Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsauskisko - kokemuksia?

Vierailija
02.10.2026 |

Kävin apteekissa tutkimassa ja olivat sen verran kalliita, että sanoin miettiväni ensin. Myyjä sanoi, että ei ole kuullut kauhean hyviä kokemuksia kiskoista, että lisäävät paljon syljeneritystä. Mutta onko täällä henkilöitä, jotka olisivat kokeilleet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin ja kyllä auttoi kuorsaukseen. Mulla kuitenkin jotenkin alkoi hampaat vähitellen siirtyä paikoiltaan edestä, jotenkin se "halpiskisko" jota ei ollut tehty juuri mulle ilmeisesti istui huonosti ja väänsi kun yöllä puri hampaita yhteen kisko suussa. Ylähampaat alkoi mennä ulkonevammiksi oravahampaiksi. Lopetin kiskon käytön tuon takia. Jälkeenpäin kun katsoin, niissä oli mahdollisena sivuvaikutuksena mainittukin hampaiden asentovirheet.

Vierailija
5/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin ja kyllä auttoi kuorsaukseen. Mulla kuitenkin jotenkin alkoi hampaat vähitellen siirtyä paikoiltaan edestä, jotenkin se "halpiskisko" jota ei ollut tehty juuri mulle ilmeisesti istui huonosti ja väänsi kun yöllä puri hampaita yhteen kisko suussa. Ylähampaat alkoi mennä ulkonevammiksi oravahampaiksi. Lopetin kiskon käytön tuon takia. Jälkeenpäin kun katsoin, niissä oli mahdollisena sivuvaikutuksena mainittukin hampaiden asentovirheet.

Kiitos tiedosta! Mulla on edessä implantti, joten nuo valmiskiskot pitänee jättää sitten apteekkiin. Otan yhteyttä hammaslääkäriin.

Vierailija
6/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika reippaasti hiljensi kuorsausta kyllä. Varmaan sellainen hammasteknikon tekemä olisi parempi toki, mutta maksaa hunajata.

Vierailija
7/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika reippaasti hiljensi kuorsausta kyllä. Varmaan sellainen hammasteknikon tekemä olisi parempi toki, mutta maksaa hunajata.

Mun tapauksessa ei nyt vain taida olla muuta vaihtoehtoa kuin hankkia tuo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme