Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Selkärangan rasauttamienn kertämällä kroppaa
kyynelinen haukotus
kaulan raksahdus kun kallistaa päätä tarpeeksi sivullepäin
Puhtaisiin petivaatteisiin sujahtaminen, peitto korviin asti vedettynä.
Vierailija kirjoitti:
Kun koirani haluaa syliin, ja nuolasee nenääni. Koiran märkä ja viileä nenänapin pusu.
hyi h...tti kaikki eläimiinsekkaantuilu, jääkylmä kirsu, kaaikkeanuoleskellut kieli lipaisee naamaani...ei seevetti..ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Todella korkealle yltää lempeä hieronta tyyppiä shiatsu. Intialainen päähieronta. Akupainelu.
Voi kunpa ihmiset koskettaisivat enemmän toisiaan rauhoittavasti.
Täytyykö nykyään mennä aina omaksumaan jotain uuspakanaoppia jotta saisi muunlaista kosketusta kuin mitä parturi, urheiluhieroja tai tatuntekijä tarjoaa
Kyllä huomaan, kuinka tärkeää rakastava ja hellä kosketus on! Sen tärkeyden huomaa, kun se puuttuu! Ei mikään sitä oikeasti korvaa.
Kävin jokin aika sitten hammaskiven poistossa suuhygienistilla. Hän teki hyvää työtä, ei siinä mitään, mutta suun hoidon jälkeen hän taputteli kostealla pyyhkeellä suuni ympäristöstä roiskeet ym. pois.
Ja ajatelkaa, miltä se tuntui!
Tuntui lähestulkoon siltä, kuin minua olisi suudeltu! Niin hyvältä tuntui tuo pieni, hoitava kosketus.
Hymyilin ihan hölmönä sen jälkeen. Ja kyseessä oli vain pelkkä kosteuspyyhe, jota suuhygienisti suojakäsineet kädessä töpötteli suulleni muutaman sekunnin ajan.
Ja jo se tuntui niin hyvältä, että hätkähdin.
Osaatteko edes samaistua, ihmiset??
Hiuksien silittely ja pään. Pyydän tätä usein mieheltäni ja ehkä vain noin 3 kertaa koko avioliiton aikana tätä silti tehnyt. Minua pyytää silittämään selkää tms ja siosrun miltei aina. On vain kurjaa olla ylsipuolinen ei seksuaalisen hellyyden antaja. Minulla on pitkä tukka ja aina puhdas. Silitän usein itse omaa päätäni,kun kaipaan niin tuollaista koskemista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaan, kuinka tärkeää rakastava ja hellä kosketus on! Sen tärkeyden huomaa, kun se puuttuu! Ei mikään sitä oikeasti korvaa.
Kävin jokin aika sitten hammaskiven poistossa suuhygienistilla. Hän teki hyvää työtä, ei siinä mitään, mutta suun hoidon jälkeen hän taputteli kostealla pyyhkeellä suuni ympäristöstä roiskeet ym. pois.
Ja ajatelkaa, miltä se tuntui!
Tuntui lähestulkoon siltä, kuin minua olisi suudeltu! Niin hyvältä tuntui tuo pieni, hoitava kosketus.
Hymyilin ihan hölmönä sen jälkeen. Ja kyseessä oli vain pelkkä kosteuspyyhe, jota suuhygienisti suojakäsineet kädessä töpötteli suulleni muutaman sekunnin ajan.
Ja jo se tuntui niin hyvältä, että hätkähdin.
Osaatteko edes samaistua, ihmiset??
Itse koen kaikki kampaajat ja hammaslääkärit hyvin mieluisina alusta loppuun. Ehkä on tuuria matkassa kun mitään ikävää ei ole jäänyt mieleen, hammashoitokin on poikkeuksetta huomaavaista, kohteliasta ja tuntuu kuin olisi melkein hoivattavana. Onhan tuo kaikki jonkinlaista huomiota yksinelävälle ja kumpikin kohentaa vointia.
Tuntuu mukavalle kun ystävä laittaa joskus letin. Letin teko toiselle, etenkin vähän vaikeamman teko, on ihana ele. Toivottavasti se trendi ei ole ohi, missä isät teki lettejä tyttärilleen ja miksei vaimolleenkin.
Vauvaa imettäessä se hetki, kun tuntee maidon alkavan herumaan.
Tämä on vähän hassu, mutta unettomuudesta kärsivänä oma kuorsaminen! Silloin olen selälläni ja niin vetelä, että leuka painuu asentoon, jossa alan vienosti kuorsata (ei huolta, asun yksin). Aamulla kun on melko kevyessä unessa niin tätä joskus tapahtuu ja silloin tunnen olevani ihan rento. Helpottavaa päästä joskus tuollaiseen irtipäästäneeseen semitiedottomuuteen, toki sikeää untakin tulee mutta iän myötä nukkumisen kanssa joutuu vääntämään melko lailla.
Psykedeelit ja niiden aiheuttama euforia
9 päivän ummetus "purkautui" . Se tunne oli parempi kuin 100 orgasmia.
Tosin tuo oli kertaluonteinen juttu ,onneksi.
Eli vastataan perinteinen,orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Lusikassa olo.
En ennen ymmärtänyt tän päälle mutta tämä mulle heti seksin (orgasmi ja seksi yleensä nykyisen kumppanin kanssa) jälkeen ihaninta nykyisin.
Eron ja yksinäisyyden jälkeen kohtasin uuden ihmisen joka tuntuu niin oikealta että hänen kanssa lusikassa on kuin taivaassa olisi
Mikään ei voita kunnon pierua, joka mukavasti raapaisee pyllynreikää. No, okei, ei se ehkä ihan kärkeen mene, mutta maininnan arvoinen.
Kutinan raapiminen. Tämä on siellä top viidessä kevyesti.
Päänahan ja selän hipsuttelu.
Nukkuva vauva tai koiranpentu sylissä, kun tuntee pienen kehon lämmön ja painon ja kuuluu kevyt tuhina.
Ensimmäinen kulaus hyvää skumppaa – ei siis se kun alkoholi hulahtaa päähän, vaan se viileä, kupliva suutuntuma ennen sitä.
Tarvitsee. En ole kokenet moista vielä 38 vuoteen