Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avomiehen häätäminen pois kotoa

Vierailija
24.06.2015 |

Olen niin kurjassa tilanteessa, että tulin kysymään apua teiltä, arvoisat AV-kollegat.

Avomieheni kanssa sovittiin suullisesti toukokuun lopussa hänen muuttavan pois viimeistään 30.06. Hänellä olisi kuukausi aikaa järjestellä asioita. Hän ei ole tehnyt mitään muuta kuin ryypännyt. Mies on pitkäaikaistyötön, sairaslomalla jo toista vuotta. Sairauspäivärahaa ei ole saanut maaliskuun jälkeen, minä olen maksanut kaiken. Hän ei ole vain jaksanut hakea saikkua. En jaksa enää.

Kuinka mä saan avaimet mieheltä? Tänään tein muuttoilmoituksen taloyhtiöön 1.7. alkaen. Voiko sen jälkeen kutsua poliisin jos mies yrittää sisälle. Ja mihin laitan miehen tavarat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen asunto on? Jos myös miehen nimi on vuokrasopimuksessa, sulla ei ole oikeutta heittää miestä ulos. Jos taas on vain sun tai omistat yksin asunnon, ilmoitat miehelle että nyt häivyt ja jos ei häivy, soitat poliisille.

Vierailija
2/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain oma nimeni on vuokrasopimuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukko, kerää sen kamat jätesäkkeihin, soita pari miespuolista kaveriasi/sukulaista käymään samana päivänä kun lukot vaihdetaan. Kerrot äijälle että kuukausi on kulunut ja hänen on aika poistua, nostelet jätesäkit oven ulkopuolelle, ja jos ei lähde äijä itse nätisti kävelemään niin kaverit/sukulaiset taluttavat sen ulos. Jos alkaa hankalaksi soittaisin varmaan poliisille..