Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.

Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?

Kommentit (390)

Vierailija
341/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Tunnen todella tavallisia naisia, jotka ovat parisuhteessa eikä kyseessä ole mikään vähempään tyytyminen kummallakaan suhteen osapuolella. Kaikki ne naiset ovat kyllä fiksuja ja mukavia. [/quote] Miten ihmeessä sinä sen voisit tietää? Oletko kysellyt heiltä aidoista tunteistaan, kun he ovat olleet magneettikuvattavana? Koska se on edelleen ainoa keino tietää varmaksi, sanoahan voi mitä tahansa.  [/quote] Kyllä jos molemmat osapuolet tuntee hyvin ja on keskustellut rakkausasioista niin kyllä tällaisetkin asiat selviää. [/quote] Ja sinä itse et pystyisi valehtelemaan kenellekään mistään, varsinkaan sellaisesta asiasta, jonka myöntämistä pidetään vähän kyseenalaisena ja josta olisi yksityiselämääsi katastrofaaliset seuraukset?  [/quote] Parissa tapauksessa mies on ollut ihastunut ja kertonut siitä ennen kuin suhdetta on edes ollut. En näe syytä valehdella.

[/quote]

Et näe syytä valehdella???!!! Että saisi seksiä?
[/quote]

Sinähän nämä miehet tunnet, eikös? Onko oikeasti niin vaikea ajatus että mies voi olla oikeasti ihastunut tavallisen näköiseen naiseen? Hänen silmissäänhän se nainen saattaa sitten näyttää keijukaiselle, nämä kun on makuasioita.

Vierailija
342/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi olemassa joku muotti, joka on kaikkien miesten mielestä kaunis, kun samanlaista muottia ei ole naisillakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:36"]

Vaikka olisi kuinka ruma, voi silti ihastua ja haluta fyysisesti. Erään tuttavapariskunnan nainen on todella ruma, mutta vaikuttavat oikein onnellisilta ja useammassakin parisuhteessa on ollut.

[/quote]

No en minä tiedä, sulkeeko se pois onnellisuutta... Järjestetyt avioliitot kuulemma ovat maailman onnellisimpia. Mutta ei silti voi ihastua tai haluta fyysisesti, se on ihan eri asia! 

[/quote]Ai nytkö miehet eivät enää halua edes fyysisesti? Eikös sekin ole sellainen ikuisesti tiedetty miehen ja naisen ero, että mies haluaa fyysisesti ihan kaikkia naisia. Tai ainakin suurinta osaa. Siksihän he pettävät ja heidät on helppo huijata sänkyyn jne.

[/quote]

Eivät rumaa naista tai tavista. Miehelle kelpaa kai reikä kuin reikä, ei siihen mitään naisen haluamista tarvita! 

[/quote]Ahaa. Nyt menee kyllä liian vaikeaksi. Miehelle kelpaa kaikki, mutta hän ei silti halua lähes ketään. Sitten miehille kelpaa varmaan myös mies.

[/quote]

No miehillä on tietääkseni vähän erilainen reikä. 

[/quote]Juurihan sanoit, että kelpaa reika kuin reikä. Ja monet miehet haluavat naiseltakin sitä "erilaista reikää". Sama kai se on, onko se reikä miehellä vai naisella, kun miehelle kuulemma kaikki kelpaa.

Vierailija
344/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita. Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa.  [/quote] Kun on ihastunut niin yleensä haluaa myös panna. Se fyysinen halu ei sulje ihastumista pois.

[/quote]

Miksi tähän alapeukkuja?
[/quote]
Vahinkoalapeukku tähän kommenttiin

Vierailija
345/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:08"]

En ehkä "ottaisi" ketään vain että mulla ois joku, mutta jos joku tulis tarjolle ja tykkäisin hänestä niin aloittaisin suhteen, koska ei ole minun vastuullani miettiä, miten toinen asian kokee ja onhan mulla antaa toiselle jotain muuta kuin ulkoista shittiä, esim. onnettomat miehet ovat hyvä kohde, heitä voi lohduttaa ja tukea. Ja onneton kun olisin itsekin, niin olishan se vain oikeus ja kohtuus, että joku mies ilahduttais minua, jos suostuisin siihen. Niin miksen suostuisi?

[/quote]

Minä ajattelen, että mies ajattelisi minusta suhteessa niin rumasti, kun ei olisi mitään tunteita pehmentämässä vikojani. Lisäksi tilanne olisi niin epävarma, koska jos olisin itse ihastunut, niin mies saattaisi millä hetkellä tahansa tavata naisen, johon ihastuu ja jättää minut. 

[/quote]

No, mä en ollut itse ihastunut. Pidin miehistä vain. Seksistä en pitänyt, siksi suhtauduinkin heidän "minusta pitämiseeni" varauksella. Lisäksi valitsin (tai he olivat) tosiaan itseäni "alempaa", joten eivät he halunneet minua parempaa, tai saaneet! Samoin kun en itsekään saanut ihailijoihini miehiä, jotka olisivat mielestäni olleet minun tasollani. 

Mutta sain (ja annoin) välittämistä, hauskoja hetkiä ja elämänkokemusta.

Vierailija
346/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

[/quote]

Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili. 

Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt. 

[/quote]

Et voi tietää olisiko kestänyt siis, koska et edes uskaltanut koittaa.....

[/quote]

En niin, mutta sen tiesin, ettei mies tunne mitään minua kohtaan, enkä halunnut sellaista suhdetta. 

[/quote]

Mitenköhän syviä tunteita ap oikein odottaa? Mikset voinut jatkaa niitä kohti, vai onko tyylisi Play hard to get?

[/quote]

Jatkaa mitä kohti? Minä en siis halunnut suhdetta, koska mies ei ollut ihastunut minuun. Ja osinhan minua yritetään juuri siksi, että miehet kuvittelee minun ulkonäköni takia olevan helppo saalis. 

[/quote]

Mistä sinä tiedät, ettei joku ole ihastunut sinuun? Siitä, että sinulla on kaveri, jota pidät itseäsi kauniimpana?

[/quote]

Minulla on peili. 

[/quote]

No siinä tapauksessa tarvitset ammattiapua. Sille on ihan diagnoosikin, että kuvittelee tietävänsä muiden tunteet ja ajatukset. Ihastuksellasi on voinut olla eri maku kuin sinulla. Mutta ennen suhdetta pitää kyllä hoitaa mielenterveys kuntoon.

[/quote]

Minulla ei ole aavistustakaan, miten onnistutte nykypäivänä elämään moisissa pilvilinnoissa, mutta mikäs siinä... Ei kenenkään maku ole joku tavis...! 

Vierailija
347/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:17"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Tunnen todella tavallisia naisia, jotka ovat parisuhteessa eikä kyseessä ole mikään vähempään tyytyminen kummallakaan suhteen osapuolella. Kaikki ne naiset ovat kyllä fiksuja ja mukavia. [/quote] Miten ihmeessä sinä sen voisit tietää? Oletko kysellyt heiltä aidoista tunteistaan, kun he ovat olleet magneettikuvattavana? Koska se on edelleen ainoa keino tietää varmaksi, sanoahan voi mitä tahansa.  [/quote] Kyllä jos molemmat osapuolet tuntee hyvin ja on keskustellut rakkausasioista niin kyllä tällaisetkin asiat selviää. [/quote] Ja sinä itse et pystyisi valehtelemaan kenellekään mistään, varsinkaan sellaisesta asiasta, jonka myöntämistä pidetään vähän kyseenalaisena ja josta olisi yksityiselämääsi katastrofaaliset seuraukset?  [/quote] Parissa tapauksessa mies on ollut ihastunut ja kertonut siitä ennen kuin suhdetta on edes ollut. En näe syytä valehdella. [/quote] Et näe syytä valehdella???!!! Että saisi seksiä? [/quote] Sinähän nämä miehet tunnet, eikös? Onko oikeasti niin vaikea ajatus että mies voi olla oikeasti ihastunut tavallisen näköiseen naiseen? Hänen silmissäänhän se nainen saattaa sitten näyttää keijukaiselle, nämä kun on makuasioita.

[/quote]

Ei vaikea, vaan mahdoton. Olen jo monta kertaa kommentoinut tähän makuasia väitteeseen, lue sieltä.

Ja näköjään minä olen ihan asiantuntija miesten suhteen, minulla ei ollut aiemmin aavistustakaan, miten kuutamolla naiset ovat! 

Vierailija
348/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:58"]

Miksi olisi olemassa joku muotti, joka on kaikkien miesten mielestä kaunis, kun samanlaista muottia ei ole naisillakaan?

[/quote]

Koska niin evoluutio on aikanaan toiminut. 

Vierailija
349/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:50"]

Typerä yleistys, ettei johonkin rumaan tai tavallisen näköiseen voisi aidosti ihastua. Minulle kävi joskus niin, että tutustuin erääseen mieheen, jota aluksi pidin suoraan sanoen todella rumana. Sitten, kun opin tuntemaan hänet, hänen luonteensa hurmasi minut aivan täysin. Olin pitkään todella ihastunut. Vaikka opiskelumme veivätkin meidät erilleen, mietin ja ikävöin varmaan vuoden verran häntä, vaikkemme edes nähneet kertaakaan sinä aikana. Oma, nykyinen aviomiehenikään ei ole mikään komistus, jos ei rumakaan. Ihan tavallisen näköinen mies, jota kuitenkin rakastan. Ja olisin saanut kymmenen kertaa komeampiakin, mutta TAHDOIN juuri hänet. Ihan niistä luonnesyistä.

Kuitenkin, jos ihminen on niin ulkoisesti kuin sisäisestikin ihan perseestä, niin ei varmasti kukaan aidosti kiinnostu. En tosin tiedä, miksi kukaan haluaisi sellaisen ihmisen kanssa olla edes "paremman puutteessa".

[/quote]

Niin. Sinä kuvasit nyt oikein hyvin naisen ihastumisen. Kiitos siitä, mutta se ei nyt mitenkään liity tähän aiheeseen. 

[/quote]

Tuo kuvaus oli yhden naisen ihastumisesta. Minun ihastumiseni ovat erilaisia, vaikka olen nainen. Jos luet miesten kirjoittamaa kirjallisuutta, huomaat, että miehetkin näkevät ihastumiset keskenään hyvin et lailla. Aloita vaikka Goethen ja Tolstoin kirjoista.

Vierailija
350/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:21"]

Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. [/quote]

Olet niiiiiin väärässä. Minä olen mieheni sielunkumppani ja elämän suurin rakkaus vaikka minulta puuttuukin kauneus. Tai siis sse mikä yleiskäsitys kauneudesta on.

Kun sulla on on itselläsikin tuo kanta, niin sinäkin varmaan ihastut vaan komeisiin miehiin, jätät huomiotta ns. tavikset ja ne joille on vähemmän suotu sitä, mitä ulkomaailma on määritellyt komeudeksi.

Sitä saa mitä tilaa...

[/quote]

Kerro vain itsellesi tuota satua. Ei se kuitenkaan todellisuutta muuta. 

[/quote]

Hyi, miten loukkaava sä olet. Sielusi taitaa olla ruman sammakon. Ei kannata tosiaan kokeilla, mutta se ei johdu niistä miehistä.

[/quote]

En ole, ainoastaan rehellinen. 

[/quote]

Olethan sä loukkaava. Sähän sanoit juuri, ettei ihmisellä, jota lainasit  ollut miehelleen arvoa. Tai ettei hänen miehensä arvosta naisensa ulkonäköä. Sinä olet ruma sisäisesti ja vielä valehtelet itsellesi. Kuka sun kanssa haluaisi ollakaan, luojan kiitos et ole kaunis, muuten joku raukka erehtyisi.

Vierailija
351/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:36"]

Vaikka olisi kuinka ruma, voi silti ihastua ja haluta fyysisesti. Erään tuttavapariskunnan nainen on todella ruma, mutta vaikuttavat oikein onnellisilta ja useammassakin parisuhteessa on ollut.

[/quote]

No en minä tiedä, sulkeeko se pois onnellisuutta... Järjestetyt avioliitot kuulemma ovat maailman onnellisimpia. Mutta ei silti voi ihastua tai haluta fyysisesti, se on ihan eri asia! 

[/quote]Ai nytkö miehet eivät enää halua edes fyysisesti? Eikös sekin ole sellainen ikuisesti tiedetty miehen ja naisen ero, että mies haluaa fyysisesti ihan kaikkia naisia. Tai ainakin suurinta osaa. Siksihän he pettävät ja heidät on helppo huijata sänkyyn jne.

[/quote]

Eivät rumaa naista tai tavista. Miehelle kelpaa kai reikä kuin reikä, ei siihen mitään naisen haluamista tarvita! 

[/quote]Ahaa. Nyt menee kyllä liian vaikeaksi. Miehelle kelpaa kaikki, mutta hän ei silti halua lähes ketään. Sitten miehille kelpaa varmaan myös mies.

[/quote]

No miehillä on tietääkseni vähän erilainen reikä. 

[/quote]Juurihan sanoit, että kelpaa reika kuin reikä. Ja monet miehet haluavat naiseltakin sitä "erilaista reikää". Sama kai se on, onko se reikä miehellä vai naisella, kun miehelle kuulemma kaikki kelpaa.

[/quote]

Kelpaaminen ja rakastuminen ovat aika kaukana toisistaan. 

Vierailija
352/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:08"]

En ehkä "ottaisi" ketään vain että mulla ois joku, mutta jos joku tulis tarjolle ja tykkäisin hänestä niin aloittaisin suhteen, koska ei ole minun vastuullani miettiä, miten toinen asian kokee ja onhan mulla antaa toiselle jotain muuta kuin ulkoista shittiä, esim. onnettomat miehet ovat hyvä kohde, heitä voi lohduttaa ja tukea. Ja onneton kun olisin itsekin, niin olishan se vain oikeus ja kohtuus, että joku mies ilahduttais minua, jos suostuisin siihen. Niin miksen suostuisi?

[/quote]

Minä ajattelen, että mies ajattelisi minusta suhteessa niin rumasti, kun ei olisi mitään tunteita pehmentämässä vikojani. Lisäksi tilanne olisi niin epävarma, koska jos olisin itse ihastunut, niin mies saattaisi millä hetkellä tahansa tavata naisen, johon ihastuu ja jättää minut. 

[/quote]

No, mä en ollut itse ihastunut. Pidin miehistä vain. Seksistä en pitänyt, siksi suhtauduinkin heidän "minusta pitämiseeni" varauksella. Lisäksi valitsin (tai he olivat) tosiaan itseäni "alempaa", joten eivät he halunneet minua parempaa, tai saaneet! Samoin kun en itsekään saanut ihailijoihini miehiä, jotka olisivat mielestäni olleet minun tasollani. 

Mutta sain (ja annoin) välittämistä, hauskoja hetkiä ja elämänkokemusta.

[/quote]

Ok, ymmärrän. Minä kai koen, että elämässäni on kaikki muuten hyvin ja kunnossa, joten miksi ottaisin miehen, kun ei tarjolla ole ihastumista ja välittämistä ja jotain aitoa. 

Vierailija
353/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, typerästi ajateltu, että kaikilla miehillä on sama naisihanne ja sinuun ei voi ihastua. Itsetunto ainakin on pohjalukemissa ja vaikutat sika hankalalta. Oma mieheni ei todellakaan vastaa naisten mielestä komeaa miestä, saati seksikästä. Minut hän hurmasi loistavalla asenteella ja herskyvällä huumorintajulla. Näen hänet ihan eri tavalla kuin muut. Olisi kamalaa, jos hän kuvittelisi, että tyydyin häneen, kun muuta en saanut. Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
354/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:50"]

Typerä yleistys, ettei johonkin rumaan tai tavallisen näköiseen voisi aidosti ihastua. Minulle kävi joskus niin, että tutustuin erääseen mieheen, jota aluksi pidin suoraan sanoen todella rumana. Sitten, kun opin tuntemaan hänet, hänen luonteensa hurmasi minut aivan täysin. Olin pitkään todella ihastunut. Vaikka opiskelumme veivätkin meidät erilleen, mietin ja ikävöin varmaan vuoden verran häntä, vaikkemme edes nähneet kertaakaan sinä aikana. Oma, nykyinen aviomiehenikään ei ole mikään komistus, jos ei rumakaan. Ihan tavallisen näköinen mies, jota kuitenkin rakastan. Ja olisin saanut kymmenen kertaa komeampiakin, mutta TAHDOIN juuri hänet. Ihan niistä luonnesyistä.

Kuitenkin, jos ihminen on niin ulkoisesti kuin sisäisestikin ihan perseestä, niin ei varmasti kukaan aidosti kiinnostu. En tosin tiedä, miksi kukaan haluaisi sellaisen ihmisen kanssa olla edes "paremman puutteessa".

[/quote]

Niin. Sinä kuvasit nyt oikein hyvin naisen ihastumisen. Kiitos siitä, mutta se ei nyt mitenkään liity tähän aiheeseen. 

[/quote]

Tuo kuvaus oli yhden naisen ihastumisesta. Minun ihastumiseni ovat erilaisia, vaikka olen nainen. Jos luet miesten kirjoittamaa kirjallisuutta, huomaat, että miehetkin näkevät ihastumiset keskenään hyvin et lailla. Aloita vaikka Goethen ja Tolstoin kirjoista.

[/quote]

Jos joudun vielä lukemaan Nuoren Wertherin kärsimykset, ammun itseni! :D Ja Tolstoi on jo käytössä unilääkkeenä. :) 

Vierailija
355/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla.

[/quote]

No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta. 

[/quote]

Jos te kaikki olette yhtä rakkaudettomia kuin sinä, niin se, mitä veljesi puhuvat on vahingoittuneiden miesten puhetta. 

Vierailija
356/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yksin, koska en haluaisi vierellesi ketä tahansa miestä.

Sinuun rakastuu vielä mies, jonka haluat puolisoksesi. :)

Vierailija
357/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:21"]

Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. [/quote]

Olet niiiiiin väärässä. Minä olen mieheni sielunkumppani ja elämän suurin rakkaus vaikka minulta puuttuukin kauneus. Tai siis sse mikä yleiskäsitys kauneudesta on.

Kun sulla on on itselläsikin tuo kanta, niin sinäkin varmaan ihastut vaan komeisiin miehiin, jätät huomiotta ns. tavikset ja ne joille on vähemmän suotu sitä, mitä ulkomaailma on määritellyt komeudeksi.

Sitä saa mitä tilaa...

[/quote]

Kerro vain itsellesi tuota satua. Ei se kuitenkaan todellisuutta muuta. 

[/quote]

Hyi, miten loukkaava sä olet. Sielusi taitaa olla ruman sammakon. Ei kannata tosiaan kokeilla, mutta se ei johdu niistä miehistä.

[/quote]

En ole, ainoastaan rehellinen. 

[/quote]

Olethan sä loukkaava. Sähän sanoit juuri, ettei ihmisellä, jota lainasit  ollut miehelleen arvoa. Tai ettei hänen miehensä arvosta naisensa ulkonäköä. Sinä olet ruma sisäisesti ja vielä valehtelet itsellesi. Kuka sun kanssa haluaisi ollakaan, luojan kiitos et ole kaunis, muuten joku raukka erehtyisi.

[/quote]

Ja sinä et onneksi ollut! ;) Toivottavasti et siis oman määrittelysi mukaan haaveile kumppanista! 

Ja en sanonut, ettei ollut arvoa, sanoin, ettei rumaan voi rakastua. Arvoa voi toki olla silti tai ihminen, jonka kommenttia lainasin ei ehkä oikeasti olekaan ruma. Tai ei edes kerro totuutta, haluaa vain antaa netissä mielikuvan, kuin rumaan rakastuminen olisi mahdollista. 

Vierailija
358/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:28"]

Mä olen itse se, joka olin sellainen. Mitä sä oikein jankutat? Syytät miehiä rakkaudettomuudesta, mutta ei sitä sinussa itsessäsi ole yhtään. 

Mä ajattelin, etten voi saada miestä, koska en ITSE osaa rakastaa miehiä, mutta en syytellyt miehiä siitä, ettei heistä KUKAAN osaa rakastaa ketään. Jos minä olisin rakastamisen arvoinen, mies kyllä rakastaa, ajattelin. En löytänyt moestä, jonka kanssa omat sukkani olisivat pyörineet jaloissani, mutta löysin miehen, joka halusi minut kaikkine puutteineni: en osaa rakasataa, en nauttinut seksistä. Mutta mun miestä ei voi syyttää siitä, etteikö HÄN rakastaisi. 

Hänen ei olis ollu mikään pakko olla mun kanssani. Mutta rakkaus valitsi hänen puolestaan. Meillä on nyt kaksi lasta ja olen kuulemma tehnyt hänet perheen myötä onnelliseksi. Niin hänkin minut, sillä mullakin on vaikeita itsetunto-ongelmia ja hän ei vain jätä minua, vaikka olen välillä hyvinkin ilkeä ja hankala. 

Mitä lie sinulle on sattunut, aika kauheaa.

[/quote]

Voi hyvä ihme sentään, että osasi olla tuomitseva kommentti :D Syytät minua kykenemättömyydestä rakastaa kun kerron vain faktana, että olen riittämätön ja samalla sinulle on käynyt sellainen onni, että löysit itsestäsi välittävän yksilön.

Ei kaikille käy noin etkä edes näytä olevan tietoinen etuoikeutetusta nykyhetken asemastasi. Sulla on mies ja perhe. 

[/quote]

Ei minulle suinkaan "käynyt onni", etsin hänet käsiini ihan itse, tai pikemminkin pidin silmäni auki. Olisin minäkin voinut ruveta nyrpistelemään, mies oli minua 22 vuotta vanhempi eikä saanut sukkia pyörimään jaloissa, mutta näin hänessä rakastavan ihmisen ja sillä sipuli. Sinähän sanot, että miehet eivät rakasta, ja se on vale.

Vierailija
359/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:09"]

Ap, typerästi ajateltu, että kaikilla miehillä on sama naisihanne ja sinuun ei voi ihastua. Itsetunto ainakin on pohjalukemissa ja vaikutat sika hankalalta. Oma mieheni ei todellakaan vastaa naisten mielestä komeaa miestä, saati seksikästä. Minut hän hurmasi loistavalla asenteella ja herskyvällä huumorintajulla. Näen hänet ihan eri tavalla kuin muut. Olisi kamalaa, jos hän kuvittelisi, että tyydyin häneen, kun muuta en saanut. Kauneus on katsojan silmässä.

[/quote]

Edelleen, kuvaat hyvin naisen ihastumista. Miehet on erilaisia. 

Vierailija
360/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

[/quote]

Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili. 

Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt. 

[/quote]

Et voi tietää olisiko kestänyt siis, koska et edes uskaltanut koittaa.....

[/quote]

En niin, mutta sen tiesin, ettei mies tunne mitään minua kohtaan, enkä halunnut sellaista suhdetta. 

[/quote]

Mitenköhän syviä tunteita ap oikein odottaa? Mikset voinut jatkaa niitä kohti, vai onko tyylisi Play hard to get?

[/quote]

Jatkaa mitä kohti? Minä en siis halunnut suhdetta, koska mies ei ollut ihastunut minuun. Ja osinhan minua yritetään juuri siksi, että miehet kuvittelee minun ulkonäköni takia olevan helppo saalis. 

[/quote]

Mistä sinä tiedät, ettei joku ole ihastunut sinuun? Siitä, että sinulla on kaveri, jota pidät itseäsi kauniimpana?

[/quote]

Minulla on peili. 

[/quote]

Ja aivan helvetin huono itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan