Tule siitoshullu juttelemaan
Tule opettamaan minulle miten aviomieheni myrkyttää minua myrkkyspermallaan ja miten lääketiede käyttää naisia hyväkseen ja on valhetta. Haluan oppia.
Kommentit (10)
Sinä myrkytät miehesi mielen. Hän on tosin typerä vässyykkä jos on suostunut alistumaan suomalaisen naisen kanssa avioliittoon.
Tule juttelemaan rohkeasti siitoshullu.
Jo keskiajalla huomattiin sperman terveysvaikutukset kun naiset kuoli keripukkiin kun taas prostituutit pysyivät hengissä kun olivat imeneet munaa.
Ihan normaalia se on mm. Janni Hussi kävi kauneushoidossa, jossa käytettiin spermaa
"Mikroneulauksessa ihoon tehdään pienen pieniä reikiä koko naama täyteen, ja sen jälkeen ihoon imeytyy paremmin kaikki mömmöt. Mulle se sperma laitettiin siihen päälle", hän kertoo kauneushoidosta. Ihon pitäisi silottua, muuttua täyteläisemmäksi, kiinteytyä ja heleytyä.
Sperma on terveellistä nieltynä
https://www.terve.fi/artikkelit/onko-sperma-terveellista-nieltyna
Sperma on jopa niin terveellistä, että sitä peräti suositellaan nautittavaksi raskauden aikana. Joidenkin tutkimuksen mukaan odottavan äidin nielemä sperma saattaa ehkäistä raskausmyrkytyksiä ja vaikuttaa suotuisasti immuunijärjestelmään, asiantuntija kirjoittaa.
Hyväksi kasvoille myös. Sisältää paljon vitamiineja. Loistava kasvovoide.
Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja, asiantuntijan vastauksesta ilmenee.
Säännöllisesti raskauden aikana lapsen isän spermalle altistuminen saattaa myös tehdä raskaudesta turvallisemman, koska siemenneste sisältää partnerin antigeenejä.
Siitos Riikka-Petteri 2023-2026!!!
Vierailija kirjoitti:
Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja, asiantuntijan vastauksesta ilmenee.
Säännöllisesti raskauden aikana lapsen isän spermalle altistuminen saattaa myös tehdä raskaudesta turvallisemman, koska siemenneste sisältää partnerin antigeenejä.
40v naiset jotka on käyny säännöllisesti bukkake-bileissä näyttää edelleen parikymppisiltä.
Ap on näköjään saanut ensimmäiset yölliset siemensyöksynsä. Noin 12 v.
Olen joskus laittanut tuollaisen viestin mutta en ole ap. Oletko kopioinut tuon?