Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
se kun toffee-suklaalevy sulaa suussa ja toffeerakeet jäävät viimeiseksi pureskeltaviksi
Kun synnyttää järkälemäisen paskan pönttöön ja ylösnoustessa tuntuu heti huomattavan kevyeltä.
Helteisenä päivänä järven rannassa laiturilla kun jostain yllättäen saapuu vilvoittava tuulenvire.
Kun on mennyt nukkumaan kamalassa päänsäryssä ja herätessä huomaa, että kipu on poissa.
Että olen myynyt itseäni vanhoille oksettaville miehille. Tein sitä jo teininä. Olin 18-vuotias ja minun kotiini tuli 70.v pervertikko ostamaan minulta erikois seksiä. Olin vielä lastensuojelun asiakaskin ja psykiatrisessa hoidossa, mutta kukaan ei välittänyt.
Monen päivän karmean flunssan jälkeen tunnet olosi toipuneeksi ja menet suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kova pissahätä ja pääsee pissalle, niin se helpotuksen tunne on ihana.
Tämä!
Se kuinka tietyt "yrtti"lajikkeet värisevät pitkin kehoa :3
Kun on kuukauden tai kaksi odottanut sydän sykkyrällä pääsyä tutkimukseen ja lääkäri toteaa ettei kyseessä olekaan syopä.
Joku mainitsikin selkään piirtämisen.Me lapsen kanssa piirreltiin sormella paidan läpi selkään. Tosi ihana tunne.
Tykkään siitä kun mun jalkapohjia nuollaan oikein antaumuksella, leveällä kielellä.
Uiminen alasti syvässä, kirkkaassa, viileässä metsäjärvessä.
olut kylmänä saunan jälkeen ja muutenkin reipas tissuttelu on vaan hyvaa, turvonnut olo.
Hikisen marjareissun tai muun kuuman aherruksen jälkeen pulahdus tyyneen järveen, jonka vesi on juuri sopivan lämpöistä, hiukan viileää, mutta ei kylmää. Se viileän veden hyväily.
Vierailija kirjoitti:
Että olen myynyt itseäni vanhoille oksettaville miehille. Tein sitä jo teininä. Olin 18-vuotias ja minun kotiini tuli 70.v pervertikko ostamaan minulta erikois seksiä. Olin vielä lastensuojelun asiakaskin ja psykiatrisessa hoidossa, mutta kukaan ei välittänyt.
Tais tulla väärään ketjuun.
Voimia.
Tämän nautinnon oon keksiny vasta vuoden sisällä. Kun pytyllä ollessa suihkulla pesee tosi kuumalla vedellä pyllyn ja alapään, varsinkin jos pyllyrailo kutiaa, niin kuuma suihku sinne railoon, mikä nautinto.
Ja ei liity mitenkään seksiin, että pervot voi olla edelleen suihkuttelematta.
Aamulla heräilee todella hyvin ja makeasti nukutun yön jälkeen, kääntää kylkeä ja kohta ilmoille pääsee todella iso, pitkä ja pörisevä pieru.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kuukauden tai kaksi odottanut sydän sykkyrällä pääsyä tutkimukseen ja lääkäri toteaa ettei kyseessä olekaan syopä.
Hieno homma, mutta tämä on henkinen tuntemus eikä kehollinen, vaikka sinänsä kehoon liittyykin.
Se kun yskii, yskii ja yskii, eikä lima irtoa... kunnes sitten paukahtaa iso klöntti suuhun (samalla ällöä toki). Sama jos on nenässä räkäklimppi eikä millään meinaa irrota. Se tunne kun se lopulta läpsähtää nenäliinaan sieltä, on ihana.
Nukkuminen, syöminen, kakkaaminen. Elämän kolme perustarvetta.