista roolia, koska naiset yleensä olettavat, että mies johtaa.
Siksi miehelle neitsyys on vaikeampi paikka kuin naiselle.
[/quote]
Outoa lukea moista, kai ymmärrät että jokaiselle kokemus on erilainen?
Itse sain ekalla kerralla kuulla olevani mm. "typerä lehmä" kun en siinä heti sekunnissa tajunnut kääntyä oikeisiin suuntiin asennon nimi sanottaessa kun seksiä piti harrastaa parissa eri asennossa miehen mielen mukaan. Ja mies tiesi hyvin, että kyseessä oli mun eka kerta. Voin kertoa, että jäi aika paska maku suuhun koko touhusta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:13"]
Ongelma ei ole neitsyys, vaan ne asiat, joiden takia ap on neitsyt. Ala korjata niitä askel kerrallaan.
[/quote]
Kävin katsomassa aloituspostauksen.
Saisiko näistä asioista lisätietoa niin voisi korjata omaa elämää? En nimittäin löytänyt mitään silmille hyppäävää/luotaantyöntävää ominaisuutta, joka on naiset tähän mennessä kontaktietäisyydeltä karkoittanut.
[/quote]
Ei ole niin supliikki että osaisi puhua naista pökerryksiin ja luvata ummet ja lammet.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:45"]Mutta kai sä olet tehnyt aloitteita?[/quote]
Millä mä niitä aloitteita teen, kun ei ole minkäänlaista kykyä viedä naista eikä itsetuntoa naisten suhteen.
Toinen asia on sitten se, että opiskelija- tai harrastuspiireissä olevia vonkaavia miehiä (etenkään johtavassa asemassa olevia) ei katsota kovin suopeasti.
Katsos kun se menee käytännössä niin, että miehen täytyy tehdä aloite, vikitellä naista, osata johdatella naista, mutta silti mies ei saa toimia väärällä tavalla tai väärissä tilanteissa.
Pilluhaukan maineenkin saa hyvin helposti.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:31"]
Minä olen 28-vuotias nainen ja neitsyt. Eli en nauraisi. Samoin, tähän on vaan päädytty. Suudellut olen, pitänyt kädestä myös jne. mutta en epävarmuuden takia koskaan uskaltautunut enempään nuorempana ja kynnys vain nousi ja nousi iän myötä. En ole myöskään seurustellut kunnolla, tapaillut kyllä mutta kuten tuli jo selväksi niin en kovin paljon kun seksiin asti ei olla päädytty.
Itse en kyllä mainosta asiaa jos jonkun kanssa menen vaikka treffeille. Jos juttu etenee voin kertoa, tai olla kertomatta riippuisi varmaan tilanteesta, ja toivon ettei mies ole niin ääliö että se olisi ongelma. Jos on niin enpä sellaista miestä haluakaan.
[/quote]
Kuin omasta kynästä tämä avaus. :) Ei sitä olekaan niin uniikki, kuin äkkiseltään luulisi. Kyllä toi varmaan tilanteen ja luoton mukaan menisi, toi kertominen.
m41
Ja kuinka usein saa lukea valituksia naisista jotka vain makaavat paikoillaan kuin jotkut lahnat? Kyllä naisiltakin odotetaan asioita ja se hermostuttaa ensikertalaista, ihan siinä missä miestä hermostuttaa. Uusi, ja intiimi sekä henkilökohtainen, tilanne voi hermostuttaa sukupuolesta riippumatta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:13"] Ongelma ei ole neitsyys, vaan ne asiat, joiden takia ap on neitsyt. Ala korjata niitä askel kerrallaan. [/quote] Kävin katsomassa aloituspostauksen. Saisiko näistä asioista lisätietoa niin voisi korjata omaa elämää? En nimittäin löytänyt mitään silmille hyppäävää/luotaantyöntävää ominaisuutta, joka on naiset tähän mennessä kontaktietäisyydeltä karkoittanut. [/quote] Ei ole niin supliikki että osaisi puhua naista pökerryksiin ja luvata ummet ja lammet.
[/quote]
Siihen se kaatuu aika monella miehellä.
m41
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:45"]Mutta kai sä olet tehnyt aloitteita?[/quote]
Millä mä niitä aloitteita teen, kun ei ole minkäänlaista kykyä viedä naista eikä itsetuntoa naisten suhteen.
Toinen asia on sitten se, että opiskelija- tai harrastuspiireissä olevia vonkaavia miehiä (etenkään johtavassa asemassa olevia) ei katsota kovin suopeasti.
Katsos kun se menee käytännössä niin, että miehen täytyy tehdä aloite, vikitellä naista, osata johdatella naista, mutta silti mies ei saa toimia väärällä tavalla tai väärissä tilanteissa.
Pilluhaukan maineenkin saa hyvin helposti.
[/quote]
Tiedätkö että monet löytävät puolison juuri harrastusten parista. Mutta tässä on tosiaan käynyt ilmi että et ole etsimässä tyttöystävää tai eivät sinua naiset kiinnosta kuin seksin vuoksi. Onnea valitsemallasi tiellä. Alun kuvauksen perusteella olisit ollut varmasti monelle potentiaalista poikaystäväainesta, mutta jos ei muu kuin pillu naisessa kiinnosta niin minkäs voit.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:45"]
Sä voit aina olettaa, että mies tekee temput. Sen sijaan miehen on erittäin vaikeaa ottaa passiivista roolia, koska naiset yleensä olettavat, että mies johtaa.
[/quote]
Outoa lukea moista, kai ymmärrät että jokaiselle kokemus on erilainen?
Itse sain ekalla kerralla kuulla olevani mm. "typerä lehmä" kun en siinä heti sekunnissa tajunnut kääntyä oikeisiin suuntiin asennon nimi sanottaessa kun seksiä piti harrastaa parissa eri asennossa miehen mielen mukaan. Ja mies tiesi hyvin, että kyseessä oli mun eka kerta. Voin kertoa, että jäi aika paska maku suuhun koko touhusta.
[/quote]
Voihan nenä. Oli varmaan omasta mielestään taivaanlahja naisille. Tuo vaatii jo seuraavalta mieheltä herkkää vainua aistia naisen fiiliksiä ettei satuta henkisesti ja naiselta uskallusta luottaa yhteenkään mieheen.
m41
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:11"]Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.
[/quote]
Olen samanikäinen ja samoin ajatteleva nainen Oulun läheltä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:57"]Pirkanmaalta. Kieltämättä hekottelin hetken mielikuvalle karvaisesta vanhasta miehestä odottelemassa kahvilan edustalla, mutta voin vakuuttaa olevani nainen ja ihan perustyyppi vieläpä :D
[/quote]
On se vähän kaukana, pitäs saada yösija jos noin kauas lähtisin. Muuten kyllä kiinnostas.
M25
[/quote]
Laitatko N26 viestiä, niin katsotaan tuleeko mitään?
nuorimies@email.com
M25
[/quote]
N26 Pirkanmaalta vastaa jos luet tämän. Tarkemmin miettien ei välimatka ole mikään ongelma. Laita minulle viestiä niin ruvetaan suunnittelemaan onnistuuko tapaaminen nuorimies@email.com
M25
[/quote]
Nostan. Huhuu N26!
M25
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:57"]Tiedätkö että monet löytävät puolison juuri harrastusten parista.[/quote]
MIKÄ TÄSSÄ ON NIIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ? Naiset suosivat alfa-miehiä, supliikkimiehiä. Miehiä, joiden seurassa on hauskaa olla. Miehiä, joiden seurassa on rentoa. Miehiä, joiden seurassa ei tarvitse yrittää itse mitään vaan mies pitää tunnelmaa yllä.
Kun ei ole alfa-mies niin kuin AP ei ole, vaan sen sijaan on ujo, epävarma ja naisten lähentelyn suhteen monella tavalla pelokas, niin naista ei saa.
Ensimmäinen tehtävä on päästä eroon epävarmuudestaan, mihin auttaa mm. se, että pääsee harrastamaan seksiä.
Eivät ne naisten arvostamat alfa-ominaisuudet kehity itsestään, vaan niitä täytyy kehittää tietoisesti. Mutkattomasti sängystä sänkyyn siirtyvä mies pystyy lähestymään naista kuin naista luontevasti ja naisen huomioiden.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:49"]
Ja kuinka usein saa lukea valituksia naisista jotka vain makaavat paikoillaan kuin jotkut lahnat? Kyllä naisiltakin odotetaan asioita ja se hermostuttaa ensikertalaista, ihan siinä missä miestä hermostuttaa. Uusi, ja intiimi sekä henkilökohtainen, tilanne voi hermostuttaa sukupuolesta riippumatta.
[/quote]
Noinhan käy, kun kumppanit ovat uusia toisilleen, mutta eivät myönnä tätä itselleen. Ollaan kuin exän kanssa, mutta eihän se voi toimia, kun eri henkilöstä kyse. Surullista, koska lykkää onnistumisen kokemukset hamaan tulevaisuuteen.
m41
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:11"]Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.
[/quote]
[/quote]
Kyllä maailma on pieni, kun sille päälle sattuu.
m41
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:11"]Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.
[/quote]
[/quote]
Haluaako Oulun lähellä asuva nainen hieman nuoremman miehen sähköpostiosoitteeen?
Vastenmielisellä miehellä ei ole oikeutta tehdä aloitteita.
Ja on oletettava, että mies on vastenmielinen, ellei hän saa aloitteita naisilta. Tällöin päästään siihen loppupäätelmään, että keskivertomiehen on ENSIN SAATAVA ALOITE NAISELTA jotta hänelle tulee oikeus tehdä niitä aloitteita itse.
Ja tämähän on naisten vaatimus miehiltä, eikä toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:11"]Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.
[/quote]
[/quote]
Haluaako Oulun lähellä asuva nainen hieman nuoremman miehen sähköpostiosoitteeen?
[/quote]
Asun siis myös Oulun lähettyvillä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:57"]Tiedätkö että monet löytävät puolison juuri harrastusten parista.[/quote]
MIKÄ TÄSSÄ ON NIIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ? Naiset suosivat alfa-miehiä, supliikkimiehiä. Miehiä, joiden seurassa on hauskaa olla. Miehiä, joiden seurassa on rentoa. Miehiä, joiden seurassa ei tarvitse yrittää itse mitään vaan mies pitää tunnelmaa yllä.
Kun ei ole alfa-mies niin kuin AP ei ole, vaan sen sijaan on ujo, epävarma ja naisten lähentelyn suhteen monella tavalla pelokas, niin naista ei saa.
Ensimmäinen tehtävä on päästä eroon epävarmuudestaan, mihin auttaa mm. se, että pääsee harrastamaan seksiä.
Eivät ne naisten arvostamat alfa-ominaisuudet kehity itsestään, vaan niitä täytyy kehittää tietoisesti. Mutkattomasti sängystä sänkyyn siirtyvä mies pystyy lähestymään naista kuin naista luontevasti ja naisen huomioiden.
[/quote]
Ja vaikka olen harrastustilanteessa ns. alfa-mies, ei sillä lopulta ole mitään merkitystä naisen saannissa.
Jos et osaa viihdyttää/iskeä naista olet elämäsi yksin. Sillä on pakko päätellä olevansa ulkonäköisesti epäkiinnostava kun kukaan ei ole kolmen vuosikymmenen aikana lähestynyt. Ainoat kehut ulkonäöstä ja supliikista tulevat häissä ja hautajaisissa vanhemmilta naisilta.
Ei järkevä nainen sulle naura. Uskallan väittää, että niitä järkeviä naisia kyllä on. Jos kohdalles sattuu joku asialle naurava nainen, niin eipä ole kovin täysipäinen, ja voit skipata ihmisen.
Itselläni on sama tilanne, ei suhteita, ei seksuaalisia kontakteja mutta olen vanhempi, 34v. Ihmisenä olen empaattinen, hyväsydäminen, huumorintajuinen, introvertti, mutta valitettavasti kovin ujo ja jännittävä myös. Ahkera ja tunnollinen olen kun olen työssä tai mitäpä teenkin. Kouluts on yliopistollinen, itseasiassa toinenkkin tutkinto jo tulossa.
En baareile. Paikat joissa liikun, ovat ns rauhallisempia paikkoja. Toki viihdyn yksinkin omissa oloissani, mutta etsin sitä omaani edelleen. Tälle ihmiselle, kuka ikinä tulee olemaan sitten, aion neitsyyteni menettää, ja olla hänen kanssaan yhdessä. Huorataloja en edes harkitse.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:31"]Itse en kyllä mainosta asiaa jos jonkun kanssa menen vaikka treffeille. Jos juttu etenee voin kertoa, tai olla kertomatta riippuisi varmaan tilanteesta[/quote]
[/quote]
No paha tietenkin sanoa, sillä en ole seksiä harrastanut, mutta luulen että minustakin kokemattomuus näkyisi ainakin hermoiluna ja passiivisuutena... jonka takia kynnys on aika suuri.
Sen verran kuitenkin sanon, että itse en ainakaan odotta että mies tekisi aina aloitteen tai johtaisi. Nuo perinteiset sukupuoliroolit ja niihin liitetyt oletukset ovat mielestäni todella hölmöjä. Ujosta tytöstä voisi olla ihan kiva huomata, että toinenkin on hermostunut. Itsevarma taas voi ottaa ne ohjat omiin käsiinsä. Ainakin omat kaverini kertomansa mukaan ovat joskus tehneet aloitteet ja vieneet tilannetta eteenpäin uuden miehen kanssa.