Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.

Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?

Kommentit (390)

Vierailija
321/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:36"]

Vaikka olisi kuinka ruma, voi silti ihastua ja haluta fyysisesti. Erään tuttavapariskunnan nainen on todella ruma, mutta vaikuttavat oikein onnellisilta ja useammassakin parisuhteessa on ollut.

[/quote]

No en minä tiedä, sulkeeko se pois onnellisuutta... Järjestetyt avioliitot kuulemma ovat maailman onnellisimpia. Mutta ei silti voi ihastua tai haluta fyysisesti, se on ihan eri asia! 

[/quote]Ai nytkö miehet eivät enää halua edes fyysisesti? Eikös sekin ole sellainen ikuisesti tiedetty miehen ja naisen ero, että mies haluaa fyysisesti ihan kaikkia naisia. Tai ainakin suurinta osaa. Siksihän he pettävät ja heidät on helppo huijata sänkyyn jne.

[/quote]

Eivät rumaa naista tai tavista. Miehelle kelpaa kai reikä kuin reikä, ei siihen mitään naisen haluamista tarvita! 

Vierailija
322/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:27"]

Mutta minä olen olen aika tavallisen näköinen, ja mieheni kyllä ihastui ja rakastui minuun kovasti, vaikka olisi saanut paremman näköisiä. Ei siis todellakaan tyytynyt, vaan ykkösvalinta olin. Samoin usea miespuolinen kaverini on pariuduttuaan ottanut huomattavasti vaatimattoman näköisen naisen, kuin mitä sinkkuaikoina olivat vakipanneet, koska luonteella ei hirveästi ole silloin väliä kun käydään vain panemassa ja lyhyitä aikoja yhdessä aikaa vietetään, mutta esimerkiksi rasittava luonne estää ihastumisen vaikka kuinka kuuma pakkaus muuten olisi.

[/quote]

Olisitko aloittanut suhteen hänen kanssaan, jos hän olisi sanonut, että en kyllä ole yhtään ihastunut, mutta kun en parempaakaan saa, niin mites olisi? 
[/quote]

En olisi silloin aloittanut suhdetta, mutta se ei todellakaan tarkoita etteikö tavallisen näköiseen naiseen voi ihastua. Kyllähän moni kauniskin voi olla pelkkä "edustusvaimo" tai nainen ottaa miehen johon vain tyytyt paremman puutteessa. Kyse on yksilöistä, eikä todellakaan siitä että tavallisiin tai rumiin naisiin aina vain tyydytään, jonka takia et voi saada mukamas parisuhdetta jossa mies aidosti ihastunut. Kyllä ongelma on nyt korviesi välissä ja surullisessa suhtautumisessasi miehiin. Jos pari miestä on ollut valmis ottamaan sinut paremman puutteessa, ei se tarkoita etteikö joku sinuun voisi korviaan myöten rakastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan läskiyttäni. En itsekkään haluaisi itseäni, joten olen valinnut yksinäisyyden. Jos laihtuisin siedettäväksi niin sitten voisin seurustella.

Vierailija
324/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]

Miten te naiset olette täällä näin pihalla?

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

[/quote]

Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään. 

[/quote]

No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.

[/quote]

Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita.

Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa. 

[/quote]

Jos ette henkisesti tulleet toimeen, niin se johtuu mielestäsi vain miehistä?

Vierailija
325/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:40"]

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

[/quote]

Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään. 

[/quote]

Miten niin? Voihan sulle olla käynyt niin, ettei sinusta olla koskaan aidosti kiinnostuttu, mutta miksi uskot, ettei kenestäkään muusta täällä (esim. minusta) oltu, vaikka mä en suhteeseen mennytkään, koska en halunnut seksiä enkä osannut rakastaa? En halunnut tulla niiden syiden takia jätetyksi, mutta ei se tarkoita, ettei minusta oltu ihan jopa aviomielessä eli vakavasti KIINNOSTUNEITA. Koska olin niiltä osin, jotka päällepäin näkyivät ihan hienoa vaimomatskua. Lopulta löytyi mies, jota nämä kaksi puutettani eivät haitanneet. Mutta se vaati myös minulta riman laskua.

[/quote]

Koska se on miehen biologian vastaista. 

[/quote]

Mites ne homomiehet? Vai voisiko olla, että biologiakin on hieman yksilöllisempää. On eri makuja. Ja eri jututkin näyttävät kauniilta eri silmissä.

[/quote]

Minulla on ainoastaan yksi homokaveri, eikä hänkään kovin läheinen, joten en tiedä kovin paljoa heidän maailmastaan. Mutta kuulemma ulkonäköpaineet ovat homomiehillä kovat. 

Kun sanotaan, että on eri makuja, se tarkoittaa sitä, että toiset tykkää blondeista ja toiset bruneteista, toiset pienirintaisista ja toiset isorintaisista; ei sitä, että toiset tykkää kauniista ja toiset rumista. 

Vierailija
326/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanot, ettei miehellä ole tunteita sinua kohtaan, niin miten syville kuvittelet omien tunteittesi nyt vaikuttavan miestä kohtaan? Miksi sulla ei tartte olla miehestä välittäviä tunteita, mutta toisin päin kyllä pitää olla?

[/quote]

Eihän minulla edes ole miestä! 

Vierailija
327/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

[/quote]

Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili. 

Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt. 

[/quote]

Et voi tietää olisiko kestänyt siis, koska et edes uskaltanut koittaa.....

[/quote]

En niin, mutta sen tiesin, ettei mies tunne mitään minua kohtaan, enkä halunnut sellaista suhdetta. 

[/quote]

Mitenköhän syviä tunteita ap oikein odottaa? Mikset voinut jatkaa niitä kohti, vai onko tyylisi Play hard to get?

[/quote]

Jatkaa mitä kohti? Minä en siis halunnut suhdetta, koska mies ei ollut ihastunut minuun. Ja osinhan minua yritetään juuri siksi, että miehet kuvittelee minun ulkonäköni takia olevan helppo saalis. 

[/quote]

Mistä sinä tiedät, ettei joku ole ihastunut sinuun? Siitä, että sinulla on kaveri, jota pidät itseäsi kauniimpana?

Vierailija
328/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla. [/quote] No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta.  [/quote] Hyvä se ei ole, itselläni on paljon miespuolisia sukulaisia ja ystäviä ja kaikki ovat yksilöitä. Läheisimmät miespuoliset ystäväni ovat todella tunteellisia ja syvällisiä ja heidän naismakunsa ovat täysin erilaiset ja mielestäni jopa todella taviksista pitävät, yhteistä näillä naisilla kuitenkin on ystävällinen luonne.

[/quote]

Edelleen, en kiistä, etteikö mies voisi PITÄÄ taviksesta ja mukavista ihmisistähän pitää kaikki. Mutta mies voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain kaunista naista. Ihan samalla tavoin kuin täysin heteronainen voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain miestä. 
[/quote]

Määrittele tavallinen nainen. Minun silmissäni näiden miesten ihannenaiset ovat tavallisia ei mitään kaunottaria. Ja monet heretonaiset saattavat haaveilla naisista...

Vierailija
329/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:46"]

Vaikka olisi kuinka ruma, voi silti ihastua ja haluta fyysisesti. Erään tuttavapariskunnan nainen on todella ruma, mutta vaikuttavat oikein onnellisilta ja useammassakin parisuhteessa on ollut.

[/quote]

No en minä tiedä, sulkeeko se pois onnellisuutta... Järjestetyt avioliitot kuulemma ovat maailman onnellisimpia. Mutta ei silti voi ihastua tai haluta fyysisesti, se on ihan eri asia! 

[/quote]Ai nytkö miehet eivät enää halua edes fyysisesti? Eikös sekin ole sellainen ikuisesti tiedetty miehen ja naisen ero, että mies haluaa fyysisesti ihan kaikkia naisia. Tai ainakin suurinta osaa. Siksihän he pettävät ja heidät on helppo huijata sänkyyn jne.

[/quote]

Eivät rumaa naista tai tavista. Miehelle kelpaa kai reikä kuin reikä, ei siihen mitään naisen haluamista tarvita! 

[/quote]Ahaa. Nyt menee kyllä liian vaikeaksi. Miehelle kelpaa kaikki, mutta hän ei silti halua lähes ketään. Sitten miehille kelpaa varmaan myös mies.

Vierailija
330/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä yleistys, ettei johonkin rumaan tai tavallisen näköiseen voisi aidosti ihastua. Minulle kävi joskus niin, että tutustuin erääseen mieheen, jota aluksi pidin suoraan sanoen todella rumana. Sitten, kun opin tuntemaan hänet, hänen luonteensa hurmasi minut aivan täysin. Olin pitkään todella ihastunut. Vaikka opiskelumme veivätkin meidät erilleen, mietin ja ikävöin varmaan vuoden verran häntä, vaikkemme edes nähneet kertaakaan sinä aikana. Oma, nykyinen aviomiehenikään ei ole mikään komistus, jos ei rumakaan. Ihan tavallisen näköinen mies, jota kuitenkin rakastan. Ja olisin saanut kymmenen kertaa komeampiakin, mutta TAHDOIN juuri hänet. Ihan niistä luonnesyistä.

Kuitenkin, jos ihminen on niin ulkoisesti kuin sisäisestikin ihan perseestä, niin ei varmasti kukaan aidosti kiinnostu. En tosin tiedä, miksi kukaan haluaisi sellaisen ihmisen kanssa olla edes "paremman puutteessa".

Vierailija
331/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:27"] Mutta minä olen olen aika tavallisen näköinen, ja mieheni kyllä ihastui ja rakastui minuun kovasti, vaikka olisi saanut paremman näköisiä. Ei siis todellakaan tyytynyt, vaan ykkösvalinta olin. Samoin usea miespuolinen kaverini on pariuduttuaan ottanut huomattavasti vaatimattoman näköisen naisen, kuin mitä sinkkuaikoina olivat vakipanneet, koska luonteella ei hirveästi ole silloin väliä kun käydään vain panemassa ja lyhyitä aikoja yhdessä aikaa vietetään, mutta esimerkiksi rasittava luonne estää ihastumisen vaikka kuinka kuuma pakkaus muuten olisi. [/quote] Olisitko aloittanut suhteen hänen kanssaan, jos hän olisi sanonut, että en kyllä ole yhtään ihastunut, mutta kun en parempaakaan saa, niin mites olisi?  [/quote] En olisi silloin aloittanut suhdetta, mutta se ei todellakaan tarkoita etteikö tavallisen näköiseen naiseen voi ihastua. Kyllähän moni kauniskin voi olla pelkkä "edustusvaimo" tai nainen ottaa miehen johon vain tyytyt paremman puutteessa. Kyse on yksilöistä, eikä todellakaan siitä että tavallisiin tai rumiin naisiin aina vain tyydytään, jonka takia et voi saada mukamas parisuhdetta jossa mies aidosti ihastunut. Kyllä ongelma on nyt korviesi välissä ja surullisessa suhtautumisessasi miehiin. Jos pari miestä on ollut valmis ottamaan sinut paremman puutteessa, ei se tarkoita etteikö joku sinuun voisi korviaan myöten rakastua.

[/quote]

Kyllä se kuitenkin tarkoittaa. Ei taviksiin rakastuta, niin se nyt vaan on. 

Vierailija
332/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"]

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

[/quote]

Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt. 

[/quote]

[/quote]

En niin, mutta sen tiesin, ettei mies tunne mitään minua kohtaan, enkä halunnut sellaista suhdetta. 

[/quote]

Mitenköhän syviä tunteita ap oikein odottaa? Mikset voinut jatkaa niitä kohti, vai onko tyylisi Play hard to get?

[/quote]

Jatkaa mitä kohti? Minä en siis halunnut suhdetta, koska mies ei ollut ihastunut minuun. Ja osinhan minua yritetään juuri siksi, että miehet kuvittelee minun ulkonäköni takia olevan helppo saalis. 

[/quote]

Mistä sinä tiedät, ettei joku ole ihastunut sinuun? Siitä, että sinulla on kaveri, jota pidät itseäsi kauniimpana?

[/quote]

Minulla on peili. 

Vierailija
333/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"]

Jos ette henkisesti tulleet toimeen, niin se johtuu mielestäsi vain miehistä?

[/quote]

Ei, vaan kokonaan musta itsestäni se johtuu. En ole vain tarpeeksi kaunis ihastumiseen, seksiin nyt miehille kelpaa rumempikin. Mitä nyt seuraillut myös vierestä kauneimmat naiset kelpaa aina suhteisiin saakka vaikkei päässä olisi mitään. Vaikea nähdä että miehet keskittyisi mihinkään henkisiin juttuihin jos tunteista aletaan puhumaan.

Vierailija
334/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"]

[/quote]

[/quote]

No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.

[/quote]

Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita.

Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa. 

[/quote]

Paitsi että minua on pitänyt kosia ennen kuin on saanut panna. Ja silti niitä ottajia on ollut. Ja yksi, joka sitten sai. 

[/quote]

Niin no katsos tässä tulee ero :D : sä olet varmasti kaunis, minä en. Kun naisena ulkonäkö on riittämäön joutuu olemaan joko yksin tai sitten jossain fwb-tyylisessä suhteessa, jossa tietää olevansa vain vaihtoehto paremman puutteessa miehelle, joka ei saa sitä oikeasti haluamaansa naista.

[/quote]

Entä jos hän onkin kiva ja sinä et?

Vierailija
335/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla. [/quote] No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta.  [/quote] Hyvä se ei ole, itselläni on paljon miespuolisia sukulaisia ja ystäviä ja kaikki ovat yksilöitä. Läheisimmät miespuoliset ystäväni ovat todella tunteellisia ja syvällisiä ja heidän naismakunsa ovat täysin erilaiset ja mielestäni jopa todella taviksista pitävät, yhteistä näillä naisilla kuitenkin on ystävällinen luonne. [/quote] Edelleen, en kiistä, etteikö mies voisi PITÄÄ taviksesta ja mukavista ihmisistähän pitää kaikki. Mutta mies voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain kaunista naista. Ihan samalla tavoin kuin täysin heteronainen voi ihastua ja haluta seksuaalisesti vain miestä.  [/quote] Määrittele tavallinen nainen. Minun silmissäni näiden miesten ihannenaiset ovat tavallisia ei mitään kaunottaria. Ja monet heretonaiset saattavat haaveilla naisista...

[/quote]

Tavallinen nainen on keskivertonainen. Sellainen, jota kukaan ei pidä rumana eikä kukaan pidä nättinä. Ei kiinnitä huomiota kadulla, keskipituinen, normaalipainoinen, ei mitään huomiota herättäviä ominaisuuksia mihinkään suuntaan. Tavis. 

Minä en tiedä paljoa homoseksuaalien elämästä, joten en osaa vastata näihin kysymyksiin. 

Vierailija
336/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Paitsi että minua on pitänyt kosia ennen kuin on saanut panna. Ja silti niitä ottajia on ollut. Ja yksi, joka sitten sai. 

[/quote]

Niin no katsos tässä tulee ero :D : sä olet varmasti kaunis, minä en. Kun naisena ulkonäkö on riittämäön joutuu olemaan joko yksin tai sitten jossain fwb-tyylisessä suhteessa, jossa tietää olevansa vain vaihtoehto paremman puutteessa miehelle, joka ei saa sitä oikeasti haluamaansa naista.

[/quote]

Entä jos hän onkin kiva ja sinä et?

[/quote]

En ole väittänyt missään että olisin kiva :) Riittämätön kaikilta osin. Mut sehän ei tän keskustelun pointti ole vaan sen näkee kun lukee ap:n kommentteja.

Vierailija
337/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ahaa. Nyt menee kyllä liian vaikeaksi. Miehelle kelpaa kaikki, mutta hän ei silti halua lähes ketään. Sitten miehille kelpaa varmaan myös mies.

[/quote]

No miehillä on tietääkseni vähän erilainen reikä. 

Vierailija
338/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:50"]

Typerä yleistys, ettei johonkin rumaan tai tavallisen näköiseen voisi aidosti ihastua. Minulle kävi joskus niin, että tutustuin erääseen mieheen, jota aluksi pidin suoraan sanoen todella rumana. Sitten, kun opin tuntemaan hänet, hänen luonteensa hurmasi minut aivan täysin. Olin pitkään todella ihastunut. Vaikka opiskelumme veivätkin meidät erilleen, mietin ja ikävöin varmaan vuoden verran häntä, vaikkemme edes nähneet kertaakaan sinä aikana. Oma, nykyinen aviomiehenikään ei ole mikään komistus, jos ei rumakaan. Ihan tavallisen näköinen mies, jota kuitenkin rakastan. Ja olisin saanut kymmenen kertaa komeampiakin, mutta TAHDOIN juuri hänet. Ihan niistä luonnesyistä.

Kuitenkin, jos ihminen on niin ulkoisesti kuin sisäisestikin ihan perseestä, niin ei varmasti kukaan aidosti kiinnostu. En tosin tiedä, miksi kukaan haluaisi sellaisen ihmisen kanssa olla edes "paremman puutteessa".

[/quote]

Niin. Sinä kuvasit nyt oikein hyvin naisen ihastumisen. Kiitos siitä, mutta se ei nyt mitenkään liity tähän aiheeseen. 

Vierailija
339/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minulla on peili. 

[/quote]

No siinä tapauksessa tarvitset ammattiapua. Sille on ihan diagnoosikin, että kuvittelee tietävänsä muiden tunteet ja ajatukset. Ihastuksellasi on voinut olla eri maku kuin sinulla. Mutta ennen suhdetta pitää kyllä hoitaa mielenterveys kuntoon.

Vierailija
340/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita. Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa.  [/quote] Kun on ihastunut niin yleensä haluaa myös panna. Se fyysinen halu ei sulje ihastumista pois.

[/quote]

Miksi tähän alapeukkuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan