Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.

Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?

Kommentit (390)

Vierailija
361/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Anna Gavaldaa.

Vierailija
362/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla.

[/quote]

No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta. 

[/quote]

Jos te kaikki olette yhtä rakkaudettomia kuin sinä, niin se, mitä veljesi puhuvat on vahingoittuneiden miesten puhetta. 

[/quote]

Olen nähnyt kahden veljistäni rakastuvan aivan silmittömästi. Vanhimman veljeni vaimo ja nuorimman tyttöystävä ovat molemmat aivan mielettömän kauniita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:11"]

Olisin yksin, koska en haluaisi vierellesi ketä tahansa miestä.

Sinuun rakastuu vielä mies, jonka haluat puolisoksesi. :)

[/quote]

Ei tule tapahtumaan. 

Vierailija
364/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sama kun mies sanoo, ettei voi harrastaa normaalilla munalla seksiä, koska kaikki naiset oikeasti haluaa isoa.

Vierailija
365/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]

Miten te naiset olette täällä näin pihalla?

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

[/quote]

Mä olen itse se, joka olin sellainen. Mitä sä oikein jankutat? Syytät miehiä rakkaudettomuudesta, mutta ei sitä sinussa itsessäsi ole yhtään. 

Mä ajattelin, etten voi saada miestä, koska en ITSE osaa rakastaa miehiä, mutta en syytellyt miehiä siitä, ettei heistä KUKAAN osaa rakastaa ketään. Jos minä olisin rakastamisen arvoinen, mies kyllä rakastaa, ajattelin. En löytänyt moestä, jonka kanssa omat sukkani olisivat pyörineet jaloissani, mutta löysin miehen, joka halusi minut kaikkine puutteineni: en osaa rakasataa, en nauttinut seksistä. Mutta mun miestä ei voi syyttää siitä, etteikö HÄN rakastaisi. 

Hänen ei olis ollu mikään pakko olla mun kanssani. Mutta rakkaus valitsi hänen puolestaan. Meillä on nyt kaksi lasta ja olen kuulemma tehnyt hänet perheen myötä onnelliseksi. Niin hänkin minut, sillä mullakin on vaikeita itsetunto-ongelmia ja hän ei vain jätä minua, vaikka olen välillä hyvinkin ilkeä ja hankala. 

Mitä lie sinulle on sattunut, aika kauheaa.

[/quote]

Tuo mihin viittasit, ei ollut minun kommentti. 

Mutta en sanonut, ettei miehet ihastu keneenkään, sanoin, ettei miehet ihastu taviksiin(tai sitäkin rumempiin), vaan heidät otetaan paremman puutteessa. 

Ja kenties huomaatte, ettei yksikään mies ole kiistänyt näkemyksiäni, ainoastaan naiset (Ja joo, epäilemättä joku "mies" nyt tulee kommentoimaan... Mutta viisi sivua ja vain yksi minun mielipidettäni tukeva miehen mielipide, joten älkää luulko, että tämän kommentin jälkeen toimii esiintyä miehenä...).

[/quote]

Miksi sitten pitäisi ihastua? Etkö voi ensin tutustua ja antaa miehen huomata, mikä ihana ihminen oletkaan? 

Vierailija
366/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

[/quote]

Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili. 

Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt. 

[/quote]

Et voi tietää olisiko kestänyt siis, koska et edes uskaltanut koittaa.....

[/quote]

En niin, mutta sen tiesin, ettei mies tunne mitään minua kohtaan, enkä halunnut sellaista suhdetta. 

[/quote]

Mitenköhän syviä tunteita ap oikein odottaa? Mikset voinut jatkaa niitä kohti, vai onko tyylisi Play hard to get?

[/quote]

Jatkaa mitä kohti? Minä en siis halunnut suhdetta, koska mies ei ollut ihastunut minuun. Ja osinhan minua yritetään juuri siksi, että miehet kuvittelee minun ulkonäköni takia olevan helppo saalis. 

[/quote]

Mistä sinä tiedät, ettei joku ole ihastunut sinuun? Siitä, että sinulla on kaveri, jota pidät itseäsi kauniimpana?

[/quote]

Minulla on peili. 

[/quote]

Ja aivan helvetin huono itsetunto.

[/quote]

Itse asiassa minulla on melko hyvä itsetunto, koska olen menestynyt ammatillisesti. Ja olen myös ystävänä suosittu. 

Vierailija
367/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-rakas, pikkuteini, paikkasi on tuolla Demin puolella. Mikä mahtaakaan olla ikäsi? Olet niin SAMANLAINEN kuin kaikki teinit. Jos olet yli kolmekymppinen niin ihme on, keehittymisesi on tyssännyt ja jämähtänyt sinne nuoruusaikoihin. Suoraan sanottuna, vaikutat hyvin tyhmältä, nuorelta, keskenkasvuiselta.Jos olet nuori niin ei hätää, tuo vaihe menee viiden vuoden sisällä pois. Jos olet jo vanhempi, mene hoitoon.

Vierailija
368/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:16"]

Tää on sama kun mies sanoo, ettei voi harrastaa normaalilla munalla seksiä, koska kaikki naiset oikeasti haluaa isoa.

[/quote]

No ei ole ollenkaan sama. 

Vierailija
369/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla. [/quote] No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta.  [/quote] Hyvä se ei ole, itselläni on paljon miespuolisia sukulaisia ja ystäviä ja kaikki ovat yksilöitä. Läheisimmät miespuoliset ystäväni ovat todella tunteellisia ja syvällisiä ja heidän naismakunsa ovat täysin erilaiset ja mielestäni jopa todella taviksista pitävät, yhteistä näillä naisilla kuitenkin on ystävällinen luonne. [/quote] Edelleen, en kiistä, etteikö mies voisi PITÄÄ taviksesta ja mukavista ihmisistähän pitää kaikki. Mutta mies voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain kaunista naista. Ihan samalla tavoin kuin täysin heteronainen voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain miestä.  [/quote] Määrittele tavallinen nainen. Minun silmissäni näiden miesten ihannenaiset ovat tavallisia ei mitään kaunottaria. Ja monet heretonaiset saattavat haaveilla naisista...

[/quote]

Tavallinen nainen on keskivertonainen. Sellainen, jota kukaan ei pidä rumana eikä kukaan pidä nättinä. Ei kiinnitä huomiota kadulla, keskipituinen, normaalipainoinen, ei mitään huomiota herättäviä ominaisuuksia mihinkään suuntaan. Tavis. 

Minä en tiedä paljoa homoseksuaalien elämästä, joten en osaa vastata näihin kysymyksiin. 
[/quote]

Eli sellaisia kuin nämä naiset. Yksi miespuolisista ystävistäni on täysin rakastunut ja tuntee todella kovaa fyysistä vetoa tavisnaiseensa. (Tiedän koska itse kertoi.)

Vierailija
370/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]

Miten te naiset olette täällä näin pihalla?

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

[/quote]

Mä olen itse se, joka olin sellainen. Mitä sä oikein jankutat? Syytät miehiä rakkaudettomuudesta, mutta ei sitä sinussa itsessäsi ole yhtään. 

Mä ajattelin, etten voi saada miestä, koska en ITSE osaa rakastaa miehiä, mutta en syytellyt miehiä siitä, ettei heistä KUKAAN osaa rakastaa ketään. Jos minä olisin rakastamisen arvoinen, mies kyllä rakastaa, ajattelin. En löytänyt moestä, jonka kanssa omat sukkani olisivat pyörineet jaloissani, mutta löysin miehen, joka halusi minut kaikkine puutteineni: en osaa rakasataa, en nauttinut seksistä. Mutta mun miestä ei voi syyttää siitä, etteikö HÄN rakastaisi. 

Hänen ei olis ollu mikään pakko olla mun kanssani. Mutta rakkaus valitsi hänen puolestaan. Meillä on nyt kaksi lasta ja olen kuulemma tehnyt hänet perheen myötä onnelliseksi. Niin hänkin minut, sillä mullakin on vaikeita itsetunto-ongelmia ja hän ei vain jätä minua, vaikka olen välillä hyvinkin ilkeä ja hankala. 

Mitä lie sinulle on sattunut, aika kauheaa.

[/quote]

Tuo mihin viittasit, ei ollut minun kommentti. 

Mutta en sanonut, ettei miehet ihastu keneenkään, sanoin, ettei miehet ihastu taviksiin(tai sitäkin rumempiin), vaan heidät otetaan paremman puutteessa. 

Ja kenties huomaatte, ettei yksikään mies ole kiistänyt näkemyksiäni, ainoastaan naiset (Ja joo, epäilemättä joku "mies" nyt tulee kommentoimaan... Mutta viisi sivua ja vain yksi minun mielipidettäni tukeva miehen mielipide, joten älkää luulko, että tämän kommentin jälkeen toimii esiintyä miehenä...).

[/quote]

Miksi sitten pitäisi ihastua? Etkö voi ensin tutustua ja antaa miehen huomata, mikä ihana ihminen oletkaan? 

[/quote]

Minulla on jo elämässäni ns. kaikkea, joten en "tarvitse" miestä mihinkään. Haluaisin parisuhteen, mutta mielestäni aidossa parisuhteessa on molemminpuolisia tunteita. Sitä ei ole minulle tarjolla, joten en halua olla vain ihan kiva paremman puutteessa nainen. 

Kaikki minua yrittäneet miehet ovat olleet ns. kavereita tai kaverinkavereita, en käy koskaan baareissa, joten he ovat kyllä tunteneet minut. Itse asiassa tuntematon ei ole tainnut yrittää kuin kahdesti koko elämäni aikana. 

Vierailija
371/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:17"]

Ap-rakas, pikkuteini, paikkasi on tuolla Demin puolella. Mikä mahtaakaan olla ikäsi? Olet niin SAMANLAINEN kuin kaikki teinit. Jos olet yli kolmekymppinen niin ihme on, keehittymisesi on tyssännyt ja jämähtänyt sinne nuoruusaikoihin. Suoraan sanottuna, vaikutat hyvin tyhmältä, nuorelta, keskenkasvuiselta.Jos olet nuori niin ei hätää, tuo vaihe menee viiden vuoden sisällä pois. Jos olet jo vanhempi, mene hoitoon.

[/quote]

Ja sinun miehesi rakastui sinuun ihan hirveästi, eikös vain? :D Otan osaa, että noin kirpaisi, se on näet paha merkki... Jos olisit varma, että sinuun on ihastuttu, puheeni eivät olisi haitanneet sinua yhtään. :)

Vierailija
372/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla. [/quote] No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta.  [/quote] Hyvä se ei ole, itselläni on paljon miespuolisia sukulaisia ja ystäviä ja kaikki ovat yksilöitä. Läheisimmät miespuoliset ystäväni ovat todella tunteellisia ja syvällisiä ja heidän naismakunsa ovat täysin erilaiset ja mielestäni jopa todella taviksista pitävät, yhteistä näillä naisilla kuitenkin on ystävällinen luonne. [/quote] Edelleen, en kiistä, etteikö mies voisi PITÄÄ taviksesta ja mukavista ihmisistähän pitää kaikki. Mutta mies voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain kaunista naista. Ihan samalla tavoin kuin täysin heteronainen voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain miestä.  [/quote] Määrittele tavallinen nainen. Minun silmissäni näiden miesten ihannenaiset ovat tavallisia ei mitään kaunottaria. Ja monet heretonaiset saattavat haaveilla naisista... [/quote] Tavallinen nainen on keskivertonainen. Sellainen, jota kukaan ei pidä rumana eikä kukaan pidä nättinä. Ei kiinnitä huomiota kadulla, keskipituinen, normaalipainoinen, ei mitään huomiota herättäviä ominaisuuksia mihinkään suuntaan. Tavis.  Minä en tiedä paljoa homoseksuaalien elämästä, joten en osaa vastata näihin kysymyksiin.  [/quote] Eli sellaisia kuin nämä naiset. Yksi miespuolisista ystävistäni on täysin rakastunut ja tuntee todella kovaa fyysistä vetoa tavisnaiseensa. (Tiedän koska itse kertoi.)

[/quote]

Ja jos hän olisi tunnustanut sinulle muuta, olisiko ollut riski, että se kulkeutuu hänen tavisnaisensa korviin johtaen eroon? 

Vierailija
373/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:09"]

Ap, typerästi ajateltu, että kaikilla miehillä on sama naisihanne ja sinuun ei voi ihastua. Itsetunto ainakin on pohjalukemissa ja vaikutat sika hankalalta. Oma mieheni ei todellakaan vastaa naisten mielestä komeaa miestä, saati seksikästä. Minut hän hurmasi loistavalla asenteella ja herskyvällä huumorintajulla. Näen hänet ihan eri tavalla kuin muut. Olisi kamalaa, jos hän kuvittelisi, että tyydyin häneen, kun muuta en saanut. Kauneus on katsojan silmässä.

[/quote]

Edelleen, kuvaat hyvin naisen ihastumista. Miehet on erilaisia. 

[/quote]

Jos ihan tosissasi kuvittelet, että miehet ovat jokin yksi ja samanlainen homogeeninen ryhmä, et ole pelkästään kapeakatseinen, vaan myös yksinkertainen. Ihmiset, joihin miehet siis lukeutuvat, ovat yksilöitä. Ihmisiä on erilaisia. Niin miehistä kuin naisistakin löytyy yksilöitä, jotka voivat aidosti ihastua "rumempaankin" (sekin katsojan silmässä) henkilöön. Jos et uskalla heittäytyä suhteeseen miehen kanssa, vaikka olisit häneen ihastunut ja hänkin haluaisi sinua, niin kyse on silloin ihan omista peloistasi ja riittämättömyyden tunteistasi. Jos olet onnellinen yksin, niin mitä sen väliä. Parempi kai silloin onkin olla riskeeraamatta mitään. Jos et kuitenkaan ole onnellinen, kannattaa ymmärtää, että voit omien pelkojesi vuoksi menettää jotain hyvin ainutlaatuista.

Vierailija
374/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:31"]

Missä minä sanoin, että minuun ihastutaan? Nimenomaan ei ihastuta!

Onko muuten maailmassa oikeasti niin naiiveja naisia, että luulevat miesten oikeasti yrittävän naisia vain koska ovat ihastuneita?! Vau... Taidatte olla aika nuoria?

[/quote]

Näinpä. Suurimmassa osassa suhteista miesten syynä olla suhteessa on vakipillu. Ikävää, mutta totta.

[/quote]

No niin juuri! Tätä olen yrittänyt ilmaista, mutta kukaan ei kai halua ajatella olevansa vain se vakipillu. 
[/quote]

Mn mies on mun kanssa siksi, kun meillä on yhteinen lapsi, olen vakipillu, kokki ja siivooja. Mä olen mieheni kanssa siksi, että se on mun lapseni isä. Saan seksiä lähes joka pv. Mulla on autonkorjaaja, lumenluoja, rännien putsaaja, lasten vahti, matkaopas, sekä kiva mökki Lisäksi on edullisempaa asua yhdessä, kun voi laittaa kulut puoliksi.

Tää on todellista elämää. Missähän sadussa ap ja muut elää? Ihadtuminen sitäpaitsi kestää miehillä n. Puoli vuotta, että miksei siihen suhteeseen voi muuten alkaa, jos ei ole ihastunut tms.. jokainen suhde arkipäiväistyy ja jokainen kyllästyy kumppaniinsa välillä. En oikein mmärrä ap:n ongelmaa :-)

Vierailija
375/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:09"]

Ap, typerästi ajateltu, että kaikilla miehillä on sama naisihanne ja sinuun ei voi ihastua. Itsetunto ainakin on pohjalukemissa ja vaikutat sika hankalalta. Oma mieheni ei todellakaan vastaa naisten mielestä komeaa miestä, saati seksikästä. Minut hän hurmasi loistavalla asenteella ja herskyvällä huumorintajulla. Näen hänet ihan eri tavalla kuin muut. Olisi kamalaa, jos hän kuvittelisi, että tyydyin häneen, kun muuta en saanut. Kauneus on katsojan silmässä.

[/quote]

Edelleen, kuvaat hyvin naisen ihastumista. Miehet on erilaisia. 

[/quote]

Jos ihan tosissasi kuvittelet, että miehet ovat jokin yksi ja samanlainen homogeeninen ryhmä, et ole pelkästään kapeakatseinen, vaan myös yksinkertainen. Ihmiset, joihin miehet siis lukeutuvat, ovat yksilöitä. Ihmisiä on erilaisia. Niin miehistä kuin naisistakin löytyy yksilöitä, jotka voivat aidosti ihastua "rumempaankin" (sekin katsojan silmässä) henkilöön. Jos et uskalla heittäytyä suhteeseen miehen kanssa, vaikka olisit häneen ihastunut ja hänkin haluaisi sinua, niin kyse on silloin ihan omista peloistasi ja riittämättömyyden tunteistasi. Jos olet onnellinen yksin, niin mitä sen väliä. Parempi kai silloin onkin olla riskeeraamatta mitään. Jos et kuitenkaan ole onnellinen, kannattaa ymmärtää, että voit omien pelkojesi vuoksi menettää jotain hyvin ainutlaatuista.

[/quote]

No kuule ihan yliopistotasoiset tutkijatkin tekee tutkimuksia oletuksella, että miehet ja naiset ovat erilaisia. 

Mies nimenomaan ei halunnut minua, olisi vain huolinut, kun ei saanut sitä, jonka halusi. 

Vierailija
376/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:32"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:31"] Missä minä sanoin, että minuun ihastutaan? Nimenomaan ei ihastuta! Onko muuten maailmassa oikeasti niin naiiveja naisia, että luulevat miesten oikeasti yrittävän naisia vain koska ovat ihastuneita?! Vau... Taidatte olla aika nuoria?   [/quote] Näinpä. Suurimmassa osassa suhteista miesten syynä olla suhteessa on vakipillu. Ikävää, mutta totta. [/quote] No niin juuri! Tätä olen yrittänyt ilmaista, mutta kukaan ei kai halua ajatella olevansa vain se vakipillu.  [/quote] Mn mies on mun kanssa siksi, kun meillä on yhteinen lapsi, olen vakipillu, kokki ja siivooja. Mä olen mieheni kanssa siksi, että se on mun lapseni isä. Saan seksiä lähes joka pv. Mulla on autonkorjaaja, lumenluoja, rännien putsaaja, lasten vahti, matkaopas, sekä kiva mökki Lisäksi on edullisempaa asua yhdessä, kun voi laittaa kulut puoliksi. Tää on todellista elämää. Missähän sadussa ap ja muut elää? Ihadtuminen sitäpaitsi kestää miehillä n. Puoli vuotta, että miksei siihen suhteeseen voi muuten alkaa, jos ei ole ihastunut tms.. jokainen suhde arkipäiväistyy ja jokainen kyllästyy kumppaniinsa välillä. En oikein mmärrä ap:n ongelmaa :-)

[/quote]

Minä en tarvitse noita asioita. Minulla ei ole taloudellisia huolia, joten en tarvitse rahaa tai palveluja miehiltä. Ainoa asia, jota kaipaisin, olisi miehen ja naisen välinen aito parisuhde. Ehkä sitten olen liian romanttinen ja haluaisin aitoja molemminpuolisia tunteita... Joka tapauksessa en halua sitä, mitä minulle on tarjolla. 

Vierailija
377/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla. [/quote] No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta.  [/quote] Hyvä se ei ole, itselläni on paljon miespuolisia sukulaisia ja ystäviä ja kaikki ovat yksilöitä. Läheisimmät miespuoliset ystäväni ovat todella tunteellisia ja syvällisiä ja heidän naismakunsa ovat täysin erilaiset ja mielestäni jopa todella taviksista pitävät, yhteistä näillä naisilla kuitenkin on ystävällinen luonne. [/quote] Edelleen, en kiistä, etteikö mies voisi PITÄÄ taviksesta ja mukavista ihmisistähän pitää kaikki. Mutta mies voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain kaunista naista. Ihan samalla tavoin kuin täysin heteronainen voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain miestä.  [/quote] Määrittele tavallinen nainen. Minun silmissäni näiden miesten ihannenaiset ovat tavallisia ei mitään kaunottaria. Ja monet heretonaiset saattavat haaveilla naisista... [/quote] Tavallinen nainen on keskivertonainen. Sellainen, jota kukaan ei pidä rumana eikä kukaan pidä nättinä. Ei kiinnitä huomiota kadulla, keskipituinen, normaalipainoinen, ei mitään huomiota herättäviä ominaisuuksia mihinkään suuntaan. Tavis.  Minä en tiedä paljoa homoseksuaalien elämästä, joten en osaa vastata näihin kysymyksiin.  [/quote] Eli sellaisia kuin nämä naiset. Yksi miespuolisista ystävistäni on täysin rakastunut ja tuntee todella kovaa fyysistä vetoa tavisnaiseensa. (Tiedän koska itse kertoi.)

[/quote]

Ja jos hän olisi tunnustanut sinulle muuta, olisiko ollut riski, että se kulkeutuu hänen tavisnaisensa korviin johtaen eroon? 
[/quote]

Ei koska tämä mies on ystäväni naista en etukäteen tuntenut

Vierailija
378/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:17"]

[/quote]

Ja sinun miehesi rakastui sinuun ihan hirveästi, eikös vain? :D Otan osaa, että noin kirpaisi, se on näet paha merkki... Jos olisit varma, että sinuun on ihastuttu, puheeni eivät olisi haitanneet sinua yhtään. :)

[/quote]

Ihan sinua Ap säälin, ellet sitten ole vaan provo. Sanopa vaan ikäsi niin päästään eteenpäin?

Vierailija
379/390 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ap on palstan miespuolinen vakiotrolli. Miten te ette tunnista tota tyypillistä kirjoitustyyliä ja rasittavaa jankkaamista? Kuka nainen sitä paitksi kirjoittaa "etteko TE naiset ymmärrä", naiset niputettuna yhdeksi homogeeniseksi massaksi kuten aina.

Vierailija
380/390 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan trolli, sehän se oli. Ihmettelinkin kun jankkasi jokaista viestiä vastaan ja puhui itsensä pussiin edestä ja takaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi