Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?

Vierailija
17.02.2022 |

Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.

Kommentit (654)

Vierailija
381/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat naiset on vaan kiinnostuneita miesten rahoista.

Monet myös edellyttää että mies on pitkä.

Luonne ei ole niin kovin tärkeää.

Ok. No mitä kannattaa tehdä jos on pienituloinen ja/tai lyhyt mies?

Naisten silmissähän sellaisia miehiä ei edes ole.. ..olette näkymättömiä. 

Vierailija
382/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mulle työttömät on ehdoton ei. Jos mies vastaa että hän on työtön, lopetan hänen kanssaan kommunikoinnin. Ihan sama mitä opiskelee/työtä tekee, kunhan ei ole työtön

Itse kysyn aina ensimmäiseksi naisen painoa, yli 55kiloisille en edes vastaa takaisin, alle tuon jääviltä kysyn enemmän, mm onko lapsia jne, (Synnyttäneille sanon heti kiitos ei, en kaipaa rääkyviä ipanoita ja revittyä tavaraa elämääni).. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ketjussa eivät tunnu sisäistävän kysymyksen pointtia.

Edelleenkin on täysin ok kysyä ammattia jos se on vain small talkia, mutta todella suurelle osalle naisista se on kynnyskysymys eli he lopettavat tutustumisen jos mies ei ole kärjistetysti esim. lääkäri/juristi/ktm/lentäjä.

Tuon taustalla olevan motiivin takia jotkut miehet kuten minä lopetamme keskustelun jos keskustelu menee väkisin siihen ammatin kysymiseen.

Joku mies vastasikin edellisellä sivulla osuvasti sen, että jos treffeillä puhutaan monta tuntia kaikesta muusta kuin työstä tai koulutuksesta niin se on se mitä mä kaipaan. En hae uranaista, jolla on työ jatkuvasti mielessä.

AP

Eli kaikkien kannattaa toimia juuri kuten omalta kannalta kokee tärkeäksi. Itselleni ammatti oli tärkeä asia, jossain määrin myös kynnyskysymys, vaikka lentäjäkirurgia en etsinytkään. Ja tärkeää se tuntui olevan puolisollenikin, koska hän minun ammattiani kysyi ennen kuin minä hänen.

Vierailija
384/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ne naiset, ketkä vaan kuittailevat, että kyllä ammatti pitää näkyä profiilissa...

Ei kuule pidä, että sitähän varten siellä tutustutaan toisiimme, että kerron kyllä sitten!

Mä en laita profiiliteksiin muuta kuin

"Ota selvää".

Sen takiahan siellä ollaan että tutustutaan!

Naisella tuo toimiikin, vähän samalla tapaa kuin se että naisen paras iskurepliikki miestä lähestyessään on "moi" kun taas mieheltä vaaditaan melkoisesti enemmän. Tutustumisvaihe on tehty naisille helpoksi kun taas miehien täytyy täyttää jos jonkinmoiset kriteerit jotta pääsee edes juttelemaan ja tutustumaan kehenkään.

Kukahan sen tutustumisvaiheen on tehnyt naisille helpoksi?

Vierailija
385/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet kysyvät kokoa? Ja jos laitan paremman kuvan niin kommentoidaan ehkä että olen ihmisen näköinen. Joo, taitaa riittää mulle.

Miksi naiset kysyvät pituutta?

Vierailija
386/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ne naiset, ketkä vaan kuittailevat, että kyllä ammatti pitää näkyä profiilissa...

Ei kuule pidä, että sitähän varten siellä tutustutaan toisiimme, että kerron kyllä sitten!

"Ota selvää".

Naisella tuo toimiikin, vähän samalla tapaa kuin se että naisen paras iskurepliikki miestä lähestyessään on "moi" kun taas mieheltä vaaditaan melkoisesti enemmän. Tutustumisvaihe on tehty naisille helpoksi kun taas miehien täytyy täyttää jos jonkinmoiset kriteerit jotta pääsee edes juttelemaan ja tutustumaan kehenkään.

Me miehet, koska biologia...

Vierailija
387/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mulle työttömät on ehdoton ei. Jos mies vastaa että hän on työtön, lopetan hänen kanssaan kommunikoinnin. Ihan sama mitä opiskelee/työtä tekee, kunhan ei ole työtön

Itse kysyn aina ensimmäiseksi naisen painoa, yli 55kiloisille en edes vastaa takaisin, alle tuon jääviltä kysyn enemmän, mm onko lapsia jne, (Synnyttäneille sanon heti kiitos ei, en kaipaa rääkyviä ipanoita ja revittyä tavaraa elämääni).. 

Onko kommenttisi takana ajatus, että kyllä nyt yli 55-kiloisia naisia tai synnyttäneitä alkaa harmittaa? Ventovieras, perjantai-iltapäivää vauvapalstalla viettävä mies ei huolisi, voi mikä menetys!

Vierailija
388/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ota selvää".

Me miehet, koska biologia...

Eli eikö silloin ole turha valittaa siitä, että naiselle toimii "ota selvää"?

Vierailija
389/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon olevani lääkäri. Ne naiset joille miehen ammatilla ei ole väliä, niin myöskään mun vastauksella ei ole väliä. Ja ne naiset, joille miehen ammatilla on väliä, saavat sen vastauksen jonka haluavat. Kaikki voittaa.

Baarissa saa takuuvarmasti seuraa kun ihan rehellisesti vaan valehtelee ammattinsa, lääkäri, lentäjä, poliisi, asianajaja, mikä milloinkin tilanteeseen sopi... Ja voi naiset, kunpa tietäisitte kuinka yleistä tuo on..

Tuo käytiin jo läpi, vai olikohan se joku muu ketju. En oikein ymmärrä. Itseäni ei seksiseurassa ole koskaan kiinnostanut muu kuin ulkonäkö ja supliikki. Ammatilla on merkitystä siinä vaiheessa, kun haetaan jotain vakavampaa, ja sitä ei aloiteta hyppäämällä sänkyyn siksi, että toinen esittäytyy lentokapteeniksi.

(Asianajaja jotenkin seksikäs ammatti... :-DDDDDDDD)

Lisään vielä: Jos noin kerran on, niin sehän on ihan mahtava uutinen palstan puutteessa oleville miehille! Heti tänään baariin ja esittäydytte asianajajaksi!

Vierailija
390/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kommenttisi takana ajatus, että kyllä nyt yli 55-kiloisia naisia tai synnyttäneitä alkaa harmittaa? Ventovieras, perjantai-iltapäivää vauvapalstalla viettävä mies ei huolisi, voi mikä menetys!

Kuka sanoi että etsin seuraa? Omat tiukat kriteerini täyttävä nainen löytyi jo.. ja useampi nainen johon tutustuin arvosti sitä etten teeskennellyt kiinnostunutta vain seuraa saadakseni.

Vierailija
391/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että etsin seuraa? Omat tiukat kriteerini täyttävä nainen löytyi jo.. ja useampi nainen johon tutustuin arvosti sitä etten teeskennellyt kiinnostunutta vain seuraa saadakseni.

Varmaankin siitä päättelin, että käytit preesensiä etkä imperfektiä. Veikkaan, että niin päättelivät muutkin.

Vierailija
392/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon olevani lääkäri. Ne naiset joille miehen ammatilla ei ole väliä, niin myöskään mun vastauksella ei ole väliä. Ja ne naiset, joille miehen ammatilla on väliä, saavat sen vastauksen jonka haluavat. Kaikki voittaa.

Baarissa saa takuuvarmasti seuraa kun ihan rehellisesti vaan valehtelee ammattinsa, lääkäri, lentäjä, poliisi, asianajaja, mikä milloinkin tilanteeseen sopi... Ja voi naiset, kunpa tietäisitte kuinka yleistä tuo on..

Tuo käytiin jo läpi, vai olikohan se joku muu ketju. En oikein ymmärrä. Itseäni ei seksiseurassa ole koskaan kiinnostanut muu kuin ulkonäkö ja supliikki. Ammatilla on merkitystä siinä vaiheessa, kun haetaan jotain vakavampaa, ja sitä ei aloiteta hyppäämällä sänkyyn siksi, että toinen esittäytyy lentokapteeniksi.

Vaikkei sinulle olisikaan väliä mikä toisen (tulevan seksikumppanin) ammatti on, tuntuu melko monelle sillä olevan väliä. Ilmeisesti naisesta tuntuu kiihottavammalta päästä poliisin vahvojen käsien armoille kuin että jos käsien vahvuus johtuisi vaikka roskapönttöjen nestelusta auton roska-auton kyytiin...

Vierailija
393/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivät kustantajaa....

Vierailija
394/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puola/Bulgaria/Serbia. Selviät pienemmällä palkalla.

Vierailija
395/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki sitten rahaa, tai ole ilman.

Näin kannattaa ehdottomasti miehenä tehdäkin. Oikeastaan helpoin tapa miehenä epäonnistua elämässä on joutua tilanteeseen, jossa työn ja koulutuksen puute rajaa pois kaikki normaalijärkiset naiset.

Miksi kouluttamattoman ja työttömän miehen pitäisi saada koukutettu ja työssäkäyvä nainen? Tyydy vain oman tasoiseesi. Miesten hypergamiaa.

Tämä! Näitä perseileviä miehiä on aina ollut ja on. Esimerkkinä miehet jotka eivöt tee 50% kotitöistä.

Jätin juuri perseilevän vaimoni siksi kun vaikka täytän ja tyhjennän tiskikoneen ihan yhtä usein kun hän ja tyhjennän robotti-imurin pölysäiliön jopa useammin niin raksalla hän ei jaksanut kantaa läheskään yhtä montaa sementtisäkkiä ja myös muurausjälki oli huonoa ja työ hidasta. Joskus muistan hänen myös kitisseen paskaviemäriä puhdistaessaan että hänen ei kuuluisi siihen koskea kun on enemmän "miehelle" sopiva homma.. Ei vaan jaksanut tuollaista laiskaa kumppania, kun seksialoitteitakin teki varmaan vain puolet siitä mitä itse tein.

Vierailija
396/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puola/Bulgaria/Serbia. Selviät pienemmällä palkalla.

Myös thaimaa toimii niin voi saada seksiäkin.

Vierailija
397/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä: Jos noin kerran on, niin sehän on ihan mahtava uutinen palstan puutteessa oleville miehille! Heti tänään baariin ja esittäydytte asianajajaksi!

Paotsi että oikeat asianajajat,lääkärit tai lentäjät eivät es8ttäydy oöevansa noita. T. Lääkäri, joka naimisissa aa. kannssa.

Vierailija
398/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsivät kustantajaa....

EDELLEEN - TE MIEHET VOITTE VALITA PAREMMIN TIENAAVAN NAISEN, KUKAAN EI PAKOTA VALITSEMAAN HUONOMMIN TIENAAVAA. OMA VALINTA.

Vierailija
399/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että kukaan muu nainen,kuin Kelan täti tai Alepan kassa kysyy sinulta yhtään mitään.

Vierailija
400/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsivät kustantajaa....

Kun itse aikoinaan tutustuin tulevaan mieheeni, hän kysyi melkein heti alkuun mitä teen työkseni. Etsikö hän siis itselleen elättäjää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän