Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?

Vierailija
03.07.2015 |

Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.

-Olen 28-vuotias.

-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.

-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.

-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.

-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)

-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.

-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.

-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.

-En ole koskaan suudellut tyttöä.

-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.

Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.

Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.

Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.

Kommentit (476)

Vierailija
81/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:32"]Liioittelua tuo muutamassa päivässä. Helposti tunnissa, jos ei ole liian kranttu.[/quote]

Kyllä joo, jos ei ole kranttu. Mutta jos tahtoo poimia vastausten joukosta A-luokan miehen, jolla on koulutusta, sivistystä, ulkonäköä ja seurustelutaitoa, saattaa joutua odottamaan päivän pari.

Oma kokemukseni on se, että ensimmäiseksi vastaavat kaikkein kiimaisimmat, jotka päivystävät ilmoitusten äärellä. Kun odottaa jonkin aikaa, vastausten keskimääräinen taso alkaa nousta.

Neitsyydestä eroon pääseminen on naiselle todellakin helppoa, samoin seksiseuran löytäminen.
[/quote]
Itse miehenä en saanut ainuttakaan vastausta poikuuden poisto ilmoitukseeni. Ilmoituksessa oli kuva ja olen ihan hyvä kroppainen nuorimies. No aina ei mene nallekarkit tasan :(
[/quote]
Olen varmaan Iskurissa ainoa mies joka on saanut vastauksen naiselta ilmoitukseen. Olen 21v mies ja poikuuden poisto ilmoitus kyseessä ja 52v melko lihava nainen vastasi ilmoitukseen :D En silloin vastannut mitään takaisin, mutta jos epätoivo kasvaa vielä niin ehkä sitten :P

Vierailija
82/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset osaavat jo jotakin päätellä toisen kokemuksesta ihmissuhteissa muutenkin, joten ei sitä todellakaan kannata eikä tarvitse suoraan läväyttää mihinkään ilmoitukseen. Kautta rantain siitä voi kyllä kertoa, ja myöhemmin tietenkin on hyväkin tuoda se ilmi, mutta EI mitään "Oon 28-vuotias neitsyt, enkä tarkoita sillä horoskooppimerkkiä" -ilmoitusta kannata laatia.

Oleellisempaa on kuitenkin lyhyissä ja pitkissä suhteissa aina se, millainen ihminen olet noin muuten.

Muakaan ei kiinnosta mahdollisimman (tai yleensäkään) kokenut mies, vaan pikemminkin sellainen mies, joka on mukava, kiinnostava ja joka kunnioittaa ja osaa arvostaa minua.

Älä siis takerru tuohon omaan kokemattomuuteesi, vaan keskity löytämään sellainen nainen, jonka kanssa haluat kokea asioita. Voi tuntua mahdottomalta, mutta voi myös olla ainoa tiesi onneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ongelmana on yksinäisyys ja huono itsetunto. Korjaa ne, niin sitten vasta voit alkaa miettiä oikeaa suhdetta/seksiä.

Vierailija
84/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:12"]

Aloittajan ongelmana on yksinäisyys ja huono itsetunto. Korjaa ne, niin sitten vasta voit alkaa miettiä oikeaa suhdetta/seksiä.

[/quote]

tuo "korjaa itsetunto" ei tapahdu ihan käden käänteessä, se voi tarvita juurikin sen suhten muodostumisen ennen kuin se paranee. Sitäpaitsi mielestäni itsetunto on hieman hankala määritellä mitä se on. Hyvä itsetuntohan ei tarkoita sitä, että lähestyt rempseästi ja leuhkivasti naisia, pokailet yhdenyön juttuja, ja leventelet muille. Se on pikemminkin huonoa itsetuntoa ja oman minän pönkitystä em. aiheilla. Ujous ei ole myöskään huonon itsetunnon synonyymi.

Vierailija
85/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hauska miten realistiset neuvot saa alapeukkuja. Voin kertoa, että jos ap olis normaalilla itsetunnolla varustettu koko ongelmaa ei olisi seksin suhteen edes syntynyt.

Ei kukaan normaali nainen jaksa itsesäälissä piehtaroivaa miestä, korkeintaan (1) huonon panon verran.

Vierailija
86/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:16"]

[/quote]

tuo "korjaa itsetunto" ei tapahdu ihan käden käänteessä, se voi tarvita juurikin sen suhten muodostumisen ennen kuin se paranee. Sitäpaitsi mielestäni itsetunto on hieman hankala määritellä mitä se on. Hyvä itsetuntohan ei tarkoita sitä, että lähestyt rempseästi ja leuhkivasti naisia, pokailet yhdenyön juttuja, ja leventelet muille. Se on pikemminkin huonoa itsetuntoa ja oman minän pönkitystä em. aiheilla. Ujous ei ole myöskään huonon itsetunnon synonyymi.

[/quote]

Ei tietystikään tarkoita, mähän sitä en edes väittänyt ;)

Huonon itsetunnon parantaminen on pitkä prosessi, mutta se kannattaa tehdä jos ap:ta oikea ja hyvä aikuisten parisuhde jossain vaiheessa kiinnostaa. Ujous ei ole synonyymi, mutta huono itsetunto hohkaa vaan auttamattomasti ap:n tekstistä. Jo pelkkä otsikko osoittaa sen.

Vierailija
87/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat persoonallisuustyypit ovat naisille turn-off:

Hippi (ei panosta ulkonäköön tai pukeutumiseen)
Nörtti (ei sosiaalista älyä tai charmia)
Punaniska
Ennakkoluuloinen, tietämätön ja ylpeä
Epävarma ja riippuvainen
Äidin poika (tarvitsee äidin mielipiteen kaikkeen)
Väittelijä (väittelee aina ja kaikkien kanssa)
Tarkoituksella epäattraktiivinen

Vierailija
88/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lukee tätä ketjua, niin tässähän pyörii vahvasti tuo seksi useammassa viestissä. Mikä olennainen asia se on? Minä saatan olla poikkeuksellinen neitsytmies sikäli, että en ole perin juurin kiinnostunut seksistä ja kiire ei ole neitsyyttä menettää. Minua kiinnostaa pikkuhiljaa tutustua johonkin kiinnostavaan, ja rakentaa suhde. Seksi merkitsee minulle loppupeleissä melko vähän.

Vierailija
89/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:57"]Tiedätkö että monet löytävät puolison juuri harrastusten parista.[/quote]

MIKÄ TÄSSÄ ON NIIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ? Naiset suosivat alfa-miehiä, supliikkimiehiä. Miehiä, joiden seurassa on hauskaa olla. Miehiä, joiden seurassa on rentoa. Miehiä, joiden seurassa ei tarvitse yrittää itse mitään vaan mies pitää tunnelmaa yllä.

Kun ei ole alfa-mies niin kuin AP ei ole, vaan sen sijaan on ujo, epävarma ja naisten lähentelyn suhteen monella tavalla pelokas, niin naista ei saa. 

Ensimmäinen tehtävä on päästä eroon epävarmuudestaan, mihin auttaa mm. se, että pääsee harrastamaan seksiä.

Eivät ne naisten arvostamat alfa-ominaisuudet kehity itsestään, vaan niitä täytyy kehittää tietoisesti. Mutkattomasti sängystä sänkyyn siirtyvä mies pystyy lähestymään naista kuin naista luontevasti ja naisen huomioiden.

[/quote]

pöhpah. ujo nörttimies on se ihanin. tyhmiä yleistyksiä. naisia on erilaisia ja naiset tykkäävät erilaisista miehistä.

jos itse haluaa juuri sen naisen joka haluaa alfa-miehen niin sitten on toki hankalampaa.

Vierailija
90/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:16"]

[/quote]

[/quote]

Ei tietystikään tarkoita, mähän sitä en edes väittänyt ;)

Huonon itsetunnon parantaminen on pitkä prosessi, mutta se kannattaa tehdä jos ap:ta oikea ja hyvä aikuisten parisuhde jossain vaiheessa kiinnostaa. Ujous ei ole synonyymi, mutta huono itsetunto hohkaa vaan auttamattomasti ap:n tekstistä. Jo pelkkä otsikko osoittaa sen.

[/quote] 

Niin ei se ainakaan niissä huorissa käymällä parane se itsetunto

Vierailija
91/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lukee tätä ketjua, niin tässähän pyörii vahvasti tuo seksi useammassa viestissä. Mikä olennainen asia se on? Minä saatan olla poikkeuksellinen neitsytmies sikäli, että en ole perin juurin kiinnostunut seksistä ja kiire ei ole neitsyyttä menettää. Minua kiinnostaa pikkuhiljaa tutustua johonkin kiinnostavaan, ja rakentaa suhde. Seksi merkitsee minulle loppupeleissä melko vähän.

[/quote]

Aika usein tavallisille ihmisille seksi merkitsee paljon. Olen itse nainen ja seksi tuli kuvioihin vasta 22-vuotiaana. Moni mies ihmetteli ja piti neitsyyttä/kokemattomuutta kohdallani todella omituisena ja kaikki "jutut" olisi pitänyt osata jo vuosia ennen tota ikää. Pelkkä pettymyshän sillon on miehelle sängyssä kun kuulemma teen kaiken väärin enkä osaa mitään, kun olisi pitänyt harjoitella sillon teini-iässä.

Vierailija
92/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:13"] Ongelma ei ole neitsyys, vaan ne asiat, joiden takia ap on neitsyt. Ala korjata niitä askel kerrallaan. [/quote] Kävin katsomassa aloituspostauksen. Saisiko näistä asioista lisätietoa niin voisi korjata omaa elämää? En nimittäin löytänyt mitään silmille hyppäävää/luotaantyöntävää ominaisuutta, joka on naiset tähän mennessä kontaktietäisyydeltä karkoittanut. [/quote] Ei ole niin supliikki että osaisi puhua naista pökerryksiin ja luvata ummet ja lammet.

[/quote]

Ai niin, tämähän se oli.

Haluaisin osata puhua naisille. Muutenkin kuin asiallisesti keskustellessa. Varmasti suurin osa kanssani keskustelleista naisista pitää minua vähintäänkin aseksuaalina, kun en osaa heittää juttujeni väliin vihjailuja, huumoria tai muuta stereotypisen miehistä sanailua. Baaritiskillä ei paljon ihailua saa, jos haluaisi keskustella Motown-soundin taustabändistä tai pyörälenkkien kadenssista.

Vierailija
93/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ihmeessä avioliittoon asti. Et varmasti kadu. Avioliiton ulkopuolisia suhteita kylläkin. Sinulla on kallis neitsyys tallella. Vaali sitä. Se EI ole häpeä, vaan kunnia.

Tässä muistutuksena kansalaisaloite miehen ja naisen välisen avioliittolain pysymiseksi:

http://www.aitoavioliitto.fi/kansalaisaloite

Vierailija
94/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:23"]

[/quote]

Aika usein tavallisille ihmisille seksi merkitsee paljon. Olen itse nainen ja seksi tuli kuvioihin vasta 22-vuotiaana. Moni mies ihmetteli ja piti neitsyyttä/kokemattomuutta kohdallani todella omituisena ja kaikki "jutut" olisi pitänyt osata jo vuosia ennen tota ikää. Pelkkä pettymyshän sillon on miehelle sängyssä kun kuulemma teen kaiken väärin enkä osaa mitään, kun olisi pitänyt harjoitella sillon teini-iässä.

[/quote]

Ymmärrän täysin mistä puhut, sillä useamman kuin yhden kerran olen tästä jutustellut muutamankin kaverin kanssa. Sieltä on tullut kuvailemiasi kommentteja. Sen minä ymmärtäisin, että teini-iässä oleva arvostelee toinen toisena seksikokemuksia ja retostelee ja rehentelee niillä ym. Se minusta on outoa, että joillekin aikuisille ihmisille tuo asia on niin iso. Itsekin minä olen saanut kuulla joiltain miespuolisilta kavereilta, että ootpa outo mies, en toki kaikilta sentään.

Vierailija
95/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:57"]Tiedätkö että monet löytävät puolison juuri harrastusten parista.[/quote]

MIKÄ TÄSSÄ ON NIIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ? Naiset suosivat alfa-miehiä, supliikkimiehiä. Miehiä, joiden seurassa on hauskaa olla. Miehiä, joiden seurassa on rentoa. Miehiä, joiden seurassa ei tarvitse yrittää itse mitään vaan mies pitää tunnelmaa yllä.

Kun ei ole alfa-mies niin kuin AP ei ole, vaan sen sijaan on ujo, epävarma ja naisten lähentelyn suhteen monella tavalla pelokas, niin naista ei saa. 

Ensimmäinen tehtävä on päästä eroon epävarmuudestaan, mihin auttaa mm. se, että pääsee harrastamaan seksiä.

Eivät ne naisten arvostamat alfa-ominaisuudet kehity itsestään, vaan niitä täytyy kehittää tietoisesti. Mutkattomasti sängystä sänkyyn siirtyvä mies pystyy lähestymään naista kuin naista luontevasti ja naisen huomioiden.

[/quote]

pöhpah. ujo nörttimies on se ihanin. tyhmiä yleistyksiä. naisia on erilaisia ja naiset tykkäävät erilaisista miehistä.

jos itse haluaa juuri sen naisen joka haluaa alfa-miehen niin sitten on toki hankalampaa.

[/quote]

Tässähän se juuri on; nörtti-miehelle ei kelpaa kuin se povipommi. Jättävät ne tasoisensa naiset rauhaan ja sitten itkevät kun eivät saa missiä itselleen.

Vierailija
96/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:34"]Olisiko ollut järkevää hankkia ensin naisista kokemusta ihan juttelemalla ja tutustumalla[/quote]

Onhan mulla naisista kokemusta juttelemalla vaikka kuinka. Opiskelemani ala oli naisvaltainen, joten opiskelukavereista suurin osa oli naisia. Järjestötoiminnassa (jossa olen johtavissa tehtävissä) olevista suurin osa on naisia. Soittelen naisille asioita järjestellessä melkein joka päivä, vähintään viikoittain.

Ei se juttelu vain siihen intiimiin kontaktiin johda. On ihan eri asia olla "yksi nainen muiden naisten joukossa" kuin olla mies, jonka pitäisi päästä romanttiseen ja intiimiin suhteeseen naaraan kanssa. 

Eivät ne naiset siitä juttelusta kostu.

[/quote]

Mutta kai sä olet tehnyt aloitteita? Ei ne naiset sun ajatuksia osaa lukea. Sulla on sentään ollut hyvä tilanne, jos naisia pyörii enemmänkin ympärillä. Toisaalta ehkä ne naiset ovat halunneet parisuhteen ja sä vain seksiä. Ehkä ihan hyvä että et ole johtanut naisia harhaan, sillä niitäkin miehiä on riittämiin. 

[/quote]

Tämä. Tämä kertaa sata.

Jos ei osaa iskeä naista niin sitten ei osaa. En silti usko, että nämäkään miehet ovat täysin kykenemättömiä tulkitsemaan kiinnostuneen naisen antamia signaaleja. Jos yhdessä on kiva viettää aikaa, niin siinä ei tarvitse noudattaa perinteisiä soidinrituaaleja vaan jatkaa hieman pidemmälle.

Jos tällaisiakaan merkkejä ei ole näkynyt, niin ehkä on aika oikeasti luovuttaa ja todeta olevansa tähän maailmaan kelpaamaton yksilö.

Vierailija
97/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:28"]

Ymmärrän täysin mistä puhut, sillä useamman kuin yhden kerran olen tästä jutustellut muutamankin kaverin kanssa. Sieltä on tullut kuvailemiasi kommentteja. Sen minä ymmärtäisin, että teini-iässä oleva arvostelee toinen toisena seksikokemuksia ja retostelee ja rehentelee niillä ym. Se minusta on outoa, että joillekin aikuisille ihmisille tuo asia on niin iso. Itsekin minä olen saanut kuulla joiltain miespuolisilta kavereilta, että ootpa outo mies, en toki kaikilta sentään.

[/quote]

Sepä se. Valitettavasti ylipäänsä on molemmilla sukupuolilla vaikeuksia löytää itselleen sopiva kumppani, jonka kanssa olisi yhteisenä oletuksena että tutustutaan paremmin ennen seksiä. Itse en sellaista miestä ikävä kyllä löytänyt. Jokainen voi sitten miettiä kertooko vai ei, vai mitä päättää.

Hauskintahan on, että nykyisin tiedän olevani todella hyvä seksissä, mutta nuo aiemmat kritisoinnit vaikuttavat edelleen taustalla tehden sen ettei seksi enää kiinnosta yhtään.

Vierailija
98/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:11"]Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.
[/quote]

Olen samanikäinen ja samoin ajatteleva nainen Oulun läheltä.
[/quote]
Haluaako Oulun lähellä asuva nainen hieman nuoremman miehen sähköpostiosoitteeen?
[/quote]
Asun siis myös Oulun lähettyvillä.
[/quote]

No laittakaa.

Vierailija
99/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voisin auttaa jos kelpaa, aika kiihottava ajatus :)

Vierailija
100/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa lukea tällaisia vuodatuksia, että elämä ei olisi elämisen arvoista ilman seksiä. Olen 41-vuotias eronnut nainen, ja minusta on aivan ihanaa, kun ei tarvitse enää miettiä seksiä! Ei tarvitse antaa jos ei huvita, ei tarvitse kuunnella vonkaamista, ei katsella miehen nyrpeää naamaa. Seksi oikean ihmisen kanssa on tietysti ihanaa kun sitä on sopivan verran ja kumpikin nauttii täysillä, mutta pitemmissä suhteissa, joissa ollaan muistakin syistä kuin seksin takia, seksi usein on pakkopullaa jommallekummalle osapuolelle. Ei tietenkään aina, mutta aika usein. Läheisyyttäkin saa ystäviltä, ei siihen seksiä tarvitse! Meidän yhteiskunta on vääristynyt, samoin kuin tämä idioottien palsta. Täältä saa sen kuvan niinkuin ihminen ei pärjäisi ilman seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän