Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (913)
Seksi on ällöttävää, itse sanoisin että täysi maha kun on tyhjällä mahalla ollut monta päivää ennenkuin saa palkan kiva syödä välillä mm sushia.
Uiminen,vedessä on niin ihana olla niinkuin myös saunominen ja sen päälle kylmä suihku ja takaisin taas löylyyn.Oi miten ihana tunne!
Nukahtaminen onnellisena. :-)
Onnellisuus ylipäätään, eihän onnellisuutta parempaa tunnetta ole! Se aiheuttaa mielihyvän tunnetta koko kropassa! :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käydä kampaajalla, etenkin hiustenpesu, päänahan hieronta ja hiusten varovainen ja kiireetön selvittely tuntuu useimmiten todella mukavalta. Toisilla on vielä herkemmät otteet kuin toisilla.
Jos olisin rahoissani, kävisin varmaan viikoittain kampaajalla!
Kampaajat pesevät usein todella perusteellisesti hiukset ja hierovat samalla päänahkaa jne. Ovat varmaan saaneet asiakkailta palautetta, kuinka mukavaa se on. Mikä lienee vikana, mutta minua se homma vain kutittaa ihan vietävästi. Inhoan joka sekuntia.
Voi siitä kieltäytyä. Minulle tulee väristyksiä selkärankaa pitkin (tyyliin lhermitten merkki). Nuorena en kehdannut sanoa mitään, mutta nykyisin kyllä.
Kuumavesipullo jalkojen alla, kun yöllä värisee kylmästä. Tuntuu aivoissa asti.
Kun on vatsa täynnä hyvää ruokaa ja voi oikaista peiton alle lämpimään kaikessa rauhassa.
Järvessä tai lammessa kelluminen puolipilvisenä päivänä, ettei aurinko häikäise mahdottomasti. Joskus harvoin pääsee täydelliseen olotilaan, jossa oma keho tuntuu sulautuvan veteen ja ajantaju katoaa totaalisesti. Ajatuksetkin virtaa ja mihinkään ei jää jumittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi rakkaan ihmisen kanssa. Se tunne kun saa samaan aikaan, ja ehdottomasti ilman mitään kumeja. Se on niin taivaallinen, meditatiivinen hetki.
N.69v.
Mahdan olla perin outo mutta en ikinä koskaan ole saanut orgasmia samaan aikaan. Se varmaan on ihanaa.
hengitys ja aivastus , t. neitsytpoika
Poronkäristys lappilaisessa ravintolassa 1-viikon vaelluksen ja trangiaruokien jälkeen.
Täydennystö edelliseen: Lisäksi olen huomannut, että kun on ollut vaimon kanssa sen 1-viikkoa 24/7 pelkästään kahdestaan, keskustelu jonkun-muun-ihan-sama-kuka-kanssa on jostain syystä tavattoman nautinnollista.
Kun kissa rupeaa yhtäkkiä kehräämään kovaa ja leipoo unissaan vaaleanpunaisilla anturoilla ihoasi vasten pienillä kynsillä. Kolme kissaa nukkuvat välillä toistensa päällä kasassa ja pesevät toisiaan .