Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Kun oma rakas ottaa syliin ja pitää kiinni. Käperrytään yhteen. Ollaan vaan, lähekkäin, siinä hetkessä. Ihan parasta. ❤️
Juuri sopivan lämpöinen vesi iholla
Hetki kun heräät juuri sen verran että tunnet vielä miten väsymys painaa ja saat rauhassa vaipua uudelleen uneen
Ruoka kovan treenin jälkeen
Päänahan hieronta hiuksista vähän samalla kiskoen -aaaaah
Kun koko kropan lihasjumit saadaan hierojalla auki. Absolut nirvana.
Tykkään käydä kampaajalla, etenkin hiustenpesu, päänahan hieronta ja hiusten varovainen ja kiireetön selvittely tuntuu useimmiten todella mukavalta. Toisilla on vielä herkemmät otteet kuin toisilla.
Jos olisin rahoissani, kävisin varmaan viikoittain kampaajalla!
Yksi ihana on kun painaa kasvot hevosen tai kissan turkkiin. Tuoksuvat rauhoittavilta ja ovat lämpimiä. Toisesta saattaa kuulua rouskutusta, toisesta kehräystä.
Kun on kova pissahätä ja pääsee pissalle, niin se helpotuksen tunne on ihana.
Kun joku rakas silittelee ja suukottelee. Tarvitseeko sanoa enempää.
-Rakkaan ihmisen halaaminen
-Kylmä vichy kuuman saunan jälkeen
-Se kun bideesuihkulla suihkuttaa silleen katkonaisesti lämmintä vettä alapäähän, mulla kihelmoi samalla tavalla kuin orgasmissa! Kestää pari sekuntia enkä tiedä mistä johtuu.
-Urheilusuorituksen jälkeen veden juominen
-Kun oikein himoitsee jotain ruokaa ja sitten kun sitä saa syödä!
Uneen vaipuminen.
Olen kärsinyt unettomuudesta, ja viime aikoina olen saanut unenlahjani takaisin. Nyt ymmärrän, että uni on oikeasti lahja.
Se kun herää aikaisin aamulla, tajuaa että voi vielä nukkua, kääntää kylkeä ja tuntee viileän kohdan peittoa painautuvan ihoa vasten juuri ennenkuin vaipuu taas uneen.
Sukeltaminen viileisiin lakanoihin ja peiton kieputtaminen jalkojen väliin
Urheilemisen aikainen olotila
Urheilemisen jälkeinen olotila
Kuumasta saunasta kylmään suihkuun
Jos joku harjaa hiuksia
Jos joku hieroo
Sipsit kielen päällä
Iso lasillinen viileää hanavettä sen jälkeen kun on huseerannut koko päivän tahmea tunne kitalaella.
Ihminen on onnellisimmillaan, kun jotain menee sisään tai tulee ulos.
Kun luotettava rakas silittää päätä