Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely naisille seksistä kieltäytymisestä, tulokset

Vierailija
02.10.2026 |

Tein kyselyn, kuinka monesti nainen on elämänsä aikana kieltäytynyt seksistä. Nyt joku on liputtanut sen poistoon. Jos kantti kestää, niin kertoisitko miksi ihmeessä.

Tulokset olivat seuraavat: vastaajia oli vähän yli 20. Heistä 75-76 prosenttia vastasi, että ovat kieltäytyneet yli 10 kertaa. Alle 9 prosenttia vastasi, ettei ole kieltäytynyt koskaan seksistä. Miehillä kummankin vastausvaihtoehdon osuus oli neljännes aiemmassa kyselyssä.

Kommenteissa naiset kertoivat, että esim. baareissa tulee niin paljon miehiltä seksiehdotuksia, että kieltäytymisten määrä kasvaa suureksi. Tässä suhteessa naiset ja miehet elävät aivan eri maailmoissa. Tulos olisi eri, jos olisi kysytty kieltäytymistä seksistä ainoastaan parisuhteessa. Mitä ajatuksia tämä herättää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sen, että 90%  naisia ei kiinnosta seksi ainakaan miehen kanssa

Vierailija
2/6 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä annan pakit miehelle baarissa, en ajattele sitä seksistä kieltäytymisenä. Mua ei ole kukaan koskaan lähestynyt sanoilla "Haluan seksiä kanssasi tänään, suostutko?" Olen myös jutellut miesten kanssa baarissa, olen tanssinut miesten kanssa baarissa, olen lähtenyt jatkoillekin miesten kanssa baarista, ilman että se olisi johtanut seksiin. En siis mitenkään voi ajatella baaripakkeja seksistä kieltäytymisenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä annan pakit miehelle baarissa, en ajattele sitä seksistä kieltäytymisenä. Mua ei ole kukaan koskaan lähestynyt sanoilla "Haluan seksiä kanssasi tänään, suostutko?" Olen myös jutellut miesten kanssa baarissa, olen tanssinut miesten kanssa baarissa, olen lähtenyt jatkoillekin miesten kanssa baarista, ilman että se olisi johtanut seksiin. En siis mitenkään voi ajatella baaripakkeja seksistä kieltäytymisenä. 

Jatkan, ihan yhtä lailla kuten juttelu, tanssiminen tai vaikka jatkot eivät ole yhtä kuin suostumus seksiin. 

Vierailija
4/6 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvitelkaas eroa naisen ja miehen seksissä. Mies saa aina, ja nainen jos sattuu saamaan. Miten luulette että tähän suhtaudutaan. Miehet eivät välitä naisen saamisesta, vain omistaan. <thats it.

Vierailija
5/6 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kyllä baarissa ehdotettu ihan suoraan: haluan panna sua takaapäin tai lähdetäänkö lähitaisteluun. (Tuo jälkimmäinen on musta niin nolo, mutta niin yleinen ysärillä)

Vierailija
6/6 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan, ihan yhtä lailla kuten juttelu, tanssiminen tai vaikka jatkot eivät ole yhtä kuin suostumus seksiin. 

Naiset kertoivat kommenteissa nimenomaan, että saavat paljon seksiehdotuksia. Se yllätti kyllä minutkin ja jäin pohtimaan, onko kyse oikeasti suorista seksiehdotuksista vai naisen tekemästä tulkinnasta. Olen tismalleen samaa nieltä, ettei juttelu, tanssiminen tai jatkoille lähteminen ole suostumus seksiin. Samalla logiikalla tanssimaan tai jatkoille pyytäminen ei ole seksiehdotus.- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän