Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviän koiran kuolemasta?

Vierailija
26.06.2015 |

Kaikkein rankinta tulee varmasti olemaan lenkkeily ja kotiintulo. Tänään siis koira kuoli. En ole pystynyt lenkille lähtemään enkä kotoa poistumaan. :/

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Multa kuoli maaliskuussa koira ja nyt on jo helpompaa,vaikka edelleen tekee tietyt jutut kuten koirallisena, esin. pimeessä harppaa vaistomaisesti yli siinä kohdassa jossa se ruukasi nukkua ennen kuin tajuaa että ai niin...

Vierailija
42/43 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut koiralle ruokaa kuppiin ennen kuin muistan että ei se ole täällä enää... Kaksi kertaa olen etsinyt sitä lenkille... 

47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahali sinulle! Tyttäreni koira (joka oli rakas minullekin) kuoli viime maanantaina. Koira oli puhdasrotuinen, olisi täyttänyt heinäkuussa 5 vuotta. Vielä 3 vk sitten se vaikutti ihan terveeltä. Sitten se yllättäen sairastui hengenahdistukseen ja tuli sydämen vajaatoimintaa. Koira oli teho-osastolla 5 vrk, ja pääsi sieltä kotiin lääkkeiden kanssa. Koira ehti olla kotona 1,5 vk, kunnes se yllättäen sai epileptistyyppisen kohtauksen, josta ei enää toipunut vaan jäi tärisemään. Tytär oli viemässä sitä piikille. He ehtivät eläinsairaalan ovesta sisään, kun koiran suusta alkoi tulla veristä kuohua ja nenästä verta. Se kuoli hoitajan syliin. 

Jotenkin tätä on vaikea uskoa, minäkin olen itkeskellyt monesti tällä viikolla. Vastahan mä 3 vk sitten olin heillä kylässä, koira terve ja ei mitään aavistusta tällaisesta. Mutta niinhän se on, että vain aika näissä auttaa. Kaipaus ei kuitenkaan koskaan katoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä