Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?

Vierailija
03.07.2015 |

Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.

-Olen 28-vuotias.

-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.

-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.

-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.

-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)

-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.

-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.

-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.

-En ole koskaan suudellut tyttöä.

-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.

Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.

Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.

Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.

Kommentit (476)

Vierailija
21/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:32"]
Nostaisin arvion 99%:n. Ja sanoisin, että isokaan rahamäärä ei olisi este, jos nämä samat kaverit voisivat muuttaa tilanteensa ja ostaa elämättömän elämänsä takaisin. En sano että tämä on este elämiselle, mutta monelle normielämä on tilanteensa kanssa liian vaikea elää.
[/quote]
Eihän tälläinen yksin eläminen ja seksitön elämä kovin hääviä ole. Tulee mieleen kaikenlaisia epätoivoisia tekoja ja melko moni nuorista miehistä sen toteuttaa.

Vierailija
22/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:32"] Nostaisin arvion 99%:n. Ja sanoisin, että isokaan rahamäärä ei olisi este, jos nämä samat kaverit voisivat muuttaa tilanteensa ja ostaa elämättömän elämänsä takaisin. En sano että tämä on este elämiselle, mutta monelle normielämä on tilanteensa kanssa liian vaikea elää. [/quote] Eihän tälläinen yksin eläminen ja seksitön elämä kovin hääviä ole. Tulee mieleen kaikenlaisia epätoivoisia tekoja ja melko moni nuorista miehistä sen toteuttaa.

[/quote]

Ei ole.

Joillakin löytyy muita kiinnostuksen kohteita, joilla voi siirtää ajtukset muualle. Itse sanoisin että pahinta on läheisyyden puute ja tieto siitä, että kukaan ei välitä, ei ole välittänyt, eikä tule ikinä välittämään. Olisihan se kiva jos joskus joku ottaisi kädestä kiinni ja sanoisi, että olet tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/476 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:32"] Nostaisin arvion 99%:n. Ja sanoisin, että isokaan rahamäärä ei olisi este, jos nämä samat kaverit voisivat muuttaa tilanteensa ja ostaa elämättömän elämänsä takaisin. En sano että tämä on este elämiselle, mutta monelle normielämä on tilanteensa kanssa liian vaikea elää. [/quote] Eihän tälläinen yksin eläminen ja seksitön elämä kovin hääviä ole. Tulee mieleen kaikenlaisia epätoivoisia tekoja ja melko moni nuorista miehistä sen toteuttaa.

[/quote]

Ei ole.

Joillakin löytyy muita kiinnostuksen kohteita, joilla voi siirtää ajtukset muualle. Itse sanoisin että pahinta on läheisyyden puute ja tieto siitä, että kukaan ei välitä, ei ole välittänyt, eikä tule ikinä välittämään. Olisihan se kiva jos joskus joku ottaisi kädestä kiinni ja sanoisi, että olet tärkeä.
[/quote]
Toisen ihmisen seura ja rakastettuna oleminen on niin perus tarve, että eipä sitä voi millään muulla tekemisellä korvata. Katsoo nyt ainakin 30v asti ja päättää sitten mitä tekee. Kyllä siihen mennessä ois jotain tapahtunut parisuhderintamalla jos on tapahtuakseen.

Vierailija
25/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:38"]

[/quote]

Ei ole.

[/quote]

Jep. Suurin haaveeni on, että miespuolinen henkilö (johon olisin ihastunutkin) ottaisi kädestä ja sanoisi jotain kaunista. Mutta vielä ei niin ole käynyt...

Vierailija
26/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.

Vierailija
27/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:11"]Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.
[/quote]
Mistä päin olet?
Olen sinua pari vuotta nuorempi.

Vierailija
28/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:24"]Sama se on meille naisille...[/quote]

Se ei todellakaan ole sama. Nainen voi päästä halutessaan neitsyydestään eroon muutamassa päivässä. sen kuin laittaa deitti-ilmoituksen nettiin ja poimii joukosta fiksun miehen. Vastauksia tulee sadoittain.

Naisen neitsyys on itse valittua, miehen pakotettua.

Vierailija
29/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:11"]

Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.

[/quote]

Laajakin ikäskaala käytössä?  Toi on aina järkevä ratkaisu. Varovainen pitää olla.

Vierailija
30/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:24"]Sama se on meille naisille...[/quote]

Se ei todellakaan ole sama. Nainen voi päästä halutessaan neitsyydestään eroon muutamassa päivässä. sen kuin laittaa deitti-ilmoituksen nettiin ja poimii joukosta fiksun miehen. Vastauksia tulee sadoittain.

Naisen neitsyys on itse valittua, miehen pakotettua.

[/quote]
Liioittelua tuo muutamassa päivässä. Helposti tunnissa, jos ei ole liian kranttu.

Vierailija
31/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:32"]Liioittelua tuo muutamassa päivässä. Helposti tunnissa, jos ei ole liian kranttu.[/quote]

Kyllä joo, jos ei ole kranttu. Mutta jos tahtoo poimia vastausten joukosta A-luokan miehen, jolla on koulutusta, sivistystä, ulkonäköä ja seurustelutaitoa, saattaa joutua odottamaan päivän pari.

Oma kokemukseni on se, että ensimmäiseksi vastaavat kaikkein kiimaisimmat, jotka päivystävät ilmoitusten äärellä. Kun odottaa jonkin aikaa, vastausten keskimääräinen taso alkaa nousta.

Neitsyydestä eroon pääseminen on naiselle todellakin helppoa, samoin seksiseuran löytäminen.

Vierailija
32/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:32"]Liioittelua tuo muutamassa päivässä. Helposti tunnissa, jos ei ole liian kranttu.[/quote]

Kyllä joo, jos ei ole kranttu. Mutta jos tahtoo poimia vastausten joukosta A-luokan miehen, jolla on koulutusta, sivistystä, ulkonäköä ja seurustelutaitoa, saattaa joutua odottamaan päivän pari.

Oma kokemukseni on se, että ensimmäiseksi vastaavat kaikkein kiimaisimmat, jotka päivystävät ilmoitusten äärellä. Kun odottaa jonkin aikaa, vastausten keskimääräinen taso alkaa nousta.

Neitsyydestä eroon pääseminen on naiselle todellakin helppoa, samoin seksiseuran löytäminen.
[/quote]
Itse miehenä en saanut ainuttakaan vastausta poikuuden poisto ilmoitukseeni. Ilmoituksessa oli kuva ja olen ihan hyvä kroppainen nuorimies. No aina ei mene nallekarkit tasan :(

Vierailija
33/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:47"]Itse miehenä en saanut ainuttakaan vastausta poikuuden poisto ilmoitukseeni. Ilmoituksessa oli kuva ja olen ihan hyvä kroppainen nuorimies. No aina ei mene nallekarkit tasan[/quote]

Ei ole reilua, ei. Kyllä minustakin naisena on kohtuutonta, kuinka suuren vaivan mies jotuu näkemään saadakseen seksiä. Seksi on kuitenkin tarve, joka määrittää ihmisenä oloa hyvin paljon.

Osaksi kysymys on kulttuuriin kuuluvasta naisten vallankäytöstä. He tahtovat, että heidän perässään juostaan sen sijaan että olisivat itse aktiivisia. 

Vierailija
34/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:47"]Itse miehenä en saanut ainuttakaan vastausta poikuuden poisto ilmoitukseeni. Ilmoituksessa oli kuva ja olen ihan hyvä kroppainen nuorimies. No aina ei mene nallekarkit tasan[/quote]

Ei ole reilua, ei. Kyllä minustakin naisena on kohtuutonta, kuinka suuren vaivan mies jotuu näkemään saadakseen seksiä. Seksi on kuitenkin tarve, joka määrittää ihmisenä oloa hyvin paljon.

Osaksi kysymys on kulttuuriin kuuluvasta naisten vallankäytöstä. He tahtovat, että heidän perässään juostaan sen sijaan että olisivat itse aktiivisia. 
[/quote]
En jaksa enää kovin kauan yrittää, pakkeja pakkien perään. Nyt jos kesällä ei tärppää niin sitten syksyllä tärppää rahalla. Olkoon se dead linena.

Vierailija
35/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:32"]Liioittelua tuo muutamassa päivässä. Helposti tunnissa, jos ei ole liian kranttu.[/quote]

[/quote]

No, tähän ei voi muuta sanoa kuin, että ei pidä paikkaansa. Aloitteita olen tehnyt ja seuraa hakenut aktiivisesti, ja pakit olen saanut joka kerta. En ole kieltäytynyt yhdenkään miehen ehdotuksista - niitä vain on tullut tasan nolla. Keskimääräisesti (kauniille) naisille on yllä kuvailtu varmasti helpompaa, mutta yksinäiselle naiselle se täydellinen torjutuksi tulemisen tunne on sama kuin yksinäiselle miehellekin. Samalla tavalla kaipaamme läheisyyttä ja välittämistä, emmekä sitä löydä.

Vierailija
36/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen "neitsyys" ei haittaisi yhtään minua. Kunhan on kiltti ja luotettava ja kunnollinen mies. En kuitenkaan lähestyisi sellaista miestä netissä, joka ilmoittaisi olevansa neitsyt. Ajattelisin hänen olevan liian epävarma omasta itsestään.

Sen sijaan etsiessäni tositarkoituksella miestä, voisin mielelläni tavata ujonkin oloisen miehen netin kautta. Mies voisi sitten ajan kanssa paljastaa olevansa kokematon. Ei se haittaisi. Sen sijaan olisin iloinen, että ei ole pannut pitkin kyliä ja mies on tautivapaa :)

Jos mies kertoisi olleensa maksullisen naisen kanssa, en koskisi pitkällä tikullakaan. Esim. hiv ei näy heti edes seksitautitesteissä ja kondylooma ja herpes eivät näy lainkaan... Eli mies voi olla seksitautien oireeton kantaja ja tartuttaa ne minuun. Taudit eivät ole leikin asia, voivat aiheuttaa hoitamattomina lapsettomuutta. Ja syylät alapäässä olisivat kyllä turn off ja kauhistus itselleni.

Vierailija
37/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]No, tähän ei voi muuta sanoa kuin, että ei pidä paikkaansa.[/quote]

Teenkö sulle deitti-ilmoituksen? Lupaan, että saat vähintään sata vastausta. Kerro tähän itsestäsi perustiedot, niin teen ilmoituksen. 

Vierailija
38/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:56"]En kuitenkaan lähestyisi sellaista miestä netissä, joka ilmoittaisi olevansa neitsyt. Ajattelisin hänen olevan liian epävarma omasta itsestään.[/quote]

Miksi mies ei saisi olla epävarma itsestään? Kokemattomuus naisten kanssa tekee miehestä epävarman.

Tässä tullaan taas siihen, että se kunnollinen ujo poika, jolla ei ole kokemusta naisista, jää ilman, kun taas pleijerit jyräävät. Rehellisyydestä rangaistaan. Mies ei saa kertoa epävarmuudestaan, vaan hänen täytyy esittää jotain, mitä hän ei ole

Vierailija
39/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille lukemaan tämän:

https://www.documentcloud.org/documents/1173808-elliot-rodger-manifesto.html

Tuossa miehessä yhdistyy katastofiainekset, sosiaalisten tilanteiden kammo, ujous, mutta samalla narsistisia piirteitä ja aggressioita.

Useilla miehillä on juurikin nuo "luuseriominaisuudet" joilla syrjäytyy, mutta ei kuitenkaan noita samoja aggressioita.

Tuo voisi olla minunkin elämänkertani, jos olisin syntynyt hänen paikalleen olisin saattanu toimia jotenkin vastaavasti.

Ennen kaikkea suosittelen naisia lukemaan tuon, koska siinä mies kertoo rehellisesti tunteistaan ja en usko että paljon tuon lähemmäksi tulette ikinä miehen maailmaa pääsemään.

Vierailija
40/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]No, tähän ei voi muuta sanoa kuin, että ei pidä paikkaansa.[/quote]

Teenkö sulle deitti-ilmoituksen? Lupaan, että saat vähintään sata vastausta. Kerro tähän itsestäsi perustiedot, niin teen ilmoituksen. 

[/quote]

Olen kokeillut nettideittailua, eikä mikään vastausten lukumäärä lämmitä, kun ne eivät johda mihinkään (eikä niitä todellakaan kaikille satoja tule, ellei mukana ole kaunista kuvaa). Viimeksi kuukausi sitten tapasin yhden miehen sitä kautta - enkä sen jälkeen kuullut hänestä enää pihaustakaan, vaikka meillä oli mielestäni ihan mukavat treffit.

En ole ihan kokonaan menettänyt toivoani vielä. Jatkan edelleen jokaiseen vähänkin kiinnostavaan mieheen tutustumista, ilman paineita, ilman hääkellojen kilinää takaraivossa, ei sen pitemmälle suunnitellen kuin että voitasiko käydä kahvilla joskus. Sitten se tapahtuu jos on tapahtuakseen.

Mutta se minkä toivoisin muuttuvan, on että naisenkin yksinäisyys otettaisiin vakavasti. Tätä juuri tarkoitin aiemmalla viestilläni, että minua katsotaan kuin sairasta. "Nainen saa miehen koska vaan." Ilmeisesti en sitten ole edes nainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi