Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna mun meikata:( sai hirviät raivarit äsken

Vierailija
01.07.2015 |

Harvon meikkaan muutenkaan... omistan vain huulirasvan, ripsarin,meikkivoiteen ja luomivärin. Tilasin itselleni meikkeijä jotka tulivat postista eilen... ajattelin että olisi pirteänpi olo kun laittaa itseä... mies oli töissä mutta tulikin yllättäen kotiin ja minä olin aamusella laittanut mielestäni itseni kauniiksi uusilla meikeillä ja olin lähdössä lasten kans ulos. Mies veti hirviät kilarit ja alko haukkuun huoraksi ja ties miksi kun hirviät pakkelit naamassa:( eikä edes ollut paljoa minusta...käski minun mennä pesemään naaman että häntä hävettää kun menen puistoon huoran näkösenä...niin ja mies on 30v. Väittää et ei oo mustasukkainen vaan tuntuupa olevan. No en kuitenkaan pessyt naamaa vaan lähdin ulos lasten kans ja voi taivas mitä viestejä alko sateleen ...että hän lähtee viikonlopuksi muualle ja baareihin yms ja kostaa mulle ton että horatsun näkösenä liikun ja yritän iskeä naapurin ukkoja?!? Mitä helkuttia? Me ollaan kuitenkin 10v oltu yhdessä niin mitä tuo ukko oikeen hommaa?!?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo niin taisit poiketa protokollasta jossa sinun tulisi olla näkymätön ja kynnysmatto. Tähän asti olet suoriutunut hyvin mutta nyt teit jotain mikä horjutti miehen ennestään surkeaa itsetuntoa. Liekkö joku pershärö?

Vierailija
62/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:18"]

Voin vaan kuvitella ne meikit sinun naamassasi. :D Tottumattoman meikkaajan meikit on välillä jopa tragikoomisia. :D

[/quote]

Tragikoomisinta tässä on ap:n miehen käytös. Valitettavasti olen ollut samanlaisen kanssa yhdessä eikä hänen kanssaan löytynyt muuta ratkaisua kuin ero. 

[/quote]

Sama juttu täälläkin. Exän mielestä jo pelkkä ripsivärin laittaminen oli "laittautumista kuin olisi juhliin menossa" ja kun meikkasin ennen uloslähtöä niin tottakai olin menossa miehiä iskemään kun meikkiä laitoin.

On vaan niin uskomattoman paska itsetunto joillain "miehillä". Ei siinä muu auta kuin etsiä sellainen, joka kestää sen että vaimo tykkää pitää itsensä kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:30"]

Miehet kuitenkin tykkää siveistä naisista, näkyy tässäkin. Vaikka sopiva meikkaus on suotavaa.

[/quote]Väittääkö ihmiset, että miehet ei tykkää kunnollisista naisista kun noin hurjasti alapeukutellaan? Näin se vaan on. Jakorasia ei vieläkään ole hot kumppani.
[/quote]
Joo, ja meikkaavat naiset ovat kaikki jakorasioita. Eli noin 96% naisista.

Vierailija
64/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan paha mieli sun puolesta. :( Totta kai sulla on oikeus meikata ja laittautua. Ja moni pitäisi sitä vain ja ainoastaan hyvänä asiana että jaksaa panostaa ulkonäköönsä ja pitää itsestään huolta.
Miehelläsi on ongelma, koska ei ole oikein kontrolloida toista ihmistä tuolla tavalla.
Tiedän myös kokemuksesta mitä tuollainen saa itsetunnolle aikaan ja kehottaisin sinua pakkaamaan laukut ja ottamaan lapset mukaan. Et elä terveessä suhteessa eikä sinun pidä alistua tuohon.

Vierailija
65/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:16"]

Vuosia sitten oltiin sukujuhliin menossa talviaikaan. Asusteena juhlahame, just polvien yläpuolelle, ei mikään mikrolyhyt. Eteisessä lähtiessä laitoin jalkaan pitkävartiset ja korkeakorkoiset, mutta silti ihan "normaalit" naisten talvi/juhlasaappaat. Ei edes uudet, vaan olivat olleet käytössä ennenkin ja myös miehen seurassa. Mies käski ottaa saappaat pois kun näytän huoralta ja vain huorat käyttää pitkiä saappaita hameen kanssa.

Sukujuhlissa sitten miehen serkuilla, tädillä, mummolla ja äidillä oli kans pitkät korolliset saappaat hameen kanssa :D

[/quote]

Olisit sanonut siellä kovaan ääneen, että ihanat kengät teillä. Meinasin laittaa samanlaiset jalkaan, mutta ukon mielestä vain huorat käyttää tuollaisia kenkiä :)
[/quote]

Mistä ne teidän miehet niin tarkkaan tietää millaisia kenkiä huorat pitää?

Vierailija
66/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä te jotkut sitten osaatte valita ne joiden kanssa lisäännytte. :D

Vierailija
67/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:55"]Jätä se sika! [/quote]mua naurattaa aina nää kommentit ku jokases tälläses keskustelus missä puhutaa että mies teki jotai ni aina sinne tulee kommentti: "jätä se sika!" :'DDDD

[/quote]

Mistä tää on lähtöisin? Mielestäni ihan älytön lause. Kirjoittajalla ei taida olla kaikki kotona.

Vierailija
68/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:16"]

Vuosia sitten oltiin sukujuhliin menossa talviaikaan. Asusteena juhlahame, just polvien yläpuolelle, ei mikään mikrolyhyt. Eteisessä lähtiessä laitoin jalkaan pitkävartiset ja korkeakorkoiset, mutta silti ihan "normaalit" naisten talvi/juhlasaappaat. Ei edes uudet, vaan olivat olleet käytössä ennenkin ja myös miehen seurassa. Mies käski ottaa saappaat pois kun näytän huoralta ja vain huorat käyttää pitkiä saappaita hameen kanssa.

Sukujuhlissa sitten miehen serkuilla, tädillä, mummolla ja äidillä oli kans pitkät korolliset saappaat hameen kanssa :D

[/quote]

Olisit sanonut siellä kovaan ääneen, että ihanat kengät teillä. Meinasin laittaa samanlaiset jalkaan, mutta ukon mielestä vain huorat käyttää tuollaisia kenkiä :)
[/quote]

Mistä ne teidän miehet niin tarkkaan tietää millaisia kenkiä huorat pitää?

[/quote]

Kannattaisi kysyä tuon ensimmäisen viestin kirjoittajan mieheltä. Tai ap:n mieheltä, eikös sekin huoritellut ap:tä? Mistä nainen voi tietää tuollaisen k***päämiehen aivoituksista.

Vierailija
69/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAAANA MIES! JA ONNEKSI OOT NAPSUTELLU MUKULOITAKIN SILLE! ÄLÄ KOSKAAN EROA  ETTTEI VAAN HUPPELIN TAVAT YLEISTY! Mieti nyt oikeasti! jos et itsees niin lapsias.